build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Фото/Видео
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Македонски железници низ слика и видео
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Македонски железници низ слика и видео

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 34>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1112
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 13-Nov-2020 at 21:01
Добри се овие реновирања на станици, од катастрофа ги доведуваат на ниво на некоја потпросечна афричка земја.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 12-Nov-2020 at 23:55
Може треба стратегијата на МЖ да им бидат вакви туристи
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 12-Nov-2020 at 23:35
Насловот на видеото заведува, ама на погрешен начин...

За сè има вторпат
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 08-Nov-2020 at 21:50

многу бомбастичен наслов за нешто очигледно... нормално дека на место каде што има локомотива што тежи многу тони, ќе има и пруга
инаку шала на страна, долж цел Гологанов, имаше остатоци од пругата порано... а вакви работи интересно е да се зачуваат во соодветен музеј, со оглед дека пругите кои се користеле веже ги нема, а скопската железница е еден многу битен дел од историјата на градов
имаме доволен број на локомотиви, вагони и артефакти за да се сместат во соодветен централен музеј, штета што ни се раштркани така низ цел град/држава...

Edited by zabegan - 08-Nov-2020 at 21:52
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 08-Nov-2020 at 17:51
Ха, оваа вест денеска ми го привлече вниманието:

ГО ЧИСТЕЛЕ ДВОРОТ НА СКОПСКОТО СРЕДНО УЧИЛИШТЕ „ВЛАДО ТАСЕВСКИ“ И ОТКРИЛЕ ПРУГА ОД 1926 ГОДИНА



Уредувајќи го дворот на средното училиште „Владо Тасевски“ во Скопје, директорот и дел од вработените откриле дека низ него поминува пруга стара речиси сто години. Пругата сите овие години биле невидлива за професорите и учениците бидејќи била затрупана со земја, но сега како што раскажува директорот Александар Сибиновски го разубавува дворот и ќе им биде корисна во наставата на учениците од смерот железнички сообраќај.

„До пред неколку дена не знаевме дека имаме вакво богатство во дворот. Ја откривме случајно кога работевме на поставување ново осветлување. Делот каде се наоѓа пругата беше нерамен и обраснат со треви и случајно видов дека ѕирка парче железо. Почнавме да го расчистуваме просторот и ја откривме пругата, на која е изгравирано дека е изградена 1926 година“, вели директорот на училиштето „Владо Тасевски“ Александар Сибиновски, кое пред 60 години било отворено како железничко-техничко училиште.

Откако ја откриле пругата вработените во училиште почнале да копаат низ дворот каде што имало остатоци од пругата, ја исчистиле, а за да добие автентичен изглед поставиле и камења в средина.

Во дворот на училиштето одамна стои и локомотива, една од двете кои своевремено сообраќале низ земјава. И таа со години не била одржувана и била обрасната со трева, а сега е реставрирана и оплеменета.

„Локомотивата е од 1936 година, иста таква има во паркот во Ѓорче Петров, а втората е донесена кај нас за да им послужи на учениците кои учат железнички сообраќај. Сето ова ме поттикна да ја возобновам идејата да се направи мал музеј на Македонска железница во дворот на училиштето. Токму покрај пругата има простор за тоа. Во Скопје живее голем колекционер и вљубеник во железница, кој поседува значајни артефакти кои се сериозно историско богатство. Би било убаво да има место каде тие ќе можат да се изложат и да се чуваат“, вели Сибиновски.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/go-chistele-dvorot-na-skopskoto-sredno-uchilishte-vlado-tasevski-i-otkrile-pruga-od-1926-godina/?fbclid=IwAR2gjQalQTQvn2dqi32E4f6upb2tgll7XYhRACjOHOfKAYwG01L_AcOpgAc#.X6Zpkk3OjRo.facebook
За сè има вторпат
Back to Top
marfimk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Feb-2012
Online Status: Offline
Posts: 189
  Quote marfimk Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 15-Sep-2020 at 17:22

Во 1967 се планира да се започне со отфрлање на парната влеча


Back to Top
marfimk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Feb-2012
Online Status: Offline
Posts: 189
  Quote marfimk Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 15-Sep-2020 at 17:16
Интересни податоци за ЖТП Скопје од монографијата "Скопје денес 1967"

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 23-Aug-2020 at 16:44


фото: Петар Трајков

https://twitter.com/p_trajkov/status/1296440989377331200/photo/1

Edited by Џоле - 24-Aug-2020 at 11:41
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 10-Aug-2020 at 09:31
За сè има вторпат
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 01-Aug-2020 at 01:14

замисли турситички спин да ги условеа ЛИМАК да им бидат Стреите во форма на оној од перонот на Стара Железничка но и Фоајеата во ентериер ко тогашниот ...

https://atablewithaview.com/skopje/skopje-the-old-railway-station/







не ми е јасно зошто во СХС не стаиле Коњаник и во тревников

Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 24-Jul-2020 at 16:31

замисли туристички спин да вакви, Шинобуси би рекол, ги реставрираат за Туристички Тури пр. по Кеј в Скопје, можеби некој друг Град, евала во Охрид како меѓуградска спојка со Струга, можеби Ресен со Маркова Нога ...

се сеќавам низ Магла ги имаше на Железничка горе, ама не ми оди слика в глава дека сум се возел вонив, чинам и 90-тите ко да имаше тук таму ваков Вагон на Шини кајнас ...

... незнам зошто но и само како Билетара на која и да е Железничка Станица во земјава да го стокмат па ќе биде појава, нешѕо налик онаа на ЈСП кај Транспортен, но и таму требаше да увезат некоја Лејланд Шасија од Англија ...
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 24-Jul-2020 at 16:12
Се имам возено во еден ваков, порано, ми се чини во средината на 1990-те години, сообраќаше на релација Скопје-Куманово и обратно.
За сè има вторпат
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 24-Jul-2020 at 15:55
Originally posted by Zelenikovo

оХо ЈСП на Шини уште во боја да е фоткава ...

http://www.railfaneurope.net/list/macedonia/macedonia_mz.html [1]

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 16-Jul-2020 at 21:48
Ohrid train



фото: John Phillips

https://www.flickr.com/photos/72213853@N03/50118693923/
За сè има вторпат
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 28-May-2020 at 17:18

оХо ЈСП на Шини уште во боја да е фоткава ... туку дали имало тогај Отворени Товрани Вагони, мотивација плус да се потсетат Сите дека таква појава не е некој баук ниту скапа работа ...

http://tirekovmirece.com/Novost/Колска-ги-изработи-првите-пет-вагони-за-МЖ-транспорт

а за да се натераат надлежните да пуштат Срце за поуба Вело-Атмосфера
што ќе ги чини кошта изнесува да склепаат соодветни Вело-Приколки
незнам работи ли сеуште Колска или пак ја потекоа!?

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=3541&KW=Вело-Приколка&PID=240259#240259
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 28-May-2020 at 17:07
Не знам дали претходно сме ја имале фоткава (1962 г.):

За сè има вторпат
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 14-May-2020 at 08:46
Во Германија е редовна пракса товарни композиции да се со две локомотиви. Некогаш двете се напред, некогаш по една на двата краеви.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 14-May-2020 at 08:11
Сигурно бил многу натоварен, па за повеќе сила. Веќе и стари се машиниве, ништо нема мрднато.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 13-May-2020 at 19:42
Станицата во Ѓорче Петров, од пред некој ден:











(товарниот воз имаше локомотиви од двете страни)
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 19-Feb-2020 at 10:48
Morning arrival at Gostivar, Gostivar Ohrid line. 1965. Note the apparent railcar on the right. I have no details. Standard gauge bufferstops to left.




John Phillips (flickr.com)
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 34>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.295 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.