build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Експресен пат Битола - Меџитлија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Експресен пат Битола - Меџитлија
    Posted: 10-Jun-2020 at 20:55
Originally posted by Тера Телевизија


Се подготвува проектната документација за експресниот пат Битола – Меџитлија
10/06/2020



Покрај рехабилитацијата на регионалниот пат од Битола до Меџитлија, ќе се проектира и нова обиколница, експресен пат до самиот граничен премин, истакна директорот на Јавното претпријатие за државни патишта, Зоран Китанов. Се очекува проектната документација за изградба на експресниот пат Битола-Меџитлија да заврши до крајот на летото. Додека пак за рехабилитацијата на постојниот пат се очекува на крајот на јуни или почетокот на јули да биде објавен тендер.

-Рехабилитација на Битола-Меџитлија до граничен премин, 13 километри, два милиона евра, средства финансии од ЕБОР. Јули, август треба да заврши проектирањето, проектот тогаш треба да ми се достави за обиколница нова на Битола во ширина на експресен пат и експресен пат до Меџитлија. Јас веќе неколку пати имав консултации со консултации и со вашите луѓе од урбанизмот, знам дека тоа се финализира. Тој горчлив проблем да се реши. Не само што ќе се рехабилитира патот од Битола до Меџитлија, ќе се направи и експресен пат, изјави Китанов.

Се работи и на проектирање на автопатот Прилеп – Битола.

-Веќе проектната задача се работи на Градежен факултет, потенцираше тој.

Како што најавија заедно со министерот Сугарески, годинава е предвидено да се започне со рехабилитација на преку 170 километри патна мрежа во Пелагонискиот регион.





https://tera.mk/se-podgotvuva-proektnata-dokumentaczija-za-ekspresniot-pat-bitola-medhitlija/

Еве и тука нека стои. Најавата постоеше од поодамна, ама сега предизборно некако повеќе се споменува.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
highway10 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 05-Jun-2020
Online Status: Offline
Posts: 1
  Quote highway10 Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 10-Jun-2020 at 22:42
Обеќаваше рехабилитација и изградба на нов експресен пат пред локални избори, референдум и претседателски избори. Да не идат избори ??
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 10-Jun-2020 at 23:58
Се надевам дека истовремено ќе почнат со автопатот од Прилеп кон Битола. Надоградба на веќепостоечката магистрала ќе е доста. Кога тогаш автопат од Скопје до Битола, со експресен пат до Меџитлија ќе треба да има. Ова дополнително ќе го олесни сообраќајот на граничните премини Богородица, и Стар Дојран, и исто така ќе има повеќе опции за транзитирање кон Грција.
Кога - тогаш автопат низ Бабуна ќе има, но каква ќе биде клучката пред Велес со 2 раздвоени патишта. Нема да има смисла да се остави Катланово - Велес така, па затоа дајте да ургираме пред да биде предоцна, да направиме една петиција може ќе им текне да го средат и тој дел еднаш засекогаш.
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 528
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 21-Dec-2020 at 19:45
Одредена е трасата по која ќе се гради експресниот пат Битола-Меџитлија. Одбрана е најисточната варијанта, што значи Битола ќе се заобиколува од подалеку. Од постоечкиот пат ќе се раздвојува уште кај Могила и ќе оди сѐ до самиот граничен премин. Покрај вкрстувањата со постоечкиот магистрален пат, изгледа како да има уште една голема клучка за Битола со патот Битола-Логоварди. Означените точки подолу не се клучки, туку само места за теренски истражувања.




Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 21-Dec-2020 at 20:15
Uste podobra varijanta e vaka , nema potreba da flevuvas vo Bitola ako si trgnal nakaj granicen premin.I kako so se gleda celata trasa e delumno prava , ne go znam terenot ama po se izgleda nema brda ,planini i karpi so znaci e ramen teren , i za probivanje ke bide polesen.. Uste da se resi Prilep - Bitola i ke bide super. Ima li nesto vo vrska so taa delnica ??
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 21-Dec-2020 at 21:13

Изгледа автопатот Битола-Прилеп ќе почнува кај Кукуречани (или попрецизно кажано, автопатот од Прилеп ќе се претвори во експресен пат кај Кукуречани.

Трасата е доста интересна, и од она што гледам битолчани пак ќе треба да возат по дупки до после Кравари (но патот реално е за транзитниот сообраќај така што тоа не е проблем), но одење до Логоварди и приклучување на експресниот пат ќе им биде многу далеку на автобусите со работници кои возат кон индустриската зона (тие на Kromberg & Schubert), така што ќе продолжат да возат низ Кравари (моменталниот пат). Реално, тие се тешките возила кои го уништија моменталниот пат (бидејќи камионскиот сообраќај и не е така голем).

Од друга страна, патов поминува до индустриската зона Жабени (иако сега има и товарна железничка станица на пругата до Лерин и Солун), и близу другата индустриска зона кон Логоварди, така што рутата е баш на место што се однесува на товарниот сообраќај.

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Bistro View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 87
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 21-Dec-2020 at 21:32
Според мене не е никакво изненадување, оваа траса беше очекувана, теренот е равница, како идеален за градба на пат, Пелагонија е тоа, единствено што ке поминува низ многу приватни ниви па да видиме како ке се заврши експропријацијата. Инаку кај Кукуречани е петљата за обиколницата на Битола за Охрид - Прилеп. Значи истата ке биде и за Грција, идеално.
Back to Top
Могли View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 79
  Quote Могли Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 21-Dec-2020 at 23:11

Мислам дека, според мапата погоре, поврзувањето на новиот експресен пат ќе биде некаде паралелно со Могила (жолтата стрелка), додека денешната клучка е во близина на Крклино (сината стрелка). И како што напиша гитар, изгледа идниот автопат Битола - Прилеп ќе започнува од кај Могила.
Back to Top
AleksandarTheGreat View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 12-Jul-2019
Online Status: Offline
Posts: 66
  Quote AleksandarTheGreat Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 22-Dec-2020 at 15:46
Originally posted by WolfLeader

Uste podobra varijanta e vaka , nema potreba da flevuvas vo Bitola ako si trgnal nakaj granicen premin.I kako so se gleda celata trasa e delumno prava , ne go znam terenot ama po se izgleda nema brda ,planini i karpi so znaci e ramen teren , i za probivanje ke bide polesen.. Uste da se resi Prilep - Bitola i ke bide super. Ima li nesto vo vrska so taa delnica ??


Решена е и оваа делница, ќе излезе тендер за RED FIDIC, и можно е да биде најдобро изградената делница со должина над 40 км во државава.
Back to Top
none_ski View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 17-Jan-2019
Online Status: Offline
Posts: 61
  Quote none_ski Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 23-Dec-2020 at 09:03
каква врска има RED FIDIC со дали ќе е добро или лошо изградена некоја делница?
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
Back to Top
AleksandarTheGreat View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 12-Jul-2019
Online Status: Offline
Posts: 66
  Quote AleksandarTheGreat Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 23-Dec-2020 at 09:47
Originally posted by none_ski

каква врска има RED FIDIC со дали ќе е добро или лошо изградена некоја делница?


Знам дека сум аматер во градежни работи, ама можам да направам разлика од жолт до црвен фидик, и знам дека автопатот Битола-Прилеп ќе почне да се реализира за многу краток период, а изведбата (тендерот) ќе биде направена по т.н. црвен фидик со цел побрзо да се изгради.

Секако сите преходни жолти фидици ја чинеле државава многу повеќе отколку ако се одело по црвен, без да се земе факторот време како изгубени пари, а тие пак се најголемите пари кои се губат.
Back to Top
none_ski View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 17-Jan-2019
Online Status: Offline
Posts: 61
  Quote none_ski Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 23-Dec-2020 at 09:50
те молам дај ми еден пример каде кај нас имало проект според жолт фидик
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
Back to Top
AleksandarTheGreat View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 12-Jul-2019
Online Status: Offline
Posts: 66
  Quote AleksandarTheGreat Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 26-Dec-2020 at 07:44
Originally posted by none_ski

те молам дај ми еден пример каде кај нас имало проект според жолт фидик

Кичево - Охрид?
Не знам, затоа реков дека сум прилично неписмен во оваа сфера, затоа и најчесто прашувам или барам логика од некои претходни ситуации. За делницата Битола-Прилеп дека автопатот ќе се прави по црвен фидик имам 100% сигурен извор.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 26-Dec-2020 at 13:14
А што е тоа црвен / жолт фидик?
Прва пат слушам, и чудно ми е.


Инаку експресниот пат ќе оди баш до граничниот премин? Нема таму да се прошири во 2+2 ленти? Барем камиони кога ќе се натрупаат да нема гужви, а би било добро и граничниот премин да се прошири.


Мене ако ме прашате, јас би и ова да биде автопат, значи од Велес до Меџитлија да има 100% автопат, бидејки ова е дел од коридор и е добра алтернатива на А1, па така да туристите и тие што транзитираат ако сакаат да отидат на пристаништето игуменица или на островот крф ќе им биде пократко од овде, него ли да одат преку Гевгелија или Дојран и да создаваат колона гужви и на граничните премини, а и на патарините.
Овој коридор е многу важен, и ќе е од голема значајност за да се намалат гужвите на A1, особено во летните периоди.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 26-Dec-2020 at 13:18
Originally posted by The Wild Boy

А што е тоа црвен / жолт фидик?
Прва пат слушам, и чудно ми е.


Google is your friend. КЛИК ТУКА

Originally posted by The Wild Boy


Инаку експресниот пат ќе оди баш до граничниот премин? Нема таму да се прошири во 2+2 ленти?


Па експресниот пат Е 2+2.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 26-Dec-2020 at 13:32
Originally posted by гитардемон

Originally posted by The Wild Boy

А што е тоа црвен / жолт фидик?
Прва пат слушам, и чудно ми е.


Google is your friend. КЛИК ТУКА

Originally posted by The Wild Boy


Инаку експресниот пат ќе оди баш до граничниот премин? Нема таму да се прошири во 2+2 ленти?


Па експресниот пат Е 2+2.


Мислев на тоа 1+1 со дополнителни ленти на застанување, а кога кажав 2+2 мислев на 2 ленти во 1 правец ( како што е од Тетово до Гостивар).

Како што знам експресниот пат треба да биде со 2 ленти за возење, и 2 за застанување, а не 2+2 ленти за возење.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 26-Dec-2020 at 15:10
Мислам дека практично разликата црвен/жолт ФИДИК е во тоа кој го проектира патот, дали владата па готов проект дава на изведување на тендер, или тендерот е со све проектирање па се дава топтан со изведбата на тендер. Ако добро сум разбрал?!

Edited by user8642 - 26-Dec-2020 at 15:11
Back to Top
none_ski View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 17-Jan-2019
Online Status: Offline
Posts: 61
  Quote none_ski Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 26-Dec-2020 at 15:59
До сега кај нас нема ниту еден проект работен по жолт фидик, сите се со црвен.

Кичево-Охрид е модифициран црвен фидик, со неколку исфрлени\додадени членови.
Главна разлика меѓу жолт и црвен фидик е што согласно црвениот фидик инвеститорот го обезбедува проектот, а согласно жолтиот инвеститорот во фаза на тендер има само идејно решение за проектот. Избраниот изведувач треба првин да го изработи проектот па да го изведува.

Во однос за побрза изведба на проектот, жолтиот фидик овозможува побрзо да се распише тендерот и да се одбере изведувач, но не значи дека побрзо ќе се заврши. Тоа според мене најмногу зависи од тоа кој ќе го добие тендерот.
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 26-Dec-2020 at 16:23
Мене ми изгледа дека жолт ФИДИК е некако покомпатибилен за понеспособни држави или држави каде нема многу chain-of-decision-making него има шеик што не подлежи на закони за антикорупција. Инаку кажано за афрички баталени држави што не се способни сами да испроектираат заради немање стандард или па блискоисточки и централно азиски држави што немаат кадар ама имаат пари. Црвен ФИДИК ми е некако поевропски каде има доста "тупење" во фаза на проектирање (дуп, гуп, лупд, елаборати, идеен, основен, изведбен, оцена за влијание на животна средина, физибилити студија, и разни други пичкематерине)
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 26-Jan-2021 at 12:00
Регионалните комори од Пелагонискиот регион при Стопанската комора на Македонија ја обновија иницијативата за модернизација на регионалната патна инфраструктура и модернизирање на патниот правец Меџитлија – Битола – Прилеп – Велес.

Бизнис секторот од овој регион е незадоволен бидејќи овој регионго нема во плановите за капитални инвестиции и Фондот за патишта за 2021 година.Тие апелираат што побрзо да се сретнат со премиерот и економскиот тим на земјата за да ги изложат аргументите повторувани 20 години се во функција на подобрување на економската ситуација што би имале корист сите.

Од коморите информираа дека во последните 3 години за ова прашање е дискутирано со највисоките претставници на извршната власт и тоа на неколку последователни средби и работни состаноци во Прилеп и Битола со премиерот, заменик на претседателот на Владата на РСМ задолжен за економски прашања и за координација со економските ресори, министерот за транспорт и врски и министерот без ресор, задолжен за регулатива за подобрување на инвестициската клима за домашните претпријатија.

Бизнисмените сметаат дека реализацијата на иницијативата ќе има големо значење и за работењето на компаниите од Југозападниот регион кој учествува со 19,5% од БДП, но и за поврзување со Република Грција (со околу 250.000 жители во пограничните региони) и Република Албанија (со околу 150.000 жители во пограничниот регион) со што ќе опфати регион од околу 1 милион жители.

Иницијативата за ова патно решение првично e покрената на седница на Управниот одбор на Регионалната комора со седиште во Прилеп уште во 2005 година и на седница на Управниот одбор на Регионалната комора со седиште во Битола на 17.11.2010 година, каде се спомнува главен проект од 1997 година за истиот пат во должина од 52,65 км т.е. 71,87 км. Во 2008 година од сопствени средства на Комората, изработен е и предлог проект од фирмата Балкан Консалтинг.

Над 8.300 компании компаниите од Пелагонискиот регион создаваат 11,3% од БДП и вработуваат вкупно 130.000 вработени.


https://plusinfo.mk/biznismenite-od-prelegoniskiot-region-baraat-da-se-modernizira-patot-me-itli-a-bitola-veles/
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.173 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.