Инфраструктура (општо) |
Post Reply | Page <1 1112131415 33> |
Author | |
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #241 Posted: 22-Nov-2008 at 18:22 |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #242 Posted: 22-Nov-2008 at 18:33 |
Малку офтопик но поврзано. Цело време имав впечаток дека Драч иако најдобра алтернатива на Солун е сепак понеповолна од аспект на растојание (да ги баталиме другите аспекти).
На стрницата за Слободни зони во МК, во делот за слободна зона во Тетово ја има следнава информација. Thessaloniki, Greece - 280 km Durres, Albania - 290 km Значи во случајот на Тетово сеедно е каде би идел транспортот а претпоставувам дека и во случајот на Скопје тие 50км не може да имаат никакво клучно влијане на однос на цената на транспортот. Значи дефинитивно треба да се стави акцент на овој крак кон Албанија особено доколку се и тие сериозни да инвестираат во нивните пруги (иако незнам како ќе го направат тоа со оглед на тоа дека се веќе влезени во сериозни инфраструктурни инвестиции на други места). Мора да имаме вистинска алтернатива на Солун а сето тоа да прави логика (Бар и Бургас не се вистински алтернативи). |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #243 Posted: 22-Nov-2008 at 19:23 |
Во потполност се сложувам. Се надевам дека италианските инвестиции во Ал. нема да стивнат во оваа рецесија, за да функционира и работи пристаништето мора да има и двете инфри. Едино знам дека прв приоритет им е поврзување со Црна Гора (каде сега се врши само жел. товарен сообраќај) и Косово за кој не верувам дека осим патно планираат и железничко поврзување. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #244 Posted: 22-Nov-2008 at 20:03 |
Цело време цената на транспортот ја поистоветуваме со далечината до пристаништето. Треба да ја земеме во предвид и позицијата на пристаништата. Слоун е претежно прикладен за увоз/извод према африка и блиски исток. Бургас ни одговара за азија, Драч за америка. Има везе од каде доаѓа бродот на кој не му е исто дали ќе треба да ја заобиколи цела Грција или да се истовари директно во Драч. Според овие факти Бар не ни одговара многу, освен евентуално за од италија или па нешто плус до западна европа каде што претежно се носи робата со камиони/железница.
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #245 Posted: 22-Nov-2008 at 20:28 |
Се слагам дека малите разлики во далечината на пристаништата не се основен критериум во една ваква анализа. Тука има цел куп други фактори... Но токму по истата логика не се слагам со остатокот од постот. Не гледам зошто Бургас би бил поатрактивен за трговија со Азија ниту Драч за трговија со Америка. Азија е широк поим, а Бургас е пред се добар излез во црноморскиот басен, не за далечниот исток на пример или најголемиот дел од остатокот од Азија воопшто. Драч е толку занемарливо поблиску до Америка од Солун на пример, што таа разлика може да биде многукратно анулирана од други фактори (иако доколку во моментов имавме солидна врска со едно модерно пристаниште во Драч, тоа пристаниште сигурно ќе беше „победник“ во борбата со Солун не само за трговија со Америка туку воопшто, баш поради збирот на сите фактори). Инаку мислам дека за нас географската поволност на Драч пред се доаѓа до израз поради неговата блискост со неколку важни контејнерски хабови како на пример овој - Gioia Tauro Тука соодносот на растојанијата многу повеќе доаѓа до израз и редовни линии на контејнерски бродови од Драч до овие хабови од корен би ја смениле целата транспортна слика на балканот. Edited by Cloverstack - 22-Nov-2008 at 20:31 |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #246 Posted: 22-Nov-2008 at 20:28 |
Да ама ги земеме во предид бројките за Македонскиот извоз.... Еве ќе ги земам од 2008 година но малтене се идентични секоја година. ЕУ - 60.1% извоз Западен Балкан - 34.7% извоз Остануваат 5.1% за остатокот на светот. Ако ти ја земем тезата како точна испаѓа дека доколку го имаме Драч Солун малтене и не ни е потребен. Е сега сосема друг муабет е колкав е капацитетот на Драч да не опслужува (технолошки и организационен), кои оператори оперираат од таму и која е нивната мрежа (Грците имаат најголем транспортна флота во свет) итн........ Но токму тука повторно ја гледам нашата шанса. Едно време се збореше дека Фершпед дури е и заинтересиран да го купи пристаништето во Драч. И да не го купи имаме прилика заедно да го развиваме пристаништето со Албанија и Косово и да имаме доста поголемо влијание и ќар од операциите кои идат низ него. Во тоа пристаниште допрва ќе се инвестира и ќе се развива (Валона е далеку поповолна поради длабочината колку што знам но не верувам дека нејзе ќе ја направат да биде примарно пристаниште заради Коридор 8 кој проаѓа токму низ Драч и поради големиот потенцијал на метро зоната Тирана-Драч). Edited by pbanks - 22-Nov-2008 at 20:31 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #247 Posted: 22-Nov-2008 at 20:35 |
Коридорот 8 ја опфаќа и Валона. За претворање на Валона во примарно пристаниште во Албанија има отпор пред се во Албанија поради туристичкиот аспект (не знам колку е основано а колку се прикаски). Нели и за АМБО имаше противење да завршувал во Валона, но мислам дека на крај пак така се реши. За Драч одамна се најавува дека ќе се продлабочува на вештачки начин. |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #248 Posted: 22-Nov-2008 at 20:35 |
Се слагам и со дел од фактите кои вие ги наведовте, сепак многу треба да се земаат во предвид. Инаку Џуро ова со извозот што го наведе ЕУ 60 посто. Тоа е пред се камионски. Треба да видиме колкав процент од потенцијалниот бродски карго би идел преку кое пристаниште. Овие проценти за целосниот извоз не се релевантни кога станува збор за бродски. Исто така не гледам причина зашто да се обврзуваме кон едно пристаниште. Ако има можност за две или повеќе да ги земеме на неколку години па да видиме каде ќе биде гужвата, тоа ќе ни биде најдпбар показател. Инаку смислата во постот горе ми беше дека најдобар излез према црноморски басен ни пружа Драч.
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #249 Posted: 22-Nov-2008 at 20:41 |
Па не се слагам. Ако земеме во предвид дека дури ~40% од Македонскиот извоз се состои од железо а целото железо излегува преку Солун тогаш ти паѓа теоријата во вода дека се иде со камиони. Си ги видел оние калемите што излегуваат на камиони од железара, само по 2 такви на еден голем влекач. Ако тоа го носат директно по Европа со камиони до сеа ќе банкротираа. Да не зборувам каква заебанција е да ги поминеш сите балкански граници со камион. Немам точни бројки за да заземам тврд став но теоријата дека најголем дел од извозот кон Европа иде со камиони мислам дека ти е погрешна. |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #250 Posted: 22-Nov-2008 at 21:44 |
Отприлике кој се коминтенти по големина
- Железара МИТАЛ СТИЛ - Железара МАКСТИЛ - ФЕНИ - СКОПСКИ ЛЕГУРИ - СИЛМАК И сега замислете да некој влекач би тегнел некои тонски плочи по патишта, би цркнал на првата кривина. Иначе најповеќе иде за бродска индустрија. Патем, ова ме наведе на една нелогичност со нашите увозници на коли, кој камионски носат коли, влечејки неколку коли низ цела Европа, и колку тоа после ја качува цената?! |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #251 Posted: 23-Nov-2008 at 00:56 |
Луѓе сето ова е во ред, но треба најпрво да се запрашаме во каква кондиција се пругите во Албанија. Албанија треба КОМПЛЕТНО да ја обнови, поточно да изгради нова пруга на трасата Подградец-Тирана, доколку сакаме ние да пренесуваме големи товари со железница. Денес на оваа пруга едвај се движат патничките возови, а нема товарен транспорт. Значи треба да се запрашаме не само тоа кога НИЕ ќе ја озградиме пругата, туку и кога АЛБАНИЈА ќе може тоа да си го дозволи? Ситуацијата пак со Бугарија е далеку поинаква. На главните коридори низ Бугарија возовите се движат и по 160 километри на час, а според возниот ред железнички сообрабраќај нема само до Ќустендил, туку дури и до Ѓуешево, т.е. до самата граница! Затоа јас ја фаворизирам Бугарија попрво од Албанија.
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #252 Posted: 23-Nov-2008 at 18:07 |
Вчера во еден муабет со еден жел. фан ми напомна, нели мислиш дека Албанија и Косово го туркаат проектов за да можат да се поврзат ?!
Многу логика А за тоа дека во Бугарија се цвета, еве еден коментар поставен кон мене
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #253 Posted: 24-Nov-2008 at 18:12 |
Мислиш да се поврзат преку Македонија? Па звучи возможно, да се изгради пруга меѓу Косово и Албанија е многу тешко. Сепак, треба ние да си го гледаме својот интерес од овој проект и да е така, нека лобира албанското лоби за средства, па сигурно дека пругата ќе биде изградена многу брзо! Владимир, се сложувам дека Бугарија не е цвеќе за мирисање, ама има побрзи пруги од Албанија, во тоа сум сигурен. Исто така, измеѓу Софија и Бургас е изградена дупла пруга со големи брзини, така што проблем би можело да биде единствено Ќустендил-Софија, иако пак ќе кажам сигурно е во подобра состојба од албанските пруги, па можеби и од голем дел од нашите пруги.
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #254 Posted: 25-Nov-2008 at 02:07 |
Нешто се движи ...
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #255 Posted: 25-Nov-2008 at 18:34 |
а ова е нешто старо со години или е сега ново? |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #256 Posted: 25-Nov-2008 at 18:41 |
eve go i toj koridorot 8 sto go zborevme
http://www.corridor8.org/images/corridoio_8.jpg samo nekoj neka go uploda oti me mrzi |
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #257 Posted: 25-Nov-2008 at 19:34 |
Интересно, и мене ме интересира дали се тоа стари снимки или е нешто ново? Би сакал да ги видам детелно фактите околу проектот за изградба на пругата Кичево-Охрид-Струга -Ќафасан. Доколку некој ги има фактите околу тоа, колку пари ќе чини според најновите пресметки, колку километри, тунели и мостови треба да се изградат, дали ќе се електрифицира веднаш пругата или не, низ кои населени места ќе поминува итн. доколку има некој вакви информации би сакал да ги видам.
|
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #258 Posted: 25-Nov-2008 at 19:49 |
Ауу јас па не знаев дека и ова е коридор 8. Мислев преку Тетово дека оди некако или Дебар. Инаку пошто спомна електрификација, електрифицирана е пругата таму на запад до Кичево? Имавме негде мапа на сите пруги во државата, ама не се сеќавам дали имаше кои се електрифицирани. Како и да е, со новата индустриска зона во Битола, логично би било некогаш да се обнови врската со Лерин. Сепак само 20тина километри се. Грците ја обновија пред 5-6 години цела траса од Солун до Лерин. Редовно се користи 5 пати на ден патнички, а често гледам и товарни. |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #259 Posted: 25-Nov-2008 at 20:19 |
pa da de preku tetovo-gostivar-kicevo ( pa vo idnina struga - ohrid - kafasan ) ide, ovie go napravile samo kako prikaz )
|
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #260 Posted: 25-Nov-2008 at 22:53 |
Скопје-Кичево не е електрифицирана во моментов. Се разбира во рамките на иницијативите за коридор 8 тоа се планира во иднина. |
|
Post Reply | Page <1 1112131415 33> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |