build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Фото/Видео
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Македонски железници низ слика и видео

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3132333435>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
MarkoMK View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 15-Apr-2011
Location: MK
Online Status: Offline
Posts: 7
  Quote MarkoMK Quote  Post ReplyReply #641 Posted: 14-Oct-2021 at 23:03
Гледам има постови за железничката линија од Скопје до Охрид.. па ме интересира доколку некој знае дали се уште постои таа траса, дали може некако да се најде на гугл мапс..
Интересно би било кога веќе поминувал воз таму можеби би можело со мала инвестиција да се направи некоја рекреативна, пр. велосипедска патека..
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15233
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #642 Posted: 31-Oct-2021 at 10:53
За сè има вторпат
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #643 Posted: 31-Oct-2021 at 11:42
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15233
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #644 Posted: 12-Nov-2021 at 17:54
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15233
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #645 Posted: 12-Dec-2021 at 14:55
Сите фотки се од (веќе далечната) 1996 г.

MŽ 661 236 at Bitola, North Macedonia. 1996. by Adrian Nicholls, on Flickr

661 236 & 734 024 stabled at Bitola, Macedonia. by Adrian Nicholls, on Flickr

461 119 at Skopje. Macedonia. 1996. by Adrian Nicholls, on Flickr

MŽ 661 235 at Skopje, North Macedonia. 1996. by Adrian Nicholls, on Flickr



Edited by Џоле - 12-Dec-2021 at 14:58
За сè има вторпат
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 759
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #646 Posted: 13-Dec-2021 at 11:08
   
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20742
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #647 Posted: 19-Dec-2021 at 17:26
Репортажа на Телма: Со пладневниот воз од Битола до Скопје



Со пладневниот воз од Битола до Скопје тргнавме на патување да видиме какви се условите и зошто се помалку патници го користат железничкиот сообраќај. Половина час пред поаѓање возот е веќе поставен, се   прават последните подготовки, но во чекалницата и на пероните одамна го нема метежот од патници како некогаш, иакo ова се уште е најевтиниот транспорт.

Има денес многу патници?, го пршавме вработнеиот во билетарницата
Нема да има денеска, одговори тој
Патничкиот воз од Битола за Скопје тргна точно на време. Во гарнитурата со околу 200 седишта на почетната станица се качија 28 патници.

Добар ден, вашиот возен билет, помина кондуктерот од сите патници
До крајната дестинација, до Скопје, се потребни 3,5 часа. Познатиот експресен воз „Пелагонија“ , кој патуваше за помалку од 3 часа е укинат. Многу станици и опасни премини на пругата го забавуваат патувањето.

Колку попатни станици имаме до Скопје?
Попатни до Скопје имаме некаде триесетина. Засега сме навреме. Овие патни премини се премногу опасни, рече машиновозчатот Николче Лисолајски.
Македонските возови не се доволно брзи, често се расипуваат, постојано се укинуваат линии, а нема ниту меѓународен транспорт на патници. Има 4 релации – од Скопје кон Табановце, Велес, Гевгелија и Битола, останатите времено не сообраќаат.

Има само 3 моторни гарнитури и 2 локомотиви во патничкиот сообраќај, а од МЖ Транспорт велат дека не се доволно за да се организира планираниот возен ред.

Додека во Европа и светот желензичкиот сообраќај е се поатрактивен, кај нас возовите се се попразни. Сепак железничкиот превоз, иако малку, има свои редовни патници
До каде патувате?
До Вашарејца.
Често патувате?
Често.
Зошто со воз? Затоа што в село застанува, супер е патувањето, иако некогаш доцни возот, вели една редовна патничка
Добро е, некогаш се случува да е ладно ноќно време, рече студент.
Супер ми е, уживааме кога треба да заминам со воз, рече друг патник.

И покрај сите недостатоци, вработените во МЖ Транспорт   не пропуштаат да потсетат дека возот нуди предности кои ги нема ниту еден друг транспорт

Преднсоти има многу. Временските непогоди не се пречка, има поголем капацитет, покомотен е, имаме толаети, безбедноста е на високо ниво, рече Николче Силев, кондуктер во МЖ
Најмногу патници има во Битола и Гевглеија, најмногу фреквенција на патници има таму, рече Драган Атанасов, кондуктер во МЖ
Официјалната статистика го потврдува катастрофалниот пад на патници последните години. Ако во 2011 со воз патуваа 1,4 милиони луѓе, лани имаше 250 илјади патница, а најверојанто годинава ќе биде уште полоша. Од Македонски железници за следната година најавуваат инвестиции од 400 илајди евра за модернизација на возовите.

https://telma.com.mk/2021/12/19/репортажа-на-телма-со-пладневниот-воз/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15233
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #648 Posted: 20-Mar-2022 at 18:30
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15233
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #649 Posted: 22-Apr-2022 at 20:22
Пред приближно две недели бев на некоја планинарска тура која почнуваше од село Кожле, па во еден дел од турата се преминуваше и железничката пруга. На враќање успеав да сликнам еден товарен воз, кој можеби беше најдолгиот што сум го видел во животов кај нас (не може да се долови преку фотките). Возот идеше од Велес накај Скопје.





За сè има вторпат
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #650 Posted: 23-Apr-2022 at 18:06
Епа само Кинезите останаа да ги користат нашиве пруги. Сигурно имало околу 40 вагони, со толку имам видено барем.
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #651 Posted: 25-Apr-2022 at 01:24
Originally posted by Џоле

CRRC 443-002 & 443-004 at Dracevo by Trains in Macedonia, on Flickr


Како се покажаа кинеските локомотиви при користење? Нечиј коментар?...
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15233
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #652 Posted: 02-May-2022 at 00:07


John Phillips (flickr.com)

Ohrid line
1965
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15233
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #653 Posted: 02-May-2022 at 00:14
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15233
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #654 Posted: 08-May-2022 at 23:11
За сè има вторпат
Back to Top
ViktorMKD View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 07-Jan-2016
Online Status: Offline
Posts: 39
  Quote ViktorMKD Quote  Post ReplyReply #655 Posted: 10-Jun-2022 at 12:59
Видео компилација од месец мај😉

https://youtu.be/XSd8i4k__ac
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2029
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #656 Posted: 10-Jun-2022 at 14:37
Од снимките се гледа јасно колку тоа на Велес му треба железнички прстен и да се извади железничкиот сообраќај надвор од градот. Сега градот е заложник на пругата, а реално градот не ја користи ефективно. Желеничката станица е тамо некаде на излез. Дури и за оние за кои може да е најкорисна, за нив не е корисна. Зборам за луѓето што живеат во Велес, а работат во Скопје.

- Постоечките коридори ќе се икористат за градски улици
- Ќе ги нема оние премини со рамки да искршиш кола преку нив
- Безбедноста нагло ќе се зголеми со самото тоа што нема возови да се движат низ населено место
- Цели делови од градот кои сега се на некој начин "одсечени", ќе се интегрираат повеќе со градот.
- Градот добива еден цел нов фронт на развој, градски парк како интегрален дел, можност за кеј на Варадр, можност за ширење северно преку Вардар.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15233
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #657 Posted: 14-Jun-2022 at 17:15
I decided to try a visit to the Macedonia Railways depot today, having seen where it was located when I was riding a train from Skopje to Veles yesterday.

I asked about steam locomotives and was provided with a guide/escort to go and make a picture. He took me to look inside the carriage shed. The steamer had no identification and had been used for film-making with some elderly Wagon-Lits coaches that were parked outside.

I was able to establish, when back home, that it is Yugoslav Railways (JŽ) 33-090, a Jung 2-10-0. Built in 1944 for Germany (Deutsche Reichsbahn) as their 52 3234, it went to Yugoslavia in 1945.


MACEDONIA - JŽ 33-090 by John Whittingham, on Flickr
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20742
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #658 Posted: 24-Oct-2022 at 17:25
Europe's first chinese build trains! - Macedonian Railways Skopje to Prilep travel experience
In this video we look at Macedonian Railways MZT's relatively new Chinese build trains that traffic the line from Skopje to Bitola and Prilep. I will check out what it’s like to travel on these trains and how they compare to rest of the railways in the Balkans, are they any good? Come along as i look at the North Macedonian railway experience

Travel info:
Train type: CRRC MŽ 711
Route: Skopje to Bitola
Train: IR 643
Distance: 179 km
Journey time: 3h24m
Average speed: 53 km/h
Price: 400 MKD / 6.7 euro return



Carpe diem
Back to Top
marfimk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Feb-2012
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote marfimk Quote  Post ReplyReply #659 Posted: 30-Oct-2022 at 19:28
Една интересна композиција што ја сликав пред два дена на железничката станица во Прилеп. Квалитетот е малку лош, сликано е од возење.

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15233
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #660 Posted: 11-Jan-2023 at 20:25
Некој странски љубител на железницата престојувал кај нас во октомври 2022:

Bitola Train Station by Rail Explorer, on Flickr

Bitola 18:26 to Skopje 21:49 by Rail Explorer, on Flickr

Bitola 18:26 to Skopje 21:49 by Rail Explorer, on Flickr

Bitola 18:26 to Skopje 21:49 by Rail Explorer, on Flickr

Bitola 18:26 to Skopje 21:49 by Rail Explorer, on Flickr

Skopje Train Station by Rail Explorer, on Flickr

Skopje Train Station by Rail Explorer, on Flickr

Skopje Train Station by Rail Explorer, on Flickr

Skopje Train Station by Rail Explorer, on Flickr

Veles by Rail Explorer, on Flickr

Veles by Rail Explorer, on Flickr
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3132333435>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.188 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.