build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Урбанистички целини
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

ГУП - Скопје

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 9>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 20-Sep-2008 at 22:24
Originally posted by mitatos

Супер е скицата што ја направи Clover@ но би можело да се помести малку понапред  ,а и има и други варијанти во врска со тунелот само што се потребни многу пари и не верувам дека некогаш тоа ке се изреализира ,градот ептен е сиромаф ,понекогаш има право тривка што се жали дека буџетот на Скопје е мал. Во право е.

Што да се помести понапред?
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 21-Sep-2008 at 00:13
Skicata od tunelot sto si ja pravel malku ponapred da ja namestis ,mislam poblizu do raskrsnicata, i tuka da se napravi nesto ovie drugite koli sto idat za bul. partizanski da pominat poslobodno ,znaci sepak partizanski da bide takva kakva sto e, a ulickava sto ide od bul goce delcev da ima i nekoj nadvoznajk imam videno na internet ima popametni idei , samo sto ti vikam deka problemot e vo budzetot na gradot.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8968
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 24-Sep-2008 at 11:09
@Clover

муабетот ми беше дека комуникацијата ВМРО-Партизанска може комплетно да се збрише за да се оспособи со полн потенцијал главната транзитна подземна артерија. Голем дел од таа гужва која моментално удира слепо во Тифани и трга по контурите на Мал Ринг воопшто не иде кон центар туку транзитира. Значи притисокот кон центар би бил многу помал и разгранувањето на сообраќајот може да се изведе уште на раскрсницата ПАртизанска-Климент Охридски (кон центар и кон Илинденска/Гоце Делчев).

Значи воопшто не би размислувал на варијанти каде би се создал bottleneck. Би идел или со онаа варијанта јавниот превоз да понира порано низ засебен тунел или со ова што јас го зборувам.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 24-Sep-2008 at 11:27
пбанкс оддамна се двоумам, и незнаев колку сум во право дека може да се збрише комуникацијата партизанска вмро. Ете сега гледам дека го делам исто мислење со некој друг. Инаку добра опција е!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8968
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 24-Sep-2008 at 12:02
Originally posted by lslcrew

пбанкс оддамна се двоумам, и незнаев колку сум во право дека може да се збрише комуникацијата партизанска вмро. Ете сега гледам дека го делам исто мислење со некој друг. Инаку добра опција е!


Па не и фали ништо на таа комуникација ама за повисока цел би ја жртвувал.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 24-Sep-2008 at 13:30
Јас мислам дека би било огромна грешка да се жртвува таа комуникација, само како тунелот би понирал со 6 ленти.
4 летни би биле доволно, особено со добри дополнителни решенија за јавниот превоз. Рачунај дека на целиот тој потег помеѓу соборна и народната банка евентуално ќе има само еден семафор, со што сепак ќе има голема проточност и со 2х2, за разлика од остатокот на оската Партизанска - Јане Сандански, каде има семафори на секој чекор. На крајот на краиштата, со тоа што се движиме кон строга имплементација на жолтите ленти, а дополнително ова со начинот на кој сакаат да го градат трамвајот, и Партизанска и Јане Сандански се сведуваат на 2х2.

Од помала важност, но сепак не за занемарување се и уличките кои ги спомнавме, а кои со укинување на комуникацијата Партизанска-ВМРО исто така би се блокирале.


Едит: Исто така да не го забораваме Јужен Булевар. Со негова реализација, реално ќе се намали важноста на овој тунел. Навистина трасите не се баш толку блиску, но проточноста и поголемата дозволена брзина на јужен, сигурно ќе биде примамлива луѓето што патуваат на поголеми растојанија да не ја бараат едноставно најкратката делница, туку севкупно најповолната.
Исто така треба да рачунаме со многу попроточна Илинденска.


Edited by Cloverstack - 24-Sep-2008 at 13:37
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 16-Oct-2008 at 23:19
Не ми текнуваше на подобро место да го постирам ова..

Originally posted by Вечер


Метрополата ќе се скроти со нова просторна рамка


Планот ќе биде основа за изработка на нова урбанистичка документација на регионот како и Генерален урбанистички план на Град Скопје


Македонската метропола ќе добие нова просторна рамка, а целиот скопски регион ќе добие нови насоки за уредување и развој врз основа на експертска анализа на активностите на жителите и состојбата со животната средина. Сите податоци ќе бидат внесени во единствениот стратешки документ Просторен план за скопскиот регион, а зелено светло за почнување на постапката вчера дадоа градоначалниците од десетте скопски општини, кои ги ставија своите потписи на меморандумот за соработка со Министерството за животна средина и просторно планирање и Агенцијата за планирање на просторот.

Со просторниот план ќе се разрешат проблемите со урбаната експанзија, ќе се лоцира проблемот со инфраструктурата, со комуналната и патната мрежа, ќе се дефинираат заштитните зони и ќе се воспостави режим на културното наследство, а ќе се ублажат или надминат проблемите во однос на заштита на животната средина и вода. Планот ќе биде основа за изработка на нова урбанистичка документација на регионот, како и нов Генерален урбанистички план на Град Скопје.
- Овој документ е од стратешко значење за локалната власт бидејќи во него ќе се прецизираат насоките за нашиот развој, како подобро да го организираме и уредиме просторот, да го подобриме животот на нашите граѓани - рече претседателот на ЗЕЛС Коце Трајановски. Министерот за животна средина и просторно планирање Неџати Јакупи потенцираше дека самиот ќе инсистира процедурите за донесување планот да се спроведат во определен термин, бидејќи тоа е главниот услов за стопанскиот развој на општините и на целата држава.

Просторниот план се изработува врз основа на Националната стратегија за просторно планирање на Македонија и се носи во две фази - нацрт и предлог. До крајот на годинава се очекува да се изработи нацртот, а потоа да се организира стручна расправа и сите сугестии да бидат внесени во предлог-планот. Финалната врзија ќе биде готова до крајот на идната година.

Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 17-Oct-2008 at 00:18

Меморандум за просторен план за Скопскиот регион

Градоначалниците на 17 општини во Скопскиот регион и Градот Скопје вчера потпишаа Меморандум за соработка со Министерството за животна средина и просторно планирање за изработка на просторен план на Скопскиот регион. До крајот на годинава планот ќе биде готов во нацрт-форма, по што ќе следува јавна расправа и изработка на предлог-верзијата. Просторниот план ќе го изработува Агенцијата за планирање.

Според министерот за животна средина, Неџат Јакупи, планот, кој претставува стратегија за рамномерен и одржлив развој, бара интензивна соработка на сите засегнати страни. Во Скопскиот регион, нагласи Јакупи, постои несоодветно користење на градежното земјиште, пренамена на земјоделско земјиште, концентрација на население во приградските населби, непланска изградба и слично.

Градоначалниците на скопските општини се задоволни од придобивките од просторниот план. Според претседателот на ЗЕЛС, Коце Трајановски, планот треба да го следи развојот на Скопје и да ги задоволи потребите на граѓаните. Просторниот план ќе биде стратегиски документ за управување и организирање на просторот, кој ќе содржи насоки за понатамошна изработка на генерални и детаљни урбанистички документи на општините. (С.Н.)

http://utrinski.com.mk/?ItemID=EBE48BE8BAF5924CB523A13507E57752


Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 05-Mar-2009 at 00:37


ГУП го ограничува Трајановски

Генералниот урбанистички план на Скопје го ограничува кандидатот на коалицијата „За подобра Македонија“ за нов градоначалник на Скопје, Коце Трајановски. Тој на вчерашната средба со евроамбасадорот Ерван Фуере истакна дека еден од приоритетите му е промена на ГУП.„Овој план стана пречка за развојот и за функционирањето на градот Скопје, од аспект на просторното уредување, што го почувствував како градоначалник на Гази Баба. Претходно ќе се работи на изработка на просторен план на градот Скопје и на Скопскиот регион. Со тоа ќе се овозможат предуслови за развој на градот, како што се изградба на индустриски зони, зони за домување, рекреација, спорт“, рече Трајановски.

Тој додаде дека сите потреби на граѓаните што се создавале со тек на времето треба да се вградат во новиот генерален урбанистички план, кој ќе ги отсликува моменталната состојба и проекциите за идниот развој на градот.
(С.Н.)


http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=3D401B98C946A24E9D6667A562404CC0
Статијата е прочитана 15 пати.


Да погодам, бришење на Крушевска република?!


Edited by La Linea - 05-Mar-2009 at 00:37
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 06-Mar-2009 at 20:46
За скицата:
Таа варијанта со лентите е нелогична.
Ако се оди со тој план тогаш треба да се оди со 2 ленти кон тунелот и 2 ленти кон раскрсницата со ВМРО. Многу е логично дека ќе се парализира тука сообраќајот помеѓу Католичка и ВМРО раскрсницата со една лента кон Центар. Друга работа, кон тунелот 2 ленти се сосема доволни тоа ќе бидат некои 300 метри додека да се влезе во тунелот и потоа се продолжуваат три, бидејќи тука нема во никој случај да се кочи сообраќајот нема ни семафори ниту раскрсница што значи дека 2 ленти према влезот се сосема доволни!
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Svabo View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 03-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Svabo Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 04-Jun-2009 at 20:43
По законот ГУП е устав а ДУП е закон. Ова го кажав сликовито, но за жал ДУП-овите не се прават во согласност со ДУП-от. Сите вие овде сте се сконцентрирале за сообраќајот, но ајде да продискутираме малку и за останатите сегменти од урбанизмот.

Edited by Svabo - 04-Jun-2009 at 21:12
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8968
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 04-Jun-2009 at 20:47
Originally posted by Svabo

По законот ГУП е устав а ДУП е закон. Ова го кажав сликовито, но за жал ДУП-овите не се прават во согласност со ДУО-от. Сите вие овде сте се сконцентрирале за сообраќајот, но ајде да продискутираме малку и за останатите сегменти од урбанизмот.


Дај тема јас сум за...

Инаку се слагам со метафората што ја искористи Thumbs%20Up
Back to Top
Svabo View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 03-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Svabo Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 04-Jun-2009 at 21:06
Еве ќе ви откријам лично искуство но без посебно прецизирање. По ГУП донесен 2002 соодветното место е означено како “спортски центри и терени“ (шифра 631). На истото место има донесено ДУП од 1998 каде што тука предвиделе едно игралиште, црква и паркинг. Со приговарање на планот (некаде 2007) и барање да се прилагоди према ДУП. И се беше попусто. Едноставно некои бариери се непремостливи. 

Edited by Svabo - 04-Jun-2009 at 21:07
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 04-Jun-2009 at 21:12
Се разбира, не е првпат токму оние што треба да го штитат тој поредок најфлагрантно да го погазуваат. ДУП-ови не се во согласност со ГУП-от, дозволи за градба не се во согласност со ДУП-ови, ДУП-овите постојано се преправаат од секакви причини, само не за да се корегираат слабостите и да се подобрат. Ужаснат сум што може да ни донесат измените на ГУП-от кои се во процедура.

Жалосно е затоа што грешките во урбанизмот се многу скапи, тешко се исправаат, а штети трпат генерации и генерации.

Svabo може ли да прецизираш за која локација поточно станува збор во примерот што го посочи?


Edited by Cloverstack - 04-Jun-2009 at 21:13
Back to Top
Svabo View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 03-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Svabo Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 04-Jun-2009 at 21:15
Не, бидејки е во процес на судска постапка и не би сакал да пишувам за тоа. Но покасно ќе споменам еден друг пример од општина Центар.

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8968
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 10-Jun-2009 at 15:58
бескрајни стратегии и анализи, никаква реализација, се по старо... 15 месеци само за стратегијата. Во оваа земја времето и јавните пари навистина немаат никаква вредност.

Шпанска фирма ќе ја изработува студијата за сообраќајниот систем на град Скопје

Компанијата “Идом инжинериа и консалториа С.А. “ (Idom ingeneria y consultoria S.A.” од Шпанија е избрана за најповолен понудувач на јавната набавка на услуга за изработка на Студија за сообраќајниот систем на град Скопје со идејни проекти за сообраќајниците: Булевар “Св. Климент Охридски“ и подземната сообраќајница од Соборниот храм до Комплексот банки.

Најповолниот понудувач треба да изготви Студија за сообраќајниот систем на Скопје. Сообраќајната студија ќе треба да ги потврди програмските определби на важечкиот ГУП на Скопје или да согледа можности од поинакви програмски определби за социо - економскиот и просторен развој на градот.


Во изработката на Студијата предвидена е реализација на анкета за прибирање на податоци поврзани со социо-економската состојба и потребите за мобилност на граѓаните во Градот, за која ќе се изработи посебна методологија. Врз база на податоците од анкетата и дефинираните цели за развој на сообраќајните системи во градот, ќе се направи модел  за прогноза на идната побарувачка за транспорт на долг период.

Проектот се предвидува да биде реализиран во период од 15 месеци, а студијата ќе ги опфати сите десет општини кои според последната територијална и административна организација го сочинуваат Скопје.

http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=57307&kategorija=2

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 11-Jun-2009 at 06:46

Новиот генерален план ќе ја отслика реалноста во Скопје


Според градоначалникот Трајановски, сегашниот план е пречка за развојот на градот и тој би требало да сеизмени за година и пол

%20
Скопје може да добие нов генерален урбанистички план за година и пол, било договорено на вчерашниот координативен состанок на скопските градоначалници. Градоначалникот Коце Трајановски истакна дека сегашниот план е пречка за развојот на Скопје, како дека и општините имаат забелешки што дополнително ќе бидат разгледани и вметнати во измените. Тој најави дека планот треба да ја отслика реалноста во градот.

- На пример, има места што биле планирани за лесна индустрија, но таму во изминативе години се изградиле куќи. Една од целите со новиот план е сите локации да си ја добијат вистинската намена за која се користат - рече Трајановски.

Деталите за новиот план дополнително ќе се утврдуваат. Вчера немаше најави дали со измените ќе се реализира идејата на Владата за изградба на станбен комплекс на местото на касарната „Илинден“, елитна населба кај воените објекти во Бардовци, како и станбено-деловни згради во касарните во Аеродром и во Ѓорче Петров. Се очекува генералниот план да се приспособи и кон веќе усвоениот детален урбанистички план за Малиот ринг, со кој се овозможи изградба на црква на плоштадот „Македонија“, а максималната висина на објектите во строгиот центар се зголеми од 21 на 29 метри.

............

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=6109419875&id=14&prilog=0&setIzdanie=21708
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 11-Jun-2009 at 13:01
Одлично, ГУП-от ќе го прилагодуваат на ДУП-овите. Супер почеток на прекројувањето, да не речам касапењето на ГУП-от.
Навистина сум вџашен, бидејќи многу работи укажуваат на тоа дека има голема веројатност да се направи ГУП кој ќе го осуди Скопје на успорен и неправилен развој и ќе го направи многу понепријатно место за живеење. Се разбира за лош ГУП цената ќе ја плаќаат генерации и генерации.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4687
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 07-Jul-2009 at 17:09

Мислам дека ова е добро решение, можеби поскапо и покомплицирано. Место да тунелот да излегува пред раскрсницата со "Климент Охридски", да излегува после неа, воедно да биде цела Партизанска. Под постоечката раскрсница да се направи нова, а бидејќи "Климент Охридски"е широк ќе има место и за две ленти во тој правец. Од "Климент Охридски" ќе останат барем две ленти во двете насоки кои ке излегуваат на горната раскрсница и ќе се поврзуваат со горниот дел од Партизанска. Црвените линие се местата каде што почнува спуштањето на тунелите. Исто така може да се направи и на раскрсницата кај Тифани. 

Друга работа е тоа што може да се направи поголемо и поумерено спуштање на тунелот. 

Исто така од соседните раскрсници до местата на спуштање има околу 150m.

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 07-Jul-2009 at 17:53
Фосил твојв предлог е идентичен со оној јас што го скицирав пред некое време. Еве го http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=604. Дефинитивно вака како што предлагаш и ти е многу посречно решение одколку некаква шикана околу тифани.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 9>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.172 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.