build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Скопје - Македонски Брод

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2017
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Автопат Скопје - Македонски Брод
    Posted: 04-Jun-2020 at 16:41
Најдобра работа што може Македонија да направи на долг рок е да пробие тунел 9км ПатишкаРека-Белица и да се добие експресен пат со разумни радиуси. Еден тунел е голем, другото се само мали засеци, ептен кратки тунели, галерии, насипи. Скопје-Прилеп 110км, Скопје-Битола 130км, Скопје-Брод 70км, Скопје-Кичево 100км, Скопје-Охрид 150км. Со оглед на тоа што би привлекло сериозна бројка возила и би имало рачуница за инвестирање. 9км не е научна фантастика по свет веќе 40тина години се пробиваат и 20км-ски тунели.



Неколку аспекти на ваквата опција. Немора да се инвестира цела одеднаш, може да се градат парцијално елементите:
- Прво тунелот најголем кој ќе се усклопи привремено на постоечка патна мрежа. Би се наплаќало тунеларина.
- Усеци, засеци, помали тунели, постепено пробивање на трасата.
- Ставање во функција на овие елементи изградени во функција на локалната патна мрежа и така постепено да се изцрта експресниот пат.
- Не мора да се прават големи известиции и да се очекува све наеднаш да се заврши.
- Процена 150-200 милиона. Со 30-40 милиона може да се завршат неколку покрупни зафати и да се успостави разумен коридор за патен сообраќај но не и товарен на пример.
- Ако веќе се гледа кој и дали заслужува, кога веќе во таа насока се однесе муабетот, мисламд ека тука има поголема маса народ која заслужува добар излез према главниот град и према Европа.
- Поречието може да биде елитна спална соба на Скопје и нагло да му се крене цената.


Edited by user8642 - 04-Jun-2020 at 16:52
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 04-Jun-2020 at 23:26
Originally posted by user8642

-Земајќи во предвид и некои демогрфски аспекти и тенденции, ваков пат има математика да биде изграден. Тоа е секако малку табу-тема, ама е валидна за размислување.

Се согласувам за тунелите, но зарем не мислиш дека ова би бил прескап проект, со оглед на сите тие планини, Козјачкото езеро итн.? Не ми е познат тој регион, читав нешто за Патишка Река, пишува дека таму живеат православни Албанци, тоа е причината што мислиш дека демографски е издржана идејата?
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 05-Jun-2020 at 00:11
Во тој дел има доста Македонци кои биднале Албанци.

Имајќи предвид дека е заштитено подрачје, а теренот е многу тежок, тешко дека би бил изводлив експресен пат. И да го има, само тунелот од 9km би чинел над 200 милиони.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2017
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 05-Jun-2020 at 00:29
Не ми беше муабетот какво е локалното население во Патишка Река, тоа е небитно и минорно. Скопје мора да има алтернативна куса врска со Брод, Кичево, Охрид, не да се ослонува само на полошката која е најефтина и пред се постоечка. Гостивар-Кичево автопат не е некоја голема разлика во цена. Мислам ако долгорочноста и оддржливоста на оваа држава е на климави нозе, и тоа не го правиме табу тема, туку на време размислуваме на future-use коридори, врска Скопје-Охрид алтернативна мора да постои.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 05-Jun-2020 at 07:14
Што сакаш да кажеш со делот долгорочноста и одржливоста на оваа држава?! Ако мислиш на Тетово и Гостивар тогаш ова ми делува како на МАНУ една идеја од пред 20 години. Не сакам навистина да мешам политика ама оваа држава е членка на НАТО, границите на оваа држава не се од вчера и не се цртани баш рандом, туку истите одат по планини, сртови, а внатре секој регион е нерасинлив дел (барем географски) од остатокот. Не гледам како би постоела оваа воопшто без Тетово Гостивар и Кичево, а патем во тие 3 града живеат можеби 40-45% од албанците во Македонија, другите 50-55 се во Скопје, Куманово и Липково. Поентата е, не е ова Босна, па да има етнички чисти средини со Бошњаци, Хрвати или Срби, и не е Македонија 100 000км2 па да си прекројува некои граници. Државата можеби е на климави нозе од аспект на институции, владеење на правото и економија, ама во поглед на територјалниот интегритет никако.
Back to Top
Bistro View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 88
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 05-Jun-2020 at 07:50
Алтернативен пат за Скопје до Охрид постои, тоа е патот преку Плетвар-Прилеп-Битола-Ресен. Тој се користеше во 2001 год. Затоа и тогаш е направена третата лента на Плетвар. Кога заврши конфликтот и се продолжи повторно преку Тетово се батали доградбата на овој пат, до ден денес не ја дозавршија една делница од 10тина километри на Плетвар за да биде цел превој со 3 ленти, а таа делница е релативно права и лесна за проширување, ни тунел треба ни вијадукти ништо скапо.
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 05-Jun-2020 at 19:33
ме бендиса размислувањето и агрументите
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 06-Jun-2020 at 00:46

user8642 интересна идеја, мислам дека оваа опција би требало сериозно да се разгледа и да се стави на кантар во институциите каде што се одлучува. Особено затоа што Груевски веќе му се посра на просторниот план на РМ, па слепо продолжување на реализација на остатоците од тој план сигурно не е најдобро решение, туку треба да се види кои се опциите за прилагодувања при постојната ситуација.

Инаку впечаток ми е дека прилично го потценуваш трошокот на предложената траса. Само тунелот (кој ми изгледа дека би бил минимум 11km, а не 9km, би го проголтал целиот буџет што го имаш во предвид и веројатно уште значително повеќе. И тоа под претпоставка дека би се нашло адекватно решение за должината да не отиде сосема вон овие граници, затоа што висинската разлика меѓу Патишка Река и Белица е огромна, што секако ќе биде значителен ограничувачки фактор. А можеби има и геолошки фактори што дополнително би ги искомплицирале работите во однос на тоа каде би се движел тунелот.


Во секој случај, мислам дека доколку би се одело на толку голема инвестиција, нерационално би било да се прави како било што друго освен како автопат, но автопат кој ќе биде трајна замена за Велес-Прилеп и за Гостивар-Кичево. На таков начин со помош на автопат преку Поречието би ги оствариле најпотребните внатрешни поврзувања, а де факто би ги реализирале и меѓународните коридори VIII и Xd.





Ова погоре би можело да биде ситуација на терен за некои 7-8 години (најоптимистичка варијанта). Сините се експресни патишта, но не мижи да ти баам „експресни патишта“ како Велес-Кадрифаково, туку 2x2 профил со еластична ограда во средината, со денивелирани јазли, и изведени генерално по повисоки стандарди.


Но да се вратам на конкретниот предлог за коридор низ Поречието. Цената би била висока не само поради тунелот, туку и теренот во голем процент на трасата е тежок (иако не баш толку тежок колку што претходно мислев), а и поради тоа што во скопскиот регион би била потребна обемна и скапа експропријација.

За делот во генерален правец од Хиподром кон Драчево/Пинтија секако сметам дека треба да се продолжи скопската обиколница во некаква форма, па тоа не го сметам како дополнителен трошок.

Дополнителен трошок во однос на сегашните планови би бил автопатот Кичево - Македонски Брод. Исто така дополнителен трошок би биле новите две пелагониски траси (засебни врски до Прилеп и Битола) кои логично би требало да бидат експресни патишта)

Она што може да се одземе од трошоците се три автопати кои инаку би биле потребни, од кои првите два се многу скапи:
- Велес-Прилеп
- Гостивар-Кичево
- Прилеп-Битола

Неградењето на овие автопати би „ослободило“ огромни финансии, а дали тие финансии би биле доволни или приближно доволни за рокадава, тоа може да даде одговор само темелно истражување.



Главни предности на ова решение:

- Значително кратење на врската Ск-Бт

- Значително кратење на врската со Скопје на М.Брод, Преспа, Крушево, Д.Хисар, добар дел од Пелагонија. Тие сами по себе се ситна боранија, но кога ќе се собеерат сите на куп, веќе не се за занемарување.

- Прилеп ми личи дека би добил некое минимално кратење према Скопје (во однос на пат преку Бабуна), ама тоа вака од око.

- Централизирањето на автопатската мрежа во скопскиот регион има и предности, таквиот транспортен јазол и зголемената „гравитација“ што ќе ја добие Скопје би имале одредени ефекти малку пошироко од границите на Македонија.



Главни недостаоци на ова решение:

- Генерално полошо поврзување на остатокот од државата меѓусебно. Многу врски помеѓу градови (особено во правец исток-запад) се полоши. Ова може да се ублажи со тоа што постоечките патишта кои ги поврзуваат тие градови ќе се доведат во многу подобра состојба, нешто што секако треба да се направи. На пример Охрид-Ресен-Битола-Прилеп-Градско нема да треба да биде експресен пат освен можеби поедини делници, но ќе треба да е top-notch. Исто така би било многу потребно да се изградат навистина добри патишта Дебар-Кичево и Струмица-Валандово-Смоквица.

- Потребно ќе биде време добро да се истражи новата траса и да се дадат одговори на некои прашања кои во моментов се тотална непознаница.

- Најверојатно повисока вкупна цена (како заокружено решение што е замена за Велес-Прилеп-Битола и за Гостивар-Кичево), но главното прашање е колку повисока...

- И покрај тоа што меѓународните коридори (Коридорот 8 и Коридорот 10d) се зачувани, а целосно би ги запазиле и нивните влезно-излезни точки од државата, можеби ваквата рокада би го отежнала добивањето финансии од одредени извори? Ова се „пан-европски коридори“ зацртани дефакто од ЕУ бирократија, а капацитетот на бирократија за наоѓање на проблеми таму каде што не постојат не треба да се потценува...



Edited by Cloverstack - 06-Jun-2020 at 03:51
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 06-Jun-2020 at 02:04
Brainstorming

Потребна е сериозна дискусија за исплатливоста на овој автопат, неговата улога во домашниот и меѓународниот сообраќај, измена на нивоата на други патишта во државава (идејата на Clover) и влијанието врз животната средина.

Нешто набрзинка што смислив, автопат кој е долг 100.5 километри, а чини околу 840 милиони евра, а со разно-разни трошоци може да стигне до 900. Ако нема вијадукти, тогаш 850.
Може да се гради во 3 фази, и тоа I (Трубарево-Патишка Река), II (Патишка Река-тунел-постоечки пат кај Црешнево) и III (Црешнево-Кичево); II и III не соодветствуваат со сегментите прикажани подолу:


18.3 километри автопат од веќе постоечкиот кај Трубарево до после Маркова Сушица. Лесна и рамна траса, но потребна е сериозна експропријација и рушење на неколку куќи во Батинци. Почнува на 227 мнв, завршува на 447, без поголеми осцилации. Предвидена цена околу 65 милиони евра (3.5/km).


14.4 километри од Маркова Сушица до Патишка Река. Планински терен, потребни се помали мостови, вијадукти и тунели. Почнува на 447 мнв, завршува на 982. Предвидена цена околу 100 милиони евра (7/km).


2.46 километри издигнат вијадукт од Патишка Река до влезот во тунелот. Од 986 мнв на 1392. Цена околу 75 милиони (30/km).
8.73 километри тунел. Од 1392 мнв на 809. Цена околу 130 милиони (15/km).
2.49 километри издигнат вијадукт од тунелот до Белица. Од 809 мнв на 569. Цена околу 75 милиони евра (30/km).
Колку би чинеле вијадуктите? За Мијо во Франција, долг 2.46km, пишува дека чини 394 милиони. Ако е 160 милиони по километар поарно вијадуктите да се заменат со тунел. Само тунел на целата оваа траса би коштал околу 205 милиони.


35.4 километри автопат од Белица до Ореовец. Тешка планинска траса, потребни се свиоци, мостови, вијадукти, тунели... Од 569 мнв стрмно се искачува на 788, па стрмно се спушта на 564, треба корекција на трасата. Трите свиока кон југ може да се заменат со тунели. Цена околу 320 милиони (9/km).


18.7 километри автопат од Ореовец до Кичево. Релативно лесен пат, без поголеми зафати. Од 564 мнв оди до 610, а потребно е поврзување со автопатот Кичево-Охрид кој е на 713 мнв. Би чинел околу 75 милиони евра (4/km).


Edited by Staro Skopje - 06-Jun-2020 at 02:15
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2017
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 06-Jun-2020 at 02:19
Автопат/Експресен до Патишка Река како прва фаза нема употребна вредност, завршува во слепо. За разлика на пример, тунел ПатиштаРека - Белица има и тоа како употребна вредност, зашто од двете страни има употребливи добри задоволителни регионални патишта. Затоа тунелот мора да биде прва фаза, како најскапа, најтешка и најупотреблива делница и може веднаш да влезе во служба после изградбата. Ако заглави изградбата после тунелот и нема да биде тоа голем проблем на долг рок, нема загубена инвестиција, нема ризик од нешто што во project-management се вика sunk-cost. А инвестиција во автопат до нигде и потоа заглавување е огромен загубен трошок. Затоа, прва фаза директно тунел.

Независно од тунелот, и тоа огромна употребна вредност во Скопје би имало автопатска/булеварска/експресна врска Трубарево од автопат со раскрницата Батинци/Драчево/Првомајска. Таа раскрница треба што побрзо да стане со 4 краци и индустриксата зона на Првомсјак, Батинци и сите села позади Водно, како и Драчево па и цело источно Скопје да добијат излез на автопат.

Уште еден коментар за што Cloverstack споман погоре. Овие планини во тој дел се предел со најмногу пештери во Македонија и порозни карпи. Затоа и горе има толку басени по Јакупица/Караџица а никаде нема заезерено планинско езеро вода. Многу веројатна опција е при изградба евентуална на тунел да се налета на ново откриени пештери.

Edited by user8642 - 06-Jun-2020 at 02:23
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 06-Jun-2020 at 03:24
Originally posted by Staro Skopje

2.46 километри издигнат вијадукт од Патишка Река до влезот во тунелот. Од 986 мнв на 1392.

8.73 километри тунел. Од 1392 мнв на 809.


Таков вијадукт би бил со просечен лонгитудинален градиент од 16,5% а тунелот би бил со просечен лонгитудинален градиент од 6,7%. Вакви градиенти за жал не се компатибилни со автопати, а првата вредност е толку екстремна што би била проблематична дури и за некој локален пат од мала важност.




Originally posted by Staro Skopje


35.4 километри автопат од Белица до Ореовец. Тешка планинска траса, потребни се свиоци, мостови, вијадукти, тунели... Од 569 мнв стрмно се искачува на 788, па стрмно се спушта на 564, треба корекција на трасата. Трите свиока кон југ може да се заменат со тунели. Цена околу 320 милиони (9/km).



Кога веќе би се пробил тунел до Белица, ми делува пологично трасата потоа да продолжи директно кон југ, наместо најпрвин да свртува накај запад. Трасата директно кон југ е пократка, а теренот изгледа дека дозволува повеќе релативно ефтини и едноставни опции. Со тоа би се заштеделе пари, километри, а и би немало толку бројни и големи кривини. Тек кај Македонски Брод веројатно ќе треба малку поголемо вложување, но и таму има доста опции кои не изгледаат страшно.



Edited by Cloverstack - 06-Jun-2020 at 04:01
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 06-Jun-2020 at 08:01
Дел од аргументите држат вода, меѓутоа го загледав теренот кај што ја имате скицирано трасата и би рекол, овој зафат би чинел од 1 до 1,2 милијарди евра слободна проценка. Би имало еден долг тунел, неколку помали, вијадуки, клучки на незгодни локации, засеци итн...
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 06-Jun-2020 at 11:05
Корекција по сугестиите:
Тунел со должина од 14.2km, кој ќе почнува на ниво на сегашниот пат кон Патишка Река - 861 мнв. Кај Белица ќе излегува на 651, што е градиент од 1.48%. Ако 1km е 15м евра, тогаш би чинел 213 милиони €.

Кај Белица излегува на вијадукт од 1.47km кој завршува на ритчето карши - 615 мнв (2.45%). Ако километар е 30 милиони, зафатов би чинел 44. Од ритчето продолжува право по тешка, но порамна од претходно предложената траса.

Кај село Пешна, на 582 мнв да се гради вијадукт од 180 метри, а до 587 мнв (2.78%). Од таму продолжува во тунел од 460 метри до 575 мнв (2.83%). Потоа оди вијадукт од 750 метри (574->542 мнв; 4.27%).

И цената малку ќе се зголеми.
Делница I (18.3km; 4/km) - 73.2м€;
II (12.7km; 8/km) - 101.6;
III-1 (14.2km; 15/km) - 213;
III-2 (1.47km; 30/km) - 44.1;
IV (30.1km; 11/km) - 331.1;
V (18.7km; 5/km) - 93.5.

ВКУПНО 95.5 километри и 856.5 милиони евра - веројатно би отишло над 900.


Влез во тунел - Патишка Река


Излез од тунел - Белица


Пред Македонски Брод


Македонски Брод - клучка и нова улица за спојување на северниот и јужниот дел од градот (оваа може да оди и западно од стадиончето и право да се слее на северната).


Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 06-Jun-2020 at 11:15


Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 06-Jun-2020 at 13:42
Ќе бидат потребни 8 или 9 клучки: Постоечки автопат кај Трубарево со новиов, Драчево до Борис Трајковски, Драчевска и 302 (кон Батинци), Маркова Сушица (кон Сопиште), излези на краевите од тунелот - Патишка Река и Белица (како би се извеле?), Суводол, можеби Македонски Брод, Пласница и Кичево со автопатот во изградба.


Кај Суводол ќе биде потребна клучка за поврзување со експресниот пат Суводол-Дебреште-Прилеп. Од неа ќе се излегува на семафор кој ќе го сече патот 104 на север и југ, а на исток ќе биде експресниот.
На север обновениот 104 би продолжил по сегашната траса, сѐ до езеро Козјак. На југ значително рехабилитираниот оди кон Македонски Брод, каде што има уште еден семафор на првата раскрсница за влез во градот. Продолжува уште ~1.75km на југозапад и завршува кај сегашниот мост, друга улица води кон градот; остатокот од трасата на 104 ќе биде преземена од автопатот.

Не знам колкава е потребата од клучка во самиот Македонски Брод. Онаа кај Суводол би требало да биде доволна за да се намалат трошоците и да се избегне повеќе инфраструктура и заземање простор внатре во градот.

Источно од стадионот би се изградила градска улица со мост.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 06-Jun-2020 at 18:09
Некои размисли за клучките на делница I, поупатените нека кажат колку се возможни:
1. Клучка Трубарево - поврзување на постоечкиот автопат со новиов. Вообичаена клучка, нема што многу да коментирам.


2. Клучка Драчево. Довршување на бул. „Борис Трајковски“ во профил 2+2 со изградба на кружен тек на местото на сегашната раскрсница. Патот накај Драчево, Батинци и новиот автопат би продолжил во профил 2+2 неколку метри по кружниот, а понатаму е 1+1 (воочливи се подебелите и потенките ленти).

Од кружниот тек на север оди двонасочна улица кон автопатот. Подоцна се двои на две насоки: 1) излез на автопат север-југ - Точка (оти ги опслужува сите три насоки на кружниот тек ќе ја наречам вака)-Кичево и 2) влез од автопат север-југ Трубарево-Точка.

Од авопатот (кој во овој дел е во форма на надвозник) непосредно пред кружниот тек од страна на Батинци се издвојува лента: влез од автопат југ-север Кичево-Драчево. На ул. Јустинијан Први има семафор од кој може да се сврти десно накај Драчево, лево накај Точка=Батинци и Пинтија, а и право назад на автопат. Право има излез на автопат во правец југ-север Драчево-Трубарево.


3. Клучка Маркова Сушица. Рехабилитација на регионалниот пат Р1106 кој води од Батинци кон Сопиште и реконструкција на локалниот пат кој од овде води кон Патишка Река (да го наречеме Л1), паралелно на новиот автопат.

Од новиот автопат предвидувам излез кон Р1106, исток-запад Драчево-Сопиште/Л1. Веднаш потоа има раскрсница со семафор; на запад е локалниот пат кон Патишка Река, а на север Сопиште. Од Л1 има „црв“ излез исток-запад на новиот автопат кон Кичево и обратно, влез запад-исток од Кичево кон Л1, Сопиште и Батинци.

Од Р1106, непосредно по семафорот, има полукружен влез на автопатот, кој со подвозник и искачување се спојува со него во насока запад-исток Кичево-Драчево.




Edited by Staro Skopje - 06-Jun-2020 at 18:14
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
MileX View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 13-Oct-2010
Location: Strumica
Online Status: Offline
Posts: 18
  Quote MileX Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 06-Jun-2020 at 20:05
Почетна точка - Хиподром (имаше некоја верзија на клучката каде што се вклучува и 5ти правец). Инаку топ идеа!
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
Back to Top
MileX View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 13-Oct-2010
Location: Strumica
Online Status: Offline
Posts: 18
  Quote MileX Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 06-Jun-2020 at 20:09
Originally posted by Cloverstack










Со ваква мрежа на патишта, главната врска меѓу истокот и Пелагонија може да биде експресен пат помеѓу Градско и Штип-Радовиш
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 06-Jun-2020 at 20:47
Има дискусија од пред 9 години за тоа: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=84&PID=119152#119152

Originally posted by mladen_s

Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 06-Jun-2020 at 22:43
Уште еден зафат, кој може да се изведе побрзо, полесно и поевтино, а би бил од корист и по изградбата на автопатот: тунелско-вијадуктска врска од 3.63 километри од брана Козјак накај запад. Со двонасочен и непрекинат пат Нова Брезница-Здуње Скопје би било добро поврзано со Македонски Брод. Ова, заедно со подобрувањето на веќе постоечкиот пат и изградба на нов мост преку езерото сигурно не би чинело над 50 милиони евра. За еден мандат може да се направи.

Потоа е потребно и надградување на патот од Долна Белица до Белица и изградба на клучка, за селата во северниот дел на општина Македонски Брод да добијат излез на автопат.


Набрзина нацртана клучка само за посочување; може да биде многу подобра.




Edited by Staro Skopje - 06-Jun-2020 at 22:47
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.