build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен превоз во Скопје (линии и возен ред)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 16>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15037
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 25-Jan-2014 at 15:29
Леле, а ја си помислив дека името на селото е измислено, т.е. заебанција   
За сè има вторпат
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 01-Apr-2014 at 23:06
Ќе знае ли некој да ми каже кој автобус вози до село Орман или уште поубаво до малите фабричиња од северната страна на селото покрај Лепенец на Качанички пат?

Edited by phenomenon - 01-Apr-2014 at 23:06
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 07-May-2014 at 15:22
Јас повторно би ја изнел мојата идеја за воведување на трета градска линија по должината на булеварот „Илинден“. Поради тоа што побрзо се стигнува до центар, се зголеми бројот на граѓани што ги користат 8 и 15А за да стигнат до посакуваните дестинации, така што се создаваат гужви кои можат лесно да се избегнат.

Мојот предлог е следен: линијата 2А што сообраќа од Сарај до Железара, наместо по Партизански одреди, да сообраќа по Илинден или на линијата 12, која сообраќа од Скопски саем до село Шишево да се пуштат дополнителни автобуси што би сообраќале по булевар Илинден. Во моментов, можам да забележам дека по Партизанска сообраќаат 2, 2а и 12, понекогаш и заедно, а тука се и приградските линии кон Ѓорче/Сарај, додека брзата траса што ја нуди булевар Илинден е целосно неискористена.

Edited by BOJAN - 07-May-2014 at 15:23
Back to Top
martind View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote martind Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 07-May-2014 at 18:12
целосно се согласувам!!!
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 07-May-2014 at 18:47
Леле, дај боже да се реализира ова некогаш. Патувањето по Партизанска по поставените десетици нови семафори и неработењето на долгонајавуваниот „зелен бран“ стана двојно подолго, па така ова ептен би ми го олеснило патувањето до факултет и назад, но и општо
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 07-May-2014 at 20:19
Долж Партизанска си работи нормално зелениот бран, не знам од кај ви се овие информации... Со автобус нормално дека нема никогаш да го фатите, кога вози со застанување, или со такси кога возат со 80-90.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2598
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 08-May-2014 at 12:36
Од прва рака, мислам дека зелените бранови веќе не функционираат на Партизанска и Илинденска.

Пример1: пешачкиот семафор кај Манапо/Лондонска? ми се затвора, додека тој кај Архивот е отворен. Дур да пушти зелено, овој вториот веќе пред затворање. Кај Архив, зелено и после 3 секунди се пали зелено на тој подолу, пред мостот ОН. За него да го фатам треба 100ка да качам.

Пример2: Илинденска, кај МИДА ми се отвара зелено, кај Борис се затвора семафорот, или треба 10 на саат да возиш за пак да отвори дур да стигнеш , или да имаш Ферари.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 08-May-2014 at 18:37
Originally posted by гитардемон

Долж Партизанска си работи нормално зелениот бран, не знам од кај ви се овие информации... Со автобус нормално дека нема никогаш да го фатите, кога вози со застанување, или со такси кога возат со 80-90.


Значи не ме зезај. Како што пишал и членот погоре, добри примери ти дал, кои се очигледни со голо око. Јас не викам дека автобусите ќе го фатат целиот зелен бран, но тие не ги фаќаат ни два семафори кои се на 20 метри, а не пак за друго. Еве го кажувам како редовен патник на двојка скоро секој ден. На пример, вчера со двојка патував 40 минути од Порта Влае до Бит-пазар, време за кое порано двојка стигнувала и до Автокоманда, така да ова што го зборам, не го вадам од ракав.

Поради несериозноста на градските власти со воведувањето на Центарот за контрола на сообраќај, кој освен за партиски вработувања, јас не видов да функционира, ние си патиме без зелен бран веќе подолго време, а него го најавуваа мислиш Америка ја откриле. Бар времево се стопли, па сега со велосипед стигнувам за 20-25 минути на истата релација
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 12-May-2014 at 10:05
ЗА ДА БИДЕТЕ РААТ – ЌЕ ИМА ПОВЕЌЕ АВТОБУСИ ВО ДЕНОВИТЕ КОГА ПЕНЗИОНЕРИТЕ СЕ ВОЗАТ ЏАБЕ
Објавено: 12/05/2014 11:00

Јавното сообраќајно претријатие „Скопје“ ќе им излезе во пресрет на скопјани кои бараат да се засили бројот на возила во деновите кога возењето за стари лица е бесплатно. Бесплатниот превоз важи во вторник, петок и во сабота, но на граѓаните проблем им е метежот што се создава во работните денови. Директорот на претпријатието, Мишо Николов, најави дека од јуни ќе го зголеми бројот на автобуси на пофреквентните градски линии.

avtobus nov jsp- На линиите со броевите „2“, „5“ и „57“ ќе се вметне уште по едно возило за почеток, а потоа и повеќе.

- Не дека нема поплаки од граѓаните за турканиците што се создаваат во автобусите во бесплатните денови за старите лица. Сепак, бројот на писмените поплаки до нас за овој проблем е многу мал – тврди Николов.

- Kога врнеше, ги немаше, но кога е сончево, тие ги полнат автобусите. Не е можно да им се укаже во кој период од денот да се возат. Тие имаат право кога сакаат да се возат – дециден е Николов.
http://mkd-news.com/za-da-bidete-raat-ke-ima-poveke-avtobusi-vo-denovite-koga-penzionerite-se-vozat-dhabe/
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 12-May-2014 at 11:05
Значи ќе се реактивираат старите крнтии?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 12-May-2014 at 12:04
Мислам дека не ни беа откажани тие, само што видов две „дупли“ како возат на петка и двојка

Најсмешното од се ми е, дека одлуката ја носат кога ќе стапи летниот возен ред, во кој бројот на автобуси се намалува, така што ова нема ништо да значи. Нема да плус автобус, туку исто автобуси.

Edited by ehrlich - 12-May-2014 at 12:06
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 12-May-2014 at 15:32
Originally posted by ehrlich

Мислам дека не ни беа откажани тие, само што видов две „дупли“ како возат на петка и двојка

Најсмешното од се ми е, дека одлуката ја носат кога ќе стапи летниот возен ред, во кој бројот на автобуси се намалува, така што ова нема ништо да значи. Нема да плус автобус, туку исто автобуси.


Тоа ти се вика сеење магла. Наместо да се каже дека бројот на автобуси на некои линии би бил ист и во летниот период, они велат дека се зголемил. Нова работна победа!
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 12-May-2014 at 15:57
На подолниот линк може да го погледнете интервјуто на директорот на ЈСП

Директорот на ЈСП, Мишо Николов, во интервју за Нетпрес говори за новите проекти и предизвици на претпријтието. Освен бесплатниот превоз за пензионерите, тој најави и беспалатен превоз за студентите, како дел од новата програма на ВМРО-ДПМНЕ, „Проверено“.

Воедно, Николов зборува и за честите насилства во автобусите на градскиот превоз, за воведувањето на електронски систем за наплата на билетите, доуредување на Милениумскиот крст, продолжување на Жичницата, како и изградбата на Панорамското тркало во близина на Камениот мост.

http://netpress.com.mk/skopje-na-dlanka-od-restoranot-na-mileniumskiot-krst/




Edited by kultuzin - 12-May-2014 at 15:59
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2598
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 12-May-2014 at 20:34
Originally posted by ehrlich

Мислам дека не ни беа откажани тие, само што видов две „дупли“ како возат на петка и двојка

Најсмешното од се ми е, дека одлуката ја носат кога ќе стапи летниот возен ред, во кој бројот на автобуси се намалува, така што ова нема ништо да значи. Нема да плус автобус, туку исто автобуси.



Башка во летниот период студенти и ученици многу слабо, а и дел од луѓето фаќаат по одмори... така да и онака помалку патници ќе имаат.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 25-May-2014 at 01:28
Originally posted by ehrlich

Originally posted by гитардемон

Долж Партизанска си работи нормално зелениот бран, не знам од кај ви се овие информации... Со автобус нормално дека нема никогаш да го фатите, кога вози со застанување, или со такси кога возат со 80-90.


Значи не ме зезај. Како што пишал и членот погоре, добри примери ти дал, кои се очигледни со голо око. Јас не викам дека автобусите ќе го фатат целиот зелен бран, но тие не ги фаќаат ни два семафори кои се на 20 метри, а не пак за друго. Еве го кажувам како редовен патник на двојка скоро секој ден. На пример, вчера со двојка патував 40 минути од Порта Влае до Бит-пазар, време за кое порано двојка стигнувала и до Автокоманда, така да ова што го зборам, не го вадам од ракав.

Поради несериозноста на градските власти со воведувањето на Центарот за контрола на сообраќај, кој освен за партиски вработувања, јас не видов да функционира, ние си патиме без зелен бран веќе подолго време, а него го најавуваа мислиш Америка ја откриле. Бар времево се стопли, па сега со велосипед стигнувам за 20-25 минути на истата релација

 
Знам дека не е соодветна тема, администраторите/модераторите слободно нека ги преместат постовите во соодветна тема.
 
Според информација што ја добив во текот на неделава што завршува, причината поради која таканаречениот "зелен бран" на булевар Партизански Одреди не функционира како што треба, е бидејќи градските власти не платиле редовна претплата за лиценцата на софтверот што го користат семафорите.
 
Наводно се користел ПИН код кој автоматски се менувал еднаш на не знам колку недели или месеци, а без плаќање на редовната претплата, фирмата која го развива тој софтвер не е обврзана да им го даде ПИН кодот на градските власти, кои се оставени со врзани раце и единствено што им останува е да ги остават семафорите да работат надвор од таканаречениот "зелен бран" сообраќаен режим.
 
Не знам колку е точна информацијава, но ја добив од луѓе кои се занимаваат со информатичка технологија, кои и самите ми кажаа дека ова не е 100% потврдена информација, туку е некаков чаршиски муабет низ фирмите кои се занимаваат со информатичка технологија, но претпоставуваат дека е точна бидејќи чаршиските муабети во ИТ индустријата многу ретко се неточни.


Edited by Dexter26 - 25-May-2014 at 01:29
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 31-Jul-2014 at 12:25
ЈСП на чекор до воведување на паметни билети

ЈСП „Скопје“ е на чекор до потпишување договор за воведување на системите за електронска наплата на билетите и за автоматска локација на автобусите, откако македонската компанија „Т-мобиле“ ја дала најповолната понуда на електронската аукција што се одржа во петокот. На аукцијата се натпреварувале компаниите „Т-мобиле“ и „Виста“, пренесува Дневник.



Претходно, по распишаниот меѓународен оглас се јавија четири компании, кои дадоа свои понуди за колку пари ќе ја набават и инсталираат опремата за воведување на двата система - домашните „Т-мобиле“, „Виста“ и „Асеко“, која соработува со турската фирма „Kент карт“, која се јави на претходниот тендер, како и „Асис електроник“ од Истанбул. Од овие четири фирми, две продолжија во последната фаза од набавката.
Овие системи се многу значајни за модернизацијата на јавниот превоз. Електронската наплата на билети значи дека патниците ќе имаат една електронска картичка на која ќе ставаат пари колку што сакаат, а при влегување во автобус со приближување на картичката до читач, ќе биде одземена сума колку за едно возење. Хартиените билети ќе бидат исфрлени од употреба, патниците нема да се задржуваат при влегување во возилото, ниту ќе купуваат билети од возачот. Овој нов тип на наплата ќе го намали и времето на стоење на постојките, како и времето потребно патниците да влезат во автобус и да ги поништат билетите, ќе ја намали готовината кај возачите, а претпријатието ќе има поголема контрола врз прометот. Тоа се карти што ќе се дополнуваат по припејд-принцип, како мобилните телефони.

Системот за автоматска локација на автобусите на патниците ќе има донесе поволност што додека чекаат на станица на електронска табла ќе можат да следат до каде е автобусот и за колку време ќе пристигне. Возилата ќе бидат следени преку сателит и информациите ќе се проследуваат во реално време. Претпријатието така лесно ќе го контролира времето на тргнување и пристигнување, како и на задржување на станиците.

Електронската наплата ќе биде воведена и во ЈСП и кај приватните превозници, односно ќе има единствена цена на возење во целиот градски и приградски автобуски превоз.

http://www.skopjeinfo.mk/gradot/1360297186/jsp-na-cekor-do-voveduvanje-na-pametni-bileti
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 31-Jul-2014 at 13:02
Аха, и сега тој што нема електронска картичка, доколку не се продаваат во возилото, од каде да си купи билет? Од десетте трошни билетари на ЈСП лоцирани на 5 километри една од друга?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 31-Jul-2014 at 13:30
Морам да признаам дека сум позитивно изненаден од исходот на тендерот.
 
Земајќи ги во предвид идиотизмите кои се случуваат во оваа држава изминативе 5 и повеќе години, типував или на Асеко или на овие турциве.
 
Позитивно сум изненаден од изборот на Ти-Мобајл за да ги обезбеди потребните автомати за потребите на ЈСП Скопје и на неговите патници и се надевам дека ова ќе остане конечна одлука, односно дека нема да се случи поништување на тендерот и повторно распишување на истиот.
 
Но воопшто нема да ме изненади доколку овој нов систем за наплата на билети стане функционален во далечна иднина, на пример во 2017 година, таман за наредните редовни избори - локалните избори 2017.


Edited by Dexter26 - 31-Jul-2014 at 13:31
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15037
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 31-Jul-2014 at 13:50
Originally posted by jyvation

ЈСП на чекор до воведување на паметни билети


Како што вели една стара кинеска поговорка, патот од илјада милји започнува со еден единствен чекор.
За сè има вторпат
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 31-Jul-2014 at 20:18
Originally posted by гитардемон

Аха, и сега тој што нема електронска картичка, доколку не се продаваат во возилото, од каде да си купи билет? Од десетте трошни билетари на ЈСП лоцирани на 5 километри една од друга?
тоа е тоа, проблемот е во ЈСП, а не во тоа што билетите се хартиени
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 16>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.