build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Скопје - Македонски Брод

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 07-Jun-2020 at 13:32
Само тој што не поминал од таму може да рече дека може да помине со 50 милиони евра Да не те разочарувам, ама таков камен, карпа и само камен, имаш само на Солунска Глава и делот околу Козјак. Нема шанси да чини тоа само 50 милиони, макар и се направи пат широк само 5 метри.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 07-Jun-2020 at 16:58
Колку отприлика би чинела обнова и корекција на регионалните патишта Батинци-Нова Брезница, Сопиште-Маркова Сушица и Македонски Брод-Долна Белица и надградба на Нова Брезница-Долна Белица (вкл. и тунелско-вијадуктското решение северно од езерото)?

Најпрвин автопатов ми изгледаше на луда идеја, но по негово мапирање и површно пресметување на цена има логика. Сепак, мора да биде проследен со реобмислување на остатокот од патната инфраструктура, освен ако не најдеме нафта или екстра власт со неколку мандати па да можеме да си дозволиме изградба и одржување, но и потреба од користење, паралелни и високо суплементарни автопати - ГВ-КИ и СК-КИ, СК-ШТ и ВЕ-ШТ итн.

Автопатов отвора неколку нови можности, како развој на јужниот дел од скопската котлина - на ридовите тука може да се населат многу луѓе, претворање на с. Патишка Река со околината во нешто интересно, на пример ултра-луксузно предградие, стартап центар, универзитетско-научно гратченце и сл.

Шансите да се изгради се минорни [дали има каква било (не)владина студија, сугестија, план, ветување или некаква си идеја за него?], но негови сегменти можат да се направат и да бидат од корист дури и без сржта на овој проект - тунелот.

1. Автопат Трубарево-Маркова Сушица (17km; 68м€) - завршува на клучката накај Сопиште наместо километар и кусур понатаму како што е планирано за Делница I во претходниот пост. Југоистокот на Скопје - југот на о. Кисела вода и о. Аеродром и о. Студеничани и о. Зелениково би добиле директен излез на автопатот. Покрај поврзување со остатокот од земјата, на овој начин би се овозможил излез на обиколницата, а со тоа и подобра комуникација со западните и северните делови на градот. Би се овозможил популациски и трговски раст на овој дел од Скопје.

2. Автопат или експресен пат со можност за автопат Кичево - Македонски Брод (28.5km; 201.7м€). Овие два града и Пласница би биле добро поврзани, а разумна би била изградбата на експресен или брз пат Суводол-Дебреште-Прилеп.

Овие два би биле поврзани со погоре споменатитот регионален пат кој би го споил Скопје со Македонски Брод и југозападот на земјава. Сами по себе се потребни и искористливи и би биле основа за пробивање на тунел во иднина.


Edited by Staro Skopje - 07-Jun-2020 at 17:01
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2017
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 07-Jun-2020 at 17:14
Излез од Батинци/Драчево/СкопскаБлатија/ИндустрискаЗонаПрвомајска директно на автопат е независно од било каква друга идеја. Кревање на регионалниот пат до ниво на експресе/булевар е од суштинско значење за развој на источниот дел на градот.

Експресен Пат Кичево-Пласница/Брод исто така и независно како проект сам по себе е интересен.

Тунелот е само логичен след на настанатите и нивно меѓусебно поврзување кое воопшто не е нелогично, како што кажа, воопшто не е луда идеј, туку реално очекување.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 07-Jun-2020 at 20:30
Чисто две фотки за тоа како е сега состојбата на патот, кој Армијата на времето го започнала да го прави од левиот брег на Треска, па да има уште еден мост кај браната, и така да се да се поврзе со Нова Брезница, наместо да се користи Јасен.


Back to Top
prasalnik View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 29-Sep-2016
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote prasalnik Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 10-Jun-2020 at 12:58
Оваа идеа за автопатско поврзување Скопје до Македонски Брод е безмалку неостварлива.

Поради тоа што имаме стручњаци кои проектираат без да излезат на терен, туку проектираа и цртаат и даваат идеи на Google Earth и користење само на имагинација.

СТРАШНО. Затоа во државата имаме бесмислени ДУП-ови и идиотско нацртани патчиња и патишта, кои не дека неможат да се направат, туку или се скапи или се идиотски.

ДА СЕ ПРОЕКТИРА ТУНЕЛ ПОД СОЛУНСКА ГЛАВА. Па од каде ви е идејава. ЛУДО, СКАПО, НЕРЕАЛНО и НЕПОТРЕБНО за размислување. Па излезете на терен и видете со каков терен располагате.

Во овој момент, има проектирано Регионален пат Р1106 Скопје до Македонски Брод кој не е реализиран за само 4 км ископ и асвалтирање од 20 км за кои има Договор да ги реализира ЕЛЕМ со вкупно 12-15 мил.евра.

И ваквото поврзување на овој регион е задоволителен и доволен.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 10-Jun-2020 at 14:32

И јас би се сложил.
Теренот овде е далеку потежок одошто изгледа.
Да, оваа врска ке биде најбрзо поврзување кон Прилеп, Битола, Кичево, па и Охрид, ама далеку поскапо да се направи и изведе.
Гледајки како оди ситуацијата на автопатот Кичево - Охрид, а овде има уште потежок терен, па така да нема што да зборам.
Не сум против, ама за мене ова исто така е неизводливо од многу причини и аспекти.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 22-Jul-2020 at 00:02
Овој мегапроект е сепак премногу скап, а малку потребен. Наредниве неколку децении пореално, а практично и потребно решение би било изградба на:
- автопат или урбан автопат Хиподром-Маркова Сушица (~19.2km);
- добар регионален пат Маркова Сушица-Македонски Брод (~88.3km).
- експресен пат Кичево-Македонски Брод-Прилеп (~65.3km);

Ова решение би го поврзало Скопје со Македонски Брод и Кичево со асален - брз, безбеден, широк и без работно време пат; би било клучна врска запад-исток, поврзувајќи го Кичево со Пласница и Македонски Брод (развивајќи ја локалната економија), а понатаму со Прилеп, од каде новиот експресен би се споил со автопатот Велес-Битола и експресниот Прилеп-Градско (подоцна и Дреново-Кавадарци-Неготино-Лесковица*) На овој начин, и Полог би се поврзал со Пелагонија. Автопатот во Скопје би бил добар за поврзување на југоисточниот дел на градот со автопатската мрежа, како и ширење на Скопје во овој дел. Во иднина, експресниот КИ-МБ лесно би се надградил во автопат, па 2/5 делници од автопатот Скопје-Кичево би можео да се сметаат за завршени. Ќе останат трите најтешки.

За да се зголеми искористеноста и економската исплатливост на овој пат, и за делумно да се враќаат средствата во буџетот, би се вовела бранарина кај Козјак (50 денари СК-МБ и 30 обратно), додека на брегот на езерото, кај село Близанско, би се изградил комплекс на хотел, ресторан за свечености и казино. Комплексот ќе може да се напушти само со поминат алко тест од возачот (и уште едно лице, ако во возилото се >= две лица со возачки дозволи). Во Суводол или Требино, пак, би се изградил спортско-рекреативен комплекс.








*автопат Велес-Прилеп и експресен пат Прилеп-Кавадарци-Радовиш е многу подобро решение од експресен пат Градско-Прилеп.

Edited by Staro Skopje - 22-Jul-2020 at 00:05
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 22-Jul-2020 at 07:19
Се согласувам. Вака, не сакам никој да ме разбере погрешно ама ова е научна фантазија и дури навредувачки ако се земе дека многу други приоритетни делници не се изградени.
Приоритети (за ова ќе се сложиме верувам сите) се:
Изградба на автопат Скопје - Блаце
Завршување на Кичево - Охрид
Завршување на експресен пат Штип - Радовиш
Дозавршување на експресен пат Штип - Кочани
Завршување на експресен пат Куманово - Крива Паланка
Завршување на експресен пат Градско - Прилеп
Изградба на експресен пат Струмица - Ново Село - ГП
Реконструкција и одржување на А1 (е-75)
Реконструкција и надградба на Тетово - Гостивар
Изградба на експресен пат Тетово - Јажинце
Надградба на експресен пат Битола - Меџитлија
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.063 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.