build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Фото/Видео
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Македонски железници низ слика и видео
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Македонски железници низ слика и видео

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 34>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 29-May-2009 at 23:32
Преминувам на другиот колосек каде свети горниот слој на шината по која сообраќајот не е сеуште заборавен.



Е евего мојот крај, станица Скопје Север, сртувам поглед наназад и помислувам ...



Иако пругата е само некој простран челик има некоја душа во сето тоа

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 03-Jun-2009 at 12:36
661-408 како тегли товарна композиција. Сликано кај Куманово.

1


2

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 03-Jun-2009 at 13:47
Cloverstack, прекрасна композиција и фото, кога е ова сликано ?
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 03-Jun-2009 at 13:51
Вчера Smile
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 03-Jun-2009 at 14:24
Со најсекси локомотивата што ја има МЖ Poke Дефинитивно ме потсеќа на американските акциони филмови од деведесеттите Rock

А само една ваква беше, така? (за со ваков нос зборувам)
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 03-Jun-2009 at 14:32
Originally posted by гитардемон

А само една ваква беше, така? (за со ваков нос зборувам)


http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=561&PID=34181#34181
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 03-Jun-2009 at 14:33
И ден денес слични такви крстарат по америка каде електрика е поим

Иначе има повеќе, тоа е серија 400, разликата од другите е што нема парен генератор - греење за композиција, затоа њушката е симната подоле.
(на линкот што го посочи моментално имаш кој броеви моментално трчаат)



Edited by Vladimir P - 03-Jun-2009 at 14:35
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 03-Jun-2009 at 14:40
Значи ова серијава 400 се за товарни возови, евентуално патнички во лето? Big%20smile
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 03-Jun-2009 at 14:44
Originally posted by Cloverstack

Значи ова серијава 400 се за товарни возови, евентуално патнички во лето? Big%20smile

Некогаш и во зима, сме чуле нели доста поплаки од патници LOL, мада новите патнички вагони имаат и електрично греење но ...
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 05-Jun-2009 at 10:49
Ако возот е влечен со 661 подсерија 400 , (всушност со било која подсерија од 661 )од електричното греење во вагоните нема да има никаква корист. Патем, електричното греење во возовите не е новост, го има кај нас барем 35 години.

На подсерија 400 и е основна намена влечење на товарни возови само поради тоа што нема склоп за греење на патнички возови а во лето е сосема рамноправна со останатите подсерии на 661.




Edited by polval - 05-Jun-2009 at 10:56
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 06-Jun-2009 at 08:05
Еве од нашиот приател спомнат на форумов Фабиан една репортажа од трасата Скопје - Кичево, направена прошлиот месец

http://www.fabian-vendrig.eu/trains/mz2009/slides/DSC_2999.html
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 09-Jun-2009 at 23:03
Еден ден со возот 8931 од Скопје за Велес на железничката станица Скопје

Маневарката МЖ 642-178 ги носи трите вагони на перонот број 3



Отправникот и машиновозачот со задолжителната папирологија



Репарираната МЖ 642-178 со доста загубени метални таблици од ознаките.



Вагоните кој „прекрасно“ се уметнички декорирани, можат да ги примат својте патници.



Од другиот крај веќе се приближува локомотивата која ќе ги носи на патот кон Велес



Веќе е спремна композицијата на чело со електричната локомотива МЖ 441-506 за поваѓање



За тоа време маневарската локомотива по завршената работа се враќа во своето депо



А нашиот воз веќе тргна кон својата цел



И полека се губи од видокругот, му пожелилуваме среќен пат.



До следното видување.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 10-Jun-2009 at 13:32
Владимир, какоо и обично интересен момент Cheers
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 11-Jun-2009 at 09:50
Хм, се надевам дека портокаловиот Горбачов е повлечен од релациите од санитарна инспекција, затоа што не задоволува основни хигиенски услови за превозBig%20smile.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 25-Jun-2009 at 13:29
23-06-2009 сончево утро на железничката станица Скопје. Патничкиот воз број 4901 веќе поставен на перон бр 3.



Дизел локомотивата МЖ 661-236 иако работи во мирен режим приближувјќи се кон неа буквално се осеќа по телото нејзината снага која чека да ја

испушти и ја повлече композицијата.



Точно во 6:46 часот по свирежот на отправникот, машиновозачот ја отпушти снажната дизел локомотива да забревта.



Ја напуштаме станицата на време иако двата часовника покажуват потполно различно време.



Полека го напуштаме сеуште заспаниот град.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 25-Jun-2009 at 13:31
Во меѓувреме се разменуваме со една дизелка од серијата 661.



И еве не веќе во станицата Лисиче каде отправникот не дочекува.



И по која минута веке познатиот свиреш и тргнуваме понатаму.



Дизелката татни понатаму.



Но набргу веќе мора да прикочува пристигаме во станицата Драчево, чие име е изведено до апелативот драч, што претставува име на вид трнливо растение (Paliurus aculeatus), со суфикост-ево.  



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 25-Jun-2009 at 13:35
Купеата веќе се полни така да и ходниците почнуват да бидат тесни за патничите кој и понатака бараат слободно место.



Следната станица е Јане Сандански со постамент на кој некогаш имало биста на македонскиот револуционер иначе познат и од некогаш популарниот македонски филм Мис Стон.



Следното место е стојалиштето Орешани, за многу грагани можда непознаница е дека тука е сместена една од водечките компании во Европа за изработка на повеќеслојни штампани плочки „Хај тек“.



Следува стојалиштето Ново Зелениково, иначе името Зелениково е поради зелениката или шимшир, која е многу застапена по околните ридови.



А потоа и самата станица Зелениково, каде во близината е археолошкото наогалишто од неолитот или познато како „неолитска куќа од Зелениково“

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 25-Jun-2009 at 13:38
Довагаме до малата станица Кадена Река каде истоимената река се влива во Вардар, иначе местото познато по ловиштето Кадина Река со прекрасната природа и терени од 21.100 хектара кои се простираат се до Солунска Глава.



Тука се разминуваме со патничкиот воз 3900 од Гевгелија за Скопје.



Полека навлегуваме во Таорската клисура и по течението на реката Вардар.



Возот тутни понатаму обвиткан од двете страни на пругата со прекрасната бујна вегетација.



А преку реката во висина се издига автопатот од коридор 10, помислувам кога би имало некој пат-патека која би идела по овие прекрасни предели ...

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 25-Jun-2009 at 13:41
Но тука ме прекинува свирежот на локомотивата и се појавува мојата крајна дестинација - станицата Рајко Жинзифов.



Го напуштам возот и се поздравувам со машиновозацот кој од отправникот добива знак за поаѓање.



Продолжува композицијата кон Битола а ја останувам сам на станицата пратен со зачудениот поглед на отправникот сигурно помислувајќи, што правам во оваја „пустелија“.



За една од поубавите железнички градби, станица Рајко Жинзифов која вреди подетално се опише, некој друг пат.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 25-Jun-2009 at 13:44
Applause како и секогаш убава репортажа. Овој пат и едукативна

Cheers
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 34>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.270 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.