build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 33>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #221 Posted: 11-Nov-2008 at 11:26

Ќе допатува ли конечно бугарскиот воз?

Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески најави сериозни ангажмани за реализација на проектот Коридор 8 во делот на железничкиот сообраќај. Како што изјави Јанакиески, од буџетот за 2009 година ќе се одвојат 10 милиони евра за изработка на физибилити студија за конечна реализацијата на проектот доизградба на Коридор 8 во железничкиот дел. Меѓутоа, за зажувувањето на оваа долгогодишна идеја потребни се многу повеќе средства.
„За продолжување на активностите за изградба на железничкиот дел од  Коридор 8 е предвидена почетна инвестиција во висина од 10 милиони евра, но во текот на 2009 година ќе биде утврдена конкретната финансиска конструкција“, информираат од Министерството за транспорт и врски.
Коридорот 8 мора да ни стане визија за идниот развој бидејќи Македонија станува раскрсница и стратешки транспортен јазол на Балканот. Како континентална земја, ние мора многу повеќе да ги користиме предностите на транспортот со железница бидејќи без развиена мрежа на пруги, нема економски развој.
Пругата кон Бугарија се гради повеќе години. Работите се запрени и она што досега е изградено стои само како за декор.
Неофицијално, за реализирање на железничкиот дел од проектот Коридор 8, потребни се најмалку 345 милиони евра за делот кон Бугарија и уште околу 300 милиони евра за делот од Кичево до Албанија. Делот од железницата од Коридор 8 од Куманово до Кичево веќе е железнички поврзан, а се работи за околу 150 км постоечка железничка пруга.
Првичната замисла од Министерството за транспорт и врски беше давање на целиот Коридор 8 под концесија, а ако тоа не е можно, тогаш концесии ќе се даваат етапно односно делница по делница.
„Во однос на изработка на техничката документација за железничкото поврзување кон Албанија, ЈП „МЖ Инфраструктура“ на 29 септември годинава распиша оглас за доделување на договор за јавна набавка за подготовка на тендерска документација и обезбедување на подлоги за изработка на претпроект и студии за изградба на пругата од Кичево до границата со Албанија. За спроведување на оваа јавна набавка се обезбедени средства од Буџетот на Република Македонија, а се очекува изработката на целокупната потребна документација да заврши во следните 3 години“, велат од Министерството за транспорт и врски.
Македонија мора да најде начин да ја продолжи пругата кон Бугарија и Албанија бидејќи се покажа дека домашната економија со хендикепот во железничката инфраструктура во овие два правци засекогаш може да остане зависна од политичките или од економските проблеми што ги има со соседна Грција, односно по правецот север-југ. Доказ за тоа се вагоните натоварени со стока од македонски компании што со денови не можеа да поминат на грчка територија до солунското пристаниште, а од таму до потрошувачите во светот. Проблемот е идентичен и за увозните компании, чии контејнери по неколку месеци се заглавени по европските пристаништа. Познавачите велат дека Македонија, како најзасегната, треба да биде двигател во барањето пари и во обезбедувањето поддршка од Италија, Албанија, Бугарија и од Турција, земји што покрај нашата ќе имаат огромна економска корист од доизградбата на инфраструктурата по Коридорот 8, преку што треба да се поврзат Јадранско и Црно Море.
Македонија мора да има железнички излез на трите мориња.
Коридорот 8 започнува во Бари и Бриндизи, Италија, продолжува во Драч и Валона во Албанија, од таму преку Ќафасан, Струга, Кичево, Скопје, Куманово, Бељаковце, Крива Паланка од Македонија преминува во Софија, Пловдив, Бургас и завршува во Варна, во Бугарија. Вкупната должина на железничката пруга долж Коридорот 8 изнесува 1.300 км.
Делот од Коридорот 8 што минува низ Македонија е во должина од 309 км и поделен е на три дела и тоа: источен дел во должина од 89 км, пруга во изградба (од границата со Бугарија, преку Крива Паланка, Бељаковце, Куманово), централен дел со постоечка пруга во должина од 154 км (Куманово-Скопје-Кичево) и западен дел во должина од 66 км. Овој дел е во фаза на студија, а почнува од Кичево, па до границата со Албанија.



http://www.total.com.mk/default.aspx?mId=16&eventId=12982
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #222 Posted: 11-Nov-2008 at 12:46

Што ќе се гради со 500 млн. евра од буџетот


Предвидените 10 милиони евра за изградба на пругата кон Бугарија се многу малку, особено ако се има предвид дека изградбата само на еден покомплексен железнички мост чини толку

Сумата за патишта и пруги е огромна, но не се знае точно на што треба да се потроши

Билјана Ангеловска


Исто така, буџетот обезбедува и дополнителни 10 милиони евра за изградба на железничката пруга - Коридор 8, кон Бугарија,

Колку пари ќе бидат одвоени за секој од овие проекти поединечно, засега не е јасно. Најскап проект, најверојатно, ќе биде железничката пруга од Коридорот 8, кон Бугарија, особено ако се гради и кракот кон Ќафасан, како што се најавува.


Македонските градежни работници се едногласни дека предвидените средства даваат надеж дека ќе има работа на домашниот градежен пазар. Особено што ќе има пари за да продолжи изградбата на пругата кон Бугарија, проект започнат пред петнаесетина години, но никако да дојде до крајот.

„По еден долгогодишен пост и тотален застој, ова е охрабрувачки сигнал. Тоа значи дека сега има шанси нешто да се работи и дава надеж дека железничката пруга конечно ќе се изгради. ’Пелагонија‘ работеше на потегот од Ранковце до границата со Бугарија, каде што е направен граничниот тунел, изградени се девет моста и половина траса. Сепак, предвидените 10 милиони евра се многу малку, особено ако се има предвид дека изградбата само на еден покомплексен железнички мост чини толку“, истакнува Цанко Панов, технички директор во ГД „Пелагонија“.

Изградбата, пак, на еден километар железнички мост, во зависност од неговата должина и висина, може да достигне и 8, па и 10 милиони евра.

„Што се однесува до пругата кон Бугарија, сите четири големи градежни компании веќе имаат договори и почната работа на делницата од Бељаковце до Крива Паланка, додека за делот од Крива Паланка до граница со Бугарија, значи за уште 13 километри, треба да се распише нов тендер. Оттаму, предвидените 10 милиони евра се смешно малку пари. Само толку пари се потребни за да може ’Бетон‘ да го доврши својот дел од работата, а каде се останатите фирми, каде е новата делница што допрва треба да почне со изградба“, вели извршниот директор на АД„Бетон“, Трајко Трпевски.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=12E0804B3EF19E4FAB0A27351335BDBE

Интегралната верзија ја има во Инфраструктура-->Вести.



Edited by lslcrew - 11-Nov-2008 at 13:49
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #223 Posted: 11-Nov-2008 at 13:28
Се надевам дека владата планира ова да биде иницијална каписла за конечен почеток, а потоа некој ребаланс.
Но, верувам дека главните финансии-кредити следната година ќе дојдат од надвор, за на некој начин окупување на „старата дама“ - Европа за она што ни го зготви сиве овие години.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #224 Posted: 12-Nov-2008 at 13:19
Владимир, ако чекаме кредити ќе заглавиме, ако досега не сме аплицирале за кредит! Од барање до добивање и градење ќе поминат бар 2-3 години, ШТО Е ДОЛГ ПЕРИОД. Владата треба да бара приватни концесионери за одделни делници, но наредната година да започне и сама со изградба на одредени делници. Пример, нека наредната година го гради делот од Крива Паланка до границата,а нека бара концесионер за делницата Куманово-Крива Паланка. Паралелно да се движат работите, за да може и од 2009 година да се гради железничката инфраструктура. Истото се однесува и за делот кон Струга. Сепак, имам чувство дека владата не знае што да прави со 500-те милиони евра доделени за изградба на инфраструктурата. Е тука, Македонски железници треба да лобираат до владата, да го претстават проектот, да елаборираат колку е важен, за да се дадат средства за почеток на изградбата. Пак ќе кажам, нема да биде лошо ако од 500-тката потрошиме нешто и на нови локомотиви и возови. 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #225 Posted: 12-Nov-2008 at 15:32
На некој начин имам разбирање, имаш 500 М и имаш милион дупки да закрпиш, па од каде да почнеш и на кого да му „удоволиш“, сите притискаат, пат, патче, магистрала, мост ...
(ко нашиот домашен буџет кој никако да го растегнеме)

Почнуваш нешто се отвараат други работи, во случајов што спомнуваш, пруга до БГ, е сега таа пруга треба да се „храни“ нови локомотиви, вагони, станици, ранжирна, сигнализација, пропратно особје, .... и на крај гледаш дека си во ќоше.

А за концесионери, неверувам дека сега со оваа св. рецесија, некој ќе пљукне кеш, а од друга страна уште се „буткаме“ со ЕУ. Едино во тој дел можда лобирање на БГ и Италија да притиснат за фондови, па некако да се помрдне.

Зато да почнеме, па се надевам дека рубиковата коцка ќе почне и у нашата Македонија да се сложува.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #226 Posted: 12-Nov-2008 at 19:32
Еве веќе почнало со лобирање

Средба на Претседателот на Собранието Трајко Вељановски во Тирана со албанскиот државен врв
Од средбите на Претседателот на Собранието Трајко Вељановски во Тирана со албанскиот државен врв произлегла иницијатива – спикерите на македонскиот, бугарскиот и албанскиот парламент да потпишат декларација со која од меѓународните фактори ќе побараат забрзување на реализација на проектите долж коридорот осум.

- Претседателите на трите парламенти на Албанија, Македонија и Бугарија, да потпишат едно заедничко писмо кое ќе биде упатено до европските институции а во исто време и кај своите национални влади и ресорни министерства да побараат поинтензивно ангажирање за реализацијата на коридорот осум. Исто така сакам да истакнам дека од моја страна беше истакнато дека во поглед на унапредување на правата на националното малцинство кое живее во Р.Албанија се иницираше и можноста на подрачјето на Р.Албанија каде што живее поголем број македонско население еден од двата изборни предмети да биде македонски јазик, а лекторатот за македонски јазик да прерасне во катедра  - изјави Претседателот на Собранието на РМ, г-инот Трајко Вељановски.

http://www.kanal5.com.mk/ShowNews.aspx?ItemID=40549&mid=1500&tabId=1&tabindex=0


Edited by Vladimir P - 12-Nov-2008 at 19:35
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #227 Posted: 17-Nov-2008 at 22:01
Превоз на патници во меѓуградскиот сообраќај со автобуси е мислена именка во Европа (а и не само). Но кај нас возовите се спори, во лоши временски интервали, нередовни и што е најтрагично ПРЕМНОГУ МАЛА МРЕЖА! Големи градови како Струмица и Охрид за жал не се достапни. Ние имаме НАЈЛОША ЖЕЛЕЗНИЦА (со Косово, Албанија и Црна Гора треба да ни е срам да се споредуваме.) Но Србија? Serbian Railways (Serbian: Железнице Србије/Železnice Srbije) is the national railway carrier of Serbia. Today network is 4,347 km long, with 32% electrified railways. Бугарија да ја земеме: Total rail roads : 4,294 km (2005), The Bulgarian State Railways (Bulgarian: Български държавни железници, Balgarski darzhavni zheleznitsi, abbreviated as БДЖ, BDZ) are Bulgaria's state railway company and the largest railway carrier in the country, established as an entity in 1885. It has 17 867 employees.
А ние јадните-само 900км, од кои само една линија е електрифицирана, а голем дел е вон употреба! Затоа да се земеме сериозно со решавање на проблемите, доволно длабоко сме пропаднати!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #228 Posted: 17-Nov-2008 at 23:56
Originally posted by Andrej_LJ

Превоз на патници во меѓуградскиот сообраќај со автобуси е мислена именка во Европа (а и не само). Но кај нас возовите се спори, во лоши временски интервали, нередовни и што е најтрагично ПРЕМНОГУ МАЛА МРЕЖА! Големи градови како Струмица и Охрид за жал не се достапни. Ние имаме НАЈЛОША ЖЕЛЕЗНИЦА (со Косово, Албанија и Црна Гора треба да ни е срам да се споредуваме.) Но Србија? Serbian Railways (Serbian: Железнице Србије/Železnice Srbije) is the national railway carrier of Serbia. Today network is 4,347 km long, with 32% electrified railways. Бугарија да ја земеме: Total rail roads : 4,294 km (2005), The Bulgarian State Railways (Bulgarian: Български държавни железници, Balgarski darzhavni zheleznitsi, abbreviated as БДЖ, BDZ) are Bulgaria's state railway company and the largest railway carrier in the country, established as an entity in 1885. It has 17 867 employees.
А ние јадните-само 900км, од кои само една линија е електрифицирана, а голем дел е вон употреба! Затоа да се земеме сериозно со решавање на проблемите, доволно длабоко сме пропаднати!

Еј Андреја немој така црно Smile
- Мала мрежа, во однос на земјата верувам дека не е. Би требало мала математика па да видиме. (секако дека и ја би сакал да е поголема, како железнички фан)
- Најлоша железница, никако не би се сложил со тоа, нашиот дел од коридор 10 е во добра кондиција и квалитетна брзина, рачунајќи колко во изминатите 14-15 год е вложувано. Можам да кажам за Србија каде нивната железница е далеку полоша од нашата, на најголем дел на пругите се вози од 30-60 км, чак на коридор 10 има делници каде се вози и со 5-10 км. За Бугарија не би знаел, но тамо во секој случај европските фондови работат, така да можева да го обновад возниот парк.
- Голем дел вон употреба, ???? тоа ми е чуден заклучок
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #229 Posted: 18-Nov-2008 at 00:40
Еве ги моите аргументи по овие 3 точки
1 2) Мала мрежа и најлоша ж-ца: МК - земја со два милиони жители има мрежа од 900км. БГ - земја со 8 милиони жители има 4200+ км пруги (голем дел од нив се двојни, кои не се бројат како дуплирани). Нивната индустриска развиеност и географска позиција (пристаништа Русе, Бургас и Варна) како и 5те Европски транспортни коридори кои ја сечат Бугарија ја прават нивната железница далеку далеку поразвиена од нашата. Буквално до секое поголемо градче има пруга во редовен сервис. Во 24 часа има дури 13 воза Софија-Варна. До 2012-3 на сите овие 5 коридори возовите ќе имаат просечна брзина од 120-160 кмч. Железничко поврзување со СИТЕ  соседи, освен со нас- и тоа по наша вина. Иначе нашите вагони во меѓународниот превоз (на патници) не ги пуштаат веќе и низ Хрватска да возат. Српските не одат подалеку од Словенија, а Бугарските возат непречено низ цела Европа. Ова се разбира како дел од меѓународните возови. Потоа, Скопје со кои градови има директна жел. врска? Само со Белград и Солун. Никаде немаме двојни колосеци....
3) Вон употреба-Битола-Лерин, Куманово-Бељаковце-БГ граница. Претерано мала употреба (под 5 воза дневно) се Скопје-Тетово-Кичево и Скопје-Штип-Кочани и Скопје-Приштина. Односно реално функционира само К10 и полу-функциониракракот Велес-Битола. Сума сумарум 2 линии реално се во посериозна експлоатација.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #230 Posted: 18-Nov-2008 at 01:23
Previous
По твојата матматика:
 
- БГ има 8 мил жители 4.200 км
- МК има 2 мил жители 900 км

Значи нас ни фалат уште само ~150 км и да бидеме „развиени“ ко нив  Smile

На друдите делови, веќе имаш одговор во предходниот пост и постови


Edited by Vladimir P - 18-Nov-2008 at 01:25
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #231 Posted: 18-Nov-2008 at 01:32
Па не очигледно ти не си го прочитал мојот пост или просто не сакаш да ги признаеш нашите слабости. Не стоиш добро со математика... на 2 милиона жители се 900 км (веќе нагласив дека од нашите 900км, дел од нив не се во употреба, без двојни колосеци и електрификација). БГ има 8 милиона, делено со 2та наши, е 4! Значи 900х4=3600. Следствено ни фалат 4300-3600=900 км пруги. 
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #232 Posted: 18-Nov-2008 at 01:33
упс 700 км пруги...  Bash    LOL
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #233 Posted: 18-Nov-2008 at 02:01
@ Andrej

Арно вика Владимир, пропорционално гледано:
(900+150)х4=4200
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #234 Posted: 18-Nov-2008 at 02:19
Ајде да ја заборавиме математикава,
реално уште колку града треба да поврземе кој би биле зависни од инфра и рентабилни ?
Андреј ги спомна Струмица и Охрид

Edited by Vladimir P - 18-Nov-2008 at 02:21
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #235 Posted: 18-Nov-2008 at 12:00
Ubava debataBig%20smile!
Najprvo, mora da se slozam so Vladimir deka zeleznickata infrastruktura vo Makedonija e vo dobra kondicija, vo sporedba so pogolemiot broj na balkanski zemji. Site se zalime deka so voz do Bitola se patuva skoro cetiri saati(okolu 250 km pruga), no vo Bugarija na primer vozot Kustendil-Sofija 130-tina kilometri minuva za 2 saati i 40 minuti! Sporednite delnici vo Hrvatska se isto, bas nekade citav deka prugite nadvor od glavnite koridori po koi sekojdnevno se dvozat vozovi imaat brzini od 20 km/h! Za Srbija i da ne zboruvam, im go imam pominato nivniot del na Koridor 10 i mozam da kazam deka prosecna brzina e 20-50 km/h, na nekoi delnici i 5 km/h, a samo desetina kilometri se okolu 100-ka. Makedonija podobro stoi, prugite kon Kicevo, Kocani i Bitola imaat brzini od 40-60 km/h, a poedinecni delnici od ovie prugi i preku 60 km/h. Denes so voz seuste e pobrzo da stignes do Kicevo namesto so avtobus, istoto vazi i za Kumanovo pa i do drugi gradovi, osven Kocani ili Bitola! Zaklucokot vodi kon toa deka ne treba premnogu da se zalime za nasata infrastruktura, bidejki e prilicno dobra. Mislam deka Koridor 10 treba da pretrpi sanacii i toa od Skopje kon Gevgelija, bidejki veke se vovedeni pomali brzini od poranesnite.
Inaku, za dobra infrastruktura moze da govorime koga ke se dogradi prugata kon Bugarija , onaa kon Albanija i koga ke se pusti vo promet Bitola-Solun.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #236 Posted: 18-Nov-2008 at 12:55
Во секој случај мораме да го земеме и теренот кој го имаме во МК за кој стварно би требале огромни средства за да се зголемат брзините, со „промена“ на трасата.

- На трасата Скопје - Битола, на делот Гостиражни - Богомила има 25 ‰
- Додека на трасата Скопје - Кичево, на делот Падалиште - Гостивар има има 25 ‰ а кон Тајмиште цели 27 ‰

Просто речено тука пукаат локомотивите.

За разлика на трасата кон Кочани, немаме таков терен, но таа релација е пуштена каде идело магарето таму и трасата, иначе изградена 1924 година од страна на војска.

Андреја што велиш за дупли траси што нема МК, сега да се прави на коридор 10 би било сулудо, едно што нема таков промет а друга ако некогаш се гради Вардарска долина, отиде се јабана.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #237 Posted: 18-Nov-2008 at 22:26
Не се сигурно ненормални да го потопат Коридор 10, сигурно би имало некакво преместување на пругата, а во случај на преместување сигурно и би се размислувало за дупла траса.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #238 Posted: 18-Nov-2008 at 22:34
Се сложувам со тебе Владимир, кога се возев со Шпанецот накај Кичево, пустиот едвај ги совладуваше угорнинитеBig%20smile. А за оние што велат дека нема големи брзини по споредните пруги нека се повозат на делницата Прилеп-Битола на пример, таму бре возот си развива голема брзина.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #239 Posted: 18-Nov-2008 at 23:09
Previous
На пример на правец Браилово - Прилеп брзината по правилник е 100 км/час, истото и кај Бакарно Гумно.

А на коридор 10 Табановци - Гевгелија на правците имаме на
16 делници 100 км
4 делници со 90 км
5 делници со 80 км
3 делници со ~70 км

Кој верувам дека следната година ќе се подигнат на 100 км, така да не се лоши брзините.


Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 03:12
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #240 Posted: 19-Nov-2008 at 21:28
Апсолутно се сложувам со тебе дека инфраструктурата ни е многу подобра од транспортот. Со мали поправки на Коридор 10 би требало да се постигнат брзини до па и над 100 километри на час.

Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 03:12
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 33>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.345 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.