build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Проширување на бул. Даме Груев

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Проширување на бул. Даме Груев
    Posted: 10-Nov-2014 at 14:28
СЕ ПОИЗВЕСНО ПРОШИРУВАЊЕТО НА УЛИЦАТА ДАМЕ ГРУЕВ

ПОСТИГНАТ ДОГОВОР ЗА УРИВАЊЕ НА ДЕЛ ОД ЗГРАДАТА „МАКОТЕКС“



Се поизвесно е дека улицата Даме Груев во строгиот центар ќе биде проширена за две коловозни ленти во обете насоки, на потегот од трговскиот центар „Палома бјанка“ до зградата на Собранието. Постигнат е значителен напредок во преговорите меѓу градската власт и Мите Јовановски, сопственикот на зградата, која му пречи на проширувањето и чиј дел мора да се урне за да се реализира овој голем сообраќаен проект.

Подолг временски период работата за проектот беше статус кво и немаше сигнали дека ќе се постигне некаков договор меѓу двете страни. Сето тоа ја стави под прашалник реконструкцијата на оваа улица и целата замисла потесното централно подрачје да се претвори во голема пешачка зона.

Ќе се сече еден кат

Зградата, која ќе се урива во еден нејзин дел и ќе биде предмет на обесштетување од градскиот буџет, е седиште на поранешен „Макотекс“. Се наоѓа на раскрсницата на „Даме Груев“ со пешачката улица Македонија и нејзиниот пасаж му пречи на идното проширување.

- Точно е дека имаме напредок во преговорите, можам да кажам дека 95 отсто од работите се договорени. Останува да најдеме заеднички јазик и за преостанатите. Во секој случај, с` уште с` е начелно, немаме потпишано ништо конкретно, но верувам дека и тоа набрзо ќе се случи и ќе го официјализираме договореното - изјави Мите Јовановски, сопственик на зградата и на компанијата „Макоил“.

Фирмата „Гео инг МK“ изработува нацрт-решенија за решавање на проблемот со оваа зграда. Според градската власт најверојатно ќе одат на уривање на еден кат, конкретно на првиот кат, а остатокот на објектот ќе се држи на потпора под која ќе минуваат автомобилите. Таа варијанта е една од трите предложени решенија од Институтот за земјотресно инженерство и инженерска сеизмологија (ИЗИИС), како безбедна варијанта со која нема да се наруши статиката на зградата.

- Сопственикот ќе добие соодветно обесштетување. Интензивно работиме на заокружување на договорот. Работиме на проектната документација за зградата и за новиот булевар - изјавија наши извори од Градот, кои се инволвирани во реализацијата на овој проект.

Проширувањето на сметка на паркиралиштата

Проширувањето на „Даме Груев“ е важно за градската власт, бидејќи до трговскиот центар „Плаза“ се гради катната гаража „Тодор Александров“, а улицата ќе служи за примање на сите возила што ќе гравитираат кон неа. За Градот е уште поважно тоа што е замислена како улица со четири коловозни ленти, која ќе прими дел од сообраќајот од улицата Димитрија Чуповски, попозната како „Рекорд“. Поточно, на „Чуповски“ ќе се забрани автомобилскиот сообраќај и ќе стане делумно пешачка зона, односно по неа ќе се движат само трамвајот и евентуално автобуси од јавниот превоз. Но, за тоа градската власт допрва ќе одлучува и ќе нарачува проект.

Според замислата на Град Скопје, „Даме Груев“ ќе биде булевар со четири ленти, по кој сообраќајот ќе се одвива во две насоки. Моментно улицата е еднонасочна. Новите две ленти ќе се градат на сметка на паркиралиштата пред кулите и зградите на Градски ѕид. Проблемот со возилата на станарите ќе се реши со паркирање во катната гаража „Тодор Александров“, која има две нивоа под земја и седум над земја, со капацитет за 605 автомобили.

Булеварското решение за оваа улица е идеја што е одамна предвидена и со Генералниот урбанистички план на Скопје, но кочница за реализација секогаш беше пасажот од зградата на поранешен „Макотекс“. Замислената пешачка зона на „Рекорд“, пак, е со цел конечно решавање на сообраќајниот хаос, кој со години го оптоварува центарот на градот, го загадува реонот и создава бучава, а автомобилите и автобусите секојдневно предизвикуваат застој. Со реализацијата на овој проект, „Мал ринг“, од Стара чаршија до Музејот на Скопје и од Портата до „Палома бјанка“ ќе биде пешачка зона.

http://www.dnevnik.mk/default.asp?ItemID=61802539CD5E4244B15BF2E50AC19061
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 11-Nov-2014 at 14:08
Цел Центар - пешачка зона: Еве кои згради и тротоари ќе се сечат

Улицата Даме Груев во строгиот центар ќе биде проширена за две коловозни ленти во обете насоки, на потегот од трговскиот центар „Палома бјанка“ до зградата на Собранието. Има 95% напредок во преговорите меѓу градската власт и Мите Јовановски, сопственикот на зградата, која му пречи на проширувањето и чиј дел мора да се урне.

Ќе се сече еден кат.



Зградата, која ќе се урива во еден нејзин дел и ќе биде предмет на обесштетување од градскиот буџет, е седиште на поранешен Макотекс. Се наоѓа на раскрсницата на Даме Груев со пешачката улица Македонија и нејзиниот пасаж му пречи на идното проширување.

- Точно е дека имаме напредок во преговорите, можам да кажам дека 95 отсто од работите се договорени. Останува да најдеме заеднички јазик и за преостанатите. Во секој случај, се уште се е начелно, немаме потпишано ништо конкретно- изјави Мите Јовановски, сопственик на зградата и на компанијата Макоил.

Според градската власт најверојатно ќе одат на уривање на еден кат, конкретно на првиот кат, а остатокот на објектот ќе се држи на потпора под која ќе минуваат автомобилите, пишува Дневник.Таа варијанта е една од трите предложени решенија од Институтот за земјотресно инженерство и инженерска сеизмологија (ИЗИИС), како безбедна варијанта со која нема да се наруши статиката на зградата.Фирмата Гео инг МK изработува нацрт-решенија за решавање на проблемот со оваа зграда.

Сопственикот ќе добие соодветно обесштетување- изјавија од Градот...





http://media.mk/article/49177/cel-centar-pesacka-zona-eve-koi-zgradi-i-trotoari-ke-se-secat
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 19-Nov-2014 at 13:27
Проширувањето на Даме Груев го чека извештајот од ИЗИС

Секоја поголема измена на градската патна инфраструктура, особено кога се прави во центарот на градот, мора да биде резултат на сериозно обмислен и испланиран сообраќаен проект, велат експертите.


Со трансформацијата на Даме Груев во булевар голема површина од околниот паркинг ќе се претвори во сообраќајни ленти

Сообраќајно ќе се растоварува центарот на градот

Улицата Даме Груев да стане двонасочна, со четири ленти, и со тоа да ја замени улогата на улицата Димитрие Чуповски. Оваа идеја, чие остварување според планерите ќе значи олеснет сообраќаен проток и која предвидува популарната сообраќајница Рекорд да стане пешачка зона, веќе подолго време созрева во административните бараки во градскиот парк. Стручната јавност нагласува дека секое комплетно ново решение бара претходно точно предвиден и отворен процес за подготвување квалитетно сообраќајно решение за сите засегнати страни.

Помалку загадување

Од локалната самоуправа информираат дека во фаза на решавање е инфраструктурната пречка, зградата на крстосницата со улицата Македонија. Штом ќе се отстрани пречката, во наредниот период се најавуваат и првите чекори.

- Градот го иницираше проширувањето на улицата Даме Груев во булеварско решение, со идеја да се подобри проточноста на сообраќајот на овој дел. Со тоа би се намалиле емисијата на гасови во воздухот и метежите, а ќе се подобри безбедноста на пешаците и моторизираните учесници во сообраќајот. Конкретно, најголемата бенефиција ќе биде за граѓаните што живеат и работат во тој дел, затоа што поради намалените метежи ќе се намали задржувањето на возилата и непотребната емисија на гасови во воздухот - велат од одделението за односи со јавност на градот.

Оттаму додаваат дека ја чекаат студијата што треба да ја изработи Институтот за земјотресно инженерство и инженерска сеизмологија (ИЗИС), а која треба да го реши проблемот со уривањето на дел од зградата што се наоѓа покрај самата улица. Таа студија треба да биде насока според која ќе почнат првите чекори за изведување на проектот.

Предвидената трансформација на Даме Груев во булевар ќе значи дека голема површина од околниот паркинг-простор ќе треба да го отстапи местото за новите сообраќајни ленти. Во моментот се привршува изградбата на катната гаража „Тодор Александров“, која ќе значи компензација за евентуално „жртвуваниот“ простор што сега се користи за паркирање.

Добар план - успешен проект

Стручната јавност предупредува дека секоја поголема измена на градската патна инфраструктура, особено кога се работи за центарот на градот, мора да биде резултат на сериозно обмислен и испланиран сообраќаен проект.

- И јас лично би предложил да се направи проект за едно вакво решение, бидејќи потенцијално може да има многу придобивки. Тоа би значело растоварување на центарот, проширување на пешачката и зелената зона, особено ако се задржи Димитрија Чуповски како улица, по која исклучиво можат да се движат возила на јавниот градски превоз. Има начини како да се направи тоа за да не се деградира пешачката зона. Тоа ќе овозможи пристапност за граѓаните до центарот со јавен градски превоз, што би било во функција да се охрабрат луѓето помалку да ги користат своите автомобили за движење во градот - вели професор д-р Никола Крстаноски од Техничкиот факултет во Битола, кој бил раководител на голем број меѓународни и домашни проекти од областа на јавниот превоз и заштитата на животната средина од загадувања од сообраќајот.

Според професорот, само квалитетен проект може да даде квалитетно сообраќајно решение, што ќе биде балансирачки компромис меѓу интересите на сите засегнати страни.     

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=1118141516129&id=14&prilog=0&setIzdanie=23326
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 19-Nov-2014 at 19:26
барам научно објаснување како тоа префрлање на истата сообраќајница со истиот промет на локација оддалечена некои 100 метри, го решава загадувањето?
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 20-Nov-2014 at 01:44
Една работа не ми е јасна, а тоа е како ќе се зголеми протокот кога генералниот капацитет од една улица со по две ленти во правец и една еднонасочна со две ленти се намалува само на една улица со по две ленти во правец.

Edited by mirakuliks - 20-Nov-2014 at 01:44
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 20-Nov-2014 at 02:22
Originally posted by zabegan

барам научно објаснување како тоа префрлање на истата сообраќајница со истиот промет на локација оддалечена некои 100 метри, го решава загадувањето?

 
Многу едноставно - Рекорд ќе премине од директно загадување кон индиректно загадување, а Градски ѕид ќе премине од индиректно загадување кон директно загадување.
 
Тоа се вика рокада - досегашното директно загадување се решава со индиректно загадување, а досегашното индиректно загадување се решава со директно загадување. Bash
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 20-Nov-2014 at 12:42
Па аман бе, како ќе намалите загадување ако уништите дрворед од 600 ако не и поише метри за новиот булевар, а колите ќе ги бутнете баш под балкон на луѓето? Како ќе растеретите сообраќај кога уместо да идете со кола право према Аеродром/К.Вода, сеа ќе идете десно и ќе имате потенцијалност од тесно грло у 4-5 попладне, кога најмалце 10 коли континуирано проаѓаат на црвено. Какво растеретување на сообраќај кога од улица со 4 се префрлате пак на улица со 4 ленти. Ја знам зошто се прави ова, за да ја нацртаат Димитрија со барок, па после таму пешачка зона да направат и да глумат европска метропола, пустите комплекси не се излечени очигледно. Сите пари ќе ги потрошат само за да го сменат ликот на комунистичко Скопје. Вака шипак што ќе викате дека на Рекорд ќе се симнете, или на Ванила.

Најбоља идеја е реновирање на Даме, останување еднонасочна, правење на три еднонасочни ленти на Димитрија, а четвртата да биде за автобуси кои идат према Дром и К. Вода. Така ќе се добие 3х3 решение, кое сега е 2х4 и кое пак носи гужва. Не дека и мојов предлог 3х3 е добар, али барем не е погубен како градскиов!
23ka.wordpress.com
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 20-Nov-2014 at 16:14
Според мене Даме Груев не треба да се роширува и треба да с остане повеќе како сервисна улица отколку како главна артерија. Главното проширување треба да се бара со јужен булевар. Инаку вака само злото фо преместуваме од една во друга улица. За загадувањео смешно е и да се коментира. За да се спречи тоа треба комплетн малиот ринг да биде ослободен со сообраќај. Да се дозволи само пристап до гаражи , дотур на роба , градски превоз и станарите се друго нека го врти рингот.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 20-Nov-2014 at 18:14
Јас не знам што ќе се реши со ова. Ќе се инвестираат брдо пари во дислоцирање на истата улица на само стотина метри подолу. Ќе се исече дрворедот, ќе се укинат постоечките паркинг - места долж Даме Груев... Чекам барем едно разумно објаснување, освен она дека требало да се формира пешачка зона долж Димитрија Чуповски. Сакам да кажам, има многу ПОПРИОРИТЕТНИ сообраќајни проекти во Скопје од овој глупав проект.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 20-Nov-2014 at 18:14
За тоа зборувам. Па згора на тоа ќе правеле стратегија за велосипеди. Која стратегија жити се кога сите улици ги направија булевари, буквално со автомобил можеш да стигнеш кај сакаш. Стратегија на сите градови за зголемување на велоспедистите е токму блокирањето на централното градско подрачје за автомобили.
Back to Top
Petar Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Sep-2014
Online Status: Offline
Posts: 271
  Quote Petar Skopje Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 20-Nov-2014 at 18:28
Дрвата за Коце никогаш не биле проблем.
Back to Top
Staki View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Oct-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 125
  Quote Staki Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 20-Nov-2014 at 20:11
Ако целиот јавен превоз го префрлат преку Рекорд, нема да е загубена улицата како што викате. На овој начин предност би добил јавниот превоз, во однос на индивидуалниот. Пример наместо кога одиш до плоштад да ја паркираш колата 10 минути од местото, автобусот би те оставил многу поблиску. Исто така времетраењето на едно возење со автобус низ центарот би се скратило за некоја минута. Предност би добиле и таксистите, ако смеат да возат низ оваа улица. На Даме Груев би имало барем еден семафор помалку или два ако не се планираат семафори кај зградат на Макоил. Така возилата кои поминуваат низ оваа улица би се движеле побргу, бидејќи нема да има автобуси. Е сега тоа е предноста на пренасочувањето на сообраќајот и доколку се случи според овој модел. Сличен модел има Љубљана и колку што имам видено функционира успешно. Проблемот се јавува кај автомобилите, бидејќи би биле прилично демотивирани да возат по Даме Груев, улица која би те кружела низ центарот. Така возачите ќе се пренасочуваат кон побрзите булевари, како што се Гоце Делчев и Св. Кирил и Методиј. Овие булевари и сега се оптоварени многу, така што не знам уште колку возила можат да поднесат. Сеуште не можам да оценам дали е позитивно или негативна оваа промена за целиот сообраќај. Како и да е мислам дека треба детална анализа да направи градот да види дали е потребно сето ова да се направи и за тие пари.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 20-Nov-2014 at 21:25
Јас сепак би сакал подземен пешачки кај зградата на Макоил, а коцката кај Бристол конечно да се затвори за сообраќај и да си стане пешачка зона. Таман со новите велелепни згради, ќе ја личи.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2599
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 24-Nov-2014 at 22:31
Треба протест да се организира против ова епохално глупо решение.
Back to Top
Kid_A View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 24-Nov-2014
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 452
  Quote Kid_A Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 24-Nov-2014 at 23:18
Originally posted by fichot

Треба протест да се организира против ова епохално глупо решение.


Да, следен пат кога ќе треба да се работи некој проект слободно ќе ги препратам кај тебе да се обратат за совет. Ако може маил, број или било што од тебе за да знам кај да ги препратам?

Овој проект не е од вчера, туку е разработуван и разработуван со години и години, но најголем проблем беше зградата и неможноста да се реши тој дел од проектот.

Ако оставевме руљата да владее со овој свет и да го слушавме нејзиното “демократско“ право да одлучува никаде немаше да стигнеме. Верувај има многу постручни лица од мене и тебе коишто работат на овој проект.

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 24-Nov-2014 at 23:34
Овој проект е уште една импровизација, всушност импровизација на неуспешната импровизација наречена подземна уличка која им се виде прескапо.

Овој ПРЕДЛОГ преку ноќ стана тоа што ти го нарекуваш проект, баш поради неуспешноста и немање волја на градските власти да го реализираат оригиналниот план за подземен коридор под плоштад.

Ќе ми простиш, ама си имаме работа со малоумници...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 25-Nov-2014 at 01:32
Ах море луѓе ова со Даме Груев е за чиста десетка. Онаа улица што требаше да понира и да тера под кеј и да се спојува кај најлошата раскрсница во Центар кај Веро ќе беше катастрофа од невидени размери. И закрчен град две години. Вака како така Рекорд ќе се ослободи со тек на време и другава ќе биде булеввар. Ако Јужен во центар ќе тера под земја и не го снајде слична судбината да се откажат и од него тогаш тоа е доволното што му треба на Скопје за следниве 10 години. Со тоа што СЕКАКО најдоброто решение и најскапо е спајање на Партизанска под плоштад со Кузан Јосифовски.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 25-Nov-2014 at 02:48
Originally posted by one1

Ах море луѓе ова со Даме Груев е за чиста десетка. Онаа улица што требаше да понира и да тера под кеј и да се спојува кај најлошата раскрсница во Центар кај Веро ќе беше катастрофа од невидени размери. И закрчен град две години. Вака како така Рекорд ќе се ослободи со тек на време и другава ќе биде булеввар. Ако Јужен во центар ќе тера под земја и не го снајде слична судбината да се откажат и од него тогаш тоа е доволното што му треба на Скопје за следниве 10 години. Со тоа што СЕКАКО најдоброто решение и најскапо е спајање на Партизанска под плоштад со Кузан Јосифовски.
значи да повториме дали се е јасно... преместуваш сообраќајница, од една, на друга страна на блок згради, и таа сообраќајница, завршува на истите раскрсници и булевари каде што завршувала и другата сообраќајница... како воопшто ова може да ти звучи логично?
истите проблеми кои сега ги имаш, ќе продолжиш да ги имаш... само ќе бидат преместени малку појужно... со оглед на тоа колку скапо го кошта градот да го изведе зафатот, треба да се руши објект и да се исече еден куп дрва, и да се жртвува пешачки простор и паркинзи

како што рековме и претходно, единствено логично решение е да се направат двете сообраќајници еднонасочни и заеднички да функционираат како булевар...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2599
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 25-Nov-2014 at 07:01
Originally posted by Kid_A

Originally posted by fichot

Треба протест да се организира против ова епохално глупо решение.


Да, следен пат кога ќе треба да се работи некој проект слободно ќе ги препратам кај тебе да се обратат за совет. Ако може маил, број или било што од тебе за да знам кај да ги препратам?

Овој проект не е од вчера, туку е разработуван и разработуван со години и години, но најголем проблем беше зградата и неможноста да се реши тој дел од проектот.

Ако оставевме руљата да владее со овој свет и да го слушавме нејзиното “демократско“ право да одлучува никаде немаше да стигнеме. Верувај има многу постручни лица од мене и тебе коишто работат на овој проект.



Руљата во вид на дебили на раководни функции и сега владее со нашиот свет.

Нема потреба да се повторувам, има доволно коментари кои ја потенцираат нелогичноста на решението.

Проширувањето на ДГ може било зацртано уште одамна, ама и многу други работи биле истотака. Значи ако се друго баталиш тоа не може да функционира само од себе. Поздрав.

Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 15-Apr-2015 at 09:57
Uste go butkat ovoj proekt so koj definitivno ke se zakopa Nadezda Skopje vo skoro vreme da stane grad na velosipedite. Mesto tie pari nepotrebno da se frlaat za ovoj bulevar treba sto pobrzo da se napravi Juzen Bulevar a ovaa ulica kako i site drugi ulici vnatre vo golemiot ring da se koristat kako servisni za doaganje do parkinzi i za stanarite vo toj del. Kako i da e lugeto koi se povikani za ovaa problematika uste Ednas pokazuvat kolku nemat znaenje, vizija a so toa nitu namera za podrska na velosipedskiot soobrakaj. Mora da se razbere se dodeka se prosiruvat bulevari edinstveno sto se dobiva e uste pogolem broj na avtomobili a toa nema kraj. Zatoa vo sekade vo svetot se odi vo sprotivna nasoka potesni bulevari a poveke Javen Soobrakaj i pred se posiroki i poudobni velosipedski pateki.


Ќе се урива целата зграда Макотекс за Даме Груев да стане булевар?

15.04.2015 - 09:44:58


    

   
Проширувањето на улицата Даме Груев во булевар и уривањето на дел од зградата „Макотекс“ се уште е статус кво - градоначалникот Kоце Трајановски е на два ума кое решение да го прифати за реализација на овој проект од трите опции што му ги понуди Институтот за земјотресно инженерство (ИЗИИС). Зградата е стара и допрва ќе следуваат испитувања на кој начин и колку од неа ќе се урне, иако веќе е донесена одлука на Советот на сопственикот „Центро АД“ во стечај да му се надоместат два од четирите ката со деловен простор во катната гаража во изградба „Тодор Александров“.




Како што пишува Дневник, уривањето на дел од оваа зграда е клучно за изградбата на новата сообраќајница. Таа се наоѓа на раскрсницата со улицата Македонија и лежи на трасата на идниот коловоз на булеварот. Беше најавено дека двете нови ленти ќе се оформат откако ќе се урнат првите два ката од зградата, а тежината од горните да ги превземе мост кој ќе се поврзе со зградата од спротивната страна на улицата, а возилата ќе минуваат под него.

Дека работата е речиси готова за оваа варијанта говори и фактот што пред еден месец Советот на Град Скопје одлучи сопствениците да се обесштетат со 136 квадратни метри деловен простор во гаражата. Сега доколку се востанови дека е потребно да се избере друга од предложените варијанти, тоа ќе значи и повисока цена на целиот проект и допрва ќе се утврдува колку градската власт ќе треба да плати ако се урива целата вертикала.

- Првично во студијата беше одредено дека може и врз таа основа да почна да се прави проект. Соработуваме со сегашниот сопственик за замена на просторот. Тука има и други сопственици. Пред склучување сме на договор, но тоа не се прави додека се не биде целосно, во смисла да сме сигурни во нашата одлука, а тоа ќе биде познато откако ќе биде изработен проектот. Тој требаше да се предаде некаде втората половина на март, но има проблеми со зградата и таа не е во таа состојба како што беше предложено во студијата - информира Трајановски пред Советот.

Негов став е дека целата зграда треба статички да биде санирана, а тоа во студијата не е предвидено зашто се тргнало од претпоставката дека е во ред.

- Треба да се руши целата вертикала - приземје и 4 ката. Порачана е процена за целата зграда, па потоа ќе се види што да се прави. Според процената од ИЗИИС, санацијата ќе чини повеќе отколку да се урне зградата - појасни скопскиот градоначалник, додавајќи дека според првичните сознанија откупувањето на целата зграда би чинело до 1,2 милион евра.

- Булеварот е многу важен за градот, тој не е случајно проектиран и се трудиме да го реализираме - дециден е тој.

Од одделението за односи со јавноста во Градот изјавија дека во наредниот период ќе следуваат прелиминарни испитувања со кои ќе се види дали ќе треба да се уриваат четири ката во вертикала или само два со изградба на мост.

http://www.skopjeinfo.mk/gradot/1717906990/ke-se-uriva-celata-zgrada-makoteks-za-dame-gruev-da-stane-bulevar
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.188 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.