build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Kлучка Бит-Пазар

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6789>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 25-Jul-2009 at 08:16
Деновиве видов по телевизија се врти еден клип под логото на град Скопје со тридимензионален анимиран приказ како треба да изгледа новиот сообраќаен режим по клучкава Бит-Пазар. Мислам дека вчера на МТМ телевизија го видов (не беше урбани вести, во склоп на епп беше). Па ако го начека некој нека го сними или па подобро ако можеме изворно да го набавиме.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 26-Jul-2009 at 19:19
Градот Скопје Ве поканува на свеченото отворање за сообраќај на клучката „Детелинка“ на Битпазар, кое е закажано за утре /27.07.2009 година/ во 12 часот.
 
Клучката „Детелинка“ овозможува поголема проточност на возилата и движење по принципот вртење во десно, со што целосно се елиминира употребата на семафори.

http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=2770&mid=24&tabId=1&tabindex=0
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 27-Jul-2009 at 13:05
Клучката денеска е пуштена во употреба. Се надевам нема и тука да се деси некој лом како со клучката од неколку метри погоре.




Edited by lslcrew - 27-Jul-2009 at 13:05
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 27-Jul-2009 at 13:08
Originally posted by lslcrew

Се надевам нема и тука да се деси некој лом како со клучката од неколку метри погоре.

Самата клучка и нејзините технички карактеристики се доволен лом Wallbash
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 27-Jul-2009 at 14:55
mnogu e glupo sto mostot ne go rekonstruiraa ne znam dali nekoj pominal od tamu , uff prasina, izgreban asfalt, trebase i toa da go napravat , ama kako sto vidov stavija malku asfalt ama i toa propadna vo zemja od dupkite, sramota e da go ostavat taka na vakva nova klucka
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 28-Jul-2009 at 00:02
Не толку поради тексто, повеќе поради сликата...

„Детелинка“ ќе го намали метежот на Бит-пазар

Градоначалникот на Скопје, Коце Трајановски, и градоначалникот на Чаир, Изет Меџити, вчера пресекоа црвена лента и по девет месеци градежни активности официјално ја пуштија во употреба клучката „Детелинка“ на надвозникот кај Бит-пазар. Станува збор за модерно сообраќајно решение чии краци гледани одозгора наликуваат на детелинка со четири листа, по кои се врти согласно правилото од десна страна.

Ова е прво решение од овој тип во Скопје, кое беше почнато во мандатот на бившиот градоначалник Трифун Костовски. Специфично за клучката е што повеќе ги нема семафорите кај надвозникот на Бит-пазар кон Чаир, со што е избегнат застојот на возилата.

- Клучката претставува сообраќајно решение кое овозможува поголема фреквенција на возилата и движење по принципот вртење в десно. Проточноста е зголемена непрекинато во двете насоки, со брзина од 40 километри на час - рече градоначалникот Трајановски.
Според неговите објаснувања, овој зафат е важен и од еколошки аспект бидејќи е елиминирано работењето на моторите на возилата во место кога стојат на црвено светло, односно намалена е концентрацијата на издувни гасови и потрошувачката на гориво.

Градоначалникот Меџити, на вчерашното официјално пуштање во употреба на новата клучна изрази благодарност од името на жителите на Чаир. Тој рече дека станува збор за многу убав проект со кој ќе се намали метежот на улицата Цветан Димов како и на Бит-пазар.

- Се надевам дека со проширување на „Цветан Димов“ во иднина кај трговскиот центар „Чаирчанка“ метежот целосно ќе биде решен - вели Меџити.Вкупната вредност на градежните работи е 39 милиони денари, односно околу 650 илјади евра. Парите се обезбедени од буџетот на Град Скопје. Вкупната должина на сите четири краци е 2,2 километра, а вкупната асфалтирана површина зафаќа 4.100 квадратни метри.

Со изградба на клучката целосно е реконструиран и постојниот натпатник и е обновена постојната атмосферска канализација. Поставено е ново улично осветление, тротоарите се поплочени со павер-елементи и се наместени соодветни сообраќајни знаци.

Со пуштањето во употреба на оваа клучка возачите веќе нема да стојат на црвено доколку сакаат на пример од булеварот Александар Македонски да се качат на Бит-пазар. Досега тие мораа пред надвозникот да чекаат на семафори за да свртат лево кон пазарот. Отсега тие ќе продолжуваат кон т.н. пластичарска улица, па ќе свртат десно и без чекање на семафори, по еден од новите краци ќе се качат директно на надвозникот во насока кон пазарот.

Освен клучката и проширувањето на улицата Цветан Димов, во овој дел од градот е предвидена и изградба на надземен премин меѓу пазарот и поликлиниката, изградбата на подземен паркинг на две нивоа, мини- плоштад, како и на трговски центар на местото на Бит-пазар.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=84004EA0EAC7CC4BB7D48B141FD291A8

Колку само се забележува импровизацијата!
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 28-Jul-2009 at 01:01
- Со изградба на клучката целосно е реконструиран и постојниот натпатник и е обновена постојната атмосферска канализација. Поставено е ново улично осветление, тротоарите се поплочени со павер-елементи и се наместени соодветни сообраќајни знаци.-

Koj naptatnik bre, za toa ja celo vreme zboram , niso do toa ne e napraveno ama aj.. neka lazat a poeni neka zimaat drugi luge
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 28-Jul-2009 at 01:57

митатос стварно штета за мостот, идеална шанса... Ohno 

 
еве 2 слики од skopje.gov.mk (незнам зошто али ми личат како да се од седумдесетите  Nuts)
 
 
 
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 28-Jul-2009 at 02:51

Еве од сликата во утрински подобро се гледа колку е реконструирано ....

 
 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 28-Jul-2009 at 03:40

„На ниво“, како впрочем и проектот во целост.

    Dump
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 28-Jul-2009 at 11:58
uste edna vest da vi kazam ni svetilkite ne se zameneti ,glupo mi e sto se falat deka napravile nesto koe ne go napravile, trebase i opstinata malku so gradot da ja zavrsat i taa rabota na mostot zdravje ke cekame podobri vreminja ,a tie slikite se takvi oti sigurno ima prasina vo objektivot hhehe
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 29-Jul-2009 at 02:41
На Бит-пазар дозволено само вртење в десно

За клучката на Бит-пазар, чија изградба траеше девет месеци, Градот потроши 39 милиони денари

Новата клучка во форма на детелинка на Бит-пазар, градските власти вчера и официјално ја пуштија во употреба. Возилата по клучката ќе се движат по принципот вртење в десно, со што е елиминирана употребата на семафори и забрането е вртењето в лево.
Со детелинката, како што рече скопскиот градоначалник Коце Трајановски, ќе се овозможи поголем проток на возила, бидејќи со проектот е реконструиран натпатникот пред Бит-пазар и изградени се четири сообраќајни прстени за да се овозможи движењето само в десно. Тој објасни дека со проектот, кој се реализираше девет месеци, асфалтирани се 4.100 квадратни метри, односно вкупната должина на новоизградените краци е 2,2 километри.
"Извршена е реконструкција на постојната атмосферска канализација, поставено е ново улично осветлување, поплочени се со павер плочки пешачките површини, а поставена е и потребната хоризонтална и вертикална сигнализација", рече Трајановски.
Градот за реализација на овој проект потроши 39 милиони денари, а градежните работи ги изведе ГП"Гранит".
На прашањето дали Градот ќе стави физичка препрека меѓу двете полни ленти на натпатникот за да спречат можни сообраќајни несреќи што ги предизвикуваат оние што и покрај забраната сакаат да вртат лево, градоначалникот Трајановски рече:
"Се надевам дека луѓето ќе го почитуваат воспоставениот сообраќаен режим. Ако воочиме дека не го почитуваат, тогаш ќе поставиме и физички препреки".


http://www.vest.com.mk/?ItemID=2065CB85A36FFD44B6F909A2EE2BBCEF

Толку жардињери по градов се направија во последнива година, па срамота е овој дел од стотина метри да остане така без жардињера.

Колку што ми текнува од клучкава накај чаир има еден краток дел жардињери или грешам?! Доколку има, мислев да се продолжи постојната жардињера по клучката.

Edit: Тачно има жардињера и тоа од двете страни. Обавезно треба градот да размисли да го пополни прсоторот со жардињера па да се добие константна жардињера од судот од јаја-паша.


Edited by lslcrew - 29-Jul-2009 at 02:43
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 29-Jul-2009 at 03:13
Еве две high-res слики од mia.com.mk




Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 10-Sep-2009 at 19:14
Немавме апдејт после пуштањето на клучкава, а нема смисла да не документираме барем некои работи што бодат очи.

Инаку, ги повикувам градските власти и планерите на клучкава, да посочат барем еден пример од цела планета, на клучка со толку субстандардни карактеристики. Или тоа, или барем нека аплицираат за гинисова книга на рекорди, барем публицитет да добиеме со „клучкава“.


За почеток еве три клипови:


1.
Еве како изгледа вртење на теглач со полуприколка на една од петелките. Овде проблемот е најизразен, но не е лимитиран само на оваа локација, а со проблемот се соочува било какво подолго возило.

Еве вака Скопје поврзува урбан автопат со еден од своите главни булевари.
Nuts    Nuts   Nuts   Nuts   Nuts   Nuts    Nuts   Nuts   Nuts   Nuts




2.
Еве како изгледа да се помине по една од петелките на клучкава.
- 20km/h
- молете се да не наиде поголемо возило од спротивен правец
- проточност „на ниво“
- вртоглавица загарантирана




3.
Еве ја проточноста на една од петелките и од друг агол и тоа со две олеснителни околности:
- надвозникот беше празен
- автобусите не се „соочија“ со возила од другата страна на проблематичните точки



4.
Една светла точка е дека сега функционираат 6 ленти со запазен минимум од 3m по лента. За жал тука завршуваат добрите страни.



5.
Петелката кај проблематичната зграда која е новоградба! Дали тука не е преочигледен криминалот при урбано планирање и издавање на дозволи?



6.
Еве како изгледа и од горе Nuts
Овде поголемо возило практично по цел пат е приморано да навлегува повеќе или помалку во спротивната лента. А кога ќе се сретнат две поголеми возила обавезно е натегање и излегување вон коловоз. Бев сведок и на таква ситуација но за жал не успеав да ја снимам.



7.
Всушност три од четирите петелки се катастрофа според своите сообраќајни карактеристики.



8.
Инаку на клучкава секој прави што сака и се вклучува и исклучува по свое видување. Ова не е ништо, има и такви кои на надвозникот сечат две полни ленти и поминуваат обратно по еднонасочен сегмент за да скратат пат.
Полиција врие (полициската станица Битпазар излегува на самава „клучка“ и се гледа на сликава), ама не видов некој полицаец премногу да се вознемири дури и од акробациите што им се случуваа пред нос  Bash
До кога вака?!?



9.
Попладневно закрчување на Цветан Димов кон север.



10.
Колоната се протега до Битпазар


11.
Од правец на клучка континентал.
Претрчувачи има колку што има и возила.

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 10-Sep-2009 at 19:46
Додека не се реши улицата Цветан Димов нема да се почуствуваат благодетите од оваа инвестиција. Од друга страна, барем за мене, оваа улица е едноставно нерешлив проблем, не гледам начин како би можело да се прошири улицата во толку густо населен простор. Можеби треба да се работи на изградба и проширување на некои од алтернативните правци кон Чаир, на потегот од Автокоманда или Железара кон Чаир за барем тој дел од градот да не ја користи оваа улица. 
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 10-Sep-2009 at 19:54
Одлично доловена ситуација Кловер 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 10-Sep-2009 at 21:48
Кловер одлична опсервација на проблемот со пренамена на клучка битпазар. Еве повторно се потврдува она што го имаме зборувано неколку страни поназад дека проблемот не е всушност во самава клучка туку во Цветан димов кој е полуизграден во делот од битпазар до почетокот на паркот во чаир. Со тримилиони евра колку што се потрошени за булеваров можеше многу да се направи во делот на експропријација и пробивање на Цветан Димов. едноставно недоставуваше анализа предходно или симулација каде е проблемот.

А што се однесува до оној објектот погоре што делумно изгледа дека со ќош навлага во трасата на една од рампите, всушност ми изгледа дека тука проблем е тој дворот со живата ограда. Краков можел да има сосема права траса доколку делумно се навлезело во дворот, а тој објект воопшто и да не изгледа дека пречи.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 10-Sep-2009 at 22:49
Originally posted by BOJAN

Додека не се реши улицата Цветан Димов нема да се почуствуваат благодетите од оваа инвестиција.
Од оваа клучка (додека не се направи на задоволителен начин наместо вакви смешни крпеници) нема да се почуствуваат благодети, без разлика што ќе се случува со Цветан Димов. Едноставно оваа клучка-заебанција не ја бива.


Originally posted by BOJAN

Од друга страна, барем за мене, оваа улица е едноставно нерешлив проблем, не гледам начин како би можело да се прошири улицата во толку густо населен простор. Можеби треба да се работи на изградба и проширување на некои од алтернативните правци кон Чаир, на потегот од Автокоманда или Железара кон Чаир за барем тој дел од градот да не ја користи оваа улица. 
Во право си, треба да се мисли и на алтернативите, но независно од тоа и Цветан Димов мора да се прошири (а и да се искорени паркирањето на улица). Аргумент повеќе за проширување е и што шински коридор за јавен сообраќај е предвиден тука, а нема добра алтернатива каде би се изместил.
Има доста за рушење, но голем дел од тоа е старо и субстандардно. Има и доста времени објекти. Сето тоа секако треба да се урбанизира и е планирано за рушење и со урбанистичките планови.
Нема да биде ниту едноставно ниту ефтино, но е неопходно.




Originally posted by lslcrew

Кловер одлична опсервација на проблемот со пренамена на клучка битпазар. Еве повторно се потврдува она што го имаме зборувано неколку страни поназад дека проблемот не е всушност во самава клучка туку во Цветан димов
Горе-доле ќе го повторам она што го реплицирав на Бојан.
И те како е проблемот во самата клучка. Дополнителен и поврзан проблем има со Цветан Димов, ама каква врска има тоа со смешните карактеристики на клучкава?


Originally posted by lslcrew

Со тримилиони евра колку што се потрошени за булеваров
Ваљда мислиш потрошени за клучкава? Ама за клучкава не се потрошени 3.000.000 евра туку околу 650.000 (40 милиони денари). Сепак премногу за вакво квази-решение... И 5.000.000 да се потрошеа, ама да знаевме дека тука проблемот е решен за неколку децении, па да не ни беше криво. Вака се залажуваме дека сме ја одложиле инвестицијата, а таа сепак мора да се направи што побргу. Во меѓувреме ете плус ни никнуваат чудни објекти наоколу, па ситуацијата уште повеќе се комплицира.


Originally posted by lslcrew


А што се однесува до оној објектот погоре што делумно изгледа дека со ќош навлага во трасата на една од рампите, всушност ми изгледа дека тука проблем е тој дворот со живата ограда. Краков можел да има сосема права траса доколку делумно се навлезело во дворот, а тој објект воопшто и да не изгледа дека пречи.
За изведба на детелинка со прифатливи перформанси баш тој новоникнат објект е најголем чир. Дворот е второстепен во случајов. Фотографијата лаже, еве погледни како изгледа од горе:




Edited by Cloverstack - 10-Sep-2009 at 23:06
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 10-Sep-2009 at 23:03
Добро фотографија ќе ити важи доколку радисусот е каде ѓто си го нацртал, но во проектов за овој крак конкретно како најблиску до главниот булевар свртувањето од чаир кон автокооманда е поместено нешто поисточно и доаќа меѓу спорниот објект и надвозникот па затоа и поради премалиот простор е навлезено во паркингот но не целосно е навлезено туку дворот (ваљда од џамијата е) не е навлезено и затоа има сега ваков цик-цак. Објектот всушност си е легално испланиран кога на никој не му паѓаше на памет дека ваква егзибиција ќе се прави со клучкава.

А она погоре мислев за парите од клучката да отидеа за булеварот.


Edited by lslcrew - 10-Sep-2009 at 23:03
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 10-Sep-2009 at 23:24


lsl баш во меѓувреме едитирав и корегирав во делот за објектот да биде појасно.

И ова ти што го кажуваш би ти важело доколку тој крак на клучката не е така згужван ради објектот, ама токму поради него е згужван.

Инаку многу се лажеш дека објектот е легален (имање дозволи не го рачунам за легален - исти случај ко кинески ѕид) и дека бил испланиран пред да помислат дека тука ќе прават детелинка.
Детелинка тука се спомнуваше уште пред цирка десетина години (побарај по web-архивите на нашите дневни весници најназад што можеш), а објектот е никнат сега скоро. Не знам точно во кој период е граден, ама фигурира само на последната Google Earth снимка (од 16.07.2007) изгледа во фаза на привршување на карабината (се гледаат столбови за најгорниот кат). На претпоследната  снимка (од 10.07.2005)  нема ни трага дека се спрема некаква градба.

Класична урбана мафија!

Edited by Cloverstack - 10-Sep-2009 at 23:41
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6789>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.219 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.