build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Велес - Прилеп

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <123>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1112
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 14-Feb-2021 at 11:42
Чудно како ги игнорирате придобивките и предностите во однос на другите решенија. Сумава ако е точна, стварно е незначајна (мислев дека околу 250м е). Помалата дистанца и време создава заштеди, како кај граѓани така и кај компании, кога огромен процент тој источен регион се движи кон Скопје или на север. И упорно ги игнорирате потенцијалите за развој на Свети Николе и цела област на потег кон Скопје. Со таква врска и неколку бунарџици покрај сам автопат се намалува и потребата за миграција на работна сила кон Скопје.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 14-Feb-2021 at 11:48
Не ја гледаш поголемата слика, а многу ти е слаб аргументот дека Струмица и Виница ќе стигаат до Скопје 5-10 минути побрзо, а на сметка на тоа да нема автопат Штип-Велес-Прилеп, па подоцна и кон Меџитлија. Треба да гледаш од точка на економска исплатливост, но и на покривање што е можно повеќе региони и население кое би имало корист од тој пат.
Џабе има бенефит Југоистокот, кога Пелагонија се потполно изостава, а би можеле двата региона да имаат корист со малку повеќе средства од ова што е потрошено. Плус би добиле модерна патна врска со Јонско Море која ќе ја користат странци, но и побрзо поврзување на Источна Македонија со Охрид, но наместо тоа, ете некој исфорсирал да има речиси паралелен автопат на Е-75...
Посликовито, ова му доаѓа како ти да си директор во Тораница, но живееш во Кочани, па форсираш да се направи автопат Кочани-К.Паланка, што би било своевиден апсурд.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1112
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 14-Feb-2021 at 11:59
Ок, ја разбирам големата слика. Но тука веќе збориш за како требало парите да се потрошат, како да дошло баш до тие 170м. Па ни секоја година милијарди фрламе на секакви глупости од типот на субвенции, социјални трансфери, администрација итн. Еден релативно ефтин автопат плус минус не менува ништо. Затоа ми е чудно што сте се фатиле за автопатов, како цела сообраќајна иднина на државава да ја упропастил. Далеку од тоа.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 14-Feb-2021 at 12:11
Originally posted by <Fresno>

Ок, ја разбирам големата слика. Но тука веќе збориш за како требало парите да се потрошат, како да дошло баш до тие 170м. Па ни секоја година милијарди фрламе на секакви глупости од типот на субвенции, социјални трансфери, администрација итн. Еден релативно ефтин автопат плус минус не менува ништо. Затоа ми е чудно што сте се фатиле за автопатов, како цела сообраќајна иднина на државава да ја упропастил. Далеку од тоа.

Целосно се согласувам. Секоја чест за кажаното.ApplauseApplauseApplause
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 14-Feb-2021 at 14:54
Originally posted by Vasilij


Ви ги почитувам мислењата, таков сум респектирам туѓо мислиење ако има макар еден аргумент а имате, иако мислам помалку од мене.
Цената е таа.
https://sdk.mk/index.php/makedonija/avtopatot-miladinovtsi-shtip-pushten-vo-upotreba-nema-da-ima-svecheno-otvorane/
Вкупната должина на автопатот Миладиновци-Штип изнесува 47 километри.
Автопатот е со ширина од 21,4 метри со две возни ленти и лента за
застанување и со разделен појас од 4 метри помеѓу двата коловоза.
Вкупната дебелина на асфалтниот слој изнесува 19 сантиметри. Овој
автопат има седум клучки, а вкупната инвестицијата е 177,3 милиони евра.
https://vlada.mk/node/18481
ИЗВОР: ВЛАДА


Не е точна бројката. Тоа е уште една работа за која веќе било дискутирано:
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1785&PID=240773#240773


Ама Василиј не се секирај. Трасата преку Миладиновци сега не може да се од-изгради и допрва да ја поправиме таа грешка. Тие 3 минути заштеда накај Скопје ти остануваат како трајна придобивка
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 14-Feb-2021 at 14:59
Originally posted by <Fresno>

Па ни секоја година милијарди фрламе на секакви глупости од типот на субвенции, социјални трансфери, администрација итн. Еден релативно ефтин автопат плус минус не менува ништо.

По оваа логика не треба да се намали фрлањето пари во ветар, туку треба да се зголеми. А инаку „релативно ефтиниот“ автопат е 100-тина милиони евра поскап од автопатот што беше планиран преку Отовица. Ако е тоа сума што не менува ништо, тогаш океј.

Но има уште еден огромен проблем во целиов случај, а тоа е самоволието и простаклукот со кој Просторниот план на РМ го претворија во тоалетна хартија. Не може бе траси да се менуваат како ќе му прдне на тој што е моментално премиер и на тесен круг луѓе што имаат пристап и влијание врз него. Ако треба да се изврши измена во Просторниот план, најмалку што би очекувал е претходно да се извршела стручна компаративна анализа, па да видевме кои би биле аргументите во полза на Миладиновци. Но кога можеше еден психопат да си црта градежни маркички низ Скопје како ќе му текне, да си нарачува градски автобуси по личен вкус, и ред такви работи, тогаш нормално дека идиотот може самоволно да си нацрта и автопатот да му поминува од кај што му е него ќејф. Батали анализи, батали факти, батали логика, батали математика, батали географија, батали здрав разум... Ете така се срозува целиот систем и не останува ни „д“ од држава. Не знам како може сето тоа да ти е прифатливо, а потоа да се чудиш и да се буниш за проблемите.


Edited by Cloverstack - 14-Feb-2021 at 15:00
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 14-Feb-2021 at 15:25
Јас незнам зашто оваа држава се мачи да поставува индуктивни јамки, да брои ПГДС возила, зашто анализи, зашто студии, кога на крајот пак политички се бираат приоритетите и политички се вцртуваат трасите?! Барем да не се залажуваме, да баталиме мерења и анализи ако имаме овакви паметњаковиќи кои знаат подобро од реалноста. Како уопште системот на одлучување за овакви работи дозволува да може human-factor-от да носи одлуки целосно надвор од техничката логика. Па една Кина почна со проект пред десетина години за пренасочување на судењата од прв степен да бидат судени од artificial-intelligence компјутери, со тренажен модел од илјадници пресуди и огромна судска пракса дотогашна, со цел да добијал максимално објективно судство. Светов уште не знаеше што е тоа artificial-intelligence. Ние не можеме проста бројка ПГДС да испочитуваме. Не знаеме колку ни е дневна/месечна/годишна миграција од-кон секој до секој град. Па тие работи можеме од Google на тацна да ги добиеме како студија. Ама не... си имаме ние функционери што носат одлуки по принципот "село мое, лепше од Париза".

@Clover Прашањето треба да се постави на поинаков начинза да те разбере Василиј. @Vasilij Зошто истокот заслужил да има два автопата еден пред према Скопје директно и еден преку Велес, а другите региони во државава не заслужиле ниту еден?!
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 14-Feb-2021 at 15:33
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by <Fresno>

Па ни секоја година милијарди фрламе на секакви глупости од типот на субвенции, социјални трансфери, администрација итн. Еден релативно ефтин автопат плус минус не менува ништо.

По оваа логика не треба да се намали фрлањето пари во ветар, туку треба да се зголеми. А инаку „релативно ефтиниот“ автопат е 100-тина милиони евра поскап од автопатот што беше планиран преку Отовица. Ако е тоа сума што не менува ништо, тогаш океј.

Но има уште еден огромен проблем во целиов случај, а тоа е самоволието и простаклукот со кој Просторниот план на РМ го претворија во тоалетна хартија. Не може бе траси да се менуваат како ќе му прдне на тој што е моментално премиер и на тесен круг луѓе што имаат пристап и влијание врз него. Ако треба да се изврши измена во Просторниот план, најмалку што би очекувал е претходно да се извршела стручна компаративна анализа, па да видевме кои би биле аргументите во полза на Миладиновци. Но кога можеше еден психопат да си црта градежни маркички низ Скопје како ќе му текне, да си нарачува градски автобуси по личен вкус, и ред такви работи, тогаш нормално дека идиотот може самоволно да си нацрта и автопатот да му поминува од кај што му е него ќејф. Батали анализи, батали факти, батали логика, батали математика, батали географија, батали здрав разум... Ете така се срозува целиот систем и не останува ни „д“ од држава. Не знам како може сето тоа да ти е прифатливо, а потоа да се чудиш и да се буниш за проблемите.

Е сега ова е интересно, се согласувам со кажаното во делот на неговото владеење ако сакаш и неговото наследство меѓутоа траса имало предвидено уште во 80тите, ќе се сетите дека во друга нишка приложив и слики. Не е баш така како што го симплифицирате да не речам вулгаризирате на грујо му текнало. Основниот (не деталниот) проект е од владата на Владо Бучковски во 2006.Само грујо во 2008 ја имаше легендарната изјава дека на луѓето им требаат локални патишта а не автопатишта за во 2013 да го смени мислењето за 180 степени и во 2014 да фрли лопати на 2 автопатишта, еден во источниот еден во западниот дел, во источниот 3 пати помалку тежеше инвестицијата.
И сега гледам, никој збор не кажа како од 375 станаа 650 милиони евра за Кичево Охрид, како грујопидите не предвиделе жива клучка (надзород од градежен потврди) па се препроектираше па целата сума стана вртоглава, како од 4 години се гради веќе 7ма година а прашање е дали во 8мата ќе биде завршен. Тоа се главните прашања а не 170те милиони со кои се поврзаа 2 региони (исток и југоисток) со кои се реши прашањето на Св.Николе со кои се крена безбедноста итн итн.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 14-Feb-2021 at 15:54
Originally posted by Vasilij


Originally posted by Cloverstack

Originally posted by <Fresno>

Па ни секоја година милијарди фрламе на секакви глупости од типот на субвенции, социјални трансфери, администрација итн. Еден релативно ефтин автопат плус минус не менува ништо.

По оваа логика не треба да се намали фрлањето пари во ветар, туку треба да се зголеми. А инаку „релативно ефтиниот“ автопат е 100-тина милиони евра поскап од автопатот што беше планиран преку Отовица. Ако е тоа сума што не менува ништо, тогаш океј.

Но има уште еден огромен проблем во целиов случај, а тоа е самоволието и простаклукот со кој Просторниот план на РМ го претворија во тоалетна хартија. Не може бе траси да се менуваат како ќе му прдне на тој што е моментално премиер и на тесен круг луѓе што имаат пристап и влијание врз него. Ако треба да се изврши измена во Просторниот план, најмалку што би очекувал е претходно да се извршела стручна компаративна анализа, па да видевме кои би биле аргументите во полза на Миладиновци. Но кога можеше еден психопат да си црта градежни маркички низ Скопје како ќе му текне, да си нарачува градски автобуси по личен вкус, и ред такви работи, тогаш нормално дека идиотот може самоволно да си нацрта и автопатот да му поминува од кај што му е него ќејф. Батали анализи, батали факти, батали логика, батали математика, батали географија, батали здрав разум... Ете така се срозува целиот систем и не останува ни „д“ од држава. Не знам како може сето тоа да ти е прифатливо, а потоа да се чудиш и да се буниш за проблемите.
Е сега ова е интересно, се согласувам со кажаното во делот на неговото владеење ако сакаш и неговото наследство меѓутоа траса имало предвидено уште во 80тите, ќе се сетите дека во друга нишка приложив и слики. Не е баш така како што го симплифицирате да не речам вулгаризирате на грујо му текнало. Основниот (не деталниот) проект е од владата на Владо Бучковски во 2006.Само грујо во 2008 ја имаше легендарната изјава дека на луѓето им требаат локални патишта а не автопатишта за во 2013 да го смени мислењето за 180 степени и во 2014 да фрли лопати на 2 автопатишта, еден во источниот еден во западниот дел, во источниот 3 пати помалку тежеше инвестицијата.
И сега гледам, никој збор не кажа како од 375 станаа 650 милиони евра за Кичево Охрид, како грујопидите не предвиделе жива клучка (надзород од градежен потврди) па се препроектираше па целата сума стана вртоглава, како од 4 години се гради веќе 7ма година а прашање е дали во 8мата ќе биде завршен. Тоа се главните прашања а не 170те милиони со кои се поврзаа 2 региони (исток и југоисток) со кои се реши прашањето на Св.Николе со кои се крена безбедноста итн итн.
Trasata bila predvidena vo 70tite i ne kako avtopat tuku kako magistrala, sto e ogromna razlika. Magistralata e izgradena delumno "Stip-Sv. Nikole" i pointeresniot del, zosto e stopirano, nekako ne se spomenuva!? Inako mene bas ne mi e jasno, kako i so sto ovoj avtopat go povrzuva jugoistocniot region?
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 14-Feb-2021 at 16:01
Струмица - Радовиш - Штип - Скопје/Куманово.
ако треба и ќе нацртам
Го поврзува струмичко-радовишкиот регион со главиот град и со Куманово/Србија.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 14-Feb-2021 at 16:13
Originally posted by Vasilij

Струмица - Радовиш - Штип - Скопје/Куманово.
ако треба и ќе нацртам
Го поврзува струмичко-радовишкиот регион со главиот град и со Куманово/Србија.
Izgleda ke treba da crtas oti jugoistokot ne e toa. Jugoistok se regionite odnosno linijata Strumica-Valandovo-Dojran-Gevgelija... Radovis i Stip se centralen istok. Dojran, Valandovo i Gevgelija se veke povrzani so Skopje, i nim delnicata "Miladinovci-Stip" bukvalno nisto ne im znaci. Za Strumica i Radovis ima znacanje no sepak ovoj avtopat edinstveno Stip go povrzuva sustinski so Skopje i Kumanovo, dodeka Radovis i Strumica se uste se daleku od istiot, da ne recam poluizolirani.   
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 14-Feb-2021 at 16:17
Те сфатив. Тогаш можеби е добро да се потсети дека 30 од 42 километри од експресниот пат меѓу Штип и Радовиш се во завршна фаза односно пред пуштање (најавено е начелно од премиерот и министерот за транспорт и врски за март (за време на последната обиколка во Јануари))..
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 14-Feb-2021 at 16:18
Патем државата ни е поделена во 8 плански региони. РАДОВИШ Е ВО ЈУГОИСТИЧНИОТ.
https://mk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B8_%D0%BD%D0%B0_%D0%9C%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D1%98%D0%B0


Edited by Vasilij - 14-Feb-2021 at 16:18
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 14-Feb-2021 at 16:32
Originally posted by Vasilij

Те сфатив. Тогаш можеби е добро да се потсети дека 30 од 42 километри од експресниот пат меѓу Штип и Радовиш се во завршна фаза односно пред пуштање (најавено е начелно од премиерот и министерот за транспорт и врски за март (за време на последната обиколка во Јануари))..
Toa e sega nov moment. Radovis mozebi se broi vo jugoistocniot region, no realno e na granica pomegu jugoistok i centralen istok, no sustinski gravitira kon Stip koj e administrativen centar na istokot.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 14-Feb-2021 at 16:58
Регионите се уште од СФРЈ, а како такви се формализирани во 2009 (со промена во однос на Свети Николе).

Скржавтијата и непланлукот секогаш чинат пари, а со оглед на целокупната состојба во Македонија, доволен ќе беше магистрален пат Миладиновци-Кадрифаково за подобро поврзување на СН со СК и ШТ и алтернатива за СК-ШТ.

Приоритет е целосна изградба на А1 во првокласен автопат од Табановце до Богородица, а потоа изградба на Тетово-Ќафасан и Штип-Меџитлија, битни внатре и надвор (вториов како побрза конекција на Патра, Игуменица и Јанина со Европа). Мил-Кад можеше да биде магистрала така изградена да во иднина лесно да може да да се надогради во автопат ако има потреба. Истотото важи и за експресните ТЕ-Јажинце, КУ-Деве Баир, ШТ-КО и ШТ-Ново Село.

Автопатов ќе имаше огромна исплатливост да го преселеа главниот град во Малино, ама не го преселија.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 15-Feb-2021 at 03:45
Вака сега. Ќе се сложам со повеќето од вас. Да, ќе беше полесно и поевтино да се изгради автопат кон Штип од кај Велес, но сепак и тоа би ги имало своите "последици".




Па еве на сликите подоле, особено на првата слика имам обрлазложено кој е моменталнот правец на движење. 1 оди према Куманово и према штип. Да упростам 1б е правец на движење од Скопје, или од друг град од А1 / А2 према куманово а 1а е движење на правец од истите делови ама према штип.
2 е движење од истите делови према Крива Паланка и Бугарска Граница, а 3 е према Србска Граница.

На другата слика се гледа делот кај Велес. Овде има помалку правци, и имам нацртано отприлика (не ми е целта да биде скрос точно) каде би поминувал автопат Велес Штип и Велес - Прилеп.
Овде имаме 1, 2 и 3.
Логично број 1 оди према Прилеп, по "планиран" автопат од Велес до Прилеп, 2 исто така автопат од Велес кон Штип, а 3 према Неготино, Гевгелија, Грчка Граница.

Ако од Велес до Штип се изградеше автопат, тогаш повеќето автомобили од 1а на првата слика ќе гравитираа кон број 2 на втората слика.
Тоа би го олеснил сообраќајот од Скопје до клучката кај Миладиновци но генерално тој дел од Скопје до Табановце, до Куманово и до клучка Миладиновци е далеку помал за разлика од Скопје до Велес и другите градови после Велес, бидејки тој регион према Велес опслужува повеќе поважни градови и таму (особено летниот период) гравитираат повеќе возила, особено према грчка граница.
Па на сето тоа, ако додадеме автопатот до Штип да оди преку Велес, нели би ја зголемила потребата за проширување на A1 од Скопје до Велес од 3 ленти на 4 ленти (3 ленти за возење и 1 лента за застанување), и градење на нова траса Катланово - Велес.
Нема сигурно да го оставиме тоа така, ако сакаме Велес да биде главна делница, и ќе мора да се извршат доста надоградби и проширувања на тој дел од А1, инаку сите коли што одат кон тој регион, плус оние што би оделе до Штип према Велес, и према Прилеп по нов автопат, сите тие би поминувале преку Скопје - Велес, а вака барем имаме автопат до Штип од другата страна према Куманово, каде сообраќајот е далеку помал.

Ако навистина, сосе проширување на Велес Скопје во 4 ленти, Скопје - Катланово проширување на 4 ленти, и нов автопат Катланово - Велес кој од старт ќе биде со 4 ленти, испадне дека цената е помала од автопатот Миладиновци - Штип, тогаш тоа би вредело навистина и направена е голема грешка што добивме автопат према Миладиновци, а не према Велес.

Сепак, не е морално тоа надоградување во 4 ленти, но кога ќе се зголеми сообраќајот према Велес, а и плус со моменталниот пат безбедноста далеку се намалува. Замисли да имаше автопат Велес - Штип, тоа уште повеќе ќе стимулираше и ќе го зголемеше сообраќајот, оптеретувајки го А1 од Скопје до Велес.
А вака сега барем тие што одат до Штип одат од другата страна, и за сега барем Скопје - Велес е спасен. Бројките покажуваат околу 13,000 AADT но со автопат Велес - Штип и / или со Автопат Велес - Прилеп тие бројки би се зголемиле, и мислам дека веќепостоечкиот "Автопат" од Катланово до Велес, а и од Скопје до Велес на тие зголемени бројки ќе му биде потребно проширување.

Е сега јас не сум експерт, но еве за пример Романија ќе ја земам.

Романија како држава нема многу автопат, особено за таа големина. И нормално во Романија се градат доста автопатишта, и самото тоа стимулира и го зголемува бројот на возила. Еве заради тоа сега околу Букурешт градат автопатска обиколница (Autostrada A0). Се градат и многу други автопатишта, околу Букурешт исто така, и доста се имаат изградено. Па затоа од Букурешт до Питешти има зголемен број на возила, и тој дел од автопатот е во потреба од проширување. Од другата страна према морето го имаат A2 и некоја обиколница на Констанца. Бидејки А2 е еден од најстарите автопатишта, таму исто така се нема многу изменето, немаат многу нови автопатишта изградено према Констанца освен обиколница, па заради тоа таму сообраќајот е соодветен за веќепостоечкиот 3+3 автопат, но бидејки од другата стана Букурешт према Питешти, према планините и од другата страна на планините (према Унгарија) се градат повеќе автопатишта, тоа има влијание и сообраќајот се стимулира и зголемува.

Истото и кај нас. Да имаше автопат Велес - Штип, Велес - Прилеп, и како што Грција е главен магнет за туристи, и повеќето од транзитниот сообраќај оди према Грција (во случајот на Романија тоа е Унгарија), ќе требаше како што кажав погоре и A1 да го прошируваме.


Но сепак кога тогаш Катланово - Велес ќе мора да се изгради, и автопат преку Бабуна кон Прилеп ќе мора да има.

Ако се актуелизира повторно автопат према Делчево како што планирале, тогаш можеби ќе се размислува за автопат од Велес кон Штип. Но сепак и едното и другото си ги има своите плусеви и минуси. Без разлика на што Скопје - Солун секогаш ќе има повеќе сообраќај него Скопје - Белград.

Статистиките исто така покажуваат дека Србите за да отидат до Бугарија, Турција (и понекогаш Грција), одат преку Ниш до граничен премин Католина.
Србите за да отидат до Грција, највеќе го користат граничниот премин Богородица, Граничниот премин Дојран, па на последно место е Граничниот премин Меџитлија, кој е најмалце користен од Србите.

Ние Македонците највеќе ги користиме граничните премини Табановце, Богородица, Деве Баир, Дојран и останати гранични премини кои се користат помалце.
За Бугарија највеќе се оди према Деве Баир. Да би се изградел тој автопат према Делчево ситуацијата сигурно ќе била поразлична и можеби граничниот премин кај Делчево би се користел повеќе и од оној кај Деве Баир.

Со ова можеме да заклучиме дека, ако навистина вредело требало автопат преку Велес до Штип, проширување на A1, и нов Катланово - Велес автопат, за да Велес стане главна делница. Ако навистина не вредело, тогаш се спасивме, барем за сега, добивме автопат преку Свети - Николе, и се намали бројот од возилата што гравитираа кон Штип према Велес.
Значи тоа е тоа, обете си имаат и плусеви и минуси. Мене не ми пречи ни овој A4 што го добивме преку Свети - Николе, нит би ми пречел да имало автопат преку Велес до Штип.

Дека ова за жал беше правено по политички план, да. Тоа нема врска што за време на Југославија планирале брз пат. Многу проекти има што се градени по плановите уште од тогашна Југославија, а многу има кои што се градени и по сосема нови планови.

Да не заборавиме дека A3 е исто така алтернатива и на Охрид, а не само на друг граничен премин према Грција.
Автопатско поврзување Скопје - Битола и те како е од огромна важност, но голема улога играат и веќепостоечките патишта кои што водат према тие идни патишта. Ако тие не се средат, работите ќе тргнат на лошо.
Само незнам до кога ќе им текне на политичариве дека Катланово - Велес не е автопат, и дека треба сосема нов автопат да се изгради.

Ама не ме чуди ништо, нив ги боли таквото. Само они да си лапаат од патарини, парите ќе одат кон луксузни возила, скапа облека, накит и што е најважно ќе си кркаат 2 тони месо годишно.

Од мене толку, кажано што е кажано.
Него ајде сега техничкиот дел, сакам да видам кои варијанти се можни, каде би поминувала трасата, јас погоре предложив да оди над Чашка, ама тоа би резултирало со енормни искачувања. Но сепак џус не сум експерт па затоа кој, како и кога може нека се обиде да нарцта, чишто да имаме ретроспектива и да знаеме отприлика како.
Јас како што можев да увидам:
1 тунел голем, или 1 голем тунел + 1 помал
Дузина вијадукти, од кои еден би можел да биде најголемиот и најдолгиот во Македонија.
Доста искачување??? Прилеп ако не се грешам е на поголема надморска височина.
Трета лента за спори возила???
Back to Top
GoranM View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 21-Jul-2020
Online Status: Offline
Posts: 8
  Quote GoranM Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 15-Feb-2021 at 09:07
Автопат Битола-Скопје би имал 8 патарини и би коштало 1000 денари само за патарини
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 15-Feb-2021 at 09:14
The Wild Boy ок ти се анализите ама некако се е шта би било кад би било и планирање траси кои и кога би дошло време би биле поинакви (зависи од проектанскиот тим).
Можеби подобро е да се сконцентрираме сите на деловите што се реални да бидат односно отпочнати се постапките.
Градско - Прилеп (експресен пат) - во градба
Прилеп - Битола (автопат) - најавен, почеток на работа 2021 (рок - до 2 години)
Битола - Меџитлија (експресен пат) - готов проект, почеток на градба 2021 (рок 1.5 година)
И ете би го додал делот от Катланово до Велес да се види има ли некои шанси за нешто во блиска иднина или вака би било.
Реконструкциите на А1 си течат, од тоа што го знам пролетта ќе почнело реконструкција на Хиподром - Миладиновци, Миладиновци - Хиподром, Хиподром - Петровец и Петровец - Хиподром.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 15-Feb-2021 at 12:33
Originally posted by Vasilij

<span style="font-weight: normal;"><span id="userPro251219" ="msgSidePro" title="View Drop Down"><span style="font-weight: normal;">The Wild Boy ок ти се анализите ама некако се е шта би било кад би било и планирање траси кои и кога би дошло време би биле поинакви (зависи од проектанскиот тим).</span></span></span>
<span style="font-weight: normal;"><span id="userPro251219" ="msgSidePro" title="View Drop Down"><span style="font-weight: normal;">Можеби подобро е да се сконцентрираме сите на деловите што се реални да бидат односно отпочнати се постапките.</span></span></span>
<span style="font-weight: normal;"><span id="userPro251219" ="msgSidePro" title="View Drop Down"><span style="font-weight: normal;">Градско - Прилеп (експресен пат) - во градба</span></span></span>
<span style="font-weight: normal;"><span id="userPro251219" ="msgSidePro" title="View Drop Down"><span style="font-weight: normal;">Прилеп - Битола (автопат) - најавен, почеток на работа 2021 (рок - до 2 години)</span></span></span>
<span style="font-weight: normal;"><span id="userPro251219" ="msgSidePro" title="View Drop Down"><span style="font-weight: normal;">Битола - Меџитлија (експресен пат) - готов проект, почеток на градба 2021 (рок 1.5 година)</span></span></span>
<span style="font-weight: normal;"><span id="userPro251219" ="msgSidePro" title="View Drop Down"><span style="font-weight: normal;">И ете би го додал делот от Катланово до Велес да се види има ли некои шанси за нешто во блиска иднина или вака би било.</span></span></span>
<span style="font-weight: normal;"><span id="userPro251219" ="msgSidePro" title="View Drop Down"><span style="font-weight: normal;">Реконструкциите на А1 си течат, од тоа што го знам пролетта ќе почнело реконструкција на Хиподром - Миладиновци, Миладиновци - Хиподром, Хиподром - Петровец и Петровец - Хиподром.</span></span></span>


Druze pak moram da te korigiram. "Hipodrom-Miladinivci" i "Hipodrom-Petrovec" ne se A1. Koga veke spomna A1 sto so "Petrovec-Miladinovci" i delot "Gradsko-D.Kapija"? Tuka imase golemi problemi so podlogata na asfaltot.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 15-Feb-2021 at 13:08
Во право  си за нив, од А3 или А4 се дел. Колку што знам за Петровец - Миладиновци се додава трета лента и се реконструира, искрено не знам до кај е...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.094 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.