build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Останати теми
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Сообраќајни правила, етика и казни

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 8>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 17-Aug-2011 at 22:32

чисто за споредба со постовите #34 и #67 од нишкава

Во Словенија построги казни за сообраќајни прекршоци

Во Словенија под 1 јули стапи на сила нов закон за сообраќај, со кој се предвидени построги казни за прекршителите на сообраќајните правила.

Посебно се ригорозни казните за возење под дејство на алкохол, за зголемена брзина и за неисправност на автомобилот.

Предвидено е одземање на возачката дозвола, парична казна од најмалку 1.200 евра и впишување на 18 казнени поени ако се вози 30 километри на час повеќе од пропишаната брзина на патиштата и повеќе од 50 километри на час во населени места.

Истата казна е ако кај алкотестот покаже дека возачот има 0,52 промили алкохол во крвта. Новиот закон предвидува програми за рехабилитација за возачите кои возеле под дејство на алкохол.
http://svmagazin.mk/archives/5996

Hrvatska: Kazne za prekršaje u saobraćaju tri puta veće

Vozači koji su pogrešno skrenuli i vozili u suprotnom smeru na autoputu, do sada su plaćali 2.000 do 5.000 kuna (270 do 676 evra), dok će takvu vožnju policija sada kažnjavati novčano od 5.000 do 15.000 kuna (676 do 2.029 evra), a zakon prvi put omogućava i zatvor do 60 dana.

Nepoštovanje prednosti prolaska ubuduće će se plaćati 3.000 kuna (406 evra), a jednako će se sankcionisati i nepropisno preticanje.

Na autoputevima je zabranjeno preticanje desnom trakom za zaustavljanje u nuždi, a kažnjivo je i nedržanje razmaka, ili požurivanje vozila ispred sebe davanjem svetlosnih ili zvučnih signala.

Za svaki od tih prekršaja policija može da "rebne" vozača s 2.000 kuna (270 evra).

Za vozače kod kojih policija izmeri alkohol od 0,5 do 1,0 promila, kazne su od 3.000 do 5.000 kuna (406 do 676 evra), a oni s više od promila u krvi mogu očekivati sankcije i do 15.000 kuna (2.029 evra).

Bajkeri koji dolaze u Hrvatsku treba da znaju da šlemovi odsad treba da odgovaraju propisima, a da šlem za vreme vožnje obavezno moraju nositi vozači bicikla mlađi od 16 godina.

Za nepoštovanje je propisana kazna u iznosu od 300 kuna (40,6 evra).
http://www.rtv.rs/sr_lat/region/hrvatska:-kazne-za-prekrsaje-u-saobracaju-tri-puta-vece_262435.html



Edited by pbanks - 17-Aug-2011 at 23:26
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 17-Aug-2011 at 22:32

Odnedavno je Slovenija uvela enormne kazne za prekršaje u prometu. Spadaju među najskuplje u Europi. Pojas - 125 Eur, za prekoračenje brzine više od 30 km na sat u naseljenom mjestu - 1.000 Eur. I nema pregovaranja, nema mita - nego se mora platiti odmah. http://www.puturist.com/info-i-savjeti/kategorije/12/vijest/1408.aspx

Балканот најригорозен, Англија најлиберална за алкохолот

Какви се законите надвор од нашите граници и на што треба да внимавате. Која е дозволената брзина на движење, колку алкохол е дозволено да консумирате додека возите, каде да користите светла преку ден, каде можете да зборувате на мобилен додека возите.

Со 130 километри на час ви е дозволено да возите по автопатите низ Австрија, Данска, Чешка, Финска, Франција, Хрватска, Словенија, Италија, Луксембург, Унгарија, Германија, Полска, Словачка, Швајцарија и Турција. Најмалата дозволена брзина за движење по автопат од само 90 километри на час е во Норвешка. Во Ирска и Англија е 112 километри на час, а во Шведска 110.

Во сите останати земји во Европа дозволата е иста, од 120км/час. Надвор од населени места границата се движи од 70км/час, додека во населени места таа е од 50 км/час до 60 км/час, освен во Ирска и Англија, каде што во населено место дозволената брзина е 48 км/час.
Внимавајте на почетокот од вашиот пат, зашто најголемите казни се во нашето соседство. Најмалку алкохол, или подобро кажано воопшто алкохол, не смеете да консумирате ако возите во Чешка, Унгарија и Словачка. За тоа пак, може да пиете повеќе ако возите во Ирска и Англија. Таму ќе ви напишат казна ако имате 0,8 промили алкохол во крвта. Во сите останати земји во Европа дозволената граница е 0,5 промили.

Доколку возите преку ден, светла не мора да вклучувате во Бугарија, Грција, Ирска, Холандија, Англија, Швајцарија и Турција. Во сите останати земји светлата се задолжителни за моторните возила, освен во Италија и Унгарија, каде што светла се користат само надвор од населените места.

На мобилен телефон, додека возите, без проблем ви е дозволено да зборувате во Бугарија, Финска, Ирска, Луксембург, Шпанија, Шведска и Англија. Во другите земји можете да го користе мобилниот, но притоа не треба да ви бидат зафатени рацете.

Со 2 гриоти отиде возачката
Со новите измени на Законот за безбедност на патиштата во Македонија им се дозволува на возачите да имаат алкохол во крвта, како и претходно, со најмногу 0,5 о/оо. Промена има за професионалните возачи и возачите-почетници. Оваа група управувачи со моторно возило со новиот Закон смеат да консумираат алкохол само до 0,1 о/оо. Ова значи дека по новите регулативи со 2 гриоти ќе ви отиде возачката дозвола.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=8D9E99A27867064686DA6EA3C8E7F868

.

Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 20-Aug-2011 at 13:45

Б>20 брзина над 20км/ч од пропишаната
ОЦС одминување на црвено светло
ВО возење опиен
НП непрописно паркирање
М користење мобилен телефон зад волан

Држава

Б > 20

ОЦС

ВО

НП

М[1][2][3]

Австрија

20-55

70-145

220

10

70

Белгија

100

150

140

50

100

Бугарија[1]

30

50

200

40

50

Данска 

70-270

135-200

540

70

65

Грција

35

167

78-625

35-65

60

Германијa

35

50-200

250

5-50

40

Ирска[1]

80

80

1270

80

60

Италија[1]

150-600

150-600

500-6000

35-155

70-290

Луксембург

50-145

145

1250

25-75

75

Македонија

35

150-300

150-300

50

45

Норвешка

400

650

630

95

65

ОКАнглија

72

130

7200

30

70

Полска

15

65

1200

25

25

Португалија

60

100

250

30

120[1]

  (од Европа единствено во Португалија е целосно забрането користење мобилен телефон вклучувајки и hands-free)
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 20-Aug-2011 at 14:22

Држава

Б > 20

ОЦС

ВО

НП

М

Романија

15

20

50

30

паушал 

Словачка

25

180

270

10

25

Словенија[1]

250-500

250

180-950

40-180

120

Србија[1]

25

60-200

60

25

30

Турција

35

35

150

20

паушал

Унгарија

230

80

380

10

138

Финска

115

поени

поени

10-40

50

Франција

90

90

750

10

35

Холандија

70

95

190

45

100-140

Хрватска[1]

65

130

70

40

70

Чешка  

15

60

450

15

30

Шпанија

90-300

90-300

300

90

90

Шведска

130

130

поени

20

дозволен

Швајцарија

130

160

775

25

70

 (од Европа единствено во Шведска е целосно дозволена употреба на мобилен телефон при возење)

сите казни се прикажани во евра, а во повеќето места покрај казната следуваат и казнени поени, но по проценка на судија и повеќе[1][2][3] секаде казните се плаќаат накнадно единствено Италија е специфична по тоа што 25% од казната се наплаќа на лице место

http://www.u3acostabrava.org/Documents/Speed%20Limits%20and%20Fines%20in%20Europe%20excluding%20Spain.pdf

http://www.hak.hr/datoteka/1051/upravljanje-brzinom-u-zemljama-eu.pdf


http://www.theaa.com/motoring_advice/overseas/countrybycountry.html

http://www.theaa.com/motoring_advice/touring_tips/macedonia.pdf


http://driving.drive-alive.co.uk/

http://www.oeamtc.at/laenderinfo/ Europa>Mazedonien>Verkehrsbestimmungen


Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 20-Aug-2011 at 20:05

http://www.ewfa.org/

http://solargard.com/Localization/SG_US/Assets/PDFs/Performance/EWFATintLaws.pdf

Измени на законот за безбедност на сообраќајот

Цело Скопје вози со затемнети стакла

Според промените, затемнувањето може да биде делумно, односно на задните странични стакла, како и на задното стакло е дозволена поголема затемнетост, и за тоа нема посебно пропишано правило, но предните бочни стакла и ветробранското стакло може да се затемнети најмногу до 7о отсто

Скопје врие од автомобили со затемнети стакла. Ако пред една година беше вистинска реткост да се видат возила со затемнети стакла, и тоа беше привилегија на службените возила, сега тие, практично, се секојдневна глетка.
До пред два месеца, законската регулатива предвидуваше единствено минимално фабричко затемнување на стаклата. Само така автомобилите можеа да поминат на технички преглед и да се регистрираат, а притоа сопствениците да бидат казнети за затемнувањето.
"Кога пред три години отидов на редовен технички преглед за регистрација на автомобилот, ме вратија бидејќи сум имал заштитни фолии. И покрај дозволата, издадена од МВР, за затемнување, сепак, ми беше наложено да ги извадам бидејќи немаше да ме пуштат на технички. Не се сеќавам колкави беа тогаш казните, но сепак не беа мали. Сега, пак, нема никаков проблем. Комотно можеш да си возиш со затемнети стакла. Се разбира дека тоа нема да биде целосно затемнување, но сепак до висок степен", вели жител на главниот град.
Од Министерството за внатрешни работи потврдија дека се направени измени во Законот за безбедност и оти повторно е дозволен одреден степен на затемнување на стаклата. Затемнувањето е делумно, затоа што целосното затемнување на стаклата сe уште е е забрането. Степенот на затемнетост на стаклата се одредува со А-тест од Машинскиот факултет во Скопје.
"А-тестирањето се прави кај нас на Машинскиот факултет. Со помош на апарат, се одредува степенот на затемнетост на стаклата на возилата. На задните бочни и на задното стакло е дозволена поголема затемнетост, и за тоа нема посебно пропишано правило во Законот за безбедност. Но за предните бочни стакла и за ветробранското стакло е одредена затемнетост до 70 отсто"
,објаснуваат од Машински факултет.
Тие додадоа дека затемнувањето е најчесто со фолии кои фабрички се лепат уште во производството на автомобилите. Од Машинскиот факултет објаснуваат дека по А-тестот надлежното Министерство ја издава дозволата за степен на затемнување.
http://www.vest.com.mk/?ItemID=CABB3D6FE4BC8940B1D176FDD30000FE&arc=1
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 21-Aug-2011 at 21:33

   


Летен Водич За Радари - http://www.mvr.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=10289&mid=700&tabId=72&tabindex=0

“Годинава тоа што е новина МВР веќе објави на кои места, токму заради превенција , на кои места ќе има засилени контроли во однос на брзината со кои што се управуваат возилата. На интернет страницата на министерството објавена е мапа со критичните точки каде ќе бидат поставени радарски контроли за возачите да знаат навремено да ја намалуваат брзината односно да ги почитуваат правилата кои што важат на тие делови од патот“, изјави Иво Котевски, помошник министер за односи со јавноста во МВР

“Исто така МВР во рамки на превентивните активности започна изработка на проект со министерството за информатичко општество, андроид aпликација која што ќе може да биде симната на мобилните телефони на возачите и која што ќе ги предупредува кога ќе се доближуваат на местото каде што има радарска контрола“, нагласи Котевски. http://www.mtv.com.mk/mk/vesti/23403/policijata_so_niza_merki_za_podobruvanje_na_bezbednosta_vo_soobrakjajot.aspx

Пазете на знакот 80 на автопат

Фреквентноста на возилата, сега, во летниот период е неколкукратно зголемена, особено на патиштата кои водат до туристичките места во Македонија, па и сообраќајната полиција е покрај патиштата и автопатиштата со радарите. Затоа внимавајте на сите сообраќајни прописи, а особено на брзината со која возите, и најмногу на знаците за ограничување на брзината на 80 километри на час на автопатиштата. За да ви помогнеме да спасите најмалку 300 евра додека патувате низ државата

Со последните промени на Законот за безбедноста во сообраќајот, казната за брзо возење е 300 евра или 150 евра ако се плати во рок од осум дена. Фреквентноста на возилата, сега, во летниот период е неколкукратно зголемена. Особено на патиштата кои водат до туристичките места во Македонија. Поради тоа е зголемено и присуството на полицијата на патиштата и засилени се радарските контроли. Во Македонија се познати 30-ина места на кои задолжително стои полицијата и лови со радар, но со почетокот на летната сезона такви полициски точки има речиси двојно повеќе

За одбивање алкотест – 30.000 денари

Конкретно, измените предвидуваат возачот што ќе одбие да биде алкотестиран, да плати глоба од 500 евра, а ќе добие и прекршочна казна забрана за управување со моторно возило од една година. Граѓаните што возат без важечка сообраќајна дозвола, наместо досегашните 300 ќе плаќаат 400 евра. Толкава е казната и за оние што управуваат трактор без дозвола. Од 300 на 500 евра ќе биде зголемена казната за лицата што ќе бидат фатени додека возат, а имаат забрана за управување на возила, бидејќи поради прекршок им била одземена возачката дозвола. Осигурителните компании, пак, доколку не издадат европски извештај ќе платат глоба од 1.350 до 2.350 евра. 

На автопат смеат да запираат само полициски коли со сини коцки

Од пред извесно време на автопатиштата запираат и вршат радарска контрола посебно обележени полициски “крајслери“, кои се обележени со сини коцки, залепени на автомобилот. Тие се дел од автопатската сообраќајна единица на МВР. Според најновите правила на полицијата, само тие се задолжени за контрола и патролирање на автопатиштата и само тие можат да запрат возачи на автопат. Надвор од автопатиштата, во овој период кога фрекфенцијата на возила е зголемена, на “крајслерите“ им помагаат и полицајци на скутери кои претежно патролираат во руралните и во урбаните средини. 

Најголемата глоба за сообраќаен прекршок 500 евра

За големите сообраќајни прекршоци глобите се движат од 120 до 500 евра, и за нив не постои можност да се заменат со казнени поени кои се пишуваат во возачката книшка. Освен паричната казна, во оваа категорија глоби задолжително следува и прекршочна пријава за возачот, со која од судот се бара одземање на возачката дозвола на одредено време.

За помалите прекршоци возачите плаќаат глоби од 15 до 45 евра кои треба да се платат во рок од 8 дена од издавањето на налогот за наплата. Овие глоби може да се заменат со негативни поени кои, во зависност од прекршокот, може да бидат 10 или 25 негативни поени.
http://www.moi.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=8789&mid=1289&tabId=235&tabindex=0

Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 22-Aug-2011 at 14:31

ова со  мобилниве радарски контроли  веќе нема да им треба, со оглед дека на пат се нови контролни  мерки како РФИД чипови за идентификација на возила #77 прашање  на време е кога и кај нас ќе  ги има по регистарските таблички(засега ги имаме по пасоши и л.к.), во еу сега идејата е во експериментална фаза[1], а во англија веќе е на сила[2] во овој случај казнени поени и прекршочни сметки одат по пошта наместо  на лице место 

http://www.project-asset.com/wp2.php?lan=en

Vehicle Identification
 Integrating WIM, RFID and video license plate recognition techniques. Identification of violating vehicles.


http://www.project-asset.com/systemconcept.php?lan=en


Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 23-Aug-2011 at 04:48
Originally posted by Max

ова со  мобилниве радарски контроли  веќе нема да им треба, со оглед дека на пат се нови контролни  мерки како РФИД чипови за идентификација на возила #77 прашање  на време е кога и кај нас ќе  ги има по регистарските таблички(засега ги имаме по пасоши и л.к.), во еу сега идејата е во експериментална фаза[1], а во англија веќе е на сила[2] во овој случај казнени поени и прекршочни сметки одат по пошта наместо  на лице место 

http://www.project-asset.com/wp2.php?lan=en

Vehicle Identification Integrating WIM, RFID and video license plate recognition techniques. Identification of violating vehicles.


http://www.project-asset.com/systemconcept.php?lan=en




Не ми е јасна предноста на овие чипови... што се поефикасни од обичните системи каде камера те слика, компјутер ја анализира регистрацијата, те наоѓа во компјутер и ти праќа писмо.

Поефтино е со чипови или?
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
tonikostov View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Oct-2009
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote tonikostov Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 23-Aug-2011 at 09:09

Не ми е јасна предноста на овие чипови... што се поефикасни од обичните системи каде камера те слика, компјутер ја анализира регистрацијата, те наоѓа во компјутер и ти праќа писмо.

Поефтино е со чипови или?


поефтин е хардверот за системи со RFID чипови, а и процесирањето на податоците мислам дека е побрзо отколку кај оптички систем.
Back to Top
dule View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2011
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 255
  Quote dule Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 12-Jan-2012 at 01:47
Во врска со возачка дозвола од 16 години ме интересира дали некој знае дали законот е донесен????
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 12-Jan-2012 at 03:42
Последната информација е дека предлог-законот (за безбедност на сообраќајот на патиштата) од МВР е испратен до Министерството за правда кое треба да оцени како промената ќе се одрази врз санкционирање на евентуални прекршоци или кривични дела. По нивната оцена ќе се одлучи дали предлог-законот ќе биде испратен до Собранието.

Ќе наведам еден пример за тоа каде може да се појави проблем. Според Законот за малолетничка правда на постар малолетник (лице на возраст помеѓу 16-18 години) може да му се изрече затворска казна само за кривични дела кои предвидуваат казна од 5 или повеќе години. Според Кривичниот законик, доколку поради загрозување на сообраќајот настапи тешка телесна повреда на некое лице, сторителот ќе се казни со затвор од 3 месеци до 3 години. Во практика, доколку постар малолетник со возило повреди некого и го остави траен инвалид, тој нема да може да биде осуден на затворска казна, како што тоа би било случај со полнолетен шофер.

Ваквата ситуација отвара две етичко-правни дилеми. Најпрвин дали ќе биде задоволена правдата (особено од гледиште на оштетениот) и што во случај кога малолетник намерно ќе изврши кривично дело во сообраќајот знаејќи дека не може да биде осуден на затворска казна?

Back to Top
dule View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2011
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 255
  Quote dule Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 13-Jan-2012 at 17:00
Па како што кажаа на медиумите тоа е поминато,поминато е и на владина седница ,јас мислам дека сеуште се чека да влезе на парламентот или ?
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 13-Jan-2012 at 17:54
Во право си. Предлог законот бил прифатен на седница на Владата во ноември 2011. Сѐ уште не е ставен на дневен ред на Собрание, но тоа наскоро ќе се случи.

Посебни услови за стекнување на возачка дозвола

- завршено најмалку основно образование
- согласност од родител заверена на нотар
- 30% пообемна обука
- можност за стекнување на возачка единствено од Б категорија

Посебни правила за управување на возило

- забрана за возење во периодот од 20 до 5 часот, освен со придружба на родител или старател, кој има валидна возачка дозвола
- возилото кое ќе го управуваат не смее да имаат поголема сила од 75 киловати, односно 100 коњски сили
- забрана за вршење превоз на деца
- забрана за употреба на возило со брзина поголема од 60 километри/час на јавен пат, 80 километри/час на пат наменет исклучиво за сообраќај на моторни возила и 100 километри/час на автопат
- забрана за влечење приклучно возило

За прекршок на некое од овие правила е предвидена глоба во износ од 300 евра и изрекување на прекршочна санкција - забрана за управување со моторно возило во период од три месеца до една година.

http://www.moi.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=10601&mid=1367&tabId=358&tabindex=0
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 13-Jan-2012 at 19:19
тоа со малолетниците е точно,сега се заштитени како бели мечки,а многу од криминалците делата ги прават многу порано од 18 години,и сега не им можиме ништо,посебно на оние испод 16 а нарочито испод 14.порано со овие лица во МВР се разговараше во присуство на родител и на социјален работник,сега со помладите никако.сега се претвораме во расадник за одгледување на криминалци,а сакајќи да се заштитат младите.само лошо и се прави на младината
Back to Top
dule View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2011
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 255
  Quote dule Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 13-Jan-2012 at 21:53
Originally posted by OCB

Во право си. Предлог законот бил прифатен на седница на Владата во ноември 2011. Сѐ уште не е ставен на дневен ред на Собрание, но тоа наскоро ќе се случи.

Посебни услови за стекнување на возачка дозвола

- завршено најмалку основно образование
- согласност од родител заверена на нотар
- 30% пообемна обука
- можност за стекнување на возачка единствено од Б категорија

Посебни правила за управување на возило

- забрана за возење во периодот од 20 до 5 часот, освен со придружба на родител или старател, кој има валидна возачка дозвола
- возилото кое ќе го управуваат не смее да имаат поголема сила од 75 киловати, односно 100 коњски сили
- забрана за вршење превоз на деца
- забрана за употреба на возило со брзина поголема од 60 километри/час на јавен пат, 80 километри/час на пат наменет исклучиво за сообраќај на моторни возила и 100 километри/час на автопат
- забрана за влечење приклучно возило

За прекршок на некое од овие правила е предвидена глоба во износ од 300 евра и изрекување на прекршочна санкција - забрана за управување со моторно возило во период од три месеца до една година.

http://www.moi.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=10601&mid=1367&tabId=358&tabindex=0


Фала ти однапред за информациите Smile

Ме интересира дали знаеш или имаш некоја информација кога ќе го стават на дневен ред на гласање во сообранието ?

И колку што знам по гласањето во сообранието излегува во службен весник ми се чини за 8 дена и стапува на сила со што можеме да се пријавиме во авто школите.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 30-Jan-2012 at 01:40
Не е на одмет и малку хумор во нишкава





Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 30-Jan-2012 at 01:45
Првата сообраќајка (штоп светло скршив само де) ми беше кога при враќање во рикверц мајка ми ми се развика „пази кола иди!“, а нормално колата испадна 700 метри оддалечена и да вози со 20 km/h, а јас 18-годишен и се секов и направив глупост. Му кажав на татко ми како се случи, ми рече: „те разбирам, во ред е!“
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 31-Jan-2012 at 13:52
Previous Гитар, мајка ти не го врзала коректно појасот затоа си направил сообраќајка Big%20smile.
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 09-Apr-2012 at 01:08
Загинати и повредени во сообраќајни несреќи во Македонија во периодот 2004-2010
* Оските за повредени и загинати се очигледно заменети




Edited by Cloverstack - 09-Apr-2012 at 01:10
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 23-Jun-2012 at 23:45

Луѓе... имам една збунка...

Нели со новите измени на законот се овозможи лица со наполнети 16 години да можат да возат... но нели беше кажано дека нема да можат да возат надвор од нивната општина/град... е сега... дали тоа важи за оние од 16 - 18 години или важи за сите возачи - почетници, односно и за оние кои се полнолетни... (?)

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 8>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.313 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.