build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Фото/Видео
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Македонски железници низ слика и видео
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Македонски железници низ слика и видео

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 34>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 25-Mar-2009 at 08:37
beTon, на жив човек не си налетал !!??, одлични слики

Изгледа ти горе а ја испод, на поваѓање


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 25-Mar-2009 at 09:35

па не се мои на некои попатни комшии на кои налетав случајно барајќи инфо за штрајкот со глад на железничарите пред неколку години...

јас сум малку залежан околу фотографирањево едно заглавен сум на 35ка а друго и време т'нко.

сега кога ја загледав твојава фотка со снегот во позадина ми текна дека како дете секоја зима имав екстра прилика да уживам во пејсажот од огромни мразулци на нова железничка, тоа редовно ќе испукаше некоја цевка, особено тука нели беше  поприлично запуштено под железничка, па тоа беа навистина моменти  како од филм на тарковски, да не имаш случајно фотки од осумдесетите од станица? 

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 25-Mar-2009 at 09:44
Знам на што мислиш, огромна маса од лед кај внатрешните олуци, но за жал немам Ohno
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 25-Mar-2009 at 21:05
Македонски железници ќе добие подолги вагони Roll%20eyes

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 25-Apr-2009 at 08:01
Пролетно чистење во МЖ - депо Скопје

Во игра дизел локомотивите MЖ 661-222, MЖ 661-221, MЖ 661-219 (EMD - General Motors) и MЖ 667-002 (TEM2)


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 29-Apr-2009 at 09:52
Конечно се сетиле да подзачистат, а мислам дека најдобра работа ќе направат доколку во Колска во Велес ги испратат спалните вагони и бифе-вагоните што им стојат во депона преориентација кон патнички вагони-2 класаBig%20smile!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 08-May-2009 at 14:40
МЖ 441-118 воз број 336 Солун - Скопје - Белград

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 16-May-2009 at 23:27
Тргнавме со патничкиот воз број 6902 од Скопје за Кичево во 8:00 часот од 5 колосек со исклучиво неичистената дизелка МЖ 661-220, но ако по утрото се познава денот ќе имаме прекрасно возољубителско патување, не гледајќи ја неја но слушајќи го нејзиниот прекрасен звук.



Гледајќи ги вагоните неможам да сватам кое задоволство е да се исцртуваат тие графити кој се и така безидејни редејки слова од некое име највероватно од некој наш замислен уметник



Тргнавме кон патничкиот вагонот од серијата Bm



Се потврди на самиот влез од вагонот дека ќе имаме убаво патување во скоро обновениот вагон



Во прекрасно светол и можеме да речеме идеално чист вагон, изненадување, внатре еден наш форумаш, кој за сега нека остане мала загатка.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 16-May-2009 at 23:33
Полупразните вагони кога стигнавме после 8 мин. во станицата Скопје север веќе се полнат со голем број патници



Скопје зад Зајчев рид останува зад нас



И со напуштање на западната обиколница навлегуваме во сосема нешто друго



Една преубава зелена котлина а во далечината Шара кон која тутни нашиот воз



Одеднаш пред нас за момент се појавува нешто за кое мислевме дека е надминато, но изгледа дека некој нејќе да се заборави !!??



Edited by Vladimir P - 16-May-2009 at 23:35
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 17-May-2009 at 00:00
Но да продолжиме понатаму со некои поубави погледи



Е еве не веќе во Тетовската станица која ако може да се каже е во најдобра кондиција о сите станици на овој правец, но со по некое паднато слово од називот на станицата и по кое скршено стакло.



Возот тутни низ равниот Полог а веќе патниците и ходникот потполно го завземаат



И близнакот на Тетовската станица - Гостивар која е различна само со мермерот со која е обложена па делува посочувана



Нагло доаѓа до драстична промена на пределот и природата, навлегуваме искачувајќи се по кањон каде на сите страни е расцветан багрем и секој миг се менуват прекрасни пејсажи



Продолжува,


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 17-May-2009 at 01:44
Прекрасни пејсажи за добар сон!
Владимир, знаеш каде да прекинеш со фотките, впрочем, оттука почнува фантазијата.
Прекрасна репортажа во првиов дел, а со голем мерак го очекувам делот на најубавата пруга во Македонија, Гостивар-КичевоBanana.
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 17-May-2009 at 01:48
Многу интересно Владимир, се надевам вториот дел ќе биде качен брзо.

Едно прашање: Зошто возот Скопје-Кичево го влече маневарка, а не некоја друга локомотива? Нели таа пруга е електрифицирана?
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 17-May-2009 at 10:13
Originally posted by BOJAN

...најубавата пруга во Македонија, Гостивар-КичевоBanana.

Во потполно се слагам, делот е да трчаш од енен прозор на друг незнаејќи што попрво да впиеш.

Originally posted by La Linea

... Зошто возот Скопје-Кичево го влече маневарка, а не некоја друга локомотива? Нели таа пруга е електрифицирана?

Не е маневарка, туку најснажната дизел локомотива - 661 наречена Кенеди, ина;е маневарка не би стигнала ни до пола пат а да не пукне буквално на тие успони. Иначе за жал тој дел од пругата не ни е електрифициран.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 17-May-2009 at 13:41
Originally posted by La Linea

Многу интересно Владимир, се надевам вториот дел ќе биде качен брзо.

Едно прашање: Зошто возот Скопје-Кичево го влече маневарка, а не некоја друга локомотива? Нели таа пруга е електрифицирана?


Изгледа си се збунил и си ги помешал големите дизелки со маневарките. Маневарка е мала локомотива за редење на композициите, бидејќи ако ги местат со вакви големи ќе потрошат 10x повеќе нафта.

Туку што ме интересира мене, веројатно би била глупава идеја да се направи, но дали некогаш постоеле електрични маневарки? Не ја гледам практичноста во такво нешто, но дали постоеле (постојат) некогаш?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 17-May-2009 at 13:51
Пред нас е масивот Буковик кој треба да се совлада и по течението на Лакавица и Падалишка река
почнуваме да се качуваме преку повеке мостови со големи височини, сечејќи го патот повеќе патои со пругата.



Одеднаш се отвара една долина со поглед од кој застанува здивот, сваќаме дека сме на најголемиот објект. мостот кај Србиново



Погледот неможе да упие се што во трен се менува, оденаш ја здогледувам старата траса и мостот од некогашниот мал воз
наречен Чајник или Пампур кој уште во далечната 1916 почнал да се гради од Горче Петров до Охрид и во повеќе наврати се преплетува со денешната траса.



Целата котлина е испресечена со патови, патеки и козји делови за излез од неа кој сигурно не е лесен

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 17-May-2009 at 13:54
Одеднаш шок за очите погледот нагло се стеснува и пред нас е уште еден импозантниот потфат,
тунелот испод планината Буковик со дожина од 7050 м



Во полумракот само се слуша татнењето на дизел локомотивата која морам да признаам дека стално ми побудува чуство
на машина со огромна скоро нескротлива снага. Но еве го крајот на тунелот



И полека нашиот воз спуштајќи се не носи во кичевската долина.



Пред нас се назира градот Кичево пратени паралелно со патот.



Влагаме во железничката станицата Кичево а со тоа за жал и крајната станица на оваја пругата

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 17-May-2009 at 13:56
Патниците се слегуваат од возот и итааа кон градот и пазарот зашто денеска е пазарен ден во Кичево



Имаме на располагање помалку од два часа за повраток на возот назад во Скопје,
паѓа договор со Марјан прво да ја измериме станицата Кичево за еден наш сонародник кој живее во Шведска
кој сака станицата правејќи модел заедно со возниот парк кој веќе го има да ја презентира на собир во Стокхолм.



Почнуваме со мерење на станицата која оставена на забот на времето делува жалосно



Земајќи ги основните мерки од надвор на некогаш модерната станица тргнуваме внатре

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 17-May-2009 at 13:58
Тука не чека едно пропаднато ладно здание кое и самите патници го избегнуваат



Добо е возот е тука не чека и имаме уште малку време да завршиме уште една работа од мојата надрага преокупација

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 17-May-2009 at 14:05
Малиот воз спомнат од погорните постови кој јурел по овие краишта со брзини од 10-15 км/час.
Гледајќи ја сликата на оџакот јасно е зашто нашиот народ го нарекол Чајниче



Прво се нафрливме на вагоните да ги откриеме фабричките плочки кои беа покриени со дебел слој на битумен



А потоа на главното, локомотивата и нејзиниот фабрички број,
за кој во возољубителските кругови многу се дискутира које е всушност оваја локомотива.
По макотрпно и внимателно гребење, стругање и чистење дојдовме до плочката со нејзините податоци



Но бевме прекинати од радоста за кратко, се појви полиционер со забелешка што правиме внатре во локомотивата.
Откако покажавме сите службени и приватни документи и овластувања,
учтиво се извини и ни пожела убав пат за назат предупедуваќи не дека имаме само уште неколку минути за да го фатиме возот за повраток назат.



Утрчавме на перонот каде машиновозачот веќе влагаше во локомотивата која бревташе постигнувајќи ја својата работна температура за тргнување



Звукот на сирената го означи нашето враќање, задоволни со завршена работа и наполнети батерии до следното возоњубителско патешествие.



П.С. Нашиот загонетен форумаш мораше да чека уште долго за да пристигне автобусот кој каснеше за да може да го продолжи понатаму патувањето,
а помислата му беше дека возовите каснат но не и автобусите
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 17-May-2009 at 14:09
Originally posted by гитардемон

... Туку што ме интересира мене, веројатно би била глупава идеја да се направи, но дали некогаш постоеле електрични маневарки? Не ја гледам практичноста во такво нешто, но дали постоеле (постојат) некогаш?

Да постоеле и постојат, но за рударски и фабрички потреби, кратки и лесни маневри.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 34>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.172 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.