build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Фото/Видео
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Македонски железници низ слика и видео
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Македонски железници низ слика и видео

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 34>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
SJCF View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 10-Nov-2009
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote SJCF Quote  Post ReplyReply #221 Posted: 22-Nov-2009 at 20:19
Многу добра репортажа Владимир  Applause

Дали знаеш кога се срушени тие два моста и кога е изграден сегашниот тунел?

Edited by SJCF - 22-Nov-2009 at 20:20
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #222 Posted: 22-Nov-2009 at 21:13

Но 1918-та година дошло до идеја за промена на трасата, најповеќе поради двата моста на Вардар кои носеле само главоболки.

 

 

Решено е да после стражарата трасата буквално го заобиколи масивот, така да се избегнат мостовите и со тоа да се иде само од десната страна на реката.

 

Трасата нагло е занесена кон десно правејќи остар лак.

 

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #223 Posted: 22-Nov-2009 at 21:15

Провлекувајќи се помеѓу масивот и реката,

 

 

излагајќи на нешто поширок терен, каде веќе почнува да се чуствува медитеранот преплавуваќи го теренот со диви смокви.

 

 

И од тука веќе трасата нормално се приклуќила на правиот дел поред самата река.

 

 

И трасата која доживеала втора промена.

 

 

Продолжува

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #224 Posted: 22-Nov-2009 at 23:42

Но, и тука не е крајот на оваја делница, 1959 година после многу перипетии и барања железницата добива дозвола да пробие тунел и да ги скрати маките со тркалата кој поради оштрата кривина морала стално да ги заменува изабените со нови.

 

Значи повторно на почеток кај Кадина река и градба на тунелот,

 

 

кој е со должина од 1238 метри и со сосема мал лак.

 

 

Излагајќи на другата страна од масивот

 

 

го фаќа правецот према југ

 

 

И денешната траса, за која се надевам дека во блиска иднина ќе има нова промена се за цел на зголемување на брзината на овој правец.

 

 

Но да ги пуштиме Вардар и пругата да течат и понатаму по преубавата клисура.

 

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #225 Posted: 22-Nov-2009 at 23:43

И само уште збирните промени од трасите кај Кадина река

 

 

До следната цел, стојалиштето Пчиња
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #226 Posted: 23-Nov-2009 at 09:37
Владимир што да се каже, многу интересна и едукативна репортажа. Едвај ја чекаме следната епизода Applause

Можеби оваа репортажа заслужува посебна нишка да се оддели од рандом фотките кои ги постираме во оваа најчесто?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #227 Posted: 23-Nov-2009 at 23:20

Ја напуштам станицата Кадина Река које нема никакво архитектонско значење за разлика од повеќето станици во Македонија.

 

 

и се упатувам према стојалиштето Пчиња која е на 5,9 км од тука, пратејќи го текот на Вардар и пругата која вијуга низ котлината.

 

 

Секогаш има нешто што монотонијата на ритамат на шинските праговите ќе го прекине.

 

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #228 Posted: 23-Nov-2009 at 23:22
 
Вардарска клисура – стојалиште Пчиња

 

Пред мене се појавува стојалиштето само еден електро објек ! Д али вредеше патот до тука ?

 

 

Тргнувам према ладовината под огромното дрво за мал одмор и размисла на која страна да продолжам.

 

Ми приваѓа мештанин-викендаш, кој повеќе време проведува тука него во Скопје и ми раскажува за згодите и незгодите на ова стојалиште.

Погледот ми го влече жената на тремот, ако помисливте дека тоа е неговата сопруга, како и многуте сте се измамиле, тоа е кукла која патниците на оваја релација ги остава стално во недоумица.

По подолгиот разговорот и препораките одлучувам каде најпрво да тргнам
 

Стојалиште Пчиња  41°49'7.83"N   21°40'10.20"E
 
Продолжува


Edited by Vladimir P - 06-Dec-2009 at 20:34
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #229 Posted: 29-Nov-2009 at 11:55

Ме упатија да тргнам по „рибарската патека“, на која ме престетнува експресниот воз за Гевгелија,

 

 

и веќе по пеесетина метра можеше да се примети каде води таа патека, висечи мост на Вардар помеѓу пругата и виадуктот од автопатот Е75

 

 

Целиот  утопен во зеленило и мир кој е „реметен“ едино од звукот на реката.

 

 

Зеленилото веќе полека се труди да ги спои двете стани од обалата.

 

 

Да продолжам понатака сигурно ќе ми биде потребно повеќе време да се пробијам нис сето тоа зеленило да би стигнал до сливот на Пчиња во Вардар, па од средината на мостот се враќам назат да од некоја висина го усликам тој дел.

И на повраток гледам дека во употреба се два сигнала на оваја делница.

 

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #230 Posted: 29-Nov-2009 at 11:56
Originally posted by Vladimir P

Продолжува


Smile

BTW едно прашање Владимир. Дали ти се сликиве правени од воз или си направил прошетка по дел од пругата? Ме интересира дали таква прошетка е можна? Дали има некакви патеки покрај пругата или мора да се пешачи по самата траса?

Пределот е навистина убав и интересен и кога би се подобрило времето би било интересно човек да си одбере некое пристојно растојание и да изоди две три станици.

Имаш ли некакви информации колкава е просечната раздалечина меѓу станиците, кој е максимумот и кој е минимумот?
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #231 Posted: 29-Nov-2009 at 11:56


Само што го напишав ова ти веќе си продолжил со репортажава а и делумно си ми одговорил на прашањето LOL
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #232 Posted: 29-Nov-2009 at 12:06

Повторно назад и повторно познатиот звук и тлото кое испод мене подрхтува.

 

 

Полека се качувам по козјата патека обвиена сета во зеленило и звукот на природата.

 

 

Занесен во тие заборавени звуци ми протатнува “шпанецот“ за Кочани,

 

 

На затоа змиестата товарната композиција успевам да ја уловам во мојот објектив иако веќе доста заморен од качувањето,

 

 

на чие чело ја влече MZ 441-755

 

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #233 Posted: 29-Nov-2009 at 12:21

И еден кадар каде се утопува во зеленилото

 

 

Таман помислив на еден краток одмор и да го потражам устието на двете реки, кога „горбачов“ MЖ 412-055/056 излезе од зеленилото.

 

 

Застанува на стојалиштето Пчиња па прилика да се услика без брзање.

 

 

И настана повторно мир и момент да се услика устието на двете реки и рајот на риболовците.

 

 

И на крај на овој дел од приказната Со железница низ Македонија, една панорама на стојалиштето Пчиња.

 

 
Продолжува
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #234 Posted: 29-Nov-2009 at 13:08
Секоја чест Владимир, навистина прекрасна репортажаApplause.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #235 Posted: 29-Nov-2009 at 14:18
Originally posted by pbanks

 ... Ме интересира дали таква прошетка е можна? Дали има некакви патеки покрај пругата или мора да се пешачи по самата траса?

Пределот е навистина убав и интересен и кога би се подобрило времето би било интересно човек да си одбере некое пристојно растојание и да изоди две три станици.
Имаш ли некакви информации колкава е просечната раздалечина меѓу станиците, кој е максимумот и кој е минимумот?
Стаза покрај пругата нема, овен мали делници кој најчесто се од станиците кон некоја блиска дестинација.
 
Иначе чудно кај овие три станици Кадина Река, Пчиња и Рајко Жинзифов (наредна станица од репортажата) нема никакво населено место па така ни некој пат.
Селата кој се од десната страна на пругата со станиците се поврзани со козји патеки, како онаја погоре.
Можда затоа природата во тој дел-кањон на МК е скоро недопрена, така да ретко ќе наидете на „пластика“
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #236 Posted: 29-Nov-2009 at 21:31

Но да се навратам уште малку на ова стојалиште и неговата преубава околина.  

 

Качувајки се да ја направам панорамата на Пчиња, веќе високата температура и успонот го сторива своето, немав снага да го продолжам патот уште за едно 800-тини метри до манастирот Св. Илија кој е длабоко утопен во букова и брезова шума и со исклучително ладна вода во него, која итекако ми беше потребна.

 

 

Почна повторно спуштање, кое секогаш е потешко од качувањето, но панарамата компензира се.

 

 

И повторно во близина на пругата.

 

 

И нова идеја за ново истражување, дали стојалиштето Пчиња секогаш било само стојалиште.

 

Продолжува

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #237 Posted: 01-Dec-2009 at 01:15
Во близината на самото стојалиште скриено од вегетацијата се назират некој рушевини.



Остатоци од некогашната станица, кои допрва треба да се истражат и премерат



Со пажливо разгледување можат да се распознаат пет столба од некогашната станица.



Постоење на подрумски простории



Сите премерени мерки укажуваат дека тоа било станица од негде четврта класа.
И добиената реконструкција на основа на станицата Пчиња



Со прекрасна фасада на спрат и тараса која лежела на железничките столбови.
Но се гледа дека едно крило од симетријата е изоставено како кај останатите станици од тој тип. И проблем со едниот прозор помеѓу столбовите ?



Цртеж позајмен од С.Илиќ и неговата претпоставката како би изгледала станицата Пчиња, со мала моја корекција во асиметријата.

Продолжува
Вардарска клисура – станица Рајко Жинзифов
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #238 Posted: 05-Dec-2009 at 19:58
 
Вардарска клисура – станица Рајко Жинзифов

 

Возачите кој поминуваат на автопатот  Скоје – Велес на E75 сигурно е запазиле прекрасната железничка станица длабоко во кањонот на реката Вардар – Рајко Жинзифов

 

 

Која полека заблеснува со сета своја убавина на првите сончеви зраци.

 

 

И неколку детали од преубавата пластика.

 

 

Оградата од ковано железо.

 

 

Прекрасна фасада

 



Edited by Vladimir P - 06-Dec-2009 at 20:36
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #239 Posted: 05-Dec-2009 at 20:00

Часовник кој давно престанал да го мери времето,

 

 

и оставил овакво преубаво здание да го чека забот на времето.

 

 

Но кога ќе ја заобиколим по скалите кој полека природата ги прекрива,

 

 

 изгледа времето не е потполно застанато.

 

 

Сепак некоја цивилизација проваѓа во близината

 

 
Продолжува
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #240 Posted: 05-Dec-2009 at 21:57

Но да се вратам на на мојата тема,

 

 

Пратејќи ја пругата тргнувам кон правец на Велес,  нерадо оставајќи ја станицата за која има уште многу да се раскажува.

 

 

Секаде обилно зеленило, водите на Вардар и во длабочината прекрасен виадукт

 

 

Секаде околу бујна вегетација и пругата која кривуда.

 

 

И после педесетина прејдени метри утопен во зеленилото се назира објект

 

 

И патокази кои ме стават во недоумица, право или лево

 

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 34>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.453 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.