build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Фото/Видео
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Македонски железници низ слика и видео
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Македонски железници низ слика и видео

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 34>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #541 Posted: 18-May-2009 at 20:57
Јас сега скоро пред неполн месец идев со воз до Богомила. Имав слично искуство со недостатокот од вагоните за враќање. Имаше само 7 вагони на релација Битола-Скопје в недела на 3 мај после празник го е логично дека ќе има нагло зголемен сообраќај. Еден од дестимулативите за да се качи патник во воз се и овие гужви покрај хигиената а што се однесува до општествените слоеви кои спомена, мислам дека повеќе е предрасуда меѓу граѓаниве одколку стварно што е проблем. Сеуште владее некое конзервативно-ретроградно-нелогично мислење дека е срамота поситуиран човек да користи јавен транспорт. Сепак и јавниот транспорт (МЖ, ЈСП) едноствано одвраќа луѓе и токму поради хигиената и гужвите. Проблемот е обостран, незнам каде да ја барам поголема "вина" (во едниот случај не се работи за вина бидејќи е слободоен избор на граќанинот, а во другиот е дефинитивно вина).
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #542 Posted: 18-May-2009 at 20:44
Еве конечно имам време да се вклучам со коментар. Оние што ги пратат железничките нишки сигурно претпоставија дека јас сум мистериозниот трет форумаш на патувањево бидејќи баш пред некој ден побарав информации за возовите што се обраќаат до Кичево Big%20smile

Импресиите ми се испомешани, но патувањето во целост беше прекрасно искуство. Патувањето со воз верувајте е многу попријатно отколку со автобус и на својата дестинација стигнувате многу поопуштени и поодморени.
Покрај тоа, конкретно оваа релација поминува низ навистина живописни предели. Нормално височините помеѓу Гостивар и Кичево се на прво место, но за мене и Дервенската Клисура (по течението на Вардар помеѓу Скопје и Тетово) беше вистинско откровение.

Пругата не е во сјајна, но барем е во пристојна состојба и очигледно возот ја изоде целата делница со прифатлива брзина и без застои поради лоша инфраструктура. Најголема замерка имам за станиците кои се која од која во поочајна состојба.

Вагоните сами по себе беа океј, се гледаше дека биле скоро реновирани, но веќе оддаваа впечаток на нечистотија. За жал културата па и хигиената на некои од патниците е на многу ниско ниво и ова беше вистински трн во око. Очигледно е дека железницата воглавно ја користат посиромашните слоеви од населението поради значително поевтините билети, но ова сигурно одвраќа многу други потенцијални патници. Мислам дека МЖ мора да бара начин да го минимизира овој проблем, почнувајќи од воведување на поголем ред во возовите, функционирање со 1-ва и 2-ра класа и слични мерки.
Исто така замерка до МЖ кои имаа закачено само два вагони кои очигледно беа недоволни и веќе од станицата Скопје Север почна да се создава гужва која траеше се до Кичево. Владимир и Марјан ме информираа дека ова е поради недостаток на вагони во возна состојба, а и „шпанците“ ни се очигледно дефицитарни, па на релацијава праќаат класична композиција за која не можат да обезбедат ни доволно вагони. Се надевам на што побрзо пуштање во сообраќај на трите шпанци што се на обнова!




Патувањето го продолжив накај Охрид со автобус, но не така успешно... Прво на автобуската во Кичево се отсечени од светот и карти продаваат само кога автобус ќе пристигне (бидејќи мора на лице место да проверат дали има места), а плус не знаат кој автобус ќе застане а кој ќе ја одмине станицата, бидејќи на ова поле очигледно владее самоволие Bash
Така ми се случи да ми биде најавено дека автобус имам во 10:30, но од него немаше ни трага ни глас. Автобусот ја одминал станицата без да застане (иако е на само 100 метри од патот по кој поминува Crazy), а жената што работеше во билетарата ме убедуваше дека кај да е ќе дојде. Следниот автобус беше во 12:00. Доцнеше но за среќа реши барем да ја удостои кичевската автобуска станица со застанување. Срањата продолжуваат... Беше преполн и немаше доволно места. Ми беше понудена карта за седење на под Nuts. Немав друг избор - не ми се чекаше уште којзнае колку за друг автобус кој можеби нема ни да застане. Сликата за автобускиот превоз ми се докомплетира внатре во автобусот каде регистрирав неколку примери на непрофесионален однос на „посадата“. Автобусот исто така не беше ништо посебно иако припаѓаше на еден од нашите најреномирани автгобуски превозници.


Да се вратам на железничкиот дел од патувањето.
Поаѓање од Скопје во 08:00 и пристигање на секоја попатна станица точно на време, вклучувајќи ја и последната - Кичево во 10:07 навистина пријатно ме изненади и покрај тоа што ми беше наговестено. Не само од аспект на точноста, туку и брзината е сосема пристојна. Со разумни подобрувања на инфраструктурата верувам дека времето може да биде и значително скратено. Замислете само како би изгледало патување на релација Скопје - Охрид со комплетиран крак од К8 и со подобрувања на постоечката пруга!

Еве и споредба на цената:

Билет во еден правец од Скопје до Кичево со железница = 138,5 денари
Билет во еден правец од Кичево до Охрид со автобус = 210 денари
(нормално земете во предвид дека Скопје-Кичево е цирка двојно подолга релација од Кичево-Охрид, што вкупниот сооднос на цената ја прави железничката опција повеќе од три пати поефтина!)

И покрај сите слабости на нашата железница, навистина не ми е јасно зошто не се користи повеќе, бидејќи кога се ќе се собере и одземе, автобускиот превоз (кој доминира и на релациите каде имаме пруги) сепак ми изгледа како инфериорна опција од многу аспекти на многу релации.


Edited by Cloverstack - 18-May-2009 at 23:59
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #543 Posted: 18-May-2009 at 05:06
Владимир велиш исчистена, затоа битолско секоја година наоѓаат ново застарено складиште бурбон или муниција Smile
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #544 Posted: 18-May-2009 at 01:45
Ај да не се повторуваме сите ама стварно одлична репортажа владимир ( марјан и третиот непознат член) Cheers Иначе со воз сум бил само до гостивар и очигледно сум го пропуштил баш најубавиот дел од оваа линија Wallbash
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #545 Posted: 17-May-2009 at 22:42
Originally posted by UrbanFreak

Фантастична репортажа Владимир. Дали можеш да ни кажеш колку време трае возењето до Кичево, и колку чини картата? Можеби можеме да се организираме од формумот и да одиме на екскурзија до Кичево и назад.

Се тргнува од Скопје во 8:00 се пристигнува во 10:07
Од Кичево за назад кон Скопје има два воза
Едниот тргнува во 12:15 пристига во Скопје 14:22
А вториот во 18:54 пристига во Скопје во 20:59

Цената на повратен билет е отприлике 200 ден.

Идејата за една форумска тура и дружење е прекрасна а и Кичево има места за разгледување

@ beTon
Неверувам за таква опаснос, бидејќи тиа биле многу кратки 2-6 м само каде морало бидеќи самата пруга виугала по козји патеки, а причината е брзо поставување кон линијата на Македонски фронт во 1916 год (кој подоцна бил променет во Солунски фронт) а после II светска војна таја траса интензивно се користела така да е тотално исчистена.

Но набрзо се надевам ќе отворам и нишка во историја за целата таја трасо со карти и слики
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #546 Posted: 17-May-2009 at 21:42
Originally posted by Vladimir P

Не, 5-те тунели се на новата пруга, а од старата ги имало 100-тици (мали) денеска секој може да види еден од тунелиоте на патот Велес - Прилеп во кањонот од десната страна поред самиот пат


велиш стотина, постои некоја карта каде се одбележани, или треба допрва да се копа по окупаторски архиви Smile добро би било утре истите да се одбележат на некоја гпс траса за теснолинијките во МКД, јасно со се станици и мостови.
само малку опасно е таква мапа да се пушти во јавност без притоа да се испита теренот од заостаната муниција по тие траси, дали од депоа криени долж пругите или пак од самите минирања заборавени експлозиви, како што беше случајот со динамитот во камен мост...
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #547 Posted: 17-May-2009 at 21:37
Фантастична репортажа Владимир. Дали можеш да ни кажеш колку време трае возењето до Кичево, и колку чини картата? Можеби можеме да се организираме од формумот и да одиме на екскурзија до Кичево и назад.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #548 Posted: 17-May-2009 at 18:48
Originally posted by beTon

ова се 5 тунели кои се користеле и за старата пруга така? знам само за тунелот кај Падавиште, повторно од репортажа, не сум се возел ни јас по оваа траса, но сигурно ќе ја сефтосам доколку одам кон Манастирот Пресвета Богородица (Пречиста - Кичевска) , до Кичево со воз, сетне со точак или такси...

Не, 5-те тунели се на новата пруга, а од старата ги имало 100-тици (мали) денеска секој може да види еден од тунелиоте на патот Велес - Прилеп во кањонот од десната страна поред самиот пат
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #549 Posted: 17-May-2009 at 18:22
ова се 5 тунели кои се користеле и за старата пруга така? знам само за тунелот кај Падавиште, повторно од репортажа, не сум се возел ни јас по оваа траса, но сигурно ќе ја сефтосам доколку одам кон Манастирот Пресвета Богородица (Пречиста - Кичевска) , до Кичево со воз, сетне со точак или такси...
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #550 Posted: 17-May-2009 at 17:46
Originally posted by beTon

фали уште по некој тунел во репортажата, претпоставувам порано ги имало!?! ајде ако ништо друго допрва ќе ги има во продолжение. 

Мислам дека ги има 5 тунели на оваја траса со вкупна должина од 2,080 метри

Originally posted by beTon

Владимир да не имаш податок или некакво инфо колку пати старата пруга е минирана и рушена, кога од кого Smile со каква цел, знам дека сите зеле мерка од окупаторите па до ослободителите, но незнам кој што точно и зошто поточно ја реметел теснолинејката!
интересно, пошта сигурно носеле со возот удоле, туку колку тоа било безбедно, колку само писма не стигнале на своите одредишта, со оглед дека возот постојано бил напаѓан од разбојници.

Е тоа е приказна која е мојата преокупација, па се надевам ке следи една друга репортажа прагајќи ја старата траса пешки во делот од после Гостивар.

И накратко за твоето прашање; Буквално сите ја рушеле и граделе, сета среќе за таа пруга е што е со ширина од 600 мм и лесно се поставувала и вадела, бидејќи и намената и била за брзо со железница да се движат трупите (иначе тоа е германската воeна железница Feldbahn)
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #551 Posted: 17-May-2009 at 17:29
Благодарам,

Има разлика кога возиш кола и си усредсреден само на патот, додека ова веќе е некој сосема друг поглед на нештата околу тебе.

Иначе целиот пат го снимав и со камера, но за тоа ќе треба време да оживее Nuts

Но да причекаме и да го чуеме неговото гледање и од другиот наш форумаш кога ќе се врати Smile
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #552 Posted: 17-May-2009 at 17:25
фали уште по некој тунел во репортажата, претпоставувам порано ги имало!?! ајде ако ништо друго допрва ќе ги има во продолжение.  Владимир да не имаш податок или некакво инфо колку пати старата пруга е минирана и рушена, кога од кого Smile со каква цел, знам дека сите зеле мерка од окупаторите па до ослободителите, но незнам кој што точно и зошто поточно ја реметел теснолинејката!
интересно, пошта сигурно носеле со возот удоле, туку колку тоа било безбедно, колку само писма не стигнале на своите одредишта, со оглед дека возот постојано бил напаѓан од разбојници.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #553 Posted: 17-May-2009 at 15:41
Applause Владимир многу убава репортажа, за мене ова е прво "возење" по оваа траса и добра провокација да купам карта и сам да ја пробам во живо.

Cheers
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #554 Posted: 17-May-2009 at 14:09
Originally posted by гитардемон

... Туку што ме интересира мене, веројатно би била глупава идеја да се направи, но дали некогаш постоеле електрични маневарки? Не ја гледам практичноста во такво нешто, но дали постоеле (постојат) некогаш?

Да постоеле и постојат, но за рударски и фабрички потреби, кратки и лесни маневри.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #555 Posted: 17-May-2009 at 14:05
Малиот воз спомнат од погорните постови кој јурел по овие краишта со брзини од 10-15 км/час.
Гледајќи ја сликата на оџакот јасно е зашто нашиот народ го нарекол Чајниче



Прво се нафрливме на вагоните да ги откриеме фабричките плочки кои беа покриени со дебел слој на битумен



А потоа на главното, локомотивата и нејзиниот фабрички број,
за кој во возољубителските кругови многу се дискутира које е всушност оваја локомотива.
По макотрпно и внимателно гребење, стругање и чистење дојдовме до плочката со нејзините податоци



Но бевме прекинати од радоста за кратко, се појви полиционер со забелешка што правиме внатре во локомотивата.
Откако покажавме сите службени и приватни документи и овластувања,
учтиво се извини и ни пожела убав пат за назат предупедуваќи не дека имаме само уште неколку минути за да го фатиме возот за повраток назат.



Утрчавме на перонот каде машиновозачот веќе влагаше во локомотивата која бревташе постигнувајќи ја својата работна температура за тргнување



Звукот на сирената го означи нашето враќање, задоволни со завршена работа и наполнети батерии до следното возоњубителско патешествие.



П.С. Нашиот загонетен форумаш мораше да чека уште долго за да пристигне автобусот кој каснеше за да може да го продолжи понатаму патувањето,
а помислата му беше дека возовите каснат но не и автобусите
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #556 Posted: 17-May-2009 at 13:58
Тука не чека едно пропаднато ладно здание кое и самите патници го избегнуваат



Добо е возот е тука не чека и имаме уште малку време да завршиме уште една работа од мојата надрага преокупација

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #557 Posted: 17-May-2009 at 13:56
Патниците се слегуваат од возот и итааа кон градот и пазарот зашто денеска е пазарен ден во Кичево



Имаме на располагање помалку од два часа за повраток на возот назад во Скопје,
паѓа договор со Марјан прво да ја измериме станицата Кичево за еден наш сонародник кој живее во Шведска
кој сака станицата правејќи модел заедно со возниот парк кој веќе го има да ја презентира на собир во Стокхолм.



Почнуваме со мерење на станицата која оставена на забот на времето делува жалосно



Земајќи ги основните мерки од надвор на некогаш модерната станица тргнуваме внатре

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #558 Posted: 17-May-2009 at 13:54
Одеднаш шок за очите погледот нагло се стеснува и пред нас е уште еден импозантниот потфат,
тунелот испод планината Буковик со дожина од 7050 м



Во полумракот само се слуша татнењето на дизел локомотивата која морам да признаам дека стално ми побудува чуство
на машина со огромна скоро нескротлива снага. Но еве го крајот на тунелот



И полека нашиот воз спуштајќи се не носи во кичевската долина.



Пред нас се назира градот Кичево пратени паралелно со патот.



Влагаме во железничката станицата Кичево а со тоа за жал и крајната станица на оваја пругата

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #559 Posted: 17-May-2009 at 13:51
Пред нас е масивот Буковик кој треба да се совлада и по течението на Лакавица и Падалишка река
почнуваме да се качуваме преку повеке мостови со големи височини, сечејќи го патот повеќе патои со пругата.



Одеднаш се отвара една долина со поглед од кој застанува здивот, сваќаме дека сме на најголемиот објект. мостот кај Србиново



Погледот неможе да упие се што во трен се менува, оденаш ја здогледувам старата траса и мостот од некогашниот мал воз
наречен Чајник или Пампур кој уште во далечната 1916 почнал да се гради од Горче Петров до Охрид и во повеќе наврати се преплетува со денешната траса.



Целата котлина е испресечена со патови, патеки и козји делови за излез од неа кој сигурно не е лесен

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #560 Posted: 17-May-2009 at 13:41
Originally posted by La Linea

Многу интересно Владимир, се надевам вториот дел ќе биде качен брзо.

Едно прашање: Зошто возот Скопје-Кичево го влече маневарка, а не некоја друга локомотива? Нели таа пруга е електрифицирана?


Изгледа си се збунил и си ги помешал големите дизелки со маневарките. Маневарка е мала локомотива за редење на композициите, бидејќи ако ги местат со вакви големи ќе потрошат 10x повеќе нафта.

Туку што ме интересира мене, веројатно би била глупава идеја да се направи, но дали некогаш постоеле електрични маневарки? Не ја гледам практичноста во такво нешто, но дали постоеле (постојат) некогаш?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 34>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.309 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.