build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Останати теми
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Сообраќајни правила, етика и казни

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 24-Jun-2012 at 00:14


Законот сѐ уште не е донесен. Предлогот за управување на возило само во определна општина отпадна. Дозволата важи и ќе продолжи да важи за целата територија на државата. За време на собраниската седница се дискутраше за подигнување на старосната граница од 16 на 17 години. Непознато е кога предлог-законот ќе влезе во последната фаза на гласање во Собранието.

Edited by OCB - 24-Jun-2012 at 00:15
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 24-Jun-2012 at 00:18

Аха.... е сега.. работава е ова... јас ќе полагам летово за кола... имам 17 и пол години, а во Август ќе правам 18, со што нели.. полнолетен... 

Значи дека.... ќе можам да возам уште од почеток на територија на цела држава, па и надвор... ?

И дали ќе важи за мене тоа дека како почетник... ќе морам да имам некој совозач постар од 27 години мислам дека беше, во ноќните часови?

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 24-Jun-2012 at 00:26
Возач-почетник е секој возач на моторно возило до 21 година возраст, како и возач на моторно возило во период од две години по добивањето на возачката дозвола.

Возач–почетник не смее да управува со возило со брзина поголема од 60 километри на час на јавен пат, односно со брзина поголема од 80 километри/час на пат наменет исклучиво за сообраќај на моторни возила, односно со брзина поголема од 100 километри/час на автопат, во рок од две години од денот на издавање на возачката дозвола.

Возачот-почетник не смее да управува возило во патниот сообраќај во времето од 23 часот до 05 часот, освен ако со него во возилото се наоѓа лице –возач постаро од 25 години, на кое не му е изрекувана прекршочна санкција забрана за управување со моторно возило.

Возачот-почетник кој поседува возачка дозвола од „Б” категорија не смее да управува со возило чија сила на моторот е поголема од 75 киловати.

Глоба во износ од 400 евра во денарска противвредност ќе му се изрече на возачот-почетник кој постапува спротивно на наведените правила.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 24-Jun-2012 at 00:29

 Па добро... не е лошо... нема да ми претставува некаков проблем... 

Фала ти многу Cheers



Edited by FoSsiL - 24-Jun-2012 at 00:33
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 20-Nov-2012 at 13:45

Од денес ако ме видите во сообраќај.... да... јас сум

Ако нешто ви направам... не ме пцујте... во секој случај ќе гледам да не направам...

Но во секој случај бидете претпазливи  Crazy

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 05-Aug-2013 at 17:39
убави компилации од каубојци и камикази




Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 20-Oct-2013 at 17:48



HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 01-Dec-2013 at 12:41
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 11-Dec-2013 at 12:47

30.11.2013 - Регионална конференција на синдикатите за сообраќај - http://24vesti.mk/regionalna-konferencija-za-soobrakjaj

иако прешалтувањето на кружни текови може да е повод за муабет, ова изгледа почнуваме да бараме простор и идеи за Скопје-2024 кога би се заокружиле тунелот под Плоштад, жичарницата на Водно, пругата кон Бугарија и Албанија, можеби ко концепти и Кинеската Вардарска Долина или Нуклеарката во Мариово

но она што сеуште не им дошло на ред се правилата и казните, односно ке биде добро да седнат и да ги усогласат, бар на балканов ако веке неможат во европа, добро ја истуркаа со признавањето на возачките но ќе биде уште подобро ко биометриски да се доволни за патување преку граница

патем скопските кружни токои успеаја ли да решат нешто на подобро [1][2][3]

 





Edited by +Protagorist - 31-Jan-2015 at 22:53
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 14-Jan-2014 at 12:34

Центрирање предница
Центрирање на предница и заден трап значи подесување на аголот на тркалата. Со центирањето се постигнува тркалата да бидат паралелни едни со други и гумата да се абе (троши) рамномерно.

Со тоа максимално се продолжува векот на траење на гумата и возилото ќе држи прав правец при возењето.

Препорачливо е при секоја промена на гуми да се изврши и центрирање на трапот

 

http://www.volvotrucks.com/trucks/croatia-market/hr-hr/services/FUELWATCH/Pages/three-ways-to-cut-fuel-cost.aspx

http://www.michelin.com.hr/automobilski-pneumatici/naucite-podijelite-s-drugima/vodic-za-odrzavanje/geometrija-balansiranje-kotaca

Geometriju provjeravamo ako smo žestoko pogodili rupu, no savjetujemo provjeru jednom godišnje

Geometrija kotača radi se u posebno opremljenim radionicama s uređajem spremnim kontinuirano očitavati kutove pod kojima kotači stoje u odnosu jedan prema drugom. Postoje skuplji, optički uređaji, te nešto jednostavniji, koji za očitanja koriste fizičku vezu (obično sponom od elastičnog konopca). I noviji i stariji uređaj napravit će dobar posao, samo je pitanje koliko vremena majstor mora utrošiti na namještanje. Naši ljudi ne odlaze na geometriju kotača, nego na "špur". Ta je riječ tuđica, germanizam, koji opisuje trag kotača.

Skica na ekranu prikazuje što je što: zatur je najbolje zamisliti kao nagib vilice na biciklu (što je više nagnuta, zatur je veći), trag je paralelnost kotača (može biti otvoren ili zatvoren, odnosno negativan i pozitivan), a tu je i nagib (može biti negativan, što se najčešće vidi na trkaćim autima, ili vrlo rijetko pozitivan). Ako posjetite radionicu s optičkim, novijim uređajem, provjera i eventualno namještanje geometrije može trajati svega 15 minuta.

Dobra, odnosno od strane proizvođača propisana geometrija kotača važna je jer štedi gume i auto čini sigurnijim u vožnji - najviše pri velikim brzinama te pogotovo na kočenju. Razlozi odstupanja u geometriji, napominju, su razni: udarci u rubnike, trošenja dijelova ovjesa, promjene visine vozila (prilikom spuštanja odnosno tuninga). Stručnjaci napominju kako čak i izuzetno pažljivi vozači ponekad trebaju korekciju geometrije, ma koliko bili oprezni pri penjanju na rubnike. Jasno, ima i onih koji žele "otvoriti" ili "zatvoriti" trag, povećati nagibe ili učiniti slične korekcije u potrazi za što boljim ponašanjem na cesti, posebno u zavojima.

Spretnom majstoru postupak namještanja geometrije je jednostavan: za početak, auto se pozicionira na točno određeno mjesto na stolu. Kako ručna kočnica na velikoj većini automobila djeluje samo na stražnje kotače pa ne može efikasno fiksirati auto, on se zakoči posebnom upornom polugom koja blokira pedalu, a samim time i sve četiri kočnice. Na kotače se montiraju senzori i to tako da nasjednu na sami rub naplatka. Inicijaliziranje se vrši tako da se kotači zakrenu u jednu i drugu stranu i posao može početi.

Prvo se namješta zatur, ako je potrebno. S obzirom na to da se kod većine današnjih automobila ta postavka može malo mijenjati, na to će biti utrošeno i malo vremena. Zatim slijedi nagib, koji se mijenja tako da se otpuste vijci na nosaču vilice - kako su košuljice vijaka ekscentrične, majstor okretanjem dobiva željeni kut, ekran signalizira da je ušao u "zeleno područje" i nagib je namješten. Slijedi trag koji se namješta na sponi upravljača.

Rezultat namještanja je automobil koji ide ravno kad pustite volan, koči ravno, ne troši gume, pa čak i troši manje goriva. Tih 160 do 230 kuna koliko se plaća geometrija kotača višestruko se isplate, jer su u pitanju sigurnost, trajnost vozila i zapravo je to dobar način provjere je li s podvozjem automobila sve u redu. Naime, ako i najmanja spona, krajnik ili kugla ima zračnosti, ne geometriji će se to pokazati pa možete zamijeniti dio. Primjerice, ako samo jedna kugla ima zračnosti ili "lufta", samo dodirom kotača instrumenti će očitati i najmanji pomak i znat ćete koji dio treba promijeniti. Osim toga, vozit ćete smirenije, bit ćete sigurniji na cesti i vaš će auto savršeno reagirati u kritičnim situacijama.



HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 26-May-2014 at 20:30

www.theguardian.com/news/datablog/2013/nov/15/road-safety-across-world-compare

Велосипедистите се најранливата група учесници во сообраќајот

Повеќе од 300 велосипедисти минатата година настрадале во сообраќајни несреќи. 20-тина од нив го загубиле животот додека останатите поминале со телесни повреди.

Ова го покажуваат статистиките на надлежните институции, кои уште еднаш потврдуваат дека и понатаму оваа категорија учесници во сообраќајот останува најранлива. Со цел кревање на свеста кај велосипедистите но и кај лицата кои управуваат моторни возила, институциите одлучија мај да го прогласат за месец на велосипедистите.

Во следните 20-тина дена, републичкиот совет за безбедност на сообраќајот во соработка со министерството за внатрешни работи и велосипедската федерација ќе спроведат низа активност за значително зголемување на безбедноста на најранливата категорија учесници во сообраќајот.
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 26-May-2014 at 21:11
Originally posted by +Protagorist


www.theguardian.com/news/datablog/2013/nov/15/road-safety-across-world-compare

Велосипедистите се најранливата група учесници во сообраќајот



Овие од Гардијан откриле топла вода. Браво!
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 27-Aug-2014 at 12:14


ЗОРАН МИШЕВСKИ, СВЕДОЧИ ЗА ТЕШKОТО ДВИЖЕЊЕ НИЗ СKОПЈЕ СЛЕПИТЕ ЛИЦА ЖИВЕАТ КАКО ВО КУЌЕН ПРИТВОР   http://dnevnik.mk/default.asp?ItemID=40DF5103BAE64D4FB833B1B29868533A
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 29-Aug-2014 at 19:51
За една недела МВР изрече 1.200 сообраќајни казни
     

СВР-Скопје изминатата недела спроведе зајакнати сообраќајни контроли на подрачјето на Град Скопје при што беа санкционирани вкупно 1200 учесници во сообраќајот за сторени прекршоци од Законот за безбедност на сообраќајот.
Притоа, кај 89 возачи е утврдено дека управувале возила под дејство на алкохол, 85 лица управувале возила со измината важност на сообраќајната дозвола, без возачка дозвола управувале 46 возачи, а кај 50 лица е утврден сообраќаен прекршок за поминување на црвено светло. Исто така, 140 возачи управувале возила со над дозволената брзина, 130 возачи управувале возило со над 90 км на час во населено место. Покрај ова изречени се 14 прекршоци за некористење на сигурносен појас, 35 прекршоци за зборување на мобилен телефон, потоа 34 прекршоци за паркирање во зона на крстосница, автобуска постојка и пешачки премин, 339 прекршоци за неправилно и непрописно паркирање, за недавање првенство на минување изречени се 16 прекршоци, по соум прекршоци изречени се за недавање на првенство на минување на пешаци и за непрописно престројување. За прекршоци што ги чинат пешаците изречени се 20, за непрописно престигнување изречени се 9 прекршоци, кај три возила е утврдена техничка неисправност а со пајак службата подигнати се вкупно 473 возила.

СВР-Скопје и понатаму ќе продолжи со зајакнати сообраќајни контроли по однос на прекршоци кои доведуваат до сообраќајни незгоди и апелира до граѓаните да ги почитуваат сообраќајните правила и прописи со цел да се намалат сообраќајните незгоди.

Исто така и на подрачјето на СВР Битола во текот на минатата недела беа спроведени три акциски контроли и тоа: за откривање на возачи кои управуваат со возила во сообраќај на пат под дејство на алкохол; за непочитување на правилата за првенство на минување, и за контрола на брзината на движење на возилата.

При контролата за откривање на возачи кои управуваат со возила во сообраќај на пат под дејство на алкохол контролирани се 221 возач, при што 155 возачи се подложени на проверка за присуство на алкохол во организмот и кај 21 возач констатирано е присуство на алкохол, за што се издадени 21 платен налог. Во рамки на оваа контрола констатирани се 11 други прекршоци на возачите, за кои се издадени: девет платни налози, две покани за наплата на глоба, а три возила се исклучени од сообраќај заради констатирана непродолженост на сообраќајната дозвола.

При контролата за непочитување на правилата за првенство на минување контролирани се 133 возила и кај 14 возила констатирано е неотстапување на првенство на минување, за што издадени се 14 платни налози. Наедно констатирани се 36 други прекршоци, за кои издадени се 17 покани за наплата на глоба и 17 платни налози, а двајца возачи се писмено предупредени.

При контролата за контрола на брзината на движење на возилата контролирани се 218 возила и констатирани се 68 пречекорувања на брзината. Од нив во населено место констатирани се 47 пречекорувања а 21 пречекорување надвор од населено место, за што издадени се 51 покана за наплата на глоба, 8 платни налози и 9 предупредени возачи. Констатирани се 15 други прекршоци, за кои се издадени пет покани за наплата на глоба и 10 платни налози.
http://tocka.com.mk/1/135724/za-edna-nedela-mvr-izrece-1-200-soobrakajni-kazni

Дали може некој да ми ги каже какви се казните. За алкохол и возење без возачка и сообраќајна. И какви се за такви енормни прекорачувања на брзина пример возење 90 во зона 50. Ова не е можно што ни се случува во државата.
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 29-Oct-2014 at 18:48

што ќе биде ако имаат баждарени камери по сите возила мислам во суд сеуште само судски баждарена камера признавааат како доказ, небаре снимка неможе да се наштелува подобно ко доказ а да е снимена со друга камера, доволно е резулуцијата да е иста а останатото во студио да се испегла!   

интересно би било доколку вакви баждарени камери освен патролните полициски коли да стават и на сите автомобили од администрација, та да види народ што е регулаторна гиљотина во полн ефект

русите пак од немукает на секое ауто ставаат камера, а за новите сериски им вградуваат камери уште во салон

Zašto svi automobili u Rusiji imaju kamere?








Edited by +Protagorist - 24-Feb-2015 at 02:18
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 08-Nov-2014 at 22:30

зошто сите градоначалници не се искрени ко ЖоКо

што значи да си отворен а отпорен ем не'препариран глумец

HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 09-Nov-2014 at 03:00
Најлуксузната лимузина во целоит свет -Мајбах имаше чест прв да ја купи овој `тип` со сериски број на кола -001 и офарбана во нијансата на сплитскиот мермер.
.
.
.
.
.
.
И сега вози обичен Пасат како многу транзициски хо(н)штаплери




Edited by gjoko - 09-Nov-2014 at 03:00
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 31-Jan-2015 at 21:19

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 31-Jan-2015 at 21:29
Previous
јас мислев дека каубојциве само низ град возат по средина помеѓу ленти Crazy
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 31-Jan-2015 at 22:42
Патарина не платија, а?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.