build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Гранични премини и царински терминали

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 13>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 17-Sep-2019 at 08:16
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 03-Nov-2019 at 15:18
Од ЅЅС форумот, од нишката за гранични премини... кај Белановце.

Originally posted by Llapi 1

Integrated Border Management between Republic of Kosovo and Republic of N.Macedonia at the border crossing point in Bellanoc:







Edited by Џоле - 03-Nov-2019 at 15:20
За сè има вторпат
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 04-Nov-2019 at 17:21
A od nasa strana se raboti nesto ??
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 04-Nov-2019 at 18:53
Ова ќе биде заеднички премин, барем така разбрав.
За сè има вторпат
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 04-Nov-2019 at 21:17
Мислам дека и патот се направи целосно од наша страна, од селото Опае до преминот.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 12-Nov-2019 at 13:17
Toa e dobro ako e zavrsen i patot od nasa strana , a ako preminot e zaednicki znaci ke ima po 2 lenti za vlez i izlez ,patov bas i ne e za kamioni ama sigurno i tuka ke odat ... So site sosedni drzavi treba da se ima zaednicki premini , a ne vaka kako sega da se ceka i gubi vreme za vlez i izlez.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 31-Jan-2020 at 09:23
Пуштање во употреба на граничниот премин Белановце – Станчиќ



Во месноста Белановце денеска во официјална употреба ќе се пушти граничниот премин Белановце – Станчиќ.

На отворањето на преминот ќе се обратат премиерот Оливер Спасовски и вицепремиерот задолжен за европски прашања Бујар Османи, кој воедно е и координатор на Владата за реализација на овој проект.

Како што соопшти Секретаријатот за европски прашања, на настанот се очекува да присуствуваат и други видни личности од двете земји.

https://www.slobodenpecat.mk/pushtane-vo-upotreba-na-granichniot-premin-belanovcze-stanchik/
За сè има вторпат
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 31-Jan-2020 at 11:33
Пуштаме нови гранични премини, а постоечките се распаѓаат.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 24-Apr-2020 at 19:53
Originally posted by ironm

Пуштаме нови гранични премини, а постоечките се распаѓаат.

Da, propustot e vo delot na odrzuvanjeto.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 25-Apr-2020 at 18:18
Najgolemite Bogorodica i Tabanovce se vo uzasna sostojba , aj sto se tesni grla i sto nemaat dovolen broj na lenti za da obezbedat brz protok i dovolen kapacitet na vozila , pa i ne se odrzuvaat , ispropadnat asvalt , nikakvo hortikulturno odrzuvanje , bez dobro osvetluvanje ,nitu edno wc , so eden zbor kazano uzasno , prv vpecatok na sekoj eden koj sto vleguva vo drzavata koga ke go vidi granicniot premin vekje mu e jasno za kakva drzava stanuva zbor
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 19-May-2020 at 14:48
Зашто треба отворање на нов премин на веќе постоечки пат да чини 4+ милиони евра и да се отвори којзнае кога за 3-4 години. Од грчка страна грчката армија го заврши уште лани патот, караули постоечки има кои може да се користат како деловен простор за преминот? Неможам да разберам дали стварно е толку мал потенцијалот и интересот или се сеуште некои рудиментирани ретроградни глупи балкански опструкции.


Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 19-May-2020 at 22:39
Само за санирање на патот, проект што ќе се реализира во 2020, ќе се потрошат околу 3 милиони евра ако памтам добро. Станува збор за свлечиште на кои не се паднати 30кг камења како на Миладиновци - Штип, туку е паднат целиот рид и откорнат е комплетно патот. Со оглед на тоа што нема никаква пропратна инфраструктура за граничен премин таму освен една рампа, претпоставувам тука некаде е цената.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 19-May-2020 at 22:53
Одронот е поназад кај Штрбово, по една лента функционира сообраќајот. Згради административни има, друго што повеќе треба за премин. Па премини функционираат и во контејнери. Може да се отвори привремен, па потоа нека се доправува зграда. Стварно не ја гледам потребата од градење скапи гранични премини ако нели сите идеме во ЕУ и оваа ситуација со постоење граници е "привремена" до некоја идна интеграција, макар траела и 20 години. Нема потреба од скапи објекти, но затоа добро е патот да е одличен.

Edited by user8642 - 19-May-2020 at 22:55
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 19-May-2020 at 23:07
Одронот го спомнав повеќе како референца за цената, а не дека се наоѓа на граничниот премин. Каде има административни згради? Се распаѓа целото место. Зошто да функционира преминот со контејнери? Зарем не е срамота што преминот во Св. Наум личи на канцеларија од земјоделска задруга, а е најблизок влез кон Охрид? Привремено веќе чекаме 20 години за ЕУ, не мислам дека треба да градиме со таква стратегија.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 19-May-2020 at 23:16
Неможам да ти ја разберам логикава дека треба преминот Свети Наум да не работи зашто не бил убав. Мора да кажам, малку и снобовска е таа позиција. Само затоа што тебе ти е гадно да го гледаш перминот, треба сега некое локално население да не комунира со родници или да изгуби работа, нели е тоа премногу?

Треба да проработи МарковаНога по секоја цена како и многу други премини.

Премините треба да бидат во регионов гледани како "привремено зло" од кое ќе се ослободиме сите у регионов, а не да бидат гледани како капија на тврдина, па да мора да биде убав. Што е ова, ајде триумфална капија ќе градиме у сред пустелија како да е ова Монголија-Кина граница со дуборез од походите на џингис-хас?!

Сосема пристоен деловен простор може да се добие со контејнери или со реконструкција на страта згарда на македонска страна да функционира ако треба и за службите од двете држави. Башка немора преминов да биде за превоз на стоки, доволно е само за патници, без фитосанитарни служби, без царински терминал, без проток на државјани надвор од европска унија, максимално упростено функционирање за проток на граѓани од двете држави за туризам и идење на пазар, ништо повеќе.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 19-May-2020 at 23:28
Правиш класична замена на тези по вторпат. Повеќе би рекол дека е снобовски што ги вадиш од контекст моите постови. Никаде не реков дека треба да се затвори преминот на Св. Наум само затоа што е таков каков што е.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 20-May-2020 at 15:21
Полош премин од Свети Прохор Пчињски не може да биде Српскиот е нов и проширен, нашиот два контејнери.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 17-Jun-2020 at 15:25
Спасовски од Преспа: Пред две години, во меѓународно афирмиран процес ги обезбедивме трајните гаранции за македонскиот јазик и идентитет и нашето членство во НАТО, и ја влеговме во последната фаза од процесот за членство во ЕУ

(...)

кои се одржаа во село Љубојна и во близина граничниот премин во изградба Маркова Нога, на границата со Грција.

(...)

Привршува реализацијата на новиот граничен премин со Грција, Маркова Нога, во Преспа. Зголемени можности за локалното население, ќе донесе поголеми инвестиции во туризам, економија и развој. Реактивирана беше железничката линија преку Битола, а во план е и отворање на дополнителен граничен премин со Грција, во граничниот предел на Општина Кавадарци. Тоа е уште една можности за прекугранична соработка и развој на руралните средини од двете страни на границата.

Поголема мобилност, поголема соработка, поголем развој.

(...)

vlada.mk


Корона-кризата го одложи отворањето на граничниот премин Маркова Нога

јуни 11, 2020

(...)

Не би шпекулирал со термин кога ќе се отвори, но мислам во брз период. Се работи на решавање на тој проблем и да се направи добра работа нашите две држави поинтензивно да соработуваат, но и на тие луѓе кои живеат во тие предели да им овозможиме да го користат тој граничен премин“, рече Сугарески.

Во меѓувреме, од двете страни на границата течат градежни работи.

„Свлечиштето на регионалниот пат Макази - Маркова Нога од македонска страна се санира. Ќе се зголеми сериозно безбедноста на возачите, граѓаните и сите туристи кои минуваат од таму. Од грчка страна има тампонирање на патот. Во октомври треба да има дополнителни средби, согласно програмата за прекугранична соработка од каде ќе биде финансиран преминот, да биде ставен во функција“, додаде Сугарески.

Уште лани во октомври беше најавено дека ќе биде вложена поголема сума пари за отворање на граничниот премин Маркова Нога - Герман, како и за развој на Преспанскиот Регион каде беше потпишан Преспанскиот договор. Обезбедени беа 4,5 милиони евра за отворање на преминот, а преку ЕУ фондовите до крајот на 2020 година предвидени се дури 45,5 милиони евра за прекугранична соработка на општини од двете страни на границата.

(...)

Последното село на македонска страна, Долно Дупени имаше 700 жители, а денес 120. Имаме училиште со тројца ученици. Најблиското село од другата страна е Раби на 2 километри. Но, за да одиме таму ние мора да вртиме околу од кај друг граничен премин Меџитлија дури 100 километри“, вели Зоран Димовски, сопственик на продавница во Долно Дупени.

(...)

slobodnaevropa.mk

Edited by Staro Skopje - 17-Jun-2020 at 15:30
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 17-Jun-2020 at 16:22
Каде точно би бил ГП Мајден-Баово (Промахој)? На мапа се наѕира некое патче од ~35 километри помеѓу двете села кое би требало да биде искористено како рута; колку што можам да видам има многу работа во негова реставрација. Street View оди ~3.5km после Баово, еве како изгледа таму:






Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 17-Jun-2020 at 20:39
Преминот треба да биде после Мајдан низ превојот Пулевец или Пуљевац како што ќе се вика и преминот.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 13>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.475 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.