build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 33>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #381 Posted: 21-May-2009 at 15:52
Тоа се фабрички колосеци.

Инаку во просторниот план на РМ е предвидено железничката врска Кичево-Прилеп да биде преку Сопотница, што значи тоа разгранување е предвидено прилично појужно од Кичево
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #382 Posted: 21-May-2009 at 16:59
Originally posted by Cloverstack

Инаку во просторниот план на РМ е предвидено железничката врска Кичево-Прилеп да биде преку Сопотница, што значи тоа разгранување е предвидено прилично појужно од Кичево
Незнам каде би можело од тамо воопшто да се пробие траса по таков терен?! Единствено паралелно со Р514 кој и не е баш по рамен терен.

Edited by lslcrew - 21-May-2009 at 17:01
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #383 Posted: 21-May-2009 at 23:39
Тој крак е за сечење на патот и поврзување како рече Cloverstack за Сопотница , создавајќи железнички прстен - но еден убав ден


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #384 Posted: 22-May-2009 at 11:54
Да не бидам груб, ама да се гради пруга до 2020 година со брзина од 100 км/ч е чиста лудост!
Подобро да не ја прават, односно да не ја проектираат затоа што ќе направат поголема беља. Пругата треба да биде проектирана барем на 160 км/ч, ако веќе не можеме да размислуваме за европски пруги од 200-250 км/ч. Размислете што ќе се случува со европските возови во 2020 година и кои брзини тие ќе ги развиваат.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #385 Posted: 22-May-2009 at 12:54


Иако рељефот на добар дел од таа делница е неспорно огромен отежнувачки фактор за поголеми брзини, сосема се сложувам дека во денешно време 100km/h  е апсолутно премалку за такво значење. Па побогу, се работи за паневропски коридор. Всушност ние треба да размислуваме и како да ги подигнеме брзините на „старите“ делови.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #386 Posted: 22-May-2009 at 13:01
Пишува брзини од 100 km/h. Тоа значи дека од 100 km/h па нагоре ќе се движат брзините, а не до 100 или точно 100. Значи во најбавниот дел ќе бидат 100 km/h (макаршто јас не очекувам ни да се почне да се гради до 2020, ама така вика текстот). Јас барем така го разбирам.

Edited by гитардемон - 22-May-2009 at 13:02
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #387 Posted: 22-May-2009 at 13:26
Ако кој друг збор наместо „од“ би се употребил во таква реченица за една воопштена проекција?

Се разбира дека сите сегменти на пругата нема да имаат исти карактеристики, но мислам дека во просторниот план се работи за како што кажав воопштена проекција за скромна пруга, прескромна за таков коридор во денешно (идно) време.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #388 Posted: 22-May-2009 at 13:45
Но сето тоа е проекција пред 2,5 години, а знаеме дека дневно се менуват многу работи кај нас, така да и ова ама баш ништо не значи,
Главно да се почне нешто веќе во железничката инфраструктура, но и да се заврши.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #389 Posted: 29-May-2009 at 23:08
Прекрасно сончево утро за една тура низ дел од Скопскиот железнички јазол од железничката станица Скопје до станицата Скопје Север во должина од 8,7 км



Тргнувам од Транспортниот центар - железничка станица Скопје



Зад мене останува железничката станица и нејзините столбови и стапнувам на високиот земјен насип на која продолжува пругата



Пред мене се два колосека и пат по прагови и толчаник на кој сигурно некој дел од патиките ќе оставам



На самиот почеток од левата страна ја догледувам и еден дел од мојата цел, пете кули на ридот во населбата железара



Продолжувам понатаму со помислата дали е предалеку, но мислата веќе е прекината, наидувам на подвозникот кај делот наречен Керамидница



Edited by Vladimir P - 30-May-2009 at 07:58
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #390 Posted: 29-May-2009 at 23:11
Продолжувам размислувајќи, зашто растојанието на праговите од пругата не се за некој саниметар или подолги или пократки, никако човек да фати ритам во чекори на нив.



Но повторно нешто покрај самата пруга, ф-ка ЕВРОПА Скопје, со некој се надевам свој стар објект !



Се појавува рачва и мојата дилема, дали да продолжам по десната срана која ќе ме одведе понатаму по мојата траса или да продолжам право во правец на Табановце се до вкрстувањето на двете пруги подолу.



Продолжувам право заради објектите кој се гледаат покрај пругата. Пивара Скоје и се кристално средено во неа, но индустриските пруги до истата како се гледа до крајот на летото сигурно нема да се познае дека е некаде тука.



Продолжувам понатаму, ова што е пред мене е табла на која треба да биде испишано APB (автоматски патен блок) и стрелка десно, но изгледа дека и неја забот на времето е изела.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #391 Posted: 29-May-2009 at 23:14
Отеднаш, познат звук, вибрации и протунува возот 390 за Белград, затресувајќи ме мене но и камерата.



И еве ме над подвозникот на товарна и нејзината управна зграда.



Еден поглед наназад на излезната индустриск пруга од Пивара-Скопје, и жалење за нејзината неактивност



Спуштајќи се на кратко од насипот, една убава глетка, товарење контејнери на вагони.



Убава глетка, но штета што нема повеќе контејнери за товарење.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #392 Posted: 29-May-2009 at 23:17
И повторно познатиот звук во далечината и патничкиот воз 2901 од Табановци



Само што замина а еве го и возот 891 од Приштина на мостот на кој треба да се искачам за да продолжам по зацртаната траса.



Искачувајќи се по стрмнината на насипот се појавува и подвозникот на бул Војводина.



Продолжувам понатака на трасата која скоро е насипана со толчаник.



Се појавува и зградата на јавни и царински складишта на Фершпед - буквално на самата раскрсница на двата коридора 8 и 10

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #393 Posted: 29-May-2009 at 23:21
Веке станува опасно за моите нозе од косината и толчаникот, но во далечината се гледа железара и вреди да се продолжи.



Во меѓувреме се појавува и пругата од трианглата за поврзување на коридор 10 со 8



На самото удвојување на пругите се појавува уште еден подвозник веќе сум над автопатот кој води кон Скопје. Во длабочината се гледа уште еден подвозник, но за тоа можда друг пат.



Изгледа ме чека досаден дел од трасата.



Но секогаш има нешто што ќе ти го привлече вниманието. Испднато од некој на МЖ товарен воз од Приштина кон Солун.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #394 Posted: 29-May-2009 at 23:24
Но и понатаму има што да се види, мрежата на пруги во железара, некогашен загадувач на Скопје, денес зараснат со бујна вегетација.



Нигде неможев да најдам податок, колкава мрежа на пруги има во самиот круг на железара.



Но да се вратам на мојата траса, на повидок е првато стојлиште.



Уште еден подвозник кој води кон влезот во железара.



Но еве го проблемот - забрането снимање, упс...



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #395 Posted: 29-May-2009 at 23:26
Овдека времето како да застанало, на обледената табла на влезот распознавам делови од текстот - ... не заборавајте .. здрави и среќни ве очекуваат дома, среќна работа.



Сонцето веќе почнува да пече, по морав да побарам сенка за краток одмор.



Мислите полетаа на едно минато време, на гигантскиот објект пред мене изграден `70-тите години, и разлогот зашто е на ова место, во главниот град, во неговото централно подрачје.



Да продолжам понатаму додека сонцет не дошло во својот зенит, трасата почнува да зрачи топлина, но пред мене е веќе стојалиштето Железара Југ.



Иначе ова стојалиште требаше во 2005 да добие станична зграда, разлог: ЈП МЖ нема добиено одобрение за градба, што е спротивно на Законот за изградба на инвестициони објекти. Така да сега го имаме ова стојалиште со квази платформа.



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #396 Posted: 29-May-2009 at 23:28
И состојба на знакот-знаците на целата траса.



Го оставам стојалиштето позади мене.



Продолжувам понатаму, објетите од железара низ целата траса ме пратат од десната страна.



Но затоа од другата, едно не баш мало куче на пристојна далечина.



На повидок нова населба покрај трасата, и добро очуван светлосен сигнал, дали она куче на некој начин е чувар на овој дел!?.



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #397 Posted: 29-May-2009 at 23:30
Прекрасна глетка, се околу е расцветано и со опојни мириси од природата



И во густото зеленилото се појавува „чардак ни на небо ни на земја“



Праг по праг, столб по столб, продолжувам помеѓу зеленилото виснато од двете страни.



Зад кривината ја наслутувам мојата задна цел.



Влезните сигнали од станицата Скопје Север, остануват уште стотина метри и заслужен одмор



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #398 Posted: 29-May-2009 at 23:31
Предпоследниот подвозник на булеварот Х.Т.Карпош



На самиот подвозник е и излезот-капијата на пружниот излез од железара.



И тажната слика на трасата од железара, како многуте наши поранешни гиганти со нивните индустиски колосеци.



Останува некоја чудна грутка во градите гледајќи ги остатоците.



На да ја завршам мојата обиколка и да го заборавам овој дел.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #399 Posted: 29-May-2009 at 23:32
Преминувам на другиот колосек каде свети горниот слој на шината по која сообраќајот не е сеуште заборавен.



Е евего мојот крај, станица Скопје Север, сртувам поглед наназад и помислувам ...



Иако пругата е само некој простран челик има некоја душа во сето тоа

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #400 Posted: 30-May-2009 at 02:26
Владимир друг пат ако шеташ да не ти биде толку монотоно си можел да направиш репортажа од трасате на индниот булевар Хрватска. Инаку за репортажава Thumbs%20Up Yes
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 33>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.328 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.