Инфраструктура (општо) |
Post Reply | Page <1 2223242526 33> |
Author | |
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #461 Posted: 20-Feb-2010 at 17:57 |
Срамота од вкупно 925км железничка мрежа во Македонија електрифицирана е само околу 30% односно 312,66км. |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #462 Posted: 23-Feb-2010 at 23:04 |
Бетонски прагови за брзи пруги
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #463 Posted: 24-Feb-2010 at 00:14 |
"Наши" се овие? За постоечка пруга или за некоја нова што се планира да се гради? |
|
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #464 Posted: 24-Feb-2010 at 00:42 |
Да да наши се овие прагови и во голем број може да се видат на железничката станица Ѓорче Петров... |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #465 Posted: 24-Feb-2010 at 09:33 |
А зошто дремат вака, мислам дека и друг пат сум видел слики токму од овие прагови вака обраснати во трева?
Дали се предвидени за некоја специфична делница но се немало ресурси да се монтираат или...? |
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #466 Posted: 24-Feb-2010 at 09:36 |
vakvi pragovi ima vo seloto kaj sto e roden tatko mi supli kamen,kumanovsko selo ima iljadnici vakvi pragovi stojat so godini vaka.nameneti se za prugata kon bugarija koridor 8,prugata e izgradena 5-6km od supli kamen i tuka zavrsuva
|
|
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #467 Posted: 24-Feb-2010 at 20:27 |
Ги има во Шупљи Камен...ги има во Ѓорче Петров...ги има во Кадина Река...ги има во Трубарево...само прашање е до кога ке стојат гарирани покрај овие станици???
|
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #468 Posted: 24-Feb-2010 at 21:50 |
Со надеж дека набргу ќе се искористат |
|
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #469 Posted: 24-Feb-2010 at 23:02 |
,, Набргу "
|
|
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #470 Posted: 24-Feb-2010 at 23:08 |
Брзината на движење на патничките и товарните возови помеѓу станиците Драчево и Јане Сандански веќе цела година е ограничена на 50 km/h поради иструлени дрвени прагови кои може многу лесно да се заменат со овие бетонски што се на сликава ама...
|
|
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3609 |
Quote Reply #471 Posted: 24-Feb-2010 at 23:19 |
уф зар само просто заменување е, логиката е да има чистење, геодетски мерења, тампонирање, насипување, а сетне дури поставување, кое откако ќе се ретрасира правецот сетне оди како песна, гледав во хрватска обавезно го правеа ова напоредно пруга до пруга, никако врз постојната инфраструктура освен онаму каде и навистина за такво нешто нема место... не е толку просто колку што изгледа особено не доколку е потребно замена на главен и фреквентен правец!
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #472 Posted: 24-Feb-2010 at 23:20 |
Колку е скап/сложен зафатот на промена на прагови, дали е потребна да се направи и некаква нова подлога за бетонските прагови или....?
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #473 Posted: 25-Feb-2010 at 00:06 |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #474 Posted: 25-Feb-2010 at 00:17 |
Има уште неколку вакви "сервисни возила". Јас барем така знам ... Ретко се извршуваат интервенции за толку многу вакви Возила. Ама ако, од повеќе нема зиан. Што повеќе тоа поарно.
Edited by Danielbtmk - 25-Feb-2010 at 00:54 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #475 Posted: 25-Feb-2010 at 00:41 |
Јас ја имам „уловено“ оваа 1 2 |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #476 Posted: 25-Feb-2010 at 00:51 |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #477 Posted: 25-Feb-2010 at 14:33 |
Секоја чест за сликите. Браво |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #478 Posted: 18-Mar-2010 at 19:26 |
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #479 Posted: 20-Mar-2010 at 18:56 |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #480 Posted: 25-Mar-2010 at 18:44 |
Велес: Нефункционални рампи на железничките преминиАвтор: Владимир Митоски 25 март 2010, 13:32 Извор: Лисица Поради кражба на бакарен кабел од рампите на Македонски железници(МЖ) во Велешко вчера не работеше системот за спуштање и кревање на железничките рампи. Според Велешани ова е нов сериозен проблем за трите железнички премини кои во еден дел од денот не реагираа на потисната точка при поминување на железничката композиција. “Во неколку наврати возот поминуваше, но рампите не се спуштија туку напротив, остануваа во претходната положба“-посведочија велешани. Се претпоставува дека причина за неработењето е кражба на бакарен кабел од пругата, кој лесно се продава на откупните места во отпадите. Од МЖ велат дека се немоќни да се справат со кражбите бидејќи теренот кој треба да го штитат е огромен, а крадците се добро организирани и работата ја завршуваат за само неколку минути. Делот од пругата Скопје- Гевгелија која поминува низ Велес веќе во неколку наврати се покажа како опасна за граѓаните. Надлежните апелираат за совесност бидејки можно е кражбите да бидат фатални за нечиј живот./крај/лисица/вм Izvor: Makfaks, http://www.makfax.com.mk/#102816 |
|
Post Reply | Page <1 2223242526 33> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |