build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 313233
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #641 Posted: 16-Dec-2007 at 02:24
Originally posted by La Linea

Прво директен лет до Софија, сега ова... одлично. Коридорот 8 вклучува и автопат(обиколницата е дел од тој автопат, така?)? 


Да, обиколницата е дел од коридорот 8, ама што се однесува до завршување на пругата, јас не би се радувал без да има нешто поконкретно. Според мене таа треба да е врвен приоритет на државава, ама за жал изгледа не е така...

Сега да не испадне дека за се викам да биде приоритет, еве да резимирам... Кога зборуваме за трнаспорт, коридорот 10 веќе функционира и е профитабилен, па во ред е што се одеше на негово завршување (автопатско) и обнова (железница). Но сега кога такви проекти се подготвени и за нив се обезбедени средства, мислам државата треба што побрзо да се посвети на:
1. Пругата кон Бугарија
2. Урбаните автопати во Скопје
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #642 Posted: 16-Dec-2007 at 01:33
Прво директен лет до Софија, сега ова... одлично. Коридорот 8 вклучува и автопат(обиколницата е дел од тој автопат, така?)? 
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #643 Posted: 16-Dec-2007 at 01:09
Повторно...

http://www.kanal5.com.mk/ShowNews.aspx?ItemID=27285&mid=1500&tabId=1&tabindex=0

Бугарија и Македонија ќе лобираат за довршување на железничката пруга од Коридорот 8
Со пари од европските фондови ќе се доизградува железничката линија кон Бугарија. Македонскиот министер за транспорт Јанакиевски и неговата колешка од Бугарија- Никофорова, заеднички ќе лобираат кај европските лидери за да добијат уште дополнителни 240 милиони евра за доизградба на пругата. Ќе се прави повторна анализа од експерти од двете земји за оправданоста на железничката линија и проектот дури тогаш ќе се достави до европската унија.
 
Со железничкото поврзување се очекува да се зголеми економската соработка меѓу двете земји, особено во услови кога железничкиот транспорт во земјава доживува експанзија.
 
Пругата кон Бугарија започна да се гради уште пред десетина години. Проектот го стопира Светската банка заради економската неоправданост. Но идејата за доизградба повторно се актуализира откако Бугарија стана членка на ЕУ.  
 
Од 89 километри на македонска страна останаа недовршени уште 23. На бугарска страна останаа уште само 2 километри без железничка пруга.. таа е дел од Коридорот 8 еден од најважните делови кој ја поврзува Македонија со европските земји.   

(15.12.2007)





Edited by Cloverstack - 16-Dec-2007 at 01:09
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #644 Posted: 04-Oct-2007 at 18:45

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=9E785CE2984DD5479C0335054A3C52FA


Македонија и Бугарија ќе бараат пари за железничко поврзување од ЕУ

Нашата држава треба да изгради пруга од 85 километри до границата со Бугарија

Министрите за транспорт и врски на Македонија и на Бугарија, Миле Јанакиески Петар Мутафчиев, се уверени дека железничкото поврзување на Скопје со Софија ќе биде остварено за време на нивниот мандат. Македонија треба да изгради пруга од 85 километри до границата со Бугарија, а од бугарска страна се недовршени само уште шест километри. Ова го потврдија двајцата министри во Охрид по потпишувањето на документот за соработка за изградба на пругата, која е дел од Коридорот 8 и се протега од Варна во Бугарија до Драч во Албанија.

Токму ваквото железничко поврзување на Европа со Кавказ, подрачје богато со нафта, и регионалното поврзување меѓу трите земји се добра основа, сметаат министрите, да се побараат средства од Европската комисија за финансирање на македонско-бугарското поврзување со железница. До крајот на оваа година ќе биде завршена потребната техничка конструкција, а наредната година и финансиската и потоа ќе се бараат финансиски средства од европските фондови.

Според министерот Јанакиески, на Македонија и' се потребни над 200 милиони евра за изградба на пругата од Скопје до бугарската граница.

Инаку, железничката пруга од Скопје кон бугарската граница започна да се гради пред 15 години, а веќе десет години се запрени сите работи на оваа траса. Според Јанакиески, државата одвојува прилично големи средства за да се конзервира и да се зачува од уништување она што е направено досега.

Двајцата министри најавија и подобро авионско поврзување на Скопје со Софија со четири лета неделно, како и формирање заедничко тело за подобрување на поштенскиот сообраќајот. (МИА)



Ух баш би сакал да е вистина она што го викаат министрите дека до крајот на нивниоте мандати Македонија и Бугарија ќе бидат железнички поврзани, ама мислам дека не е баш реално. Исто  така се сомневам дека потценувачки се зборува за обемот на работата што треба да се изврши на бугарска страна. За градба навистина има малку, ама за темелна реконструкција којзнае колку.



Edited by Cloverstack - 08-Dec-2008 at 17:51
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 313233

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.203 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.