build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Останати теми
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Сообраќајни правила, етика и казни

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 8>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 22-Jun-2010 at 21:45
Ќе се „уништуваат“ 169 црни сообраќајни точки
 
Последните десет години на македонските патишта во 1.317 сообраќајни несреќи загинале 1.496 лица, меѓу кои 87 се деца на возраст до 13 години  
 
%20  
 1.317
сообраќајни несреќи
 
 1.496
загинати лица
 
 169
црни точки на патиштата низ земјава

Само во последните две години бројот на жртвите во сообраќајот е поголем за 4,5 пати во однос на жртвите од најтешките облици на криминал како што се убиствата. Поразителните бројки вчера ги посочи министерката за внатрешни работи Гордана Јанкулоска во своето обраќање на форумот насловен како „Црни точки на патиштата во Република Македонија“.

Министерката најави построги и зачестени мерки за контрола на сообраќајот во период што следува.

- Основната цел на МВР во 2010 година е да се намали бројот на загинати лица во сообраќајните несреќи за десет отсто. Во таа насока спореведени се голем број на реформи. За 15 отсто ги зголемивме проверките за возење под дејство на алкохол, за 43 отсто зголемен е бројот на казни, а досега успешно инсталиравме 38 отсто од планираниот број на камери за контрола на сообраќајот, изјави Јанкулоска

Претседателот на Советот за безбедност во сообраќајот,Никола Ангеловски, рече дека до септември 2008 година имаат забележано 169 црни точки на патиштата низ земјава, кои треба под итно да се искоренат.

На стручниот собир беа промовирани три спота, кои укажуваат на последиците од возење со голема брзина, возење под дејство на алкохол и некористење на сигурносен појас.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=62210103729&id=12&prilog=0&setIzdanie=22014

Edited by Cloverstack - 22-Jun-2010 at 21:46
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 17-Jul-2010 at 05:46

„Партизанска“ - булевар на стравот


Само во изминатите шест месеци се случиле 41 незгода, а биле повредени 56 лица

Снежана Калабакова

Многумина кои дошле во Скопје рекле дека никаде не се вози полошо. Но, скопјани си знаат дека најлошо се вози на булеварот „Партизански одреди“. На оваа сообраќајница како да важат спротивни правила од пропишаните, па наместо на пешачките премини да чекаат автомобилите, стојат пешаците. Тие им даваат предност на оние што седат зад воланот, кои постојано брзаат некаде. Нивното невнимание е причина за честите сообраќајни несреќи во кои страдаат пешаци и тоа токму на обележаните пешачки премини. Само годинава во изминативе шест месеци се случиле 41 незгода, а биле повредени 56 лица.

Во сообраќајните билтени на полицијата на оваа сообраќајница стои забележано дека брзото возење е главна причина за несреќите. Ваквите немили настани се случуваат речиси и пред очите на Сообраќајната полиција, која многу често е присутна на булеварот. Оваа сообраќајница можеби треба да биде постојан предмет на анализа на сообраќајните инженери, кои треба да бараат можни решенија за заштита на пешаците.

Најголем дел од опасните преминувања од едната на другата страна на сообраќајницата се случуваат на потегот од зелениот пазар „Буњаковец“ до постојката кај „Симпо“. Токму на овој потег најчесто на пешачките премини страдаат прво пешаците, најчесто повозрасни лица, но и млади луѓе. Не ретко на налетот на брзината жртви се и велосипедистите кои се обидуваат да поминат од едната на другата страна на улицата. Брзото невнимателно возење се практикува и од споредните улички во Дебар Маало од каде што возилата се вклучуваат на „Партизански одреди“. И тука на тие делови пешаците треба да поминуваат внимателно.

Поради брзото возење по „Партизанска“, незгоди се случуваат речиси секој втор ден. Токму затоа овој булевар е улица на стравот, а секое невнимателно поминување на пешачките премини може да биде кобно. За возачите не важи правилото дека треба да застанат штом забележат дека стапнал пешак на пешачкиот премин.

Од МВР потврдуваат дека брзото возење на „Партизанска“ е причина за сообраќајните несреќи во повеќето случаи. Поради невнимание и брзо возење, во текот на 2009 година на булеварот „Партизански одреди“ се случиле 85 сообраќајни незгоди, а во нив пет лица го загубиле животот и 130 биле повредени. Заклучно со јуни годинава, се случиле 41 незгода во кои 56 лица биле повредени. А само во јуни биле евидентирани 10 сообраќајки, а 12 лица биле повредени.

Од СВР - Скопје објаснуваат дека освен по „Партизанска“, брзо се вози и по булевар „Едвард Кардељ“. Статистиката за минатата година покажува дека на оваа сообраќајница се случиле 44 сообраќајки во кои две лица загинале, а 66 биле повредени.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=A63AF9FD619EE843A70CF698FEAE1AAA
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 13-Jan-2011 at 12:53



Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 27-Jan-2011 at 17:25

Обичниот Синчир - http://issuu.com/autofocusmagazine/docs/autofocus_52_issuu/23?mode=window&printButtonEnabled=false&backgroundColor=%23222222

ПРОБЛЕМИ СО СТАРТУВАЊЕ НА АВТОМОБИЛОТ НА НИСКИ ТЕМПЕРАТУРИНе тргнувајте без чисти стакла и ретровизори

Многу е опасно да се тргне со замаглени стакла и потребно е да одвоите некоја минута и да ги осигурате добрите услови за безбедна видливостСо првиот утрински мраз и студеното време почнуваат и проблемите во возењето. Моторот потешко се стартува, што е особено изразено кај постарите и неисправни возила. Во северните делови од земјата и на повисоките места наутро н` дочекува роса или лед на предното ветробранското стакло. Општ тренд е поради намалување на потрошувачката на гориво и загадувањето на човековата околина да не се препорачува загревање на возилото во место. Пред да го стартувате моторот, темелно исчистете ги сите стакла и трепкачите. Многу е опасно да се тргне со замаглени стакла и потребно е да одвоите некоја минута и да ги осигурате добрите услови за безбедна видливост.Во системот за миење на шофершајбната треба да има пропишана течност која одговара на овој период од годината, но ледот и росата треба да се отстрануваат со стругалка, а не со бришачите. Ако на тоа не се внимава лесно може да ги оштетите (изгребете) гумените метлици на бришачите. Немојте да заборавите да ги исчистите и надворешните ретровизори бидејќи од нивната чистота зависи и видливоста од страничните делови на автомобилот. За неколку минути моторот веќе ќе биде загреан и воздухот низ системот за вентилација почнува да ја суши влагата во внатрешноста и од стаклата. Важно е при рака секогаш да имате мека крпа, со која по потреба може да се избрише внатрешната страна на стаклата. На почеток возете претпазливо и без брзање, бидејќи треба да се причека за да може моторот потполно да се загрее, а вентилацијата да почне да работи со целосен интензитет.

Внимателност е потребна поради ладните гуми, кои на студениот асфалт може лошо да се држат и го зголемуваат ризикот од пролизгување, при сопирање и брзо возење во свиоците. Проблемот е особено изразен ако на така лизгава подлога возите со летни гуми. Според законските одредби од 15 ноември сте обврзани да имате зимска опрема во возилото, а шарата на гумата да не биде помала од 4 мм.Првите мразеви се најопасни, бидејќи може да се случи зимската служба со сол и песок да посипе само одредени делници, а возачите се уште не се подготвени. Поледица се јавува најчесто на надвозници, во осојничави места, на влез во тунел и предели што ретко се изложени на сонце. Наидување на лед со брзина што не е прилагодена според условите значи и сигурно излетување од патот, што тешко може да го спречи и најискусен возач. Ако температурата се спушти под нула степени, треба да се биде внимателен, дури и ако коловозот е сув, бидејќи тогаш гумата има лош контакт со подлогата. Управувањето станува отежнато, а секое свртување или сопирање е опасно. Добри зимски гуми вредат повеќе од било што, и на нив не треба да се штеди. Не се добри стари зимски гуми, особено ако длабината на шарата е помала од 4 мм. Купување на квалитетни гуми е најисплатлива инвестиција.ЛЕДОТ ЧИСТЕТЕ ГО ВНИМАТЕЛНОСтругањето на ледот станува секојдневна рутина и притоа треба да се биде внимателен. Користете квалитетни стругалки, кои можат да се купат во продавниците за авто опрема, а избегнувајте ги рекламните, изработени од тврда пластика, кои се нудат како подарок. Ледот стругајте го со одмерен притисок, за да не се избразди стаклото. Внимавајте со стругалката кога минувате преку стаклото да не ги оштетите страничните кедери, односно гумените делови. Ледот треба да се отстрани темелно, бидејќи заостанатите делови, топчиња и други делови се прилепуваат за стаклото, можат да ја оштетат гумената метлица на бришачот. Никако не треба да се користи топла вода за отстранување на ледот, бидејќи може многу лесно стаклото да пукне.

ВО ПОЧЕТОК БЕЗ ТУРИРАЊЕБез проблеми може да тргнете и со ладен мотор, но додека не се загрее не претерувајте со вртежите. Тоа е особено важно за моторите со турбополначи. Во почетокот во повисок степен на пренос префрлете веќе при 2.000 вртежи, а кога моторот ќе се загрее вртежите постепено зголемувајте ги. Ако веќе во првите метри од тргнувањето треба да совладате некоја нагорнина, поминете го додека возите во прв степен при ниски вртежи, а дури на врвот префрлете во втора брзина. Но, дури и кога моторот целосно ќе се загрее, заради штедење на гориво, кај дизелските агрегати не треба да се минува преку 3.000 вртежи во минута, а кај бензинците преку 4.000 вртежи. Маслото во менувачот се загрева потешко, од она во моторот, па пред да почнете со менување во прва или рикверц, препорачливо е прво менувачот да го ставите во трета па во четврта, па дури тогаш да тргнете.ВНИМАТЕЛНО ВО РИКВЕРЦПри стартување на автомобилот, грејачот на задното стакло не стигнува во целост да ја оттргне влагата, па затоа е потребно попретпазливо маневрирање при возење во рикверц. Проблемот го влошуваат и страничните ретровизори, кои и после чистењето лесно се замаглуваат. Особено незгодно е вклучување во сообраќај при излегување од паркинг во рикверц, бидејќи отежнува лошата видливост низ страничните прозорци и го зголемува ризикот при излегување на улица. Тогаш лесно може да дојде до налетување на друго возило и сообраќајна несреќа. Голема корист ќе има ако на кратко се отвори задното стакло во автомобилот. Уште подобра видливост ќе се добие ако на паркинг местото се влезе во рикверц па наутро полесно ќе излезете.

Горан Антевски - http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=0DA663B3CE0C0A429C49AC65708B9B05





Edited by Max - 03-Mar-2012 at 00:00
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 02-Jun-2011 at 17:27

По изборите денски фарови само во зима

Законот за денско возење со вклучени светла ќе претрпи корекции по изборите и ќе важи само во зимските месеци, дознаваме од доброинформирани извори

Ваквиот предлог, кој не е дел од ниту една предизборна програма, беше инициран од група експерти. Процените се дека користењето на денското светло кај автомобилите ја зголемува потрошувачката на гориво просечно за 6 проценти и дека се зголемува и емисијата на јаглероддиоксид. Македонија оваа мерка ја презеде како европска обврска, иако во земјите од ЕУ таа или делумно се применува или воопшто не се применува.

- Ќе се разгледа секоја иницијатива што ќе биде предложена и, доколку биде прифатена, ќе биде проследена во вид на предлог на закон - велат од МВР. Нашите извори велат дека додека не се формира новото собрание нема да бидат можни корекции, иако имало многу позитивни реакции на предлогот за промена на законот.

За поднебје како што е Македонија примената на овој закон е крајно бесмислена и значи само пресликување на некакви туѓи стандарди, бидејќи ние не сме ниту Скандинавија ниту временските услови се такви, тврдат граѓаните.

Со законските измени обврската за возење со вклучени денски светла би важела само во периодот на зимското сметање на времето.
http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=6211856157&id=10&prilog=0&setIzdanie=22295
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 14-Jun-2011 at 04:48
Treba da postavat poveke staticni kameri na raskrsnici a isto kameri za detektirajne na brza voznja.No i mobilni vozila so kameri sto ne se razlikuvaat od drugite soucesnici.Najnovo vo monetov kaj sto ziveam novo e na avtopat megu dve tocki edna kamera te slika  na vlez i druga te slika na izlez gi prebaruva po registracija go presmetuva vremeto i distancata i ako si vozel poveke od propisanto  kazna so ova nema mrdajne dosega luge sto vozat sekoj dnevno gi znaat staticnite kameri i mestat kade sto mobilna kamera mozi da se postavi namluvaa na ovie mesta sega toa e minato. A isto pisejne elektorska kazna se vnesuva vo centralen system i nema brisejne da ja izbrisi treba da odi preku cetralen system na sto komadiri nacalnici i drugi nemaat pristap.
Samo regirozni kazni i poveke kameri ke gi namalat sobrkajnite nezgodi.
A isto system so sobrkajni  poeni ako zagubis poveke od 12 poenti vo edna godina da ti se odzeme dozvolata prvo na 3 do 6 meseci vtor 12 meseci tret pat 3 god sekoj odzemen poen se vraka nazad po 12 meseci.(A da izgubis 12 ne zema mnogu od eden do najmnogu 6 polesni prekrsoci) plus za nenormalno vozejne so 30KM i poveke od dozvoleno ti ja kofiskuvaat kolata i presuvaat
Vaka e reseno vo Avstralija.


Edited by Goran - 14-Jun-2011 at 04:52
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 14-Jun-2011 at 05:11
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 03-Jul-2011 at 20:25




Лежечки Препреки - http://vid229.photobucket.com/albums/ee263/shabanadzovic/build/lezeckiprepreki.mp4

повеќе авто него сообраќајни правила, но повеќе од добредојдени... 
видеото се вчитува поспоро причекајте Big%20smile
 

   

http://www.michelinman.com/michelincom/tires-101/driving-and-safety-tips/driving-tips.page

Can I mix different speed-rated tires on my car?If tires of different speed ratings are mounted on a vehicle, the lower speed-rated tires should be placed on the front axle regardless of which axle is driven. This is to prevent a potential oversteer condition. Vehicle handling may be affected, and the vehicle’s speed capacity is now limited to the lowest speed-rated tire.Can I mix tire types on my car?For best all-around performance, the same type tire should be used on all four wheel positions.Tires of different size designations, constructions, and stages of wear may affect vehicle handling and stability. NOTE: Some vehicles are intentionally fitted with different size tires on front and rear.Also, DO NOT mix radial and non-radial tires on a vehicle. If mixing tires is unavoidable, NEVER mix radial and non-radial tires on the same axle. If two radial and two non-radial tires are installed on a vehicle, the two radials MUST be installed on the rear axle and the two non-radials on the front axle.For four-wheel drive vehicles, if no instructions for tire mixing appear in the vehicle owners manual, adhere to the following guidelines:

  • Do not mix sizes. All four tires must be branded with the same tire size.
  • Do not mix radial and bias-ply tires. All four must be either radial or bias-ply.
  • Be sure that the outside circumference of all four tires is within 1.5” of each other.
  • Do not mix tread patterns, such as all-terrain and all-season.

Can I replace the tires on my car with a lower speed-rated tire?When replacing speed-rated tires, you must use replacement tires with ratings equal to or greater than those of the original equipment tires, if the speed capability of the vehicle is to be maintained. The handling of a performance vehicle may be different when the replacement tires are not the same speed rating. Refer to the vehicle owners manual to identify any tire speed rating restriction that could affect operation of the vehicle.

Do I have to replace my present tires with the same size tires?Never choose a tire that is smaller in size or has less load-carrying capacity than the tire that came with the vehicle. Tires should always be replaced with the same size designation — or approved options — as recommended by the vehicle or tire manufacturer. The correct tire size can be found on the door placard of the vehicle or by consulting your local authorized Michelin retailer.Your current tires’ size can be found by reading the markings on the sidewall. How to read a sidewallWhere do I install new tires if I only buy two?If you’re replacing only two tires, be sure to have the new tires installed on your vehicle’s rear axle. Here’s why:

  • New tires will provide better wet grip than your half-worn tires.
  • When new tires are installed on the rear, it helps reduce the potential for your vehicle to fishtail or hydroplane in wet conditions.

www.michelinman.com/tire-care/tire-saving-tips/replacement-questions







Edited by Max - 03-Mar-2012 at 00:05
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 22-Jul-2011 at 14:49
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 23-Jul-2011 at 23:39

ПРАВИЛНИК ЗА ЗАДОЛЖИТЕЛНА ОПРЕМА НА ВОЗИЛОТО - http://www.homologacija.com.mk/propisi/2010%20-%2031%20Pravilnik%20za%20zadolzitelna%20oprema%20vo%20voziloto.pdf

  кажете што од ова е уште задолжително, елек и боца мислам  веќе не се или... исто  дали    и кај нас е задолжителна  одредена длабочина на крампон на пневматици, и дали тоа сообраќајците го мерат, како што  е наведено во првиот клип  од претходниот пост  дека е нормално во англија односно еу... 


Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 24-Jul-2011 at 03:12
Originally posted by Max

 кажете што од ова е уште задолжително, елек и боца мислам  веќе не се или...


Противпожарен апарат повеќе не е задолжителна опрема за патнички моторни возила. Елекот е задолжителен.


исто  дали   и кај нас е задолжителна  одредена длабочина на крампон на пневматици, и дали тоа сообраќајците го мерат, како што  е наведено во првиот клип  од претходниот пост  дека е нормално во англија односно еу...


Минимална длабочината на шарите на слојот што гази по обем и широчина треба да биде минимум 4mm но само во зима. Погледни го членот 11 од Правилникот. Немам слушнато сообраќајци да контролираат длабочина на крампон.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 24-Jul-2011 at 14:21

патем за теренци 6мм задолжителна длабочина и широчина на крампон...  а дека мереле кај нас има муабети по нет

интересно во англија како што вели на клипот ако на сите четири  гуми крампонот е под 4мм отиде возачката, всушност 3мм е кај нив, а  до сега како и во еу  било 1.6мм [1]

However, despite the law, it is generally recognised in the tyre industry that the legal limit is an extreme. Many tyre manufacturers state that they design tyres to function as well at 1.6mm as they do at 9mm (the accepted normal tread depth when new). That is a surprising statement for any tyre company to make, but some have said just that.  http://www.thewheelspecialist.co.uk/File/Blog/technical-questions/tyre-tread-depth-law-and-the-effect-of-tread-depth-on-tyre-performance-242/

еве и зошто предострожност


но крампонот не е секогаш фактор, колку што и самиот квалитет на гума, затоа и не треба да се штеди доколку се може, во спротивно повнимателно возење... 

можам само да додадам дека, истрошени и некомпатибилни сезонски гуми можат да бидат сериозна опасност на  лош асфалт и особено по клисурите кај нас,   а особено во лето при прв дожд на жежок асфалт,  каде летните гуми буквално почнуваат да лебдат над асфалтот - аквапланинг,  исто опасно е и со зимски гуми во лето на жежок асфалт, затоа зимски зима а летни лето,  можеби најдоро  e повеќесезонски allround(allseason) гуми, но внимателно  одржување и безбедно возење(брзина) се главните фактори...


Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 24-Jul-2011 at 20:31

Oбјаснување за информациите кои се наоѓаат на ѕидот на гумата. Што значи 205/55/R16 - 91 - W ?
205 – Ширина на гумата во мм.
55 – Односот на висина и ширина во проценти.
R – Код за типот на гумата (R=радиална гума)
16 - Дијаметар на фелната изразено во цолови.
91 – Индекс на носивост.
W – Брзински индекс (W=270 км/ч)

Други информации кои можат да бидат напишани на ѕидот на гумата:

C – со повеќе платна, за комбиња и лесни товарни возила 
RF и XL – знаци за појачани гуми, со поголем индекс на носивост.
M+S – знак за зимски гуми (Кал и Снег)

Притисок во гумите
Повеќето оштетувања на гуми се резултат на погрешниот притисок на гумите. Контролирајте го притисокот секои 2 недели, како и притисокот во резервната гума. 
Погрешниот притисок влијае негативно врз управувањето со возилото. Повеќето возила имаат табела за правилниот притисок која се наоѓа кај капакот за гориво или во вратите.

Полнење на гумите со азот. Предноста на таквото полнење со азот е во тоа што азотот го намалува триењето внатре во гумата, а со тоа го продолжува векот на траење на гумата и ја намалува потрошувачката на гориво.
Исто така азотното полнење го држи поконстантен притисокот на гумите, така што притисокот на гумите во ваков случај се контролираат на 2 месеци.

Длабочина на газната површина
Експертите докажаа дека на мокар пат гума со 1,6 мм длабочина на газната површина има два пати подолг пат на запирање од гума со 8мм длабочина на газната површина. Покрај продолжениот пат на запирање, се зголемува и опасноста од аквапланинг. 
Најдобро:
Летни гуми со помала длабочина од 3мм да се заменат.
Зимски гуми со помала длабочина од 4мм да се заменат.
Контролирајте ја длабочината секои 4 недели.

Ротација на гумите
Гумите кои се наоѓаат на погонската осовина се абат повеќе. Затоа треба тркалата по препорака од производителот на возилото да се ротираат за да се постигне еднакво абење (трошење) на гумите.

Век на траење на гумите 
На ѕидот на секоја гума е ставен знакот DOT, кој дава информација за година на производство на гумата.
Првите два броја даваат информација за неделата а вторите два на годината на производство. На пример (0107) = прва недела 2007 година.

Кога треба гумата да не се вози повеќе? 
Со добро лагерување гума до 5 години стара може да се продава како нова гума.Резервните гуми постари од 6 години можат да се употребуваат само ограничен број на километри (до првиот вулканизер).Гуми постари од 10 години не се употребуваат повеќе и преставуваат опасност.

Нови гуми Зошто нови, а не користени/обновени гуми?

Не само што оптички новите гуми се подобри. Со поголемата длабочина на газната површина се зголемува сигурноста и комфортот како и се намалува бучавоста.
Новите гуми се проверени од производителите и е издадена гаранција. 
Кај користените/обновените гуми сепак не знаете како е гумата возена пред да биде обновена на пример дали е оштетена на виталните места кои не можат да се поправат, со што може да дојде до експлозија на гумата за време на управувањето.    
http://www.stop-go.com.mk/_leksikon/

покрај постојните  (произволни) стандарди како all-season или M&S(mud+snow) од 2012 ќе има нов но задолжителен стандард за обележување на гуми во еу http://www.bridgestone.eu/tyres/tyre-advice/eu-tyre-labeling   

ме интересира до сега немам користено  кит за гуми [1][2] или поскапата опција RFT гуми [1][2] има ли некој искуство да препорача што е подобра опција него обична гума...


.



Edited by Max - 19-Sep-2011 at 09:17
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 25-Jul-2011 at 08:45
Originally posted by Max

покрај постојните  (произволни) стандарди како all-season или M&S(mud+snow) од 2012 ќе има нов но задолжителен стандард за обележување на гуми во еу http://www.bridgestone.eu/tyres/tyre-advice/eu-tyre-labeling   

ме интересира до сега немам користено  кит за гуми [1][2] или поскапата опција RFT гуми [1][2] има ли некој искуство да препорача што е подобра опција него обична гума...

.



Јас имам РФТ и имам едно искуство:
- Дупната гума, за 30мин треба да сум на испит, надвор дожд.
Многу добра работа гледано од таа точка. Не менував гума, стигнав на време...

Лошо:
- Одам да ми ја поправат, дознавам дека може да се поправи, но во повеќето земји тоа не е дозволено. Многумина од „вулканизерите“ надвор од МК нема да ја поправат. (незнам за во МК)
- Ако често имаш проблеми со гумите, ќе треба доста пари да фрлаш по нови, скапи гуми.
- Ако немаш резерва, при целосно распаѓање на пневматикот (се случува), може да си чекаш некој да те качи на „пајак“ или да ти донесе нова гума.
- Малку потврдо возење.
- Мал избор.
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 25-Jul-2011 at 13:06

иако очигледно е дека се екстра решение, додека им падне цената или нам ни скокне стандардот rft гуми кај нас ќе бидат луксуз, ем 50% поскапи од стандардните [1]  ем  потребни  се поопремени вулканизери...  во овие услови можеби за  во природа ќе  биде идеално решение [2][3] но прашање е колку истото ќе се одржи во иднина пред иновациите [4][5][6

Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 29-Jul-2011 at 17:30
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 30-Jul-2011 at 01:17






уреди за автоматско читање на регистарски таблици кои се поставуваат нанадворешниот дел од кабините за пасошка контрола на начин што ќе се овозможи ефикасно читање на регистарските таблици http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=459&PID=22538#22538

 
 



Edited by Max - 16-Feb-2012 at 20:28
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 02-Aug-2011 at 19:21

ШТО Е Е-БЕЗБЕДНОСТ?

Патната безбедност зависи од безбедните возачи, безбедните патишта и безбедните возила. Е-Безбедноста се однесува на технологиите во возилата кои можат да му помогнат на возачот во итни случаи преку обезбедување витални информации и предупредувања со кои би се избегнало настанувањето на ситуацијата.

Овие системи имаат влијание врз безбедноста на патниците со тоа што му асистираат на возачот да донесе правилни одлуки и да ја задржи контролата врз возилото, а тоа го прават преку информирање, советување и алармирање за опасните ситуации. Електронската контрола на стабилноста (ESC), како и системот за предупредување и итно сопирање ја проценуваат ситуацијата во која се наоѓа возачот и преземаат акција за избегнување или минимизирање на последиците од незгодата. Другите системи, како на пример, мониторингот на мртва точка, предупредувачот за брзина и системот за одржување правец следат кога возачот се наоѓа во потенцијално опасна ситуација и обезбедуваат инстантно предупредување.

Е–Безбедносните системи се наоѓаат на пазарот веќе неколку години и се очекува да придонесат за значителни намалувања на жртвите на патиштата. Само системот за електронска контрола на стабилноста (ESC) може да спаси 4.000 животи во Европа и да спречи 100.000 повреди. Е–Безбедносната опрема во новите возила варира од модел до модел, од бренд до бренд, па дури и од држава до држава. Токму поради тоа е значајно корисниците да бидат информирани за овие технологии кои спасуваат живот и да инсистираат овие уреди да бидат вградени во возилата што ги купуваат.

„Употребата на интелигентни автомобилски технологии ќе ги направи возилата побезбедни од кога било. Сега е моментот за корисниците да извлечат корист од овие е-Безбедносни системи кои спасуваат живот“. Жан Тот, претседател, eSafetyAware

  • Електронската контрола на стабилноста (ESC) овозможува избегнување на сообраќајна незгода преку значајно намалување на ризикот од пролизгување на возилото во момент на ненадеен маневар, како на пример, избегнување на некој предмет, животно и слично. ESC рано го идентификува ризикот и го стабилизира возилото преку индивидуално сопирање на тркалата.

  • Мониторингот на мртвите точки (Blind Spot Monitoring) асистира за избегнување на незгода со возила кои се наоѓаат во соседната сообраќајна лента преку континуирано следење на мртвите точки од двете страни на вашето возило.

  • Системот за одржување правец може да асистира и да ве предупреди кога ненамерно ја напуштате сообраќајната лента или кога менувате сообраќајна лента без вклучен индикатор. Некогаш само момент на невнимание е доволен за возилото да застрани од својата лента. Додека системот за напуштање на лентата ве предупредува кога возилото ненамерно застранува од лентата, системот за одржување правец ви помага да го коригирате курсот на движење на вашето возило. 

  • Предупредувачот за брзина помага да се одржи соодветната брзина и да се избегнат сообраќајни незгоди предизвикани од брзо возење. Предупредувачот ве информира за ограничувањата на брзината и ви кажува кога ги пречекорувате.

  • Системот за предупредување и итно сопирање рано ја детектира опасноста од судир со возилото пред вас. Во случај на потенцијална колизија ве предупредува за опасноста и кога ќе регистрира дека нема реакција во однос на предупредувањето, технологијата ги активира сопирачките заедно со системите за безбедносните појаси со цел да се избегне или минимизира незгодата.

  • Адаптивни фарови, опремени со напредни извори на светло како ксенон или LED, нудат оптимизирано осветлување на патот при ноќно возење.
    Системот континуирано го прилагодува на зракот на светлото, така што целата сцена е осветлена според ситуација на возење (градско светло, автопат, неповолни временски услови, соборено светло). Дури и на нагорнини и на заоблени криви, системот ја зголемува видливоста, овозможувајќи порано детектирање на опасностите и побрза реакција.

http://amsmklubmobiliti.mk/vest.asp?recordid=1787




Edited by Max - 13-Aug-2011 at 01:06
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 05-Aug-2011 at 22:45
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 10-Aug-2011 at 12:23

http://www.erscharter.eu



Edited by Max - 17-Aug-2011 at 22:25
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 8>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.278 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.