build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Гранични премини и царински терминали

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 11>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 09-Jun-2009 at 02:30

Кон Србија нови гранични премини

Експертски групи од Македонија и од Србија ги утврдија точките за новите гранични премини Голеш-Голема Црцорија и Огут-Трговиште кај Кривопаланечко и Лојане-Миратовац кај кумановско-прешевската територија

Експертски групи од Македонија и од Србија изминативе денови излегоа на терен на македонско-српската граница и ги утврдија нулта-точките за отворање на новите гранични премини за малограничен сообраќај, договорени со протоколот од 2003 и 2005 година. Со ова работите се поместени од мртвата точка, а како приоритетни се издвоени граничните премини Голеш-Голема Црцорија и Огут-Трговиште кај Кривопаланечко и Лојане-Миратовац на кумановско-прешевската територија, каде што се предвидени уште два нови премина.

По завршувањето на техничките работи, експертските групи на двете држави одржаа заедничка средба со градоначалниците на Крива Паланка, Босилеград и на Трговиште, српскиот конзул Миливое Ѓурѓевиќ и претставниците на Здружението „Босилеградско“, кога беа договорени натамошните активности за што поскоро профункционирање на новите премини.

- Со геодетското мерење ги утврдивме местата предвидени за новите премини, а на 15 јуни во Скопје ќе биде потпишан протокол според кој ќе се продолжи со натамошните административни работи и обезбедувањето минимални услови за функционирање на граничните објекти. Допрва ќе бидат утврдени видот и категоризацијата на премините, како и тоа кој ќе може да поминува и на која длабочина на територијата. Но, за да не трпи штети населението од пограничниот регион, додека да бидат прецизирани работите и изградена граничната инфраструктура, се договоривме во меѓувреме тие да ја минуваат границата само со пропусници за да можат да ги обработуваат своите имоти во соседните држави - истакна Стево Симски од македонското МНР.

Според сегашниот договор, предвидено е овие премини да функционираат како малогранични премини од трета категорија, за почеток само за пешаци и за лесни возила, но не е исклучена можноста тие да бидат преквалификувани во премини од втора категорија, во зависност од потребите и можностите на двете држави. Од српска страна веќе е понуден и нацрт-договор за протоколарно отворање на премините.

- Според нашиот предлог, предвидено е функционирање на дневни премини, од 6-18 часот во летните и од 7-17 часот во зимските месеци. Жителите ќе можат границата да ја минуваат само со погранични пропусници, што не е во спротивност со одредбите на ЕУ, а граничната инфраструктура за контрола би била сместена во монтажни контејнери. Но, во рамките на протоколот, заедно со македонските претставници, ќе го дефинираме потребниот документ за преминување на границата - истакна началникот на Граничната служба при МНР на Србија, Сава Станковиќ.

Српскиот конзул Миливое Ѓурѓевиќ нагласи дека по повеќегодишното одолговлекување на отворањето на новите премини, сега постои интерес не само кај населението туку и кај највисоките државни структури на двете држави, поради што премините треба да профункционираат во каков било вид, а понатаму според потребите ќе се наметне и развојот на границата. Градоначалниците на Крива Паланка, Босилеград и Трговиште, Арсенчо Алексовски, Владимир Захариев и Власта Петровиќ истакнаа дека се подготвени како општини тие да ја обезбедат граничната инфраструктура, само што поскоро да се решат проблемите на населението од овие региони и да можат економски да заживеат. Но, тие се надеваат дека во перспектива овие премини нема да бидат само за малограничен сообраќај, што истовремено е барање и на Здружението „Босилеградско“.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=5E5FEA13D54C3C499F614F147025BB1A
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 17-Jun-2009 at 01:01

Се реновираат два гранични премина

Со пари од Европската комисија, на албанско-македонската граница почна осовременувањето на два гранични премина - Тушемиште кај Свети Наум и Горица кај Стење. За преминот Тушемиште ќе бидат инвестирани 492.000 евра.  Старите и дотраени монтажни бараки во кои беа сместени царинските и полициски работници, ќе бидат заменети со нови објекти - вели Ирјан Хука, шеф на граничниот премин. Тој објасни дека ќе биде изграден нов објект за потребите на царинската испостава и полицијата, паркинг, а просторот ќе биде уреден и хортикултурно.

Идентична активност од неодамна почна и на преминот Горица кај Стење. Според градоначалникот на Општина Пустец, Едмонд Темелко, и овој премин треба да ги добие потребните стандарди за еден современ граничен премин. Таму ќе бидат инвестирани 560.000 евра, исто така од Европската комисија. Освен што се осовременува преминот Горица, се гради и патот што ја поврзува Мала Преспа со Македонија. Тоа е инвестиција од албанската влада од околу 4 милиони евра.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=265F5E5278EF624A97F8B6EC86059B87
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4665
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 17-Jun-2009 at 10:31
Колку што се сеќавам на тој кај Св. Наум не можеше да се преминува границата, имаше само гранична полиција на патот, да не пребега некој, ама и со пасош не се поминуваше, нели?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 08-Jul-2009 at 12:11
Зелена линија за брз премин на границите


Транспортните асоцијации од Балканот поведуваат заедничка иницијатива пред Меѓународната унија за патен транспорт-ИРУ, за воведување на Пилот-проект за издавање на шестлистен ТИР карнет по бенифицирана цена, кој ќе овозможи брз премин на границите и ќе ја зголеми сигурноста од евазија на данокот и царинските давачки на превезуваните стоки


За ублажување на последиците од глобалната криза, транспортерите од регионов поведуваат неколку иницијативи пред Меѓународната унија за патен транспорт - ИРУ и пред владите на своите матични држави да се спроведат повеќе мерки со кои би се олеснил и забрзал транспортот и би се намалило времето за чекање на границите меѓу балканските држави. Во насока на тоа, транспортерите од балканските земји ќе побараат од своите влади да воведат зелена линија" на граничните премини што ќе им овозможи побрзо поминување на возилата со ТИР карнети. Од Македонија сообраќај-АМЕРИТ, која е најбројната транспортна асоцијација во земјава, велат дека зелената линија" многу ќе им помогне бидејќи не ќе мораат да чекаат во ред со другите возила за да ги завршат процедурите.
- Со чекањето се губи ефектот и брзината што ја обезбедува ТИР процедурата, а која треба да изнесува пет минути по возило. Тоа ќе овозможи подобро и порационално искористување на времето за возење и за одмор на возачите. Чекањето на граница не се смета во одмор на возачот, од причина што возилата повремено се движат во колоната, па се губи драгоцено време за возење - велат од Македонија сообраќај.

Транспортерите се жалат дека за преминување на границите со Србија и на излезите од Србија кон Хрватска, Босна и Херцеговина и кон Унгарија, им се потребни 6-8 часа. Тоа е всушност онолку време колку што им е потребно за поминување на овие релации при возење. Истовремено, сметаат тие, побрзото минување на границите ќе ја зголеми атрактивноста, функционалноста и рентабилноста на Коридорот 10 за транзит, со што би се зголемиле приходите од патни такси, гориво и други услуги.

Пред ИРУ веќе е поведена заедничка иницијатива во Балканскиот регион да се воведе т.н. Пилот-проект за издавање на шестлистен ТИР карнет по бенифицирана цена, кој ќе овозможи брз премин на границите и ќе ја зголеми сигурноста од евазија на данокот и царинските давачки на превезуваните стоки. Исто така се бара да се воведе заедничка наплата на патната такса за транспортерите од Македонија, Србија и Хрватска и тоа на првата влезна граница, а понатаму возачот да остава само примерок од пресметката и уплатата на патарината. Оваа опција сега е можна бидејќи Србија воведе хармонизирана цена на патната такса и би можело да се врши порамнување на собраните патни такси помеѓу трите држави. Ќе се бара и меѓусебно признавање на фитосанитарната и радиолошката контрола, како и проверка на тежината на стоката меѓу Македонија, Србија, Хрватска и БиХ, како и укинување на дозволите за транспорт меѓу овие држави, вклучително и Турција.
- Ваквата либерализација е поволна и прифатлива за македонските транспортери со оглед на бројноста на возниот парк и од силината на нашата економија - истакнуваат од Македонија сообраќај.

Овие иницијативи се срочени во заедничко писмено барање и се упатени до генералниот секретар на ИРУ, Мартен Марми, кој искажал подготвеност да го посети регионов за на лице место да се запознае со состојбите.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=08CE2B7D462CBE40BD4C9C7764B59CF7
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1310
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 08-Jul-2009 at 13:13
Реновираниот бугарски премин Гјуешево


Нашиот премин,Деве Баир,на влез од бугарска страна



од македонска страна

build.mk, гради форумска историја
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9096
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 05-Aug-2009 at 22:18
Блаце денеска. Секогаш одново се импресионирам на фактот дека имаме УБЕДЛИВО најспори граничари на светот. Незнам во што лежи проблемот но околу 4 минути за едно возило во просек (таква пресметка направив чекајќи) е идиотизам на кој треба да му се стави на крај. Изгубив 1 час на граница на рута од 90на км. Како после да тераме бизнис регионално ако државата безскрупулозно ни го губи времето? Влезот/излезот во Косово е далеку побрз.

Back to Top
YuGa View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 25-Sep-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote YuGa Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 10-Nov-2009 at 23:00
Originally posted by гитардемон

Јас само да ви кажам дека Грците градат гигантски граничен премин на Меџитлија-Ники (околу 100-150 метри поблиску до границата со Македонија од претходниот кој на некој начин беше 'длабоко' во грча територија, а овој ќе биде на самата линија).

Ај кажете зошто ЕУ би давала толку пари за толку голем граничен премин ако мисли да ни ги укине визите?

BTW се гради само десеттина месеци, а скоро е готов. Ако можам ќе сликам некогаш Roll%20eyes


А според тебе ако се укинат визите не треба да постои границаQuestion Малку чуден заклучок... пак ке има контрола но ке не пропуштаат без визи Нема потреба од граница ако сме дел од ЕУ... Е сеа кога ја почна темата ке ти кажам тоа можеби е повеќе затоа што не очекуваат брзо да сме во ЕУ па затоа ставаат граница, а кога ке влеземе не е проблем брзо се урива

П.С. Бугарија својата ултра најмодерна граница ја има со Романија... Меѓу нив нема визи, а се членки и двете на ЕУ ама пак има граница што мислиш околу тоа?

Што се однесува  темата само сакам да кажам дека сите стандарди ги ужива само Табановце ама не очекувам да ги критикувате поради другите пошто тие беа супер граници и нови ама не може постојано да се менуваат пр. Деве баир беше одлична, а на Бугарите беше мизерија Сега нивната е нова и така се со ред... Не се секирам со тоа прашање, мислам дека за брзо време ќе се обноват пошто не бараат мн пари- новите граници сега се прават на база на монтажни објекти
Back to Top
YuGa View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 25-Sep-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote YuGa Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 10-Nov-2009 at 23:10
Еве го и граничниот премин Пелинце со Србија во непосредна близина на манастирот Прохор Пчински...






Оваа граница е малку прометна и по неа се движат околу 20-30 возила дневно  (тешки возила не е дозволено) во летен период, а во другите делови на годината 1-2 возила...

Нема потреба од реновирање само со малку шминка ќе заличи ептен...

П.С. Поминав пред 2 недели од тој премин и бев единствен што помина во период од 3 часа ако не и во цел ден... Повеќето луѓе од МКД одат од овде кога сакаат само да одат до манастирот Прохор Пчински и ако Табановце има премногу гужва...




Back to Top
YuGa View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 25-Sep-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote YuGa Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 10-Nov-2009 at 23:25
Граничен премин Ново Село, ги поврзува Струмица со Петрич и Сандански Во Бугарија...






Edited by YuGa - 10-Nov-2009 at 23:28
Back to Top
YuGa View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 25-Sep-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote YuGa Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 10-Nov-2009 at 23:53
Листа на сите гранични премини за излез и влез во Република Македонија:

Патен сообраќај

Koн Грција
1. Граничен премин Богородица- Гевгелија
2. Граничен премин Дојран- Дојран
3. Граничен премин Меџитлија- Битола

Кон Бугарија
1. Граничен премин Деве Баир- К. Паланка
2. Граничен премин Ново Село- Струмица
3. Граничен премин Делчево- Делчево

Кон Албанија
1. Граничен премин Ќафасан- Струга
2. Граничен премин Св. Наум- Охрид
3. Граничен премин Блато- Дебар
4. Граничен премин Стење- Ресен

Кон Србија
1. Граничен премин Табановце- Куманово
2. Граничен премин Пелинце- Куманово
3. Граничен премин Сопот- Куманово
4. Граничен премин Јажинце- Тетово кон Косово
5. Полициска Станица за гранична контрола Блаце- Скопје кон Косово

Железнички премини

Кон Србија
Полициско Одделение за гранична контрола-Волково- Скопје
Граничен премин Табановце- Куманово

Кон Грција
Граничен премин Гевгелија- Гевгелија

Аеродромска контрола

Граничен премин-Аеродром Скопје
Граничен премин-Аеродром Охрид



Edited by YuGa - 11-Nov-2009 at 00:25
Back to Top
YuGa View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 25-Sep-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote YuGa Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 11-Nov-2009 at 00:20
Граничен премин Ќафасан- Струга кон Албанија



Граничен премин Св. Наум- Охрид кон Албанија






Back to Top
YuGa View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 25-Sep-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote YuGa Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 11-Nov-2009 at 00:29
Граничен премин Јажинце- Тетово

Back to Top
YuGa View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 25-Sep-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote YuGa Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 11-Nov-2009 at 00:33
Железнички Премин- Табановце


Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9096
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 11-Nov-2009 at 17:07
Пелинце знае да биде доста зезнат премин летно време ЈуГа изгледа не си го фатил во тоа светло. Имам таму чекано и по 6-7 часа. Инаку му треба и малку повеќе од шминка, сега и од двете страни има некакви бараки насадени на сред пат, никакво проширување ниту во меѓуграничниот дел, и како што се гледа на сликата што си ја постирал, кучиња скитници, заштитен знак на многу од македонските премини особено на оние на северната граница Ohno
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 11-Nov-2009 at 17:14
Ама ГП Табановце (за желзнички сообраќај) е реновиран а?
Да, апсолутно сме рекордери во бавноста на граничните процедури а и во грубоста на службените лица! Како може да ме праша некој наш полицаец Шо бараш во Македонија?! ако му давам македонски пасош?!?!
Инаку ЈуГа, не е воопшто точно дека ултра најмодерниот премин е со Романија. Вусшност зависи што подразбираш со тоа. Инаку убедливо најголемите се ГКПП Капитан Андреево-Едрене со Турција (овој важи за најголем гранишен премин во Европа), потоа ГКПП Калотина - Димитровград  со Србија, ГКПП Дунав Мост - Гиургево со Романија и ГКПП Кулата - со Грција. Само знам дека на копнените гранични премини со Романија ( ГКПП Дунав Мост, Силистра, Кардам и Дуранкулак се изведува единечен граничен контрол, односно Романија и Бугарија имаат заеднички премин и контрола. Бугарија има вкупно 44 ГП (32 копнени) другите се 5 воздушни (Софија, Пловдив, Варна, Бургас и Горна Орјаховица), а останатите се железнички и пристаништни. Малку офтопик ама ајде Smile
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
YuGa View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 25-Sep-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote YuGa Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 11-Nov-2009 at 23:42
Originally posted by pbanks

Пелинце знае да биде доста зезнат премин летно време ЈуГа изгледа не си го фатил во тоа светло. Имам таму чекано и по 6-7 часа. Инаку му треба и малку повеќе од шминка, сега и од двете страни има некакви бараки насадени на сред пат, никакво проширување ниту во меѓуграничниот дел, и како што се гледа на сликата што си ја постирал, кучиња скитници, заштитен знак на многу од македонските премини особено на оние на северната граница Ohno


Види ја зборам во просек пошто стварно и релано нема мн кој поминува од таму ради тоа што има Табановце е сеа летно време гужва се ствара ради тоа што летно време е ФУЛ Табановце ради сите кои транзитираат преку МКД и СРБ  посебно Турците па сакаат да избегнат гужва и одат таму ама пошто е мал прелаз и тесен пат и 20 коли праат гужва...
Мислам дека таму ке заврши работа неколку нови монтажни куќички како што моментално ставаат Србите и ништо повеќе...

Andrej_LJ моето мислење беше во контекст на тоа дека моментално тој е најнов терминал и најмодерен, а не дека е најголем Што се однесува до прелазите Кулата и Калотина за мене не се нешто којзнае (мада се многу подобри откако се реновирани не како што беа порано затапени и комунистички) што само не сакам се да постирам слики пошто темата е нашати прелази не нивните или барем оние кои се за влез и излез према нас не према други земји




Edited by YuGa - 11-Nov-2009 at 23:50
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9096
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 12-Nov-2009 at 11:47


Јас лично не гледам логика за никакви гранични контроли. Со Србија и Албанија во најмала рака може да воспоставиме некакви лабави гранични режими каде ќе има контрола про форма, ќе се контролира на еден премин, ќе може да се преминува со лична карта итн. Овие две земји ги издвојувам бидејќи сме погоре или подол дел од истиот "интеграциски" пакет. Со Бугарија би било малку потешко да се востопстави таков режим бидејќи тие бркаат Шенген зона. Со Грција уште потешко.

Поентата ми е дека не треба да чекаме да дојде Шенген за да си ги бутнеме границите меѓу себе колку што може. Хрватска долги години одеше со лични карти во Словенија, Унгарија и Италија, далеку пред Шенгенот.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 12-Nov-2009 at 12:08
Во колкава и каква форма ќе бидат граничните премини мене и не ми изглед атолку битно. Единствено сметам дека нема потреба од градење некои цврсти објекти, единствено монтажни.

А Словенија своевремено неможеше да се справи со преголемиот број премини кон Хрватска па колку што се сеќавам и рушеа некои стари мостови што функционира како гранични премини каде што реките се граници.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9096
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 12-Nov-2009 at 12:13
Originally posted by lslcrew

Во колкава и каква форма ќе бидат граничните премини мене и не ми изглед атолку битно. Единствено сметам дека нема потреба од градење некои цврсти објекти, единствено монтажни.

А Словенија своевремено неможеше да се справи со преголемиот број премини кон Хрватска па колку што се сеќавам и рушеа некои стари мостови што функционира како гранични премини каде што реките се граници.


Па не е така, затоа тие земји поелегантно и либерално ја решија комуникацијата меѓу нив (незнам можеби ова што си го гледал ти било кога се воведувал шенген во Словенија).

Баш скоро на ССЦ гледав некоја нишка со помали гранични премини во Европа. НА пример меѓу Словенија и Италија ги има еден тон... Селски патчиња, патеки, чуда... Мислам дека тоа треба да биде и нормално во региони каде границата се јавува како вештача препрека меѓу луѓе кои живееле заедно со векови. Кај нас ги има тие примери еден тон пред се кон Грција, Косово и Бугарија.


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 12-Nov-2009 at 12:17
Имаше скоро на телевизија гледав едено село на граница со србија луѓево ги паселе кравите со двоглед да не им киднат у странство.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 11>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.109 seconds.

Copyright ©2007 - 2020  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.