build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Останати теми
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Македонски градежни компании во странство

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <123
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3634
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 22-Jul-2012 at 08:05

Konzorcijum “Granit – Integral inženjering” najpovoljniji

Objavljeno: Jul 21. 2012. 21:12

BANJALUKA, Ministar saobraćaja i veza Republike Srpske Nedeljko Čubrilović potvrdio je da je konzorcijum koji čine “Integral inženjering” iz Laktaša i “Granit” iz Skoplja dostavio najpovoljniju ponudu za izgradnju dionice autoputa od Prnjavora do Doboj vrijednu 180 miliona evra.

Čubrilović je naveo da je za gradnju ove dionice autoputa stiglo šest ponuda koje se kreću od 180 do 287 miliona evra, te se nada da će na jesen biti raspisan tender za gradnju.

On je naveo da je Evropska banka za obnovu za razvoj spremna da na kreditnoj osnovi finansira budućeg koncesionara za gradnju dijela Koridora “Pet ce” i da će ta procedura biti poznata u septembru.

Čubrilović je potvrdio da je za gradnju autoputa Banjaluka – Glamoč prema Splitu stigla ponuda jedne kineske kompanije koja će ovih dana dobiti odgovor. “Mislim da nije vrijeme za neku veliku priču o tome jer je takvih ponuda bilo i do sada”, rekao je Čubrilović za Alternativnu televiziju.

Tokom jučerašnje posjete Zagrebu sa premijerom Srpske Aleksandrom Džombićem, Čubrilović je rekao da su precizirali aktivnosti gradnje mosta preko rijeke Save kod Gradiške i da je građevinska dozvola u procesu izdavanja.

“Hrvatska strana je obezbijedila finansijski dio sredstava i od 1. januara 2013. spremna je da finansira svoju polovinu mosta i dionicu puta od mosta do autoputa Beograd – Zagreb”, rekao je Čubrilović koji se nada da je ovaj dogovor definitivan i da nijedna strana više neće odstupati od toga. Srna

http://www.capital.ba/konzorcijum-granit-integral-inzenjering-najpovoljniji/

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Online
Posts: 3389
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 22-Jul-2012 at 11:18
Не ми е јасно како тоа стигнале понуди за изградба на автопатската делница, а во септември ќе биде распишан тендер за автопатот?

Во секој случај, во каква лоша состојба е македонското градежништво во странство, на една ваква зделка би требало да и се радуваме.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12003
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 10-Aug-2012 at 12:53
Од вчера
Дебакл на македонските градежни компании на странските пазари

Речиси е сигурно дека актуелната 2012 година ќе биде најлоша за македонските градежни компании во однос на настапот на странските пазари. Државниот завод за статистика денеска ги соопшти податоците, според кои вкупната вредност на извршените градежни работи во странство во првата половина на 2012 година изнесува 152.463.000 денари (2,48 милиони евра) што е за 85,2% помалку во споредба со истиот период лани. Огромно намалување е забележано и кај договорените градежни активности на пазарите надвор од земјава, при што фирмите од овој сектор успеале да склучат договори во вредност од 275.463.000 денари (4,48 милиони евра) што е за 83,6% помалку во споредба со првите шест месеци од 2011 година.

 

Публикуваните бројки укажуваат дека во наредните неколку месеци нема простор за оптимизам на ова поле. Статистичките информации ги поткрепуваат досегашните тврдења дека македонските градежници работат исклучиво на домашниот пазар, опстојувајќи од зделки кои се најчесто склучени со државните институции или со локалните самоуправи. Во прилог на ова се и склучените договори на најголемите македонски компании од овој сектор – „Гранит“ и „Бетон“ од Скопје, во чии извештаи доставени до Македонската берза не можат да се сретнат проекти кои во последниве месеци се договорени за изведба во странство.

 

Единствена надеж за подобрување на состојбата на странските пазари е најавата од Европската банка за обнова и развој (ЕБРД), која се согласи да го додели договорот за изградба на 37 – километри долгиот автопат од Прњавор до Добој во Република Српска, на конзорциумот сочинет од босанската компанија „Интеграл инженеринг“ и скопски „Гранит“. Првата делница на планираниот автопат од Бања Лука до Добој ќе чини 180 милиони евра. Статистичките податоци покажуваат дека во текот на минатата година извршените градежни работи надвор од земјава од страна на македонските фирми опаднале за 11%, додека договорените се намалиле за дури 39% во споредба со 2010 година.


http://www.build.mk/?p=17574
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 10-Aug-2012 at 13:52

па добро што очекуваа дека мазгата секоја година ќе може да ја товарат исто, нормално е да олабаи и таа некогаш, но тоа мислам не е бидејќи неможе веќе колку што има поспретни и побрзи играчи кои на крај пак неа ќе ја ангажираат ко подизведувач, едно време имаат проблем со гаранцијата, потоа со капацитетот, па на крај со портфолиото, та за бидат конкурентни за европските бирократски тендери чија цел е штитее на компаниете од унијата заради што и се бараат стандарди кои нашиве не можат да ги исполнат, ете почнаа да настапуваат здружено те во србија, те во црна гора, еве сега српска краина...

туку има ли некој абер колку се подновени со механизација, пример до неодамна имаа само една современа асфалтна база која ја користеа во Хрватска за а1 итн. ако има некој абер нека посочи скрининг на компанијата т.е. колку и како е амортизирана истата!

но освен инсајдер, ваквите информации тешко дека би ги знаел некој друг јасно бидејќи кај нас транспарентноста е мисловна именка, но не му куца од тоа магарето во гранит, имаат тие многу што друго да оправаат, ко за почеток нека ги наградат своите бивши прелажани и ограбени акционери т.е. работници, бар нека им дозволи раководството додека се живи да ги користат нејзините хотели ето зиме ако не лето т.е. секој што работел гранит мин. 10 години, а има луѓе и цел живот што го минале таму, пример со својот содружник да имаат бесплатен престој во гранитовите одморалишта јасно без пансион т.е. оброци, та може после и да им тргне работата доколку почнат нивните пензионери да го благословуваат претпријатието, кое ете иако е едно од најдобро стоечките на балканов сепак ги остави нив на цедило, арно ама тоа е цела армија пензионери та не ми се верува дека Страшо со лезет би прифатил ваков пристап!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12003
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 10-Aug-2012 at 14:31
Originally posted by Max

па добро што очекуваа дека мазгата секоја година ќе може да ја товарат исто, нормално е да олабаи и таа некогаш, но тоа мислам не е бидејќи неможе веќе колку што има поспретни и побрзи играчи кои на крај пак неа ќе ја ангажираат ко подизведувач, едно време имаат проблем со гаранцијата, потоа со капацитетот, па на крај со портфолиото, та за бидат конкурентни за европските бирократски тендери чија цел е штитее на компаниете од унијата заради што и се бараат стандарди кои нашиве не можат да ги исполнат
Нашите градежни компании не беа нешто особено присутни на ЕУ пазарот, така да очигледно не го губат него, туку пред се други пазари. Потешкотии и пречки се разбира дека има на секој пазар, но континуираниот катастрофален пад веќе делува алармантно и укажува дека капацитетот за прилагодување што го имаат нашите големи градежни компании е многу слаб. Мора што поскоро да најдат начини да бидат присутни на позначајни проекти во странство, не само од финансиски аспект, туку и од аспект на одржување на кондиција на полето на know-how.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 10-Aug-2012 at 14:45
во право си кај нас сме сеуште во фаза know-who наместо how, инаку европа ја издвојувам како ебрд пример на пропуштени шанси, а истото веќе важи и за цел свет, секаде бараат цврсти гаранции освен ефтини понуди, капак сега се повеќе конкуренција имаат и од азија та ако јурнат братја кинези ќе си остане гранит на газоза!



туку да не им фрлеше Грујо ова коскиве за глодање од и околу ск'14 може ќе ја заглаве и подебело, вака бар не се нокаутирани, не дека особено па се офајдени од дома, особено што секое расплинување го олабавува и фокусот та наместо едно а вредно ето сто проекти ко ниедно!





Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 10-Aug-2012 at 14:46
читав една анализа,мислам беше на Дојче Веле,која кажува дека во време на криза(рецесија),многу од државите се оринетираат кон позитивен национализам во економијата,т.е.давање на работа на домашни фирми,купување на домашни производи,работна сила тин.Во ова вероватно лежи еден дел од проблемите на нашите градежни компании во странство
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3634
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 24-Aug-2012 at 16:04

Potpisan Ugovor o izgradnji autoputa Prnjavor-Doboj

Objavljeno: Aug 24. 2012. 16:15

BANJALUKA, Predstavnici Javnog preduzeća “Autoputevi RS” i konzorcijuma koji čine “Integral inženjering” iz Laktaša i “Granit” iz Skoplja potpisali su danas u Banjaluci Ugovor o izradi projekta i izgradnji autoputa Banjaluka-Doboj, dionica Prnjavor-Doboj, dužine 36 kilometara, čija je ukupna vrijednost 180 miliona evra.

Predsjednik Vlade Republike Srpske Aleksandar Džombić, koji je prisustvovao svečanom potpisivanju ugovora, rekao je novinarima da je ovaj projekat veoma značajan za Srpsku i jedan je od najvećih infrastrukturnih projekata RS.

“Moderna putna saobraćajna komunikacija preduslov je za provođenje svih sektorskih strategija, privrednog rasta i poboljšanja životnog standarda kojeg Srpska želi da ostvari u narednom periodu”, istakao je Džombić.

Osim Džombića, svečanom potpisivanju ugovora prisustvovali su i predsjednik Republike Srpske Milorad Dodik, predsjednik Narodne skupštine Igor Radojičić, predsjednik Vlade Makedonije Nikola Gruevski, i nekoliko ministara Vlade Srpske.

Ugovor su potpisali direktor “Autoputeva RS” Dušan Topić, direktor “Integral inženjeringa” iz Laktaša Slobodan Stanković i direktor skopskog “Granita” Strašo Milkovski. Srna

http://www.capital.ba/potpisan-ugovor-o-izgradnji-autoputa-prnjavor-doboj/

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3634
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 08-Feb-2013 at 13:37
Вредност на договорени и извршени градежни работи во странство

петок, 08 февруари 2013


Според податоците на Државниот завод за статистика, во периодот јануари-декември 2012 година, вкупната
вредност на договорените градежни работи во странство изнесува 5 345 324 илјади денари што е за 111.8%
повеќе во споредба со истиот период од претходната година.
Во наведениот период, градежната оператива од Република Македонија во странство извршила градежни
работи во вкупна вредност од 928 124 илјади денари што е за 59.0% помалку во споредба со истиот период од
претходната година.
Во истиот период е забележан зголемен обем на извршените градежни работи во Италија и Холандија, додека
на другите пазари е регистриран намален обем. Како нови пазари се јавуваат Босна и Херцеговина, Швајцарија
и Србија.
Вредносните податоци за периодот јануари - декември 2012/2011 година се дадени врз база на паритет
1 САД долар = 47.5346 денари.

http://www.stat.gov.mk/PrikaziSoopstenie.aspx?rbrtxt=52
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12003
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 22-Feb-2013 at 02:42
Strabag i bh. firme ponudili najnižu cijenu za dionicu Svilaj - Odžak


SARAJEVO - JP Autoceste FBiH otvorilo je ponudu za izgradnju i pružanje usluga nadzora nad izgradnjom dionice Svilaj - Odžak, a u nastavku teksta donosimo vam cijene koje su dali ponuđači na tenderu za ovaj posao. Ponude za izgradnju dionice Svilaj - Odžak obuhvaćaju i izgradnju međunarodnog graničnog prelaza Svilaj. Prema Protokolu o suradnji nadležnih institucija u BiH, JP Autoceste FBiH je preuzelo obvezu izgradnje graničnog prelaza Svilaj do nivoa asfalta te izgradnju još jedne petlje za priključenje Odžaka na Koridor 5c.

Ponude za izgradnju dionice Svilaj - Odžak predale su sljedeće kompanije: Granit AD (Makedonija), JV: Viadukt d.d. (Hrvatska) i Hering d.d. (BiH), JV: Strabag AG (Austrija), Euro-Asfalt d.o.o. (BiH) i ŽGP d.d. (BiH).

Navedene kompanije ponudile su sljedeće cijene:

- Granit AD (Makedonija) - 112.905.857,10 eura
- JV: Viadukt d.d. (Hrvatska) i Hering d.d. (BiH) - 98.701.239,89 eura
- JV: Strabag AG (Austrija), Euro-Asfalt d.o.o. (BiH) i ŽGP d.d. (BiH) - 82.854.984,59 eura

JP Autoceste FBiH će, kako je priopćeno iz ovog poduzeća, analizirati kvalifikacijske i tehničke uvjete ponude na osnovu čega će donijeti odluku o najpovoljnijem ponuđaču.

Ponude za pružanje usluga nadzora nad izgradnjom spomenute dionice predale su slijedeće kompanije: JV: Mott MacDonald (Velika Britanija) - Safege (Belgija), JV: WS Atkins (Velika Britanija) – Spea Ingegneria (Italija), kao i IGH (Hrvatska), Egis International (Francuska) i Aecom Inocsa (Španija).

Direktor Autocesta FBiH Ensad Karić je istakao da je prethodna Vlada Federacije BiH i Fedaralna direkcija za izgradnju, upravljanje i održavanje autocesta za ovu dionicu predvidjela "svega 30 milijuna eura", te ovaj tender, kako je naveo, još jednom pokazuje sve manjkavosti planiranja gradnje Koridora 5C u ranijem periodu.

"Uprava JP Autoceste FBiH će izvršiti procjenu mogućnosti pokretanja ovih radova jer su još jednom cijene ponuda puno veće od planiranih iznosa, što će predstavljati problem u realizaciji", naveo je direktor Karić.


http://www.abcportal.info/clanak/strabag-i-bh-firme-ponudili-najnizu-cijenu-za-dionicu-svilaj--odzak
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3634
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 09-Aug-2013 at 13:20
Вредност на договорени и извршени градежни работи во странство

петок, 09 август 2013


Според податоците на Државниот завод за статистика, во периодот јануари-јуни 2013 година, вкупната вредност
на договорените градежни работи во странство изнесува 4 951 425 илјади денари.


Во наведениот период, градежната оператива од Република Македонија во странство извршила градежни
работи во вкупна вредност од 454 540 илјади денари што е за 203.8% повеќе во споредба со истиот период од
претходната година.


Во истиот период е забележан зголемен обем на извршените градежни работи во Италија и Германија, додека
на другите пазари е регистриран намален обем. Како нови пазари се јавуваат Индија, Швајцарија, Бугарија,
Либиска Арапска Џамахирија, Босна и Херцеговина и Словенија.


Вредносните податоци за периодот јануари-јуни 2013/2012 година се дадени врз база на паритетот
1 САД долар = 46.651 денари.

http://www.stat.gov.mk/PrikaziSoopstenie.aspx?rbrtxt=52

Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4187
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 31-Aug-2014 at 02:06
„Гранит“ ќе го гради автопатот Бања Лука – Прњавор



Директорот на Јавното претпријатие „Автопати на Република Српска“, Душан Топиќ, изјави дека изградбата на автопатот Бања Лука – Добој, на делницата Бања Лука – Прњавор во д0лжина од 36 километри, би требало да почне во првите денови од септември.
Тендерската процедура за изградба на главниот проект и за изведување на работите беше спроведена во 2013 година. Најдобра беше оценета понудата на конзорциумот „Интеграл инженеринг “ и „Гранит“ во износ од 158 милиони евра.
Тој нагласи дека во изминатите месеци се направени сите неопходни процедури за ратификација на Меѓународниот договор за кредитирање со Европската инвестициона банка(ЕИБ), која ја финансира изградбата на оваа сообраќајница.
„Во меѓувреме ЕИБ им го уплати авансот на изведувачите на работите, конзорциумот составен од „Интеграл Инѓенеринг“ од Лакташ и и македонски „Гранит“, така што веќе нема никакви пречки за почеток на работите“ рече Топиќ.
Со истиот конзорциум во август 2012 година беше потпишан договор за изградба на автопатот Бања Лука – Добој, делот Добој – Прњавор, во вредност од 180 милиони евра.

http://www.porta3.mk/granit-kje-go-gradi-avtopatot-banja-luka-prnjavor/

Edited by jyvation - 13-Dec-2014 at 00:41
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.