build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 33>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #261 Posted: 26-Nov-2008 at 22:08
Originally posted by гитардемон



а ова е нешто старо со години или е сега ново?

Разбрав дека на некој начин се е истрасирано, а сликите се од 03-2006 год.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #262 Posted: 26-Nov-2008 at 22:11
Се спрема средба во Тирана на сите земји од коридор 8 со Италија (можда и Турција ??) за интензивирање на проектот, мислам дека на ~ 02-12-2008
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #263 Posted: 02-Dec-2008 at 11:12

ЕВЕ ДОКАЗ ДЕКА ПРЕД 49 ГОДИНИ

СЕ РАБОТЕЛ ПРОЕКТ ЗА ЖЕЛЕЗНИЧКАТА ПРУГА КИЧЕВО - ОХРИД.
 
 
ЗОШТО НЕ Е РЕАЛИЗИРАН ДО СЕГА ОДГОВОРОТ Е МНОГУ ЈАСЕН.
 
ПОЛИТИКАТА СЕКОГАШ ГО ИМА ПОСЛЕДНИОТ ЗБОР.


Edited by MAPJAH - 25-Feb-2009 at 15:15
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #264 Posted: 02-Dec-2008 at 13:01
pa od ova ne vidov nisto deka se rabotelo osven dve sliki kako stojat i kako se pozdravija.inace tacno e deka ima plan za taa pruga uste oddamna imam i nekoj nacrti (proekti) doma ama tie nemam kako da gi stavam tuka,inace tie nacrti gi frlaaBig%20smile pa tatko mi mi donese eden ili dva onaka kolku da vidam kako izgledale proekti za pruga...
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #265 Posted: 02-Dec-2008 at 13:19
Владата со 4 милиони евра ќе ги покрива загубите на железницата

Претседателот на Стопанската комора на Македонија Бранко Азески, рече дека мора да се зголемат јавните инвестиции во железницата бидејќи таа е основниот крвоток кој што е потребен  за понатамошниот развој на бизнисот во Македонија.

“Ние сакаме да предложиме сериозен пресврт во тој дел каде што државата мора многу по озбилно и со многу поголеми средства да интервенира во инфраструктурата со што би ги повлекла и стопанските субјекти и самата железница внатре да направат нешто повеќе и во делот на изградба на терминалите и  на транзитот низ Македонија“, изјави Азески.

На прашањето зашто инфраструктурата на железницата е во катастрофална состојба, директорот на МЖ- транспорт АД Скопје Благоја Крстевски одговори дека железничката инфраструктурата е во таква состојба бидејќи во последните години воопшто не е вложувано.

“Гледајќи ја потребата, Владата на Република Македонија зазема став  дека е потребно да се вложува во железничката инфраструктура и не само во неа туку и во влечните и во влечените капацитети, кои се во надлежност на Македонски железници – транспорт АД Скопје“, изјави Крстевски.

Крстевски додаде дека ќе има вложувања во товарниот сообраќај  каде во програмата на владата веќе е влезено со кредит од Светска банка да се купат нови 100 вагони, но и вложувања во патничкиот сообраќај за подобрување на квалитетот на превозот.

На прашањето дали парите што се одвоени од Буџетот на Македонија се доволни за развојот на железницата, Крстевски рече дека во железница во која не е вложувано 25 години не можат да бидат доволни средствата од само една буџетска година.

Тој потенцираше дека конечно во железницата ќе се вложува, бидејќи за прв пат владата на Македонија одвојува буџетски средства за покривање на нерентабилниот патнички сообраќај, со што ќе се овозможи за товарната компанија да се ослободат повеќе средства за нејзин сопствен развој.

“Буџетските средства за покривањето на нерентабилните линии во патничкиот сообраќај изнесуваат 4 милиони евра“, додаде Крстевски.    

За потсетување, ЈП “Македонски железници“ во 2007 година се трансформираше во два нови субјекти, Јавно претпријатие за железничка инфраструктура “Македонски железници“ и Акционерско друштво за транспорт “Македонски железници – Транспорт АД“, кои и понатака функционираат како еден интегрален систем.

http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=45369&kategorija=2




Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 04:17
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #266 Posted: 02-Dec-2008 at 13:40
fala bogu im tekna da investiraat malce i vo zeleznica redno vreme bese,ama ne samo da investiraat vo kupuvanje na novi tovarni vagoni i obnovuvanje na patnickite vagoni tuku da obrnat treba i malce vnimanie na prugite zasto ni se dotrajani i se katastrofa celi se i krivi i pragovite se stari itn.barem edna nivelacija da napraat nisto drugo.a za prugata sto e skopje kicevo nemam zborovi zatoa i edno vreme bese ukinata taa linija ama pak ja pustija i imaat nekoja ogranicena brzina sto peski da odis pobrzo ke stigneshBig%20smile

a toa sto e podelena zeleznica na transport i infrastruktura nema nekoja razlika toa samo nekoj si ispral pari inace se po staro si funkcionira ni akcii ima ni butur samo gi lazat vrabotenite deka ke bide nekad a toa e na sveti nikadSmile

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #267 Posted: 02-Dec-2008 at 14:32
Previous
Некое чудно и брзоплето размислување!
Ај во два збора
За да се продаде некое државно претприатие предходно треба да се трансвормира во АД
МЖ-Траспорт стана АД и кога ќе застане на ноги сигурно некој ќе го купи, а МЖ-Инфраструктура останува и понатаму стратешки под државна капа.
И каде тука гледаш перење пари, акции, лажење и .... Question
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #268 Posted: 02-Dec-2008 at 14:44
jas kolku sto znam gi kupul nekoj barem taka se zborelo vo zeleznica a neznaele koj i kako i za kolku dosta luge sto gi znam od zeleznica go zborat istoto e sea moze toa se dezinformacii sto mi go kazale a moze i ne se.a ako ne se togas gledam perenje na pari itn itn.nema veze malce i e odalecena temava,muabetoto bese za investiciite itn itn. ama jas sum krivBig%20smileBig%20smileBig%20smileBash
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #269 Posted: 02-Dec-2008 at 14:54
Во ред, кај нас повеќе има рекла-казала него права информација, впрочем, кога новинарите го прават тоа што останува за обичниот нарад.

Еве ти го примерот на постот погоре
На прашањето зашто инфраструктурата на железницата е во катастрофална состојба, директорот на МЖ- транспорт АД Скопје Благоја Крстевски одговори дека железничката инфраструктурата е во таква состојба бидејќи во последните години воопшто не е вложувано.

Новинарот за тоа прашање незнае дека постои друг директор од кој треба валидно да добие одговоти, директорот на МЖ-Инфраструктура
Тоа е нашето истажувачко новинарство
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #270 Posted: 02-Dec-2008 at 17:46
Ја поздравувам одлуката на стопанската комора да лобира кај владата за подобрување на инфраструктурата, но џабе е се доколку не собереме преку кредити и државниот буџет средства за капиталните инвестиции-пругите кон Бугарија и Албанија. Знаете ли дека доколк утре не примат во Европска Унија, Македонија ќе биде ЕДИНСТВЕНАТА нејзина членка која не е железнички поврзана со соседните држава. Тоа е срамотаYes!


Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 04:15
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #271 Posted: 02-Dec-2008 at 19:45

Трибина „Железницата приоритет во јавните инвестиции“

02 December, 2008 05:22:00

Железницата на Македонија може да заживее и успешно да функционира во корист на бизнисот беше заклучено на трибината посветена на железничкиот транспорт

Македонски железници се во мизерна состојба и е претпријатие кое работи со загуби, бидејќи во нив во последниве 25 години не е инвестирано ништо. Според директорот на Железници, Благоја Крстевски, за прв пат во буџетот за идната година, Владата предвидува четири милиони евра за инвестиции во железничкиот сообраќај.

“Во железницата почнува да се вложува бидејќи за прв пат Владата на Република Македонија одвојува буџетски средства за покривање на нерентабилниот патнички сообраќај со што ќе се овозможи се ослободат повеќе средства за нејзин сопствен развој  во таа насока“  изјави  Благоја Крстевски, директор на Железниците на Македонија

„Државата мора многу поозбилно и со многу поголеми средства да интервенира во инфраструктурата како би ги повлекла и стопанските субјекти и самата железница внатре да направи нешто повеќе и во другиот дел, во делот на изградба на терминалите, на транзитот низ Македонија и така натаму “  рече Бранко Азески, претседател на Стопанска комора на Македонија

Според раководството на Македонски железници, Владата ќе купи 100 вагони за превоз на стока. Исто така, бизнисмените побараа интензивирањето на  изградбата на коридорите 8 и 10 со што, преку регионални проекти железничкиот сообраќај би станал исплатлив
Невзат Мамути
http://alsat-m.tv/mk/ekonomija/7889.html



Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 04:12
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #272 Posted: 02-Dec-2008 at 22:14
Еве нешто повеќе за вложувањата




Edited by Vladimir P - 02-Dec-2008 at 22:15
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #273 Posted: 02-Dec-2008 at 23:25
Железницата да биде приоритет во јавните инвестиции


Државите од Западен Балкан треба преку реализација на заеднички проекти да го подигнат нивото на функционалност на своите железници бидејќи само на тој начин ќе можат да ги надминат транспортните проблеми. Само со добра железничка инфраструктура во сите овие држави, тие ќе можат да привлечат странски оператори кои ќе вршат добро организиран железнички транспорт. Ова беше кажано на вчерашната трибина во Стопанската комора на Македонија каде се говореше за железницата која треба да добие приоритет во јавните инвестиции и да стане корисна за бизнисот.

Антони Пешев од компанијата Ултра побара да се направат законски измени што ќе овозможат либерализација на железничкиот сообраќај и влез на повеќе оператори по примерот на Словачка, Чешка и Полска.
-Со ваква технологија и однос кон железницата тешко дека ќе можат да се направат драматични промени. Ако се продолжи со ваков однос, наскоро Македонија ќе биде заобиколена на железничката карта - истакна Пешев.

Иако состојбата со железничкиот транспорт и инфраструктура во земјава не е розова, сепак, како што истакнаа директорите на двете претпријатија што произлегоа од ЈП Македонски железници, МЖ Инфраструктура и МЖ Транспорт, состојбите кај нас се многу подобри отколку во Србија и Грција.
-Македонија е транзитна земја. Не можеме само кај нас да го подобриме транспортот и инфраструктурата, а тоа да не го направат во Србија каде состојбата со пругите е катастрофална, посебно на делот од Табановце до Ниш. поради што се вози многу бавно. Се случува на релацијата Скопје Белград возот да сообраќа и по 12 часа-укажа Благоја Крстевски, директор на МЖ Транспорт.

Тој посочи дека голем хендикеп е и тоа што имаме едноколосечна пруга, што пак значи целосно нејзино затворање кога треба да се интервенира, а посочи и на честото затворање на солунското пристаниште што многу влијае на континуитетот во работењето на ова транспортно претпријатие. Крстевски побара државата паралелно да инвестира во инфраструктурата на железницата и да ги покрива загубите во патничкиот сообраќај што се прават на одредени траси во патничкиот сообраќај, за што во наредниот период државата ќе одвои четири милиони евра.
Во пругите не е инвестирано триесетина години, а поради нередовното одржување низ нив се вози со просечна брзина од 80 километри на час, иако се проектирани за брзина од 120 километри на час. Парите што Инфраструктура ги добива од Буџетот и од давање услуги не се доволни да се покријат трошоците во работењето.

Претседателот на СКМ, Бранко Азески побара да се зголемат инвестициите во железницата, посебно во инфраструктурата како би ги повлекла и стопанските субјекти и самата железница да направи нешто повеќе и во делот на изградба на терминали и други работи - рече Азески.
Повикувајќи се на анализата направена од ставовите на бизнисмените што ја користат железницата, Азески рече дека треба итно да се инвестира во изградба на пругата кон Бугарија, кој дел е значаен заради отварање кон пазарите на Далечниот исток и особено на Русија.

http://vecer.com.mk/?ItemID=8DAFD08334272142A25F43B5D9BA661D


Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 04:15
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #274 Posted: 03-Dec-2008 at 00:32
dobro ne zaboraile na delot za popravanje na prugite dzabe gi iskritikuvav preskaBig%20smile 30 godini da nemas nikakva investicija pa toa e sramota kaj im bile ocite do sea
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #275 Posted: 03-Dec-2008 at 00:51
Дека состојбите во Грчки Железници се полоши отколку кај нас веќе на секого му е јасно дека не е така. Директоров пак се подлизува на Владата, како да дале 1 милијарда Е за инвестиции а не само  бедни  10 милиона на годишно ниво.
Владата одделува премали пари за МЖ и тоа на сите ни е јасно. Ни требаат заеми од светските развојни банки за КОНЕЧНО да го завшиме К8, особено делот кон Бугарија!
Иначе сакам да прашам какви се шансите да се случи железничка несреќа во МК (како дерејлирање или судир на два воза) знаејќи ја ситуацијата на теренот? И на кој дел од пругите возовите возат со најголема брзина и каква е таа? Фала.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #276 Posted: 03-Dec-2008 at 12:36
Не, не му е јасно на секого,
Еве еден пример за коридорот X, со најбрзиот воз на OSE IC 50 (интер сити) од Атина до Солун кој никаде не застанува иде за 6 часа преминувајќи го расторанието од 514 км на патниот правец, тргнува од Атина во 10:10 во Солун е во 15:55 часот.
А да не зборуваме за правците вон коридор X. И да не заборавиме дека зборуваме за земја од европска унија, која доби огромни дотации за истото.
Не е секојпат туѓото подобро.

Шансите за железничка несреќа е како во цел свет, кога ќе се умеша човечки фактор тогаш ни најсофистицираната опрема не може да го спречи. Тоа не значи дека МК и понатаму не треба да вложува во сигурноста и да го прати трендот што сега е во подем, на сателитска контрола и заштита, а со тоа и ефикасност.

По правилникот на МЖ најголема брзина е 100 км/час, најголемиот дел е на коридорот X.
И нешто "off", сум се возел и многу над тоа.

Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 06:14
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #277 Posted: 03-Dec-2008 at 12:42
Андреј, можностите да се случи железничка несреќа растат правопропорционално со неинвестирањето во инфраструктурата. Се сеќавам дека во март оваа година се случи тежок инцидент во станицата Клисура за што пишуваше весникот Време. Имено два товарни возови кои се движеле во спротивен правец избегнале директен судар на само 50 метри оддалеченост!
Инаку што се однесува до 100-те товарни вагони, АМАН веќе, нели се ветуваа дека ќе стигнат оваа година, сега владата ги префрла за наредната година, а тоа значи дека само ветувања, ветувања и воопшто работа! Единствена позитивност се 4-те милиони евра за патничкиот сообраќај наредната година, кои ако мудро се искористат може да доведат до нови возови низ Македонија наредната година.
Инаку брзините на возовите веќе ги говоревме, според мене возовите најголема брзина развиваат на пругата Скопје-Табановци, мислам дека тука е над 80 километри на час постојано, а некои делови и над 100. Коридорот 10 е исто така со околу 80 километри на час накај Гевгелија, но по некои мостови поради староста брзините се намалени и на 20 километри на час! Останатите пруги имаат помали брзини, освен пругата Прилеп-Битола која е во добра состојба. Пругата кон Кочани има ограничување од 50 километри на час, кон Кичево ограничувањето е до 60 километри на час, исто и кон Прилеп а често се случува возовите да одат и под овие брзини.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #278 Posted: 03-Dec-2008 at 13:17
Ау не! Грчките железници се многу напред од нашите. Прво нивната инфраструктура е многу подобра и понова од нашата. Послениве неколку години инвестираат особено многу. Да, може би парите доаѓаат од фонфови на ЕУ, но и тие треба да се заслужат. И ние имаме добиено пари од истите фондови, но заради неквалитетни проекти неможеме да ги усвоиме. Потоа нивните возови се далеку помодерни од нашиве крнтии ти се молам Горбачови и други чуда возат сеуште по нашиве пруги....Тоа е мое видување од ССЦ, не сум имал прилика да се возам во грчки воз. Само стандардот е несопредлив и тоа се осеќа и од самите слики.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #279 Posted: 03-Dec-2008 at 13:49
Originally posted by Andrej_LJ

Ау не! Грчките железници се многу напред од нашите. Прво нивната инфраструктура е многу подобра и понова од нашата. Послениве неколку години инвестираат особено многу. Да, може би парите доаѓаат од фонфови на ЕУ, но и тие треба да се заслужат. И ние имаме добиено пари од истите фондови, но заради неквалитетни проекти неможеме да ги усвоиме. Потоа нивните возови се далеку помодерни од нашиве крнтии ти се молам Горбачови и други чуда возат сеуште по нашиве пруги....Тоа е мое видување од ССЦ, не сум имал прилика да се возам во грчки воз. Само стандардот е несопредлив и тоа се осеќа и од самите слики.

Еве, видија развиеноста на една земја од ЕВРОПСКА УНИЈА, ко би ја споредил со Словенија а не со други би била трагична
Плавата траса е електрифицирана


Thorsten Büker

Секако ова е по влезот на Грција во ЕУ, пред тоа имаа неколку трактори ...


Edited by Vladimir P - 03-Dec-2008 at 13:51
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #280 Posted: 03-Dec-2008 at 14:05
Мрежа на Словенија


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 33>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.531 seconds.

Copyright ©2007 - 2022  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.