build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Фото/Видео > Скопје
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Старо Скопје
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Старо Скопје

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4950515253 55>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1001 Posted: 12-Feb-2009 at 10:34
Благодарам, се претпоставува дека ова е слика на првиот железнички мост во Скопје, денес тоа би требало да е низводно од мостот кај Транспортен центар, на правец кон Ниш.

Те молам таа како велиш „една слика од некоја си, прв пат слушам, привремена железничка“ ако можеш да ја постираш, да можам некој нови сознанија да расчистам 
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1002 Posted: 12-Feb-2009 at 10:14
Владимир оваа специјално за тебе....


Исто така имам и десетина слики од страта железничка од турско што ја дискутиравме, а и една слика од некоја си, прв пат слушам, привремена железничка! Дали околу земјотресот?! За жал морам со принт скрин слика по слика пошто неможам да одпакувам ILM фајлови!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1003 Posted: 12-Feb-2009 at 00:05
Да го поткрепиме со слика текстот за транвајот со коњска влеча во Скопје


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1004 Posted: 11-Feb-2009 at 20:25
ВИ ТЕКНУВА ЛИ:
На трамвајот наречен желба


Деновиве во весник повторно осамна напис за воведување трамвај во Скопје. Овој пат со "трамвајот наречен желба" беше инспириран Никола Груевски, лидерот на ВМРО ДПМНЕ. Пред него, осум години со иницијатива за трамвај - тролејбус, јавноста ја забавуваше бившиот градоначалник Ристо Пенов, а пред Пенов, идејата ја промовираа комунистичките функционери, кои пред 15 години дури распишаа и референдум. Скопјани тогаш гласаа и рекоа "не" за трамвајот. Според кажувањата на добро упатени сообраќајни експерти, кои се залагаа за воведување на ова преозно средство, оваа иницијатива тогаш пропаднала поради тоа што тогашните функционери на народот не му објасниле од колкаво значење е за растоварување на метежот во градот.
Веројатно малку е познато, но во Скопје, се случил трамвај уште 1909 година, при тогашната посета на султанот на Скопје. Тогаш, се сретнуваат податоци во монографиите, бил направен трамвај, но со коњска влеча. Подоцна, во 1912 година, тогашниот претседател на Скопје, односно градоначалникот, Спиро Хаџи Ристиќ, дал предлог, но и преземал инцијатива за воведување на трамвај како сообраќајно средство во Скопје. Но тогаш избила Првата светска војна, и за малку иницијативата не се остварила. По Хаџи Ристиќ, односно по завршувањето на војната, повторна иницијатива имало во 1938 година. Во тоа време, како јавен превоз се користеле автобусите, но бидејќи ја загадувале околината, функционерите повторно се сетиле на трамвајот. Парите за овој потфат требало да бидат обезбедени од репарациите што Вардарската бановина требала да ги добие од војната. Според записите, парите никогаш не пристигнале. На Скопје како да не му е судено да има трамвај, зашто очигледно муабетот се вртел 100 години.

Сообраќајните експерти со години апелираат до градските и државни власти дека веќе е време од празни муабети да се премине на дело и конечно за Скопје да се најдат и реализираат алтернативни сообраќајни решенија, затоа што сообраќајниот метеж што го создаваат автомобилите и автобусите одамна го имаат парализирано и загадено Скопје.

Вест - Ј. Ивановска - 30.05.2005

Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1005 Posted: 11-Feb-2009 at 17:01

за приватњаците е малку по лизгаво, ако не се договориш да исперат некоја кошула или пак доколку немаш роднини по добростоечките тешко дека од се срце ќе прифати некој, иако морам да признаам дека има и такви случаи!

но ова сигурно на оваа влада и го немате понудено, обидете се повторно, може ќе ве ангажираат и за повеќе проекти отколку што и сте очекувале претходно, ако некој е живо заинтересиран за историја и култура тоа е оваа гарнитура, но во недостаток од квалитет а и од брзање се одобруваат недоквакани проекти, мислам дека би загризале за ова од сесрце, но не одете преку мин. за култура, туку директно пак или на тв или кај премиер во кабинет т.е. преку допис или дописник или нешто слично Smile

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1006 Posted: 11-Feb-2009 at 16:59
Ајде Владимир ќе ни кажеш повеќе на следната средба па да видиме дали може да се направи нешто... Ние сме прилично инаетлива екипа овде
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1007 Posted: 11-Feb-2009 at 16:45
Тешко дека од инает може една екипа да живее некоја година, и да го склепа до крај проектот, кој освен 3D со клик на секој објект се влага во база на податоци за истиот објект со сета  негова пишана и фото историја.
Понудена беше буквално до сите


Edited by Vladimir P - 11-Feb-2009 at 16:47
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1008 Posted: 11-Feb-2009 at 16:36
па добро не мислев на таков начин, мислев внатре на крајот или на почетокот да се стави лого како благодарност до спонзорот кој го подржал ваквиот проект, а не внатре да добие некаква монтажа, иако е можно и нешто слично да се протне пример да се склепа леер каде би се поставила и денешната состојба на терен па таму да влезе некое лого во тој леер, но такво нешто бара и екстра време изгубено за еден ист ефект, односно на спонзорите најбитно им е да се знае дека подржале ваков или онаков проект како би ги тапшале подоцна по рамо како биле филантропи или културни промотори и поддржувачи!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1009 Posted: 11-Feb-2009 at 16:27
Originally posted by beTon

...... а откако ќе склепавте материјалот верувам дека и ќе најдевте спонзор пример некоја банка или институција која ќе плати за да го има нејзиното лого во и на проектот.


Не ти изгледа дека тоа е грубо упаѓање во историјата на градот?! Исто како што некој скоро си поигра со јарболот на кале?! Барем мене така ми изгледа, но може би имам прецврст став околу тоа. Може би може да се одобри упад на градските билборди од тоа време и слично! Така би можело да се одобри до некаде!
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1010 Posted: 11-Feb-2009 at 16:23
чекај малку ова го почнавте како идеја зад која ќе застане некој и финансиски ќе ја подржи? и од кого побаравте подршка приватни фирми или државата? инаку ентузијазмот е за поздравување но бар од инат требало да ја истерате работата до крај, бар за своја душа или како репер за тоа како треба да се изведува 3д виртуелна реконструкција! а можело и самите да пробате до крај да ја истерате работата, со оглед дека штанцање цедиња не е некоја особено скапа работа, а откако ќе склепавте материјалот верувам дека и ќе најдевте спонзор пример некоја банка или институција која ќе плати за да го има нејзиното лого во и на проектот.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1011 Posted: 11-Feb-2009 at 16:16
Скопје навечер!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1012 Posted: 11-Feb-2009 at 15:34
Previous
Jа, со една млада ентузиастичка екипа, но тоа изгледа никој друг не го интересираше и ... се знае крајот тапшање по рамо и славопојки тв и ТОЛКУ.

Иначе проект беше демо само со два објекта, така да Вардар и сето останато само е ставено ко орјентација на просторот
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1013 Posted: 11-Feb-2009 at 14:27

е ова е интересно бар некој се нафатил, дали имате информација кој го работел проектов? прилично добро се потрудил се да биде афтентично, односно деталите бар на ова завршенава куќа се доста добро средени, исто колку што се гледа на сликава и калдрмата е добро направена, бар за почеток, е сега сигурно откако е завршена и шминката околу вардар и се наоколу ова би изгледало навистина добро, бар колку толку за некаква 3д претстава,е сега можело да се поработи попрецизно околу конфигурацијата на теренот пред се на коритото на вардар но и вака за прв проект е добро...

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1014 Posted: 11-Feb-2009 at 13:26
Originally posted by lslcrew

Што бидна со оној проектот за 3д визуаелизација на старо скопје?! Имаше мислам некои од членовите тукана форумов што беше дел од тој проект. Денеска барем е лесно тоа. Со добра екипа и добар софтвер може чуда да се направат. А и збирката со слики и не била така мала како што ми изгледало до пред година две! Има доволно материјал да се реконструираат делови од скопје во повеќе периоди, од турско до земјотресот!

Ај прво ова да одговорам. Ни ја неможев да ја најдам нишката ???!!

Иначе со проектот - колку пари толку музика



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1015 Posted: 11-Feb-2009 at 11:44
зошто претпоставки за неолитот точно се знае дека на сите тумби имало живеалишта и истите горе доле сите се реконструирани преку рекогнистицирање на археолошките наоѓалишта, исто и за касна антика пример скупи, таор, маркови кули(марково крувче) итн. точно се знаат и површините и начинот на градба, единствено фали некаде рана антика и среден век, односно она што е турнато од турците, отидено во земјотресите и поплавите или запалено од австријците, но и за тоа може да се направи приближна реконструкција според гравурите и патеписите од тој период!

Edited by beTon - 11-Feb-2009 at 14:20
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1016 Posted: 11-Feb-2009 at 11:28
Побарај по форумов имаше една такво нешто почна, некаде во нишките имаме и една слика од еврејско маало. Од тамо почна да се работи од еврејско маало прво! Инаку од неолит до денес треба да иде на преспоставки. Муабетот е непосредно еден век назада барем да го имаме реконструирано 3д. Она што можеме верно да го реконструираме!
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1017 Posted: 11-Feb-2009 at 11:26

сум го заборавил линкот за погорната информација, има доста интересни информации во текстот исто и за првите штрајкувачи во МКД итн... 

Повеќе од еден век постоење на железничкиот сообраќај кај нас
ДОСТОЈНО ДА ГО ОДБЕЛЕЖИМЕ ЈУБИЛЕЈОТ!
Пишува: Проф. д-р Миодраг КАЛЕНДАР ХАЏИ РИСТИЌ - www.makedonskosonce.com/broevis/2003/sonce456/Tekst40.htm

________________________________

@ лсл, кој бил тој проект прв пат слушам, требало да се направи некоја 3д мапа нешто како целосна реконструкција на старо СК, и за кој период само меѓу двете светски војни или и порано?

вакво нешто не да треба за туризам, туку и нас ни треба како би имале пореално чувство што и каде било позиционирано и како тоа се доживувало некогаш, добро би било од неолит па се до денес да има нешто како 3д леери кои би оформиле една добра хронолошко локациска мапа, но не само флат позиционирани слики на терен, туку целосно 3д реконструкции и на објектите!



Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1018 Posted: 11-Feb-2009 at 11:17
Што бидна со оној проектот за 3д визуаелизација на старо скопје?! Имаше мислам некои од членовите тукана форумов што беше дел од тој проект. Денеска барем е лесно тоа. Со добра екипа и добар софтвер може чуда да се направат. А и збирката со слики и не била така мала како што ми изгледало до пред година две! Има доволно материјал да се реконструираат делови од скопје во повеќе периоди, од турско до земјотресот!
Back to Top
anDarko View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 12-Oct-2008
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote anDarko Quote  Post ReplyReply #1019 Posted: 10-Feb-2009 at 09:57
Originally posted by lslcrew


Ова е железничка станица во Скопје за време на последните години од турската империја.

Дали е ова истата локација како и стара железничка или у тоа време железничката се даоѓала на некое трето место?! И дали е ова железничка за првата железничка линија на балканот?!


на сите прашања одговорот е ДА - локацијата е иста, станицата  била за првата пруга Скопје - Солун Smile ридот (брдо) Буковик всушност е алтернативното име за Водно, кое се гледа позади станицата и е во иста позиција како што е и до ден денес во однос на Стара Железничка.


Edited by anDarko - 10-Feb-2009 at 09:59
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1020 Posted: 10-Feb-2009 at 08:35
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4950515253 55>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.199 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.