Македонски железници низ слика и видео |
Post Reply | Page <1 2526272829 34> |
Author | ||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #521 Posted: 29-May-2009 at 23:14 | |
Отеднаш, познат звук, вибрации и протунува возот 390 за Белград, затресувајќи ме мене но и камерата.
И еве ме над подвозникот на товарна и нејзината управна зграда. Еден поглед наназад на излезната индустриск пруга од Пивара-Скопје, и жалење за нејзината неактивност Спуштајќи се на кратко од насипот, една убава глетка, товарење контејнери на вагони. Убава глетка, но штета што нема повеќе контејнери за товарење. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #522 Posted: 29-May-2009 at 23:11 | |
Продолжувам размислувајќи, зашто растојанието на праговите од пругата не се за некој саниметар или подолги или пократки, никако човек да фати ритам во чекори на нив.
Но повторно нешто покрај самата пруга, ф-ка ЕВРОПА Скопје, со некој се надевам свој стар објект ! Се појавува рачва и мојата дилема, дали да продолжам по десната срана која ќе ме одведе понатаму по мојата траса или да продолжам право во правец на Табановце се до вкрстувањето на двете пруги подолу. Продолжувам право заради објектите кој се гледаат покрај пругата. Пивара Скоје и се кристално средено во неа, но индустриските пруги до истата како се гледа до крајот на летото сигурно нема да се познае дека е некаде тука. Продолжувам понатаму, ова што е пред мене е табла на која треба да биде испишано APB (автоматски патен блок) и стрелка десно, но изгледа дека и неја забот на времето е изела. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #523 Posted: 29-May-2009 at 23:08 | |
Прекрасно сончево утро за една тура низ дел од Скопскиот железнички јазол од железничката станица Скопје до станицата Скопје Север во должина од 8,7 км
Тргнувам од Транспортниот центар - железничка станица Скопје Зад мене останува железничката станица и нејзините столбови и стапнувам на високиот земјен насип на која продолжува пругата Пред мене се два колосека и пат по прагови и толчаник на кој сигурно некој дел од патиките ќе оставам На самиот почеток од левата страна ја догледувам и еден дел од мојата цел, пете кули на ридот во населбата железара Продолжувам понатаму со помислата дали е предалеку, но мислата веќе е прекината, наидувам на подвозникот кај делот наречен Керамидница Edited by Vladimir P - 30-May-2009 at 07:58 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #524 Posted: 26-May-2009 at 22:48 | |
Потполно си во право, полн ко око
|
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #525 Posted: 26-May-2009 at 22:35 | |
Претпоставувам дека ова е возот за Битола што поаѓа од 14:30 часот од Скопје. Мислам дека овој воз е убедливо најполн од сите наши возови низ земјава, никогаш не може да се најде слободно место за седење, а често и за стоење. Но затоа многу ми се допаѓа затоа што често во возов има чичковци што продаваат пирошки и гевречиња, како и сладолед и сокови додека патувате кон Битола!
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #526 Posted: 26-May-2009 at 22:11 | |
Воз 4903 Скопје - Битола
Локомотива МЖ 661-235 и композиција од полни пет вагона а зеленило колку сакаш |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #527 Posted: 19-May-2009 at 10:24 | |
Патувањето Скопје-Охрид преку Кичево со воз ми е испробана релација минатото лето, кога навистина имаше добар возен ред на автобусите од Кичево, стигнуваш во Кичево во 8 и пол и во 9 часот имаш директен на Симекс кон Охрид. Cloverstack, верувај дека тоа што си се возел со Галеб, а не со Симекс се чинело додатни десетици денари. За да издржи конкуренција Симекс ја има намалено картата кон Кичево на 440 денари, но Галеб кој е најредовен превозник на оваа релација и понатаму држи цена од околу 550 денари за Кичево. Башка изненадување за сите нас се најверојатно и новите цени на повратната карта кон Охрид, кои ќе бидат 840 денари ова лето!!!
Што се однесува до железница, во возот за Кичево секогаш пуштаат 2 или 3 вагони, затоа што немаат повеќе. Сум констатирал дека има различни категории на луѓе што се возат со воз, ама признавам дека ми се наинтересни "КРОМИДАРИТЕ", возот труе од нив! |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #528 Posted: 19-May-2009 at 05:18 | |
Бетон алал да ти е што го начна качувањето. Баш е алпиниза, поготов на помалите станици, за разлика од Скопје каде колку толку е средено со пероните. Да не збориме за хендикепирани лица или за пристап со количка. А тесноќата на вратите е посебна приказна, што воопшто не ми е јасн зашто толку тесни врати кога барем во фоајеата на вагонот има простор за тоа.
|
||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #529 Posted: 19-May-2009 at 00:41 | |
хигиена, како изгледа тоа, сепак луѓе се возат, но и да бидеме искрени каква беше ситуацијата од пред пет или десет години, сега сме топ. пополека се обновува ентериерот на вагоните, конечно почнаа и надворешно да ги чистата истите, а за внатре можеби е проблем што ангажиран е еден и не баш професионален хигиеничар, кој држи смени и со еден џогер набрзина поминува по купињата...
освен панорамскиот момент, возот нуди можност и за непосредна комуникација, бар во купеата, па неретко човек може и нешто да научи, работи кои ретко каде има можност да ги чуе, јасно доколку нема некоја попаметна работа и разврзи муабет. исто позитивен момент е што во секое време можеш да се раздвижиш или да се пуштиш до вц, јасно и да јадеш и да пиеш па и цигара да запалиш. но баш ова со цигарите е еден понегативен момент, бидејќи ниту постои некава сепарација на непушачки или пушачки вагон, ниту пак некому му е гајле дали е нешто забрането. пример европа додека беше дозволено пушење по возови, имаше посебен вагон за пушачи и за истиот се доплаќа дополнително, така да од старт знаеш и каква услуга добиваш, иако сега мислам оваа бенифиција им ја укинаа!? друга маана на нашите возови вакви какви што се е кабасти, качувањето освен на шпанците е алпинизам, па постари или инвалиди имаат прилично мака и да се решат да одат со воз, иако јасно дека секогаш ќе има некој да им подаде рака, но самото тоа што не постои некаков поевропски стандард прави да бидат истите одбивни за постарата популација. мислам дека мора да се обездеди на сите станици или екстра скаличка или мобилна рампа, и кондуктер кој ќе води сметка за кого и каде се треба да е спремно вакво помагало за постари лица... сепак сето ова ќе се смени со приватизацијата на транспортот и влегувањето на свеж капитал и во мж транспорт и во мж инфраструктура, е тек тогаш ќе има спектакуларна панорама штом истата е надополнета со бесшумно но и покомфорно патување, засега ова бетонските прагови ветуваат ако ништо друго дека се размислува во тој правец. сепак патувањето со воз од 20 век ќе биде секогаш незаменливо и далеку поатрактивно, и заради звуците но и заради просторот кој кај новите херметички затнати кабини делува по некое време ем вештачки ем клаустрофобично, иако компактно! |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #530 Posted: 18-May-2009 at 23:51 | |
Еве неколку фотки и од мене, од делот низ Скопје.
1 Ова е на насипот покрај саем. Се гледаат работите на проектот Ера Сити 2 3 41°59'52.02"N 21°28'34.43"E Индустриска зона исток, кај високиот железнички мост што прво поминува над Булевар Војводина а потоа и над понискиот железнички мост што води накај Куманово и ранжирна Трубарево. 4 5 Накај железара 6 Станица Ѓорче Петров каде има солидни залихи бетонски прагови. Дали некој знае каде и кога е предвидено да се поставуваат? Edited by Cloverstack - 18-May-2009 at 23:52 |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #531 Posted: 18-May-2009 at 23:29 | |
И двата поста моето слагање го имат, едини проблем кај Таорската или Велешката клисура е тоа што стварно целиот тој дел мора да се изоди пешки. (Сум го прошол со чамец тој дел, но по траса само сум стигнал до сливот на Кадина река во Вардар, т.е. на самиот почеток ) Edited by Vladimir P - 18-May-2009 at 23:30 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #532 Posted: 18-May-2009 at 23:23 | |
Мене овој дел освен што ми е импресивен ми е да бидам искрен малку језив. Пред се на релацијата Скопје-Неготино, Демир Капијска клисура е поширока и го нема стравот дека возот може да се преврти во реката. Веројатно стравот ми е неиздржан зошто не сум слушнал за некоја несреќа до сега но дали постои некој ризик за ерозија на земјиштето покрај реката на пример? Дали постои некоја редовна санација и одржување? Исто така дали во тој дел од земјата се случило да крадат пруга како што се има обичај кај нас? Се надевам дека непристапноста на теренот го спречува тоа. |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #533 Posted: 18-May-2009 at 23:18 | |
Вардар е помал а и не е така непосредно до пругата. Глетката ја зачинуваат снежните врвови на Шара. Но џабе е да зборам, ти препорачувам лично да ја испробаш релацијава.
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #534 Posted: 18-May-2009 at 23:10 | |
Каква е споредбата во овој дел со возењето во Таорската или Велешката клисура кои се исто импресивни одејќи по железничката траса? |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #535 Posted: 18-May-2009 at 22:35 | |
Кога е начнавме темата за хигиена, еве ја случката од ова патување.
Влегува млад дечко прекрасно облечен и лицнат со кожна вентијага на рамо, седнува на седиштето и отеднаш потскокна ! Ја простра вентијагата под себе и искоментира - Ќе ми се испрља мајцата од седиштето. Добро си помислив човеков е педантерија што се гледаше и по неговиот целосен изглед. Откако се смести удобно, ги подзатвори очите и, еве го изненадувањето за сите нас во купето. Човекот ги дина нозете со неговите кондури и ги плесна на седиштето прекопат. Се слегна во родното место, а ние моравме да го истресеме седиштето од остатоците од неговите кондури. Што е мое е мое, што е наше не е мое. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Online Posts: 5422 |
Quote Reply #536 Posted: 18-May-2009 at 21:36 | |
Имаше на меѓународниот Солун-Белград, но по ова што го гледам во последниот месец ја укинаа и таа прва класа (во која седнуваше кој сака, немаше врска каков билет имате, и онака 10 души вкупно беа во цел воз) и сега грчкиот вагон е шпанска кола т.е. со седишта како во автобус, а не со купиња, и пишува дека е втора класа... Но сепак е 10 пати подобар од другите (нашите и српските) од втора класа. Јас мислев дека за меѓународен воз мора да има прва класа, но ете не било така
Edited by гитардемон - 18-May-2009 at 21:37 |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #537 Posted: 18-May-2009 at 21:30 | |
Па еве, иако можеби не е вистинската нишка, познавачите нека ни кажат дали во некои од возовите што се обраќаат низ Македонија функционираат класи?
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #538 Posted: 18-May-2009 at 21:24 | |
Кловер ти погрешно си ме сватил! Не се однесуваше за тебе, реченицата се однесуваше каде го гледам всушност проблемот на тоа што патничкиот транспорт ни е речиси празен. Нормално дека ќе ти се превртуваат црева кога ќе седне до тебе некој небањат, и мене ќе ми се превртуваат. Нема тука ништо ретроградно во тоа да имаш чутвсво за мирис! За елементарната култура да не правиме муабет. Дополнително горчливо прашање!
Муабетот беше за некои сосема трети лица со ретроградна матрица на размислување. Класите дефинитивно можат да го намалат...па може би и целосно да го решат ова прашање. |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #539 Posted: 18-May-2009 at 21:17 | |
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #540 Posted: 18-May-2009 at 21:01 | |
Супер дополнување Кловер, јас воопшто не поврзав дека ти си третиот патник
Доколку имаш и слики да ги дополниш впечатоците од патувањето а богами и доколку немаш предлагам на оваа делница да и се посвети и посебна нишка, мислам дека заслужува. |
||
Post Reply | Page <1 2526272829 34> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |