build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Изградба и ентериери
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Софтвер

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 6>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Софтвер
    Posted: 28-Oct-2008 at 22:46
Редно е да гибнеме по малце и во полето на софтвер во контекст на овој суб-форум.

Значи оваа нишка е за било каков софтвер кој е поврзан со темата, како на пример софтвер за планирање, проектирање, дизајн и сл.

Јас сега за сега само да иницирам. Сигурен сум дека бетон ќе има што да каже на оваа тема Big%20smile
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 29-Oct-2008 at 01:00

па отприлика можам да кажам добра вечер за темава, се надевам дека ќе ги поделиме искуствата и познавањата за Build софтвер и алатки... она што мене лично ме импресионира е Google SketchUp кој толку го доближи проектирањето до обичниот човек што мислам дека веќе сите скицирања ќе добијат 3д форма па и работата ќе оди како песна, посебно што како програм е прилично прецизен кога станува збор за димензиите а и секој меш(објект) лесно се експортира во сите можни 3д формати од obj па се до cad форматот, а да биде уште поинтересно секој објект може да се качи на GE...

за CAD/CAM муабетите само можам да посочам од каде и до каде може да се оди бидејќи имам навистина скромно искуство т.е. доволно колку за пинг-понг муабет но не и за да распалам па се надевам дека некој друг може подетално да не запознае со предностите и маните на овие програми и процеси на изведба, тука би влегле цнц машините кои по зададен модел принтаат на материјалите па се надевам дека некој од Академијата на Микросам ќе фрли нешто повеќе инфо околу процесот...

Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 19-Nov-2008 at 19:00
Originally posted by Cloverstack

Добар софтвер. Многу радо би си „поиграл“ во него да имав можност...

кло желбата да ѕирнеш во CityEngine ќе ти се оствари, ептен брзо пуштија срце Procedural Inc.
CityEngine FAQ
What is Procedural Modeling?
Procedural modeling is an umbrella term for a number of techniques in computer graphics to create 3D models from rules instead of constructing them from geometric primitives such as cubes and spheres.
Hence, procedural modeling focuses on the rule-based generation of semantic 3D content, rather than the cumbersome and complex manual editing of individual 3D primitives. As a consequence, procedural modeling is several times more efficient than traditional modeling.

Download 30-Day Trial Now!
Export Samples for CE
CityEngine Tutorials [1][2][3]
CityEngine is the unique 3D city creation system for generating large urban environments for all city modeling industries. Regardless if you are situated in game creation, modeling of stand-in models for film & tv, content services for virtual worlds, or if you are into urban planning. CityEngine will suit your needs. 

Use sophisticated knowledge-driven modeling tools. Work with one consistent model through the whole production process. Get direct visual feedback along your content creation. Build directly on previous work by evolving pre-visualizations into final production sets, adding more and more detail. 

By using variation of buildings and mixing of design styles, the CityEngine artist can generate large scenes with individual buildings, perfect from detailed physical appearance to large-scale placement. 

The unique streets module of CityEngine generates realistically looking city layouts and street-networks. Later on, streets can easily be redefined and adapted to changing project needs without significant increase in production costs. 

Visualize your design intentions in a fast and smart way across the borders of game, film, architecture, engineering and construction industry. Just imagine how you can cut your costs in half for your next city planning competition with CityEngine. Or how you can easily communicate your urban visions or reveal exciting insights from the past to the public.







Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 20-Nov-2008 at 00:56


Уште "crack"  да најдеш и наредена е LOL
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 20-Nov-2008 at 01:22

па за сега не ти треба, додека го проучуваш! а и сеуште е рано за крек муабети, иако на магарето има нешто сепак се фол немаат никаков експорт плагин. ме чуди како за шест месеци откако е излезен сеуште куртулил кршење кичма изгледа има нешто посреди, можеби се во сојуз со пиратите LOL чудно како не приметив до сега дека имаат trial налетав на информација дека прво било планирано за 23 мај да ја пуштат некомерцијалнава верзија но дури некаде јули ја пуштиле.

инаку муабетов се крчка уште од 2004, а Pascal Mueller знам 2006 излезе на siggraph со Transformations in Architectural Design и секоја година излегуваа со нешто ново и подобро на фестивалот... 

www.procedural.com/company/press_room

www.vision.ee.ethz.ch/~pmueller/publications.html

Procedural Ships CityEngine for Urban Modeling

CityEngine Generates Rome in One Day



Edited by beTon - 20-Nov-2008 at 01:38
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 20-Nov-2008 at 02:00

PROCEDURAL MODELING - WIKI

Procedural modeling is an umbrella term for a number of techniques in computer graphics to create 3D models and textures from sets of rules. L-Systems, fractals, and generative modelling are procedural modeling techniques since they apply algorithms for producing scenes. The set of rules may either be embedded into the algorithm, configurable by parameters, or the set of rules is separate from the evaluation engine.

Although all modeling techniques on a computer require algorithms to manage and store data at some point, procedural modeling focuses on creating a model from a rule set, rather than editing the model via user input. Procedural modeling is often applied when it would be too cumbersome to create a 3D model using generic 3D modelers, or when more specialized tools are required. This is often the case for plants, architecture or landscapes.

Procedural modeling suites

PROCEDURAL GENERATION - WIKI

FRACTAL LANDSCAPE - WIKI

Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 13-Feb-2009 at 15:15

да се вратам пополека на СКечап, бар со него имам искуство, единствено ми е проблем да најдам квалитетна рендер машина за истиот засега, но и тоа се решава со малку експорт по другите 3д апликации...

она што ме изненади пријатно е тоа што и официјално и кај нас SketcUp почна да се користи од архитектите, обично се досега сите беа заглавени на извиканите CAD платформи како  archicad, revit, adt, microstation итн. сепак се работи за проекти кои одат во контекст на единечен презентациски модел...

Без 3Д не може ни да се зборува за архитектурата

 Немања Ѓерман е млад 28-годишен архитект, кој живее и работи во Нови Сад, Србија. Деновиве во бизнис цели престојуваше во Скопје, поточно на покана на “Македонијапроект“, обучуваше наши кадри за работа во 3Д апликациите SketchUp и Artlantis.


 Веќе одамна е познато дека  “Македонијапроект“ е во ново руво и со нови сили работи на својот камбек. Компанијата изврши извонредни подобрувања, барем во делот на ИТ (информатичката технологија). Од неодамна тие го подобрија својот “streamline“ преку набавка, инсталација и обука на кадрите за работа во Archicad, SketchUp, Artlantis. На крајот на денот, резултатите ќе ги оправдаат инвестициите. Но, за тоа во друга прилика.

Немања Ѓерман со своето скромно четиригодишно искуство во архитектурата е вистински 3Д виртуоз и архитект. Главно проектира ентериери, работи архитектонски визуелизации и пишува колумни за српското списание за недвижности и култура на домувањето “М2“. Како и секој млад архитект, така и тој не може да им одолее на информатичките закачки. Верува дека 3Д визуелизацијата е круцијална при проектирањето, па оттаму и исклучително е важно да се биде “3Д писмен“. Ѓерман вели: „ ... без 3Д не се може, не може ни да се зборува за архитектурата. Таков е трендот. Тоа се подразбира. Инвеститорот тоа го очекува бидејќи само преку 3Д може да се комуницира со него и неговите желби...“. Значи ако умешноста во архитектонската визуелизација е услов за вршење на архитектонска дејност, како изгледа проектирачкиот процес? Немања Ѓерман првин го ислушува инвеститорот. Кои се неговите потреби и желби. Како одговор на тие барања, тој прави концепциска визуелизација на неговите идеи. Важно: квалитетот на вака изработените рендери треба да бидат на високо ниво и што повеќе фотореалистични, бидејќи инвеститорот очекува 3Д визуелизација која вели: WYSIWYG (What You See It’s What You Get, односно што гледаш, тоа добиваш). Оттаму, првиот впечаток е круцијален за бизнисот. Архитектот згора на тоа, ставен во просторно-временски континиум, мора брзо да реагира и да понуди квалитетни решенија, квалитетно презентирани. Тука е она битното. SketchUp е одлична, а освен тоа и интуитивна програма за 3Д моделирање. Лесно се работи во него иако е недоволно познат. И покрај скепсите што ги искажуваат неговите колеги архитекти за квалитетот на програмата, Ѓерман го докажува спротивното. Во спрега со Artlantis, па и со додатна доработка во фотош оп, рендерот за кратко време станува фотореалистичен. Впрочем, можете и самите да се уверите од посочените рендери. Ѓерман признава дека со 3DS Max, Vray и Photoshop се добиваат “екстра“ рендери, но истакнува дека за нивно солидно работење потребно е многу време, пари и трпение за да се стигне до соодветно прифатливо ниво.

 Чуму тоа, кога со SketchUp - Artlantis -  Photoshop се добива подеднакво добар  продукт, за побрзо време и за помалку  пари? Треба да се има на ум дека  првич- ните рендери на инвеститорот му  се нудат бесплатно со цел да се увери  дека архитектот има идеи подобни за  неговите желби. Ако е тоа случај, тогаш  се склучува договор за изработка на  Идеен проект. Во следната фаза, се  работат определени измени на моделот бидејќи скоро секогаш инвеститорот има забелешки. За да се дојде до посакуваното решение, архитектот треба да направи уште низа дополнителни измени на 3Д моделот и нови рендери. Повторно времето за изработка на рендерите е круцијално. Кога инвеститорот ќе добие smiley face, поголемиот дел од работата е завршена. Следен чекор е изработка на Главниот проект односно на работнилничките цртежи, кројни шеми итн. Во оваа фаза, Ѓерман користи Аутокад. Интересно е, верувам дека многумина ќе забележат, што 3Д визуелизацијата се користи на самиот почеток. Некако во минатото се навикнавме, 3Д архитектонската визуелизација да претставува заврш ен чин на еден проект и најчесто тоа е нешто со кое инвеститорот на крај добива впечаток што всушност добива. Е па нека ни е добредојде на сите во новото време во кое архитектот моделира во 3Д наместо да црта во 2Д, а инвеститорот на самиот почеток може многу реалистично да види што добива.

Немања Ѓерман вели дека како freelance 3Д визуелизатор може исклучително добро да се живее, само е битно добро да се позиционира на пазарот. Се наплаќа по рендер и тоа од 150 до 300 евра по рендер. Доколку 3Д визуелизацијата оди со проектирање на ентериер или објект, тогаш првите и вторите рендери се бесплатни, додека следните се наплаќаат 10 проценти од договорената сума за проектот (цените на проектирање на ентериери воНови Сад се движат од 10 - 25 евра за квадратен метар, па пресметајте сами). Особено важно за планирање на cashflow е тоа што по вторите рендери инвеститорот уплаќа 60 проценти од договорената цена за проектот на име на аванс. Дури тогаш започнува зделката.

Нови Сад не е така далеку. Принципите на кои почива бизнисот со проектирањето се исти секаде. На оние пазари каде понудата е голема, архитектите научиле како да се адаптираат во состојба на зголемена конкуренција. Научиле дека времето е пари, а парите се она што се брои. Времето се штеди со Информатичката технологија (ИТ). ИТ “исфрла“ нови (условно кажано подобри) решенија секојдневно. Затоа таа треба да се следи. Немања Ѓерман е во тек со случувањата. Тој смета дека одбрал одлична “производствена линија“: SketchUp - Artlantis so Core2Duo процесорска машина со 2Гб работна меморија и графичка картич ка АТИ Радеон 256 Мб. Од неговото искуство вели дека луѓето често пати во намера да заштедат, прават грешки од типот на половични инвестиции. Добар софтвер на лош хардвер или обратно. Затоа без импровизации.

Порта3 - диа.Трајче СТОЈАНОВ - бр.82



Edited by beTon - 13-Feb-2009 at 16:16
Back to Top
sr View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 20-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote sr Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 20-Feb-2009 at 16:08
ne znam dali prasanjeto e za tuka ama sepak moze li da mi kazete so kakva programa se pravat vakvi 3D vizualizacii

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 20-Feb-2009 at 16:24
Ср еве јас го префрив твојот пост на право место! Најнапред добредошол. Одолу 3д дизајн софтвер има една плеада софтвери што може да се искористат. Ја ќе оставам упатените да ти одгворат што највеќе практикуваат! Единствено знам дека на еден приватен факултет кај нас се изучува 3д студио макс, нормално делумно!
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 20-Feb-2009 at 16:44
Previous Обично професионалните архитекти кога сакаат да направат асален реднер и што е можно пореален, користат некои од програмите како ArchiCAD и подоцна го доработуваат на Фотошоп.

Кај нас многу тешко се доаѓа до рендер, но еве за овој рендер конкретно лесно може да се заклучи дека е користен исклучиво овој софтвер
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 20-Feb-2009 at 21:15

LOL донекаде си во право, сепак самите апликации за моделирање немаат нешто екстра рендер машини, затоа обично има плагин за посебни рендери како RenderMan, Artlantis, Maxwell Render, KrayFinalrender, Vray или Mentalray

да додадам дека рендерирањето е процес кој бара многу меморија и пред се процесирање, па неретко за филм се користат машини и со 200 процесори, обично со стандард машина во зависност од комплицираноста и обемноста на процесирање една 2д слика од 3д композиција и е потребно од еден па до десет саати, обично овој процес се остава за преку цела вечер да се заврши целосно и нормално без нервози Smile инаку сега веќе има и можности за пост процесирање кај новите рендер машини како реметење на осветлувањето или сенките, иако истото ова може да се средува подоцна во фотошоп сепак најдобро и најреално е тоа да се изведе во самата рендер апликација...



Edited by beTon - 20-Feb-2009 at 22:15
Back to Top
sr View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 20-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote sr Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 21-Feb-2009 at 00:01
ви благодарам за одговорите

а по принцип јас ги користам autocad и photoshop
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 21-Feb-2009 at 14:00

што и да користиш па и скечап, нема да можеш да извадиш ваков реалистичен ефект само со дефаулт рендерите по апликациите и да го поднашминкаш сетне резултатот во фотошоп, бар не засега, затоа и ги наведов погоре скоро сите рендер машини со кои можеш да добиеш скоро реалистична рендерирана  слика, јасно претходно мораш и добро да си ја завршиш работата во основната апликација.  

инаку за споредба околу предностите на некоја апликација за рендерирање ќе треба сам да извадиш заклучок барајќи споредби помеѓу потесниот избор што ќе го направиш пример како

  1. wiki.blender.org/index.php/Dev:Ref/Competitor_Analysis/Renderers
  2. www.newtek.com/forums/archive/index.php/t-45356.html
  3. www.spinquad.com/forums/showthread.php?p=242509
  4. www.kraytracing.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=1422...the
  5.        
Back to Top
medo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Dec-2007
Online Status: Offline
Posts: 217
  Quote medo Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 12-Mar-2009 at 18:19
Еден од добрите рендер машини што сум го видел на дело е Kerkythea
Back to Top
medo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Dec-2007
Online Status: Offline
Posts: 217
  Quote medo Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 13-Mar-2009 at 16:32
Гледав презентација за Скечап и видов дека со про верзија може да се увезе dwg датотека.
Како да увезам dwg основа на еден објект, за да можам да го дигнам во 3D?
Ми дава само линии, а не затворени објекти?
Back to Top
ArchiTechTone View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 280
  Quote ArchiTechTone Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 13-Mar-2009 at 16:47
Не сум кревал линиски фајл директно во скечап, еве сега пробувам, и не иде... Ако можеш, среди го тридето во АутоКад и префли го во скечап. Јас барем така правам...
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 13-Mar-2009 at 16:49

кој аутокад го користиш? на нет велат dwg'07 сеуште не е компатибилен формат со SkUp7, засега ги отвора само dwg фајловите од AC'04, значи сочувајго проектот во кад во постарите формати пример 2004 или 2000.

колку може да прелаже една иста екстензија, истава беља беше и  е со повеќето нови неажурирани формати,   сигурно ќе пуштат нова верзија на с’кечапот набрзо.   

Back to Top
medo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Dec-2007
Online Status: Offline
Posts: 217
  Quote medo Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 13-Mar-2009 at 17:41
Беше АCAD2007, го ставив во 2004 и сега основата е цел блок. Пробав со explode али вергла и се заглавува програмот.
Друга работа е што ужасно бавно зумира и панира.
Дали е подобро да го цртам повторно само заради 3D моделот?
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 13-Mar-2009 at 18:04

види дали во кадот сите објекти се една целина, да не сочувуваш само одредена селектирана површина, исто види пробај во скечапот прочепкај со unhide, а во спротивно  зошто не пробаш со друга екстензија dxf , obj или acx...     

инаку сега најдов на гугл дека dwg'07 е компатибилна со скечапот http://sketchup.google.com/support/bin/answer.py?hl=en&answer=57597 



Edited by beTon - 13-Mar-2009 at 18:05
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 14-Mar-2009 at 14:32

Медо мислам го најдов чарето, но  бидејќи не сум фан на CAD програмите досега и не сум налетал на сопкава ниту пак ќе налетав доколку не прашаше. гледам дека двеве апликации бараат чист меѓусебен експорт и импорт однос. 

еве комбинација на чекори за 2d  dwg експорт од скечап...

For me, and the simple things I design with SU, the 2D export works quite satisfactorily. In AutoCad I explode all the wide polylines(I use plot settings for line widths) and use Overkill (an Express tool) to clean up the results, and merge the imported layers to our layer standard.
What SU exports is essentially a 2D vector image of your current SU view. An analogical result is produced, for instance, when you produce elevation objects from an AutoCad Architecture model or export elevation views from a Revit model. They also produce essentially a simple line image.

а еве ја  и твојата беља, требало да го сочуваш фајлот во AC во примитвна  форма-конструкција на елементите...

SketchUp 3D Model (DWG/DXF) Import

Importing DWG/DXF Files

...

Supported CAD Elements
SketchUp must translate the elements within a CAD file into SketchUp entities when importing a CAD file. Supported CAD elements include lines, arcs, circles, polylines, faces, entities with thickness, 3D faces, and nested blocks. CAD layers are also supported.

SketchUp does not support AutoCAD regions, XREFs, hatching, dimensions, text, and proprietary ADT or ARX objects. These CAD elements will be ignored on import.

You can change any unsupported elements into primitive CAD drawing elements, within your CAD application, if you need to import these elements into SketchUp. For example, you can explode ADT walls and extrusions in Autodesk Architectural Desktop so they will import as faces in SketchUp. Some elements might need to be exploded multiple times in your CAD package to be translated into SketchUp entities.

...

Import Options

...

download.sketchup.com/OnlineDoc/gsu_mac/GoogleSketchUpHelp.htm#K-Input_and_Output/Import_and_Export/IO-DWGDXFImport.htm



Edited by beTon - 14-Mar-2009 at 14:33
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.176 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.