Македонски железници низ слика и видео |
Post Reply | Page <1 3132333435> |
Author | |
MarkoMK
Newbiе Joined: 15-Apr-2011 Location: MK Online Status: Offline Posts: 7 |
Quote Reply #641 Posted: 14-Oct-2021 at 23:03 |
Гледам има постови за железничката линија од Скопје до Охрид.. па ме интересира доколку некој знае дали се уште постои таа траса, дали може некако да се најде на гугл мапс..
Интересно би било кога веќе поминувал воз таму можеби би можело со мала инвестиција да се направи некоја рекреативна, пр. велосипедска патека.. |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15233 |
Quote Reply #642 Posted: 31-Oct-2021 at 10:53 |
За сè има вторпат
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #643 Posted: 31-Oct-2021 at 11:42 |
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15233 |
Quote Reply #644 Posted: 12-Nov-2021 at 17:54 |
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15233 |
Quote Reply #645 Posted: 12-Dec-2021 at 14:55 |
Сите фотки се од (веќе далечната) 1996 г.
MŽ 661 236 at Bitola, North Macedonia. 1996. by Adrian Nicholls, on Flickr 661 236 & 734 024 stabled at Bitola, Macedonia. by Adrian Nicholls, on Flickr 461 119 at Skopje. Macedonia. 1996. by Adrian Nicholls, on Flickr MŽ 661 235 at Skopje, North Macedonia. 1996. by Adrian Nicholls, on Flickr Edited by Џоле - 12-Dec-2021 at 14:58 |
|
За сè има вторпат
|
|
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 759 |
Quote Reply #646 Posted: 13-Dec-2021 at 11:08 |
|
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20742 |
Quote Reply #647 Posted: 19-Dec-2021 at 17:26 |
Репортажа на Телма: Со пладневниот воз од Битола до Скопје
Со пладневниот воз од Битола до Скопје тргнавме на патување да видиме какви се условите и зошто се помалку патници го користат железничкиот сообраќај. Половина час пред поаѓање возот е веќе поставен, се прават последните подготовки, но во чекалницата и на пероните одамна го нема метежот од патници како некогаш, иакo ова се уште е најевтиниот транспорт. Има денес многу патници?, го пршавме вработнеиот во билетарницата Нема да има денеска, одговори тој Патничкиот воз од Битола за Скопје тргна точно на време. Во гарнитурата со околу 200 седишта на почетната станица се качија 28 патници. Добар ден, вашиот возен билет, помина кондуктерот од сите патници До крајната дестинација, до Скопје, се потребни 3,5 часа. Познатиот експресен воз „Пелагонија“ , кој патуваше за помалку од 3 часа е укинат. Многу станици и опасни премини на пругата го забавуваат патувањето. Колку попатни станици имаме до Скопје? Попатни до Скопје имаме некаде триесетина. Засега сме навреме. Овие патни премини се премногу опасни, рече машиновозчатот Николче Лисолајски. Македонските возови не се доволно брзи, често се расипуваат, постојано се укинуваат линии, а нема ниту меѓународен транспорт на патници. Има 4 релации – од Скопје кон Табановце, Велес, Гевгелија и Битола, останатите времено не сообраќаат. Има само 3 моторни гарнитури и 2 локомотиви во патничкиот сообраќај, а од МЖ Транспорт велат дека не се доволно за да се организира планираниот возен ред. Додека во Европа и светот желензичкиот сообраќај е се поатрактивен, кај нас возовите се се попразни. Сепак железничкиот превоз, иако малку, има свои редовни патници До каде патувате? До Вашарејца. Често патувате? Често. Зошто со воз? Затоа што в село застанува, супер е патувањето, иако некогаш доцни возот, вели една редовна патничка Добро е, некогаш се случува да е ладно ноќно време, рече студент. Супер ми е, уживааме кога треба да заминам со воз, рече друг патник. И покрај сите недостатоци, вработените во МЖ Транспорт не пропуштаат да потсетат дека возот нуди предности кои ги нема ниту еден друг транспорт Преднсоти има многу. Временските непогоди не се пречка, има поголем капацитет, покомотен е, имаме толаети, безбедноста е на високо ниво, рече Николче Силев, кондуктер во МЖ Најмногу патници има во Битола и Гевглеија, најмногу фреквенција на патници има таму, рече Драган Атанасов, кондуктер во МЖ Официјалната статистика го потврдува катастрофалниот пад на патници последните години. Ако во 2011 со воз патуваа 1,4 милиони луѓе, лани имаше 250 илјади патница, а најверојанто годинава ќе биде уште полоша. Од Македонски железници за следната година најавуваат инвестиции од 400 илајди евра за модернизација на возовите. https://telma.com.mk/2021/12/19/репортажа-на-телма-со-пладневниот-воз/ |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15233 |
Quote Reply #648 Posted: 20-Mar-2022 at 18:30 |
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15233 |
Quote Reply #649 Posted: 22-Apr-2022 at 20:22 |
Пред приближно две недели бев на некоја планинарска тура која почнуваше од село Кожле, па во еден дел од турата се преминуваше и железничката пруга. На враќање успеав да сликнам еден товарен воз, кој можеби беше најдолгиот што сум го видел во животов кај нас (не може да се долови преку фотките). Возот идеше од Велес накај Скопје.
|
|
За сè има вторпат
|
|
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #650 Posted: 23-Apr-2022 at 18:06 |
Епа само Кинезите останаа да ги користат нашиве пруги. Сигурно имало околу 40 вагони, со толку имам видено барем.
|
|
MIKI1
Senior Member Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
Quote Reply #651 Posted: 25-Apr-2022 at 01:24 |
Како се покажаа кинеските локомотиви при користење? Нечиј коментар?...
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15233 |
Quote Reply #652 Posted: 02-May-2022 at 00:07 |
John Phillips (flickr.com) Ohrid line 1965 |
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15233 |
Quote Reply #653 Posted: 02-May-2022 at 00:14 |
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15233 |
Quote Reply #654 Posted: 08-May-2022 at 23:11 |
За сè има вторпат
|
|
ViktorMKD
Newbie Joined: 07-Jan-2016 Online Status: Offline Posts: 39 |
Quote Reply #655 Posted: 10-Jun-2022 at 12:59 |
Видео компилација од месец мај😉
https://youtu.be/XSd8i4k__ac |
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2029 |
Quote Reply #656 Posted: 10-Jun-2022 at 14:37 |
Од снимките се гледа јасно колку тоа на Велес му треба железнички прстен и да се извади железничкиот сообраќај надвор од градот. Сега градот е заложник на пругата, а реално градот не ја користи ефективно. Желеничката станица е тамо некаде на излез. Дури и за оние за кои може да е најкорисна, за нив не е корисна. Зборам за луѓето што живеат во Велес, а работат во Скопје.
- Постоечките коридори ќе се икористат за градски улици - Ќе ги нема оние премини со рамки да искршиш кола преку нив - Безбедноста нагло ќе се зголеми со самото тоа што нема возови да се движат низ населено место - Цели делови од градот кои сега се на некој начин "одсечени", ќе се интегрираат повеќе со градот. - Градот добива еден цел нов фронт на развој, градски парк како интегрален дел, можност за кеј на Варадр, можност за ширење северно преку Вардар. |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15233 |
Quote Reply #657 Posted: 14-Jun-2022 at 17:15 |
MACEDONIA - JŽ 33-090 by John Whittingham, on Flickr |
|
За сè има вторпат
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20742 |
Quote Reply #658 Posted: 24-Oct-2022 at 17:25 |
Europe's first chinese build trains! - Macedonian Railways Skopje to Prilep travel experience
In this video we look at Macedonian Railways MZT's relatively new Chinese build trains that traffic the line from Skopje to Bitola and Prilep. I will check out what it’s like to travel on these trains and how they compare to rest of the railways in the Balkans, are they any good? Come along as i look at the North Macedonian railway experience Travel info: Train type: CRRC MŽ 711 Route: Skopje to Bitola Train: IR 643 Distance: 179 km Journey time: 3h24m Average speed: 53 km/h Price: 400 MKD / 6.7 euro return |
|
Carpe diem
|
|
marfimk
Senior Member Joined: 18-Feb-2012 Online Status: Offline Posts: 195 |
Quote Reply #659 Posted: 30-Oct-2022 at 19:28 |
Една интересна композиција што ја сликав пред два дена на железничката станица во Прилеп. Квалитетот е малку лош, сликано е од возење. |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15233 |
Quote Reply #660 Posted: 11-Jan-2023 at 20:25 |
Некој странски љубител на железницата престојувал кај нас во октомври 2022:
Bitola Train Station by Rail Explorer, on Flickr Bitola 18:26 to Skopje 21:49 by Rail Explorer, on Flickr Bitola 18:26 to Skopje 21:49 by Rail Explorer, on Flickr Bitola 18:26 to Skopje 21:49 by Rail Explorer, on Flickr Bitola 18:26 to Skopje 21:49 by Rail Explorer, on Flickr Skopje Train Station by Rail Explorer, on Flickr Skopje Train Station by Rail Explorer, on Flickr Skopje Train Station by Rail Explorer, on Flickr Skopje Train Station by Rail Explorer, on Flickr Veles by Rail Explorer, on Flickr Veles by Rail Explorer, on Flickr |
|
За сè има вторпат
|
|
Post Reply | Page <1 3132333435> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |