build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Изградба и ентериери
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Градежни материјали - новости, квалитет, цени
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Градежни материјали - новости, квалитет, цени

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 345
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 01-Jul-2016 at 23:34
Back to Top
Minnie34 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 08-Jul-2016
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Minnie34 Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 08-Jul-2016 at 12:22
IDK, sve su mi promijenila ova vrata
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 591
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 08-Oct-2016 at 09:53
obraboten kamen - se narekuva gaterirani stokovan: galerija

se koristi za eneterijerno i intrijerno ureduvanje.



Edited by nenad - 08-Oct-2016 at 09:54
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1838
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 01-Jan-2017 at 13:07
Дали има некој искуство со термо изолациониот премаз на Металотехника, сега го видов на страната на билд па ме интересира дали навистина ги нуди перформансите што се рекламираат ,односно дали вреди да се користи таков премаз или е само рекламен трик?

се работи конкретно за овој премаз http://www.build.mk/termo-izolatsionata-inovatsija-termostop-obezbeduva-30-50-zashteda-na-energija-vo-period-od-10-15-godini/
Back to Top
IN_MOTION View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Jul-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 155
  Quote IN_MOTION Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 14-Jan-2017 at 20:54
Здраво, ме интересира мислење за изградба на ваков тип на куќа со ICF панели од стиропор. Гледам дека има некоја компанија од Македонија што нуди ваков тип на градба.




Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1838
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 15-Jan-2017 at 00:32
Вака изгледа сосема солидно , не ми се допаѓа што е чисто бетонско платно иако во однос на асеизмичност би било доста цврсто ,само панелов ми изгледа ко 2ка или 3ка стиропор да е па тоа значи дека за нова градба секако дека ќе треба дополнителна изолација ,дали внатрешно или надворешно зависи од самиот инвеститор односно од тебе, а доколку јас би се прашувал за попасивен дом би ставил и таму и таму.
Back to Top
IN_MOTION View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Jul-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 155
  Quote IN_MOTION Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 15-Jan-2017 at 15:55
Благодарам за мислењето, првпат ќе градам куќа, се работи за 2 спрата од по 55м2 и моментално истражувам со каков тип на градба да одам. Од типот на тврда градба опција ми е тоа што го спомнав погоре со ИЦФ блокови (градбата оди многу брзо), другата опција е монтажна куќа од типот на хот и хот/еко хаус



Во однос на цена мислам дека и двата типа имаат слична цена за клуч на рака.

Секако услов ми е цена/квалитет.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1838
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 15-Jan-2017 at 19:31
Ваквиот тип на градба е докажан како полупасивен (зборуваме за хот и хот), знам дека доста се градат низ европа особено во асеизмичките места, а кај нас после земјотресот се изградени многу бараки кој користат сличен начин, јас пре би подржил градба од овој тип како што е на сликата отколку на погорниот со масивен бетон, сепак подобра звучна и термичка изолација. Само би одел на 150мм варијанта. Сепак доколку загревањето оди на печка на дрва или пелети во Германија постојат еден куп стандарди кој треба да се исполнат додека кај нас незнам како се изведува оџак.
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 591
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 16-Jan-2017 at 10:28
obraboten fasaden kamen ->






Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 591
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 24-Mar-2017 at 13:43
Uste eden vid na dekorativen kamen:

Neka nekoj strucno go prevede ova - Gaterisane i grebane (šarane) ploče





Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 646
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 04-Sep-2018 at 21:03

после колапсот на дел од мостот на автопат во Џенова летово, се наметнува озбилна скепса дека инжинерски нештата се иделани во однос еврокодовите, и тоа во земји кои не се сефте во еу, иако една Германија пример може да си дозволи редовна предострожност, автопатот пример кај Келн веќе подолго се оправува бидејќи подлогата попушта веројатно алувијална почва ко во Скопје што е случај ... интересно во видеово инжињерот вели 50 години е оптимален рок на траење на еден мост по што треба ревидирање и зајакнување мост, под претпоставка не бил преоптоварен ко во случајот со оние на атланската алијанса ја ги врвеше на пат за Косово по воздушната кампања врз Србија, но колку и да се таквите репарации токму неопходно е и повеќе ... туку видеото а потем што би било логично отповеќе неопходно освен структурно зајакнување ...



кај нас ваков гајрет немаме бидејќи немаме тензилени мостови по регилналните патишта и автопатите, но не е за потценување улогата на изведувачите ко Атлантис во Италија илити Актор кај нас скоро, на страна старите мостови кренати од гпГранит, кои посекако нема да дочекаат скоро ултра модерна замена #12 но можат да се осигураат инспекциски активно, што за нашите локални политички елити ќе биде вишок наместо екстра неопходност, што пак е резултат на волјата да се има што повеќе а не што поздраво, слично како кога Чоек е без осет и се прејадува а сетне закачил гојазност дијабетис и атараксија (физички васкуларно и психички искилавен) што во дадени случаи може е корисно но за големи системи е практично глупо бидејќи се ригидни и тешко да се вратат потем во нормала, а особено ако за тоа им треба многу средства освен волја ем заглавени неподвижно во однос опциите и коридорите, но и во такви околноати бар може да се продолжи векот на траење со редовна дијагностика што пак би било исто неизводливо скапо доколку се од со класични методи, она да треба да излегуваат на преглед јп Македонија Пат со то пезетките а кои им испаѓа тркало од зглоб, верувале или не ме имаа качено автостоп вработени во локалната подружница на Битола и таман на влез во граод излетавме од пат среќа не возеше батето брзо та не беше трагичен спектаклот!

еве две интересни нови кои можат да послужат како активна дијагноатика за мостови, веројатно имаме соодветни институти кои размислуваат за ова та бар јавноста да ја окуражуваат за од спунт да ги нафураат политичари за акција наместо само да ги тревожат ко одговорни постфестум некоја несреќа! доколку ова беше норма некако на балкан ко што сеуште не е ни во европа, бар за покрупни проекти, немаше пример да има онаков зицер ко свлечканиот потпорен ѕид на К10 во ССрбија, но што е смешно, да ние ќе чекаме на еу да ни закачи знаменце за да збркаме ваков стандард
europhotonics 2007 - System Detects Underground Cavities

EUREKA project E! 2579 GEODETECT has developed an effective and totally novel product for detecting soil subsidence vital for avoiding costly damage to buildings and infrastructures. Optical fibres are embedded in a composite
‘geotextile’ to make a layer which can be built into structures where earth
subsidence is critical, e.g. railway tracks, in regions where the geology predicts that subsidence is likely. The sensory fibres offer continuous monitoring and early warning of earth movement. Since its development the product has been installed in parts of the French railway system and also around the world in key supporting structures for roads, like bridges and embankments.

...

Detecting subsidence in roads is not quite so critical as for railways, which cannot tolerate a change of more than 2mm. But detecting subsidence is important for supporting structures used in roadbuilding, like bridges, retaining walls and reinforced embankments.

...

http://www.eurekanetwork.org/sites/default/files/success-story-pdf/2579.pdf


https://books.google.mk/books?id=6zWdpzJFjHsC&pg=PA9&dq=TenCate+Roctest&hl=en&sa=X&ved=0ahUKEwjIqrjkkKLdAhUZwMQHHZefBDgQ6AEIKDAA#v=onepage&q=TenCate%20Roctest

https://www.tencategeo.eu/en/contact-us/our-locations


2003 - Sensors and New Materials Build Smart Bridges

Steve E. Watkins, director of the Applied Optics Laboratory at the University of Missouri-Rolla, and his team are developing a technique for real-time strain analysis of bridges that will demonstrate how fiber-reinforced polymer, or composite, materials can upgrade older bridges and defer the cost of new construction. They have completed a number of projects on the university campus.

One of these was the first all-composite bridge to be built in Missouri. It was a demonstration project of new construction technology that used a collection of composite tubes bonded together and assembled in modular sections, transverse and longitudinal to the direction of the bridge. The composite material is applied in layers like wallpaper, and the researchers made a small groove in each layer so that they could insert the fiber sensors.

In projects that involve repairing or upgrading reinforced concrete bridges, the optical sensors can be applied to the composite layers, to the concrete or to the steel rebar, depending on the application requirements.

Extrinsic Fabry-Perot fiber sensors are bonded to key locations with epoxy, and when strain or deformation of the bridge changes the cavity spacing between the fibers in a capillary tube, the reflected interference signal indicates that there is a strain event and translates into an electrical signal. Fiber coatings, whether on Fabry-Perot, Bragg or other types of sensors, influence the bonding characteristics.

The key feature of fiber optic sensors is that, as part of the building materials, they last a long time in the field. They have demonstrated millions of strain cycles without degradation and, because they also are directional and environmentally rugged, hold up over a wider range of strain.

Watkins said that deploying the sensors involves intelligent placement, and multiplexing is also an issue. The group uses both long-gauge and point sensors. The amount of instrumentation required per sensor is a balance of cost and complexity.

He said that, although the composite material and fiber optic sensors go together well, he sees persuading departments of transportation to incorporate the technology as a problem. The researchers are considering ways to make the system wireless with cell phones so that transportation departments could "call up the bridge and see how it's doing." He believes that critical structures can be monitored using this system not only for their structural health, but also for weather conditions, and temperature and traffic patterns so that officials know whether to send out the salt trucks when ice forms.

https://www.photonics.com/Articles/Sensors_and_New_Materials_Build_Smart_Bridges/p5/vo17/i97/a16894

Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 646
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 13-Sep-2018 at 05:25

дури немале тензилни мостови мора предострожност, можеби и повеќе бидејќи тензилните мостови се логично и побезбедни заради екстра стабилизација при влијание и на латерални сили, она познатата снимка од санфрациско гејтвеј како се деформира [1][2] додека стандардните мостови се попдложни на ризици, заради што логично треба и редовна инспекција, која сега и да ја има сигурно не е секојдневна, а уште помалку истата да е оптоелектронски истерана, и додека за површинска инспекција може да поминат со класични скенери, за внатрешна инспекција треба да одат со лајка-gpr-граунд'пенетрејтинг'радар а прашање е дали одат и со лидар [1][2] што ни за коловозот Македонија Пат редовно го прават, а не пак за конструкцијата на мостовите ширум државата

последна новина е x-ray скенирање на конструкцијата, прашање е само колку ваквите скенови се со голема резолуција [1] а што денес сеуште го бркаат како и кај ткива со контраст агенси [2] но да е само оваа технологија арно туку има и други, а прашање е дали некој приватно кај нас ќе ги обезбеди ем тоа да е исплатливо да се рента од ЈП-а [1] заради што паметно е да се размислува со време да се размислува Македонија Пат бар за новите автопатски делници инспекциски да е што поопремена, а како правовремено реагирајќи државата би заштедувала далеку повеќе и со лидар скенови за коловозот но и со рдиографска инспекција и на мостовите, бар еднаш годишно!

https://www.vidisco.com/ndt_solutions/ndt_applications/construction

https://www.vidisco.com/security_solutions/security_systems/rayzorx



http://www.spencermfg.com/index.php/digital-systems/68-vidisco-flashx-pro-digital-radiography-system-2



ова се неинвазини методи NDT [1] додека кај нас најчесто се оди со пробни сонди, но кои на многу места не се затвораат пр. рурално, еве да посведочам после изведба на патот во с.Ѓавато (битолско) кој е дел од тоа еу кредитот за репарација на 200 локални коловози кој го тераше дпмнво минатиот мандат, зеле на повеќе места сред асфалт проби, а истите не се потем затворени, тоа пополека како ќе собира вода и се шири качиларно одма ќе отвори дупки на асфалтот, и ето га ем бадијала фрлени пари ем никаков аир од ваквите сондажи, мислам и лајка-gpr да користат со ваков менталите во јп-МаПат никаде нема да дотераат, но веројатно сето тоа е резултат на исфрустрираност на вработените кои работат во екстремно склет околности, ко што наведувам горе ќе загинев со нив ако испаднеше тркало од пезетката додека бевме на регионалниот пат а среќа тпа се случи по локалниот после горниот влез во Битола, мислам каде со тој памет и самитњ вработени прифаќаат да одат на работа јас навистина незнам! поарно ќе им биде приватно печурки да собираат покрај пат него државно да изгинат напат! навистина напатени луѓе напатена инфраструктура, но некој мора да почне јавно да дебатира за сето ова и како околности, а не пак за новитети и споредби со комшии, но еве цела деценија постои форумов а никој чен од нискоградба да земе учество и да скрши збор два во подфорумот Патна Инфраструктура,чунки треба навистина законски на ова државните службеници да се обврзани, ако не на инстуционален на ваков ентузијастички форум да мора да се фалат правдаат објаснуваат, ајде ќе се сети може некој за ваква законска норма додека и тоа не преминало на фејкбук рециклирање како ука и поука!


Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3517
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 15-Sep-2018 at 19:13

бреј каков тајпо лапсус горе, мислам на Такома а го посочувам Голденгејт мостот, иако во фуснотите аберот си ет за Такома, веројатно требало да читнам какви иновации имало за санфранцискиот суспенз бриџ, та еве низ офтопик абер онтопик иновативност од спунт

на прва
Safety Innovations

During construction Strauss was very adamant about safety precautions. It was during this project that Strauss hired a local safety manufacture to make protective headgear for the workers to wear. This was the first prototype known for the hard hat seen today worn by construction workers. Another impressive safety innovation was the massive net that lay underneath the bridge during construction. This net saved a total of nineteen lives during the construction. It was estimated that 35 people would die during the time of construction, because of all of the safety precautions taken only 11 men were lost (Elliot, 2001). [1]


од спунт

3do подлошка за шлем

https://www.d3o.com/products/trust-helmet-pad-system/ [1]

[1] http://www.medprotech.com/content/d3o-impact-protection-technology

https://www.mdsassociates.com/superior-glove/d3o-impact-gloves

линковиве и фуснотиве во волкав обем а за една иста технологија тро апла непотребно, но колку да посочам супер откачено дека работава е уникатна за секого ... веројатно во иднина ќе биде стандард апликација и за работничкаа кацига, но оние дејности каде има големи ризици уште сега е добро што може Чоек индивидуално да си обезбеди екстра заштита, ето 3do капче би било фора за сите мајстори кои можат да си дозволат тајфаџиски чалам [1] а доколку им падне профил врз глава да не остават мозок на работа и пак спастрени да си заминат дома! можеби законски има простор да се вметне како ХТП заштита при работа и ваква технологија!?

https://www.ishn.com/articles/107992-coming-soon-a-glove-impact-standard







[1]
https://www.amazon.com/Azzpadz-D30/dp/B00PG44OLQ


Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 646
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 15-Sep-2018 at 20:02

ако видам поубо не е на одмет ова што влета Мах псевдонимот меѓу постои додека едитирав постар д3о пост во нишката Велосипеди под тој псевдоним, напротив оваа жива-хардкор пластика сигурно ќе има примена во многу области та и навидум смешни пр. за транспортни повојници, но дефинитивно ќе биде најпрактична појава за урбани велосипедисти, поука плус дека критичните велосипедисти треба да се изборат за законски измени во однос кацигите час поскоро, а како би имале и поголема заштита од класична вело кацига! но ако и за ова чекаат сино-еу-знаменце, и за сметка на поголема вело безбедност плаќаат екстра сообраќајни казни заради неносење кацига а носење 3до капче, аирлија и ним тогај на таквиот критичен акал ... нормално и моторџии би сакале преку Леб погача вака, но за ним мислам би требало да се задолжителни 3до костими освен кациги, во основа кацига кај нив го заштитува и лицето, што ретко е потреба за велосипедисти, но со тоа новите е-велосипеди чинам и тие би требало законски да се обврзани на затворена или бар рагби кацига ... постари пешаци исто од муабетов би виделе аир, особено ризични групи како слепи или инвалиди, но нели ќе чекаат држава да ги субвенционира, та аирот ќе ги фтаса насон ...




Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 646
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 17-Sep-2018 at 09:09

антишок пластикава е навистина уникатна, прашање е само колку е еколошки токму за да сестрано стане норма! чим автоиндустријата ја есапи за озбилно сигурно и ќе стане ефтина ко седостапна, во кој случај мислам идеално ќе биде ако во градежништво заштитни мрежи се користат вака по градежни плацеви, но добредојдена ќе биде и како тензилна покривка за тенди или павиљони веројатносамо плетена жица со д3о да пластифицираат па ќе има особен безбедносен ефект ... уште да ја направат прозирна за и стаклата да имаат ваква флексибилност ...

тензилна архитектура - http://www.build.mk/Forum/forum_posts.asp?TID=481&PID=47665#47665

Car manufacturer Mazda have expressed interest in exploring how shear thickening materials can be used in cars with their designers saying innovations such as D3O were “fascinating” and “an area to explore for future design.”

Senior Researcher Chris Hurren thinks shear thickening technology may be useful in other areas.

“Imagine the possibilities if this sort of material could be used on a soft top convertible cover on a car. This may provide improved impact protection in a roll over or side impact.” [1]

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 345

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.109 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.