Маџир Маало |
Post Reply | Page <1 45678 15> |
Author | |
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #101 Posted: 21-May-2011 at 23:21 |
Фоссил како да ми ги читаш мислите Пред некој ден размислував за пренамената на Маџир Маало, само јас сум поише за највише 5 згради да се изградат таму, 4 до 15 ката и една до 30 ката. Секако сите деловни. Да се поврзе еден пешачки мост од новата железничка према центарот на објектите (наравно коа ќе добиеме брза и градско-приградска железница) и со крушевска да се добие феноменална целина. Ова е ептен остварливо само ДУП-от да не зезне работа. Најидеална локација во Скопје за финансиски центар. Штом еден Талин може да има финансиски центар, може и Скопје.
Еве како тоа изгледа во Талин. |
|
Граѓанин
Senior Member Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 233 |
Quote Reply #102 Posted: 15-Jul-2011 at 05:42 |
Маџир маало ќе се урбанизираВо населбата Маџир Маало нема да има заштитени објекти, овде се предвидува изградба на објекти за колективно домување, верски и комерцијален објект. По барање на жителите, Управата за заштита на културното наследство одлучи оваа населба да не биде третирана како амбиентална зона, а објектите да не бидат конзервирани. Според Нацрт Деталниот Урбанистички План (ДУП) кој денеска го изгласаа советниците на општина Центар, овде се предвидува изградба на објекти за колективно домување со максимална дозволена висина од 20 метри или приземје плус пет ката. По барање на општината со укрупнување на повеќе катастарски парцели во средиштето на Маџир маало е предвидена изградба на верски објект, додека по должината на булеварот Кузман Јосифовски Питу во планот е вцртан комерцијален објект со повеќе намени. Градоначалникот на центар Владимир Тодоровиќ вели дека верскиот објект е вцртан во планот по барање на жителите на населбата и на сопствениците на земјиштето каде е предвидена неговата изградба „Еден дел од сопствениците бараат поставување на верски објект, но ќе чекаме да се искажат граѓаните на јавната анкета“ – рече Тодоровиќ. Примарната сообраќајна мрежа од ГУП от се задржува и намените остануваат исти. Силвана Вановска од проектантската куќа Инпума која го изготви Нацрт планот вели дека согласно ДУП от предвидени се 450 жители на еден хектар и 30 проценти зеленило во рамките на градежната парцела, доколку паркирањето биде решено под земја. -----------------Извор: http://kajgana.com/makedonija/madzir-maalo-ke-se-urbanizira Edited by Граѓанин - 15-Jul-2011 at 05:44 |
|
lupo
Senior Member Joined: 13-Nov-2009 Online Status: Offline Posts: 434 |
Quote Reply #103 Posted: 15-Jul-2011 at 13:41 |
Steta p + pet kata
|
|
...kaj si kapelo pak ke si kape...
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #104 Posted: 15-Jul-2011 at 13:55 |
Супер, од уште еден градски сегмент, од готово вересија...
|
|
StreetStruck
Senior Member Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415 |
Quote Reply #105 Posted: 15-Jul-2011 at 14:09 |
Да им се плукнам на паметот.
|
|
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
|
|
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #106 Posted: 15-Jul-2011 at 14:51 |
Да се собереме десет, без појма од архиектура и градежништво, момци, ќе направевме подобар план и ќе го развиевме Скопје на ранг на силен локален центар. Зашто бре при очи не сакаат да гледаат што уствари прават. Кој ќе је плати цената за 20 години. Ало, знам дека читате, па толку ли сте безидејни, без осет за простор, за потреби, за иден развој на градот. За среќа постојат средства кои може да се применат и новиов замислен лик на Маџир Маало да го снема. Се извинувам на дозата гнев во овој пост, ама не можам да се соземам и да прифатам да уништат уште еден градски сегмент. Не може Центар да биде спална соба, не може цело Скопје да биде спална соба. Не може само станбени згради да редите низ Скопје!
|
|
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1112 |
Quote Reply #107 Posted: 15-Jul-2011 at 15:09 |
А да го видиме планот?
|
|
Dave Gahan
Senior Member Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
Quote Reply #108 Posted: 15-Jul-2011 at 15:48 |
Околностите се тие - јули, 250 степени под сенка, одмори, Инпума, Тинекс...не ветуваат многу, ама да видиме што ќе биде...не брзајте толку со заклучоци... |
|
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #109 Posted: 17-Jul-2011 at 22:15 |
Бадијала се фрустирате, што очкеувате од маџир маало, ама без фикции.Центар се гради, валјда нема втор да градиме, модерен колку за да има со што да парирате со бугарите на ссц на и така нивните празностаклени лимени згради, за тоа па ивоопшто не вреди пари да се фрла, за што. Што очекувате?
|
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #110 Posted: 18-Jul-2011 at 06:46 |
СТАРОТО ГРАДСКО ЈАДРО ВЕЌЕ НЕ Е ЗАШТИТЕНА ЦЕЛИНа Крај за куќите во Маџир Маало Нацрт-планот предвидува згради со приземје и пет ката, голем комерцијален објект висок 20 метри, црква сред маалото и градски автопат Ќе го прифатат ли жителите на Маџир Маало новиот Нацрт-детален урбанистички план кој предвидува таму да се изградат 20-метарски згради или ќе се изјаснат негативно на претстојната јавна анкета, во обид да си ги задржат куќите? Маџир Маало го изгуби статусот на заштитена амбиентална зона затоа што Управата за заштита на културното наследство утврди дека веќе нема објекти што треба да бидат заштитени. Жителите на ова старо градско јадро со децении живеат во супстандардни услови зашто, поради неколку причини, немаше урбанистички план и никому не му беше дозволено да гради и да доградува. Но притиснати од потребите за поквалитетно домување, многумина на диво ги доградија и реновираа старите куќи, па сега не им одговара да ги напуштат, особено кога имаат можност и да ги легализираат доградбите за 1 евро за квадрат. Згради, црква и градски автопат Советот на Општина Центар на последната седница го усвои Нацрт-планот за Маџир Маало, според кој таму наместо куќите, предвиден е простор за станбени згради, голем трговски центар и црква, а задржана е и трасата на булеварот Крушевска република, кој ќе минува сред маалото. Токму трасата на овој булевар, кој е дел од неизградената примарна сообраќајна мрежа од градски автопати и е од исклучително значење за идниот развој на Скопје, беше еден од камените на кој се сопнуваше планот за маалото. Поради заштитата како амбиентална целина, со цел маалото да остане, имаше обид во Генералниот урбанистички план да се измени трасата на булеварот и тој да се помести до Транспортниот центар, но тоа не успеа. - Досега за ова подрачје немаше донесено ДУП, иако имаше повеќе обиди. За објектите во него постоеја заштитно-конзерваторски основи, поради тоа што тие не смееја ниту да се реновираат ниту да се доградуваат или надградуваат. Но, во новиот Нацрт-план тие веќе не постојат - рече при излагањето пред Советот архитектот Силвана Вановска од проектантската куќа „Инпума“. Планот предвидува колективно домување со здружување на повеќе помали катастарски парцели, односно згради со приземје и пет ката, со максимално дозволена висина од 19 и 20 метри. По должина на булеварот Кузман Јосифовски Питу, од Транспортниот центар до комплексот банки, предвиден е комерцијален објект со повеќе намени, исто со висина од 20 метри. Во средиштето на маалото е вцртана маркичка за црква, а паркирањето е подземно, во рамките на секоја градежна парцела. Освен магистралата улица Крушевска република, како собирни улици се предвидени булеварите К.Ј. Питу и Никола Карев, сервисна е улицата Ѓуро Ѓоновиќ, а станбени се улиците 59, Прилепска, Титовелешка, Маџир Маало, Анте Хаџи Митков, Охридска и Петричка. Ќе успее ли планот? Советникот Јован Тагасовски од СДСМ во расправата изрази сомневање дека планот може да се реализира. - Дали оваа сообраќајна мрежа е соодветна на густината на населеноста според овој план? Покрај кејот на Вардар има пристапна улица за објекти со висина од 19 и 20 метри. Таа не ќе може да одговори на густината на овие облакодери. Преголема е концентрацијата на згради, а нивната висина треба да се намали - забележа Тагасовски. Советничката Благородна Мојсовска-Крстевска потенцираше дека маџирмаалци досега живееле како во 15 век, но сепак успеале да се изборат овој дел повеќе да не биде амбиентална зона. - Луѓето живееја во супстандардни услови и поради недонесувањето на планот, па не смееја ништо да градат. Сега ќе бидат обесправени оние што го почитуваа законот, па не реновираа чекајќи го планот, на сметка на оние што изградија дивоградби и сега ќе си ги легализираат. Може да се случи некои од сопствениците на парцелите каде што е предвидена зграда да не се согласат со тоа и објектите да си останат во сегашната состојба. На тој начин нема да се постигне економски развој - вели Мојсовска. Таа додаде дека планот имал 42 забелешки од страна на стручната ревизија и предложи јавната анкета да трае подолго од вообичаеното и притоа да се земат предвид сите забелешки на граѓаните. Советниците од опозицијата се интересираа и на чие барање ќе се гради црквата и дали земјиштето е државно или приватно? Градоначалникот Владимир Тодоровиќ одговори дека црквата се прави на барање на граѓаните. - Иницијативата потекна токму од оние што се сопственици на земјиштето каде што треба да се гради црквата. Ќе бидам искрен, со тоа се сложија само некои од сопствениците. Во анкетата ќе видиме дали и другите ќе се согласат - рече Тодоровиќ. Во планот се предвидени 450 жители на еден хектар и 30 проценти зеленило во рамките на една градежна парцела, што ќе биде доволно ако паркирањето биде под земја. Опфатот на планот изнесува 18,63 хектари. http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=CE58EE75B740AB46AE8B36AC7A570B64 |
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #111 Posted: 18-Jul-2011 at 20:08 |
И повторно зградички...
Тоа е многу убава локација за некој репрезентативен објект. Немора да е којзнае колкав, бар 10-12 ката нека се, застаклени... Цело скопје е со зградички од по 5-6 ката...лепеза од бои, фасади...шутка е мало дете кога се работи за спектарот на бои во однос на "поелитните" населби. |
|
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #112 Posted: 18-Jul-2011 at 20:54 |
Се сложувам со тебе алекс, во овој дел највеќе ке се прилагодат висококатници над 30+ спрата, модерни згради ,+ модернизација на железничката станица, пробивање на урабаниот автопат со улицата крушевска република ,башка тука е и новиот веро, исто така фали и реконструкција и на НБРМ , пред некој ден влегов внатре, сеуште е тој стариот стил на канцеларии од 60-тите години.
|
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #113 Posted: 18-Jul-2011 at 21:22 |
воопшто не ми се допаѓа планов, најпрво поради тоа што на просторот му дава дефиниција на резиденцијална периферна населба (според објектите кои се предвидени за него), и тоа простор кој е дел од централното подрачје и најлогично би бил искористен од деловни и административни коплекси
продолжуваат и натаму да го осакатуваат градов на многу нивоа... единствено нешто што ме теши е што ако се оствари планов, барем „Крушевска република“ нема да си има проблеми во тој предел |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #114 Posted: 18-Jul-2011 at 22:25 |
А зошто да не се изградат деловни објекти во овој дел заедно со комерцијални објекти, зошто баш згради? Јас не знам каде овие луѓе ќе живеат, ќе паркираат, кон кои улици ќе се движат, ќе гледаат кон балконите на други луѓе и имам впечаток дека ќе постане Дебар Маало, мислам дека дебели пари се вртат околу ова. Ќе сместиме уште неколку илјади луѓе во строгиот центар на градот?
|
|
ebivetre
Senior Member Joined: 07-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 183 |
Quote Reply #115 Posted: 19-Jul-2011 at 08:38 |
ЧЕСТИТО ДЕБАР МААЛО 2!
Можеме слободно да го патентираме начинов на урбано планирање - како најдобро да се унаэади квалитетот на живот! Ужас! |
|
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #116 Posted: 19-Jul-2011 at 09:10 |
Мислам дека ова е шанса барем ние, форумашиве од билд, на некој начин да покажеме дека сме против ова и некако да ја анимираме јавноста, преку некакви статии и слично. ОВА НЕ СМЕЕ ДА ПОМИНЕ!
|
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #117 Posted: 19-Jul-2011 at 10:57 |
Како што е аеродромот прва слика за државата во која одите, така и железничката е прва слика за градот во кој пристигнувате.
Кога патникот ќе излезе на перонот, а до него се издигнува модерна кула веднаш се добива друг впечаток за градот. Ако има земјиште од 10.000 метри квадратни (лупам напамет бројки колку да ја презентирам поентата) наменети за неколку зградички, попаметно е да изградат 1 објект на третина од површината, а останатите 2/3 да бидат за паркинг, зеленило...тоа е многу поубава слика. Имам чуство дека џабе се замараме..."нивните" пријатели да имаа пари за висококатница ќе имаше многу поразлична маркица од оваа. Не се работи за што треба или што би било поубаво, се е тоа бизнис...краткорочен и погубен за нас. |
|
redsonja
Newbiе Joined: 24-Nov-2009 Location: tuka nekade Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #118 Posted: 19-Jul-2011 at 11:18 |
Планерите морале да стават станбени згради, затоа што така е предвидено во Генералнит урбанистички план. Еве што вели ГУП
Намени за овој дел од просторот се
1. Заеднички станбени објекти
2. Сервисни дејности
3. Здравство
4. Парковско заштитно зеленило
Еве, го читам извадокот од ГУП што е цитиран во ДУП-от за Маџир Маало, каде вели дека на сите стари историски јадра во центарот на Скопје ќе им се даде намена домување, односно, цитирам: заеднички станбени објекти-структури односно станбено-деловни функции. Како такви маала се наведени Дебар Маало, Буњаковец, Дуќанџик, Бит-пазар, Саат Кула, Карадак Маало, Стара Топаана, Маџир Маало и Ново Маало, за кои се вели дека постепено урбано ќе се реконструираат. Напоменато е дека само треба да се внимава на особеностите на некои делови во Дуќанџик и на граничниот простор од Стариот град.
Поздрав
|
|
Dave Gahan
Senior Member Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
Quote Reply #119 Posted: 19-Jul-2011 at 11:51 |
Празностаклени (ако воопшто постои ваков збор) лименки во Софија ги градеа и уште ги градат приватни инвеститори (а не една партија со граѓански пари) и какви и да се безживотни, на градот му ја даваат карактеристичната силуета која треба да ја има, а не селската која ја има Скопје и со ваква кратковидост очигледно ќе си ја задржи...центар од 1км квадратен треба да сонува да има некое село, а не главен град на една држава и град што мисли да стане метропола некој ден... Воопшто не е коректно само ти да подржуваш вакви криминални постапки со кои се дораспарталува ликот на Скопје, како логичен прогрес на Буњаковец-Дебар маало од 90-ти и нонсенсот 2014-та...не само што не е коректно, крајно нелогично е, па макар и ако имаш директна материјална корист и те заболе за градов... Има ли некаква можност да се види планов како изгледа во реалност!?...ви ги разбирам реакциите, ама не е лошо да зборуваме со некаква подлога... |
|
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #120 Posted: 19-Jul-2011 at 12:00 |
Се сложувам дека треба да го видиме планот пред подетално да дискутираме, но самото споменување на станбени комплекси во овој дел дава и те како простор за разговор. Мислам дека железничката станица треба да биде природна граница на центарот од станбениот дел (Аеродром). |
|
Post Reply | Page <1 45678 15> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |