build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Фото/Видео
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Македонски железници низ слика и видео
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Македонски железници низ слика и видео

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 34>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15044
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 02-May-2022 at 00:14
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15044
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 02-May-2022 at 00:07


John Phillips (flickr.com)

Ohrid line
1965
За сè има вторпат
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 25-Apr-2022 at 01:24
Originally posted by Џоле

CRRC 443-002 & 443-004 at Dracevo by Trains in Macedonia, on Flickr


Како се покажаа кинеските локомотиви при користење? Нечиј коментар?...
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 23-Apr-2022 at 18:06
Епа само Кинезите останаа да ги користат нашиве пруги. Сигурно имало околу 40 вагони, со толку имам видено барем.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15044
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 22-Apr-2022 at 20:22
Пред приближно две недели бев на некоја планинарска тура која почнуваше од село Кожле, па во еден дел од турата се преминуваше и железничката пруга. На враќање успеав да сликнам еден товарен воз, кој можеби беше најдолгиот што сум го видел во животов кај нас (не може да се долови преку фотките). Возот идеше од Велес накај Скопје.





За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15044
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 20-Mar-2022 at 18:30
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 19-Dec-2021 at 17:26
Репортажа на Телма: Со пладневниот воз од Битола до Скопје



Со пладневниот воз од Битола до Скопје тргнавме на патување да видиме какви се условите и зошто се помалку патници го користат железничкиот сообраќај. Половина час пред поаѓање возот е веќе поставен, се   прават последните подготовки, но во чекалницата и на пероните одамна го нема метежот од патници како некогаш, иакo ова се уште е најевтиниот транспорт.

Има денес многу патници?, го пршавме вработнеиот во билетарницата
Нема да има денеска, одговори тој
Патничкиот воз од Битола за Скопје тргна точно на време. Во гарнитурата со околу 200 седишта на почетната станица се качија 28 патници.

Добар ден, вашиот возен билет, помина кондуктерот од сите патници
До крајната дестинација, до Скопје, се потребни 3,5 часа. Познатиот експресен воз „Пелагонија“ , кој патуваше за помалку од 3 часа е укинат. Многу станици и опасни премини на пругата го забавуваат патувањето.

Колку попатни станици имаме до Скопје?
Попатни до Скопје имаме некаде триесетина. Засега сме навреме. Овие патни премини се премногу опасни, рече машиновозчатот Николче Лисолајски.
Македонските возови не се доволно брзи, често се расипуваат, постојано се укинуваат линии, а нема ниту меѓународен транспорт на патници. Има 4 релации – од Скопје кон Табановце, Велес, Гевгелија и Битола, останатите времено не сообраќаат.

Има само 3 моторни гарнитури и 2 локомотиви во патничкиот сообраќај, а од МЖ Транспорт велат дека не се доволно за да се организира планираниот возен ред.

Додека во Европа и светот желензичкиот сообраќај е се поатрактивен, кај нас возовите се се попразни. Сепак железничкиот превоз, иако малку, има свои редовни патници
До каде патувате?
До Вашарејца.
Често патувате?
Често.
Зошто со воз? Затоа што в село застанува, супер е патувањето, иако некогаш доцни возот, вели една редовна патничка
Добро е, некогаш се случува да е ладно ноќно време, рече студент.
Супер ми е, уживааме кога треба да заминам со воз, рече друг патник.

И покрај сите недостатоци, вработените во МЖ Транспорт   не пропуштаат да потсетат дека возот нуди предности кои ги нема ниту еден друг транспорт

Преднсоти има многу. Временските непогоди не се пречка, има поголем капацитет, покомотен е, имаме толаети, безбедноста е на високо ниво, рече Николче Силев, кондуктер во МЖ
Најмногу патници има во Битола и Гевглеија, најмногу фреквенција на патници има таму, рече Драган Атанасов, кондуктер во МЖ
Официјалната статистика го потврдува катастрофалниот пад на патници последните години. Ако во 2011 со воз патуваа 1,4 милиони луѓе, лани имаше 250 илјади патница, а најверојанто годинава ќе биде уште полоша. Од Македонски железници за следната година најавуваат инвестиции од 400 илајди евра за модернизација на возовите.

https://telma.com.mk/2021/12/19/репортажа-на-телма-со-пладневниот-воз/
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 13-Dec-2021 at 11:08
   
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15044
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 12-Dec-2021 at 14:55
Сите фотки се од (веќе далечната) 1996 г.

MŽ 661 236 at Bitola, North Macedonia. 1996. by Adrian Nicholls, on Flickr

661 236 & 734 024 stabled at Bitola, Macedonia. by Adrian Nicholls, on Flickr

461 119 at Skopje. Macedonia. 1996. by Adrian Nicholls, on Flickr

MŽ 661 235 at Skopje, North Macedonia. 1996. by Adrian Nicholls, on Flickr



Edited by Џоле - 12-Dec-2021 at 14:58
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15044
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 12-Nov-2021 at 17:54
За сè има вторпат
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 31-Oct-2021 at 11:42
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15044
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 31-Oct-2021 at 10:53
За сè има вторпат
Back to Top
MarkoMK View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 15-Apr-2011
Location: MK
Online Status: Offline
Posts: 7
  Quote MarkoMK Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 14-Oct-2021 at 23:03
Гледам има постови за железничката линија од Скопје до Охрид.. па ме интересира доколку некој знае дали се уште постои таа траса, дали може некако да се најде на гугл мапс..
Интересно би било кога веќе поминувал воз таму можеби би можело со мала инвестиција да се направи некоја рекреативна, пр. велосипедска патека..
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 08-Oct-2021 at 21:57
Благодарам на одговорите Џоле и Cloverstack.
Мене ми треба слика од порано, пред 90-тите години; оваа слика од Џоле не ми се отвара...
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 08-Oct-2021 at 14:00
Originally posted by mon

МОЛБА:
дали некој има да постира некоја добра слика/фотографија во боја
или се сеќава на точните бои на логото на Фершпед од 70-тите и 80-тите години на минатиот век?


Не знам баш дали ќе биде од помош, но да се обидам.

Јас се сеќавам на Фершпед вагоните во 90-тите но не порано. Логото беше ова истото како на сликата на Џоле, со баш истите бои. Но вагоните беа кафеави (како кафеав железен оксид).

Сепак логото на твојата фотографија се разликува.



Edited by Cloverstack - 08-Oct-2021 at 14:01
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15044
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 08-Oct-2021 at 12:21
Јас го памтам само зелено, ама може сликава ќе ти биде од помош:

За сè има вторпат
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 08-Oct-2021 at 08:50
МОЛБА:
дали некој има да постира некоја добра слика/фотографија во боја
или се сеќава на точните бои на логото на Фершпед од 70-тите и 80-тите години на минатиот век?
.


Edited by mon - 08-Oct-2021 at 08:51
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 23-Sep-2021 at 16:39
Што било-било, сега треба да се размислува за поврзување на железничката станица во Скопје со аеродромот и создадавање на еден железнички превоз од железничката станица до приградските населби и села околу Скопје.
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 23-Sep-2021 at 11:42
Интересно, памтам како дете на Трета македонска имаше пруга што ја пресекуваше самата улица. Може да била таа за која ми збореше баба ми. Со кој памет само ги тргнале, тие пруги денес можеле да надградат и искористат за трамвај.
ಠ_ಠ
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 22-Sep-2021 at 17:30
Низ индустриската зона кај Раде Кончар и низ касарната во Аеродром се познава некаква контура на некаков поранешен железнички коридор. Претпоставувам дека ова е тоа и продолжувало накај Лисиче.



Edited by user8642 - 22-Sep-2021 at 17:31
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 34>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.188 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.