Инфраструктура (општо) |
Post Reply | Page <1 1314151617 33> |
Author | |||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #281 Posted: 03-Dec-2008 at 14:08 | ||
Да може би на картава изгледа празно, но ги имаат поврзано сите важни и големи градови. Концентрацијата на населението и индустријата е во провинциите Македонија, Коринт и на Пелопонез. Да, поназад се од други ЕУ земји, но мислам дека споредувавме со Македонија! Инаку последниве години на големо осовременуваат и реконструрираат:
А ние за Сименс ќе посонуваме уште некоја декада, додека не одлучат во Европа дека се застарени, па да ни ги подарат нам. Како во БГД со автобусите. |
|||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #282 Posted: 03-Dec-2008 at 14:08 | ||
ме интересира колку IC-а имаат грците и бугарите, чисто заради споредба со словенците! доколку се гради вардарска долина а ќе се гради, сметај дека пругата ќе се ретрасира а тоа ќе падне на грбот на инвеститорите во системот, па така за едно пет год. од стартот на градењето на централите потенцијално со нешто државни упади може да добиеме high speed ICE-InterCityExpress пруга, а ако ништо друго и обична да е, бар во добар дел ќе биде подобна за класични Inter-city со брзина од 160mk/h значи во перспектива скоро ќе имаме и брзи возови и брзи пруги, единствено треба да проектов со вардарска долина да го туркаме и се само ќе си дојде на место што е до К10, а за К8 мислам дека ќе биде стокмена целосно за пет год. а прилеп-битола-лерин може да се сменат евентуално праговите што би значело повторно кревање брзини и простор за растрчување нанови приватни компании кои би ги тангирале балканските маршути... |
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #283 Posted: 03-Dec-2008 at 14:16 | ||
beTon, на некој начин во постот погоре е одговорено Атина - Солун 6 часа
Еве ја картата на "High Spid" па ти види |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #284 Posted: 03-Dec-2008 at 14:22 | ||
БДЖ (Бугарски Државни Железници) располагаат со 25 ДВОЈНИ композиции на Сименс, значи 50 единици. За Грчките не би знаел, но би претпоставил дека имаат повеќе од тоа. Но тие се главно за релации помалку од 200км. Иначе мислам дека Вардарска Долина е прескап проект (парите се вложуваат според тоа колку донос носи вложениот капитал) и мислам дека Белене, ТЕЦ-ови, ГЕЦ-ови, ќе бидат многу посиплатливи и пиривлечни на среден рок. Да не збориме дека целосна градба на нова прига и автопат се додатен огромен трошок. Вардарска Долина во следниве 5 години на рецесија сигурно нема ни да се почне. Јас лично не гледам факти на теренот кои ми покажуваат дека за 5 години ќе се заврши К8, особено не делот кон Охрид-Албанија и дека ќе се стокмат другиве пруги. Со по 10 милиони евра годишно издвоени затаа намена тоа е НЕВОЗМОЖНО. Во 2012 владата одвоила ДУРИ 20 милиони евра - СМЕШНИ ЦИФРИ!!!
|
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #285 Posted: 04-Dec-2008 at 19:55 | ||
Еве ја и европската стратегија и за МК
Sauth-East Europe Core Regional Transport Network Development Plan Five Year Multi Annual Plan 2008 to 2012 Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 05:27 |
|||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #286 Posted: 09-Dec-2008 at 12:47 | ||
Од конфузноста на министерот не може многу да се разбере, ама наредната година според неговите кажувања Владата ќе одвои 15 милиони евра за железницата. Од тоа, 2 милиони евра ќе одат за покривање на загубите од патничкиот железнички сообраќај за 2009 година, 3 милиони евра за одржување и реконструкција на Коридор 10 и 10 милиони евра за проектирање на Коридор 8 со нагласка дека тендерот за делницата Кичево-Албанска граница веќе бил распишан. Според текстот во Утрински, министерот остава можност за дополнителни средства со ребалансите на буцетите.
Тоа значи дека пругата кон Бугарија владата ја заборави и за наредната 2009 година, а албанското лоби си го стори своето.
|
|||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #287 Posted: 09-Dec-2008 at 14:25 | ||
ова со последниот и првиот воз има една доброчудна димензија, а тоа е дека кај нас само после невреме може сонце да не огрее. и денес не грее истото сонце, но доколку и понатаму трчаме по европските стандарди ќе треба две сонца за да стасаме на време или пак нормално со денешнава состојба да бараме(како и сите) екстра додатоци во форма на ММФ рефлектори и телескопи, како би ги наполниле батериите и исчистиле вирусите. но рефлекторите неретко имаат в себе темпиран вграден куршлуз, кој единствено се неутрализира преку покорност и коленичење пред монополистите(фабрикантите) на вештачката расвета, па од тука колку е ова најсречно решение незнам, но како велат запален бивол нечини со вода да го смириш, најдобро е со токмак, како не би распалил се одоколу. значи најдобро е во нашиот случај да не чекаме на малку веројатното невреме и второ сонце, ниту пак на фабрикантите на долго жаречки сијалици, туку едноставно да го успиеме државниот капитал во МЖ и да се пушти да влезат капиталистички чергари кои ќе ни ги врзат врките и исчистат кондурите на К8 и К10, нормално ќе има и нешто нови сандали и папучи, а малку подоцна може и спринтерки ќе видиме... дефакто сами да инвестираме милијарда до две за оправање на цела инфраструктура и возен парк ниту имаме капацитет ниту пак ќе се најде толку амбициозен јунак кој во вакви геополитички констелации ќе се одважи да се задолжи од сесрце. затоа и велам Бојан дека освен шминкање владата не прави ништо особено, освен што на тој начин се спрема да го продаде патничкиот транспорт и да ја даде под концесија инфраструктурата. за К8 од долните два цитати ќе извлечам заклучок дека проектот ќе се доработува со буџетски средства, а за работите на терен(оперативниот дел) ќе се бараат кредити од банките.
Во обновата на српската Железница годинава ќе бидат вложени една милијарда евра - Т - 03.04.2006 ЕИБ и ЕБОР ја кредитираат српската Железница со 140 милиони евра - Т - 19.04.2006 Словенија вложува девет милијарди евра во модернизирање на железницата - Т - 08.11.2006 Хрватска ќе вложи две милијарди евра во модернизирање на железницата - Т - 23.04.2007 |
|||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #288 Posted: 10-Dec-2008 at 11:40 | ||
Beton, останувам и понатаму на мојот став, не успеа да ме разубедиш.
Коридор 8 ќе се гради со средства од европските фондови или со позајмување од Светската банка. Македонија ќе учествува со свои средства, а за дел од делниците ќе се бара коинвеститор, кој за изградба на пругата би управувал со неа во неколку наредни години. 2017 година е краен рок кога Коридор 8 треба да биде потполно завршен и електрифициран. |
|||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #289 Posted: 14-Dec-2008 at 16:41 | ||
Бојан види за К8 нема проектна документација па владата со свои средства ќе го направи проектот, сетне со завршен проект ќе одиме пред EBRD, WB и IMF за кредитен аранжман. е сега дали откако К8 ќе се заврши целосно, ние ќе го дадеме под концесија или не, тоа е веќе работа на владата. Edited by pbanks - 17-Dec-2008 at 15:23 |
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #290 Posted: 15-Dec-2008 at 11:55 | ||
|
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #291 Posted: 16-Dec-2008 at 23:10 | ||
Инаку да апелирам до сите, сега кога ја поделивме железничката тематика, колку можете да ја држите дискусијата во рамките на темата. Неизбежно е дека понекогаш во инфраструктура ќе забегаме со муабетот накај возен парк или обратно или па некоја друга комбинација, но во рамките на можностите да се потрудиме да селектираме каде што ќе постираме.
Edited by pbanks - 17-Dec-2008 at 15:19 |
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #292 Posted: 22-Dec-2008 at 21:04 | ||
Интервју: Миле Јанакиески, министер за транспорт и врски
Првпат во Македонија сериозно се вложува во инфраструктурата ... Ќе се гради Коридорот 8 Ќе се гради ли идната година нова железничка инфраструктура? - И во сегментот на железницата оваа влада инвестира најмногу средства од осамостојувањето на Република Македонија. Нашата цел е железничкиот транспорт во земјава да застане на здрави нозе и да функционира профитабилно. Освен за тековно и инвестициско одржување на железничката инфраструктура, за што во 2009 година се обезбедени 3 милиони евра, предвидуваме и изградба на нови делници по должината на Коридорот 8. Целта е да се заокружи изградбата на овој значаен дел од европската транспортна мрежа, кој ги поврзува Европа и Азија. Предвидуваме инвестиција во висина од 10 милиони евра за доизградба на врските што недостасуваат кон Бугарија. Во текот на 2009 година ќе биде утврдена и конкретната финансиска конструкција. Во однос на изработка на техничката документација за железничкото поврзување кон Република Албанија, ЈП „МЖ Инфраструктура“ на 24 ноември 2008 година распиша меѓународен оглас за доделување договор за јавна набавка за изработка на студија и идеен проект за пругата Кичево - граница со Република Албанија. За спроведување на оваа јавна набавка се обезбедени средства од буџетот на Република Македонија, а се очекува изработката на целокупната потребна документација да заврши во следните 3 години. ... http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=2&fCat=1&EditionID=270&top=1&ArticleID=14165 |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #293 Posted: 27-Dec-2008 at 00:11 | ||
|
|||
nikolata
Newbiе Joined: 06-Dec-2008 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #294 Posted: 27-Dec-2008 at 10:31 | ||
Само како инфо (градежен факултет-катедра за патишта и железници), во моментов почнуваат подготовки за изработка на студија (израз од новиот закон за градење) за поврзување на железничката пруга од Кичево до албанска граница (кон Елбасан).Трасата уште не е одредена, мегутоа би требало да минува близу Струга. Даден е многу краток период за изработка на истиот (1 год)
|
|||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #295 Posted: 27-Dec-2008 at 10:35 | ||
Nikola Добредојде! Добро што веќе почнува да се изработва проектот, само те молам кажи ми зашто мислиш дека тоа е краток рок?! Ја не се разбирам многу, ама тоа и изгледа долг рок.
|
|||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #296 Posted: 29-Dec-2008 at 12:17 | ||
Пругата Кичево-албанска граница има иднина во секој случај. За неа е заинтересирана Албанија, Косово и Македонија. Албанија веќе вети дека ќе го доврши својот крак од пругата до македонска граница во 2009 година, Косово поради планинскиот масив никогаш нема да може да се поврзе директно со Албанија, па поради тоа пругата преку Македонија им е во интерес и конечно Македонија ќе го добие пристаништето Драч како втор адекватен избор наместо Солун.
|
|||
nikolata
Newbiе Joined: 06-Dec-2008 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #297 Posted: 06-Jan-2009 at 10:26 | ||
Поточно се мисли на физибилити студија која опфаќа многу сегменти, од
кои најбитен за еден проект каков што е железница (се проектира за 20
год) е општествено-економска еклоатација. Актуелно-најново, а го
слушнав на новогодишната седница на влада
е дека изработката на физибилити студијата нема да биде 1 год туку 2
год, со најоптимистичко гледање на работите, 2011 да се отпочне со
изградба на пругата.
|
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #298 Posted: 06-Jan-2009 at 10:29 | ||
А имаш ли сознанија како стојат работите и какви се плановите со пругата према Бугарија? Можеме ли барем таму да се надеваме на брз развој на настаните? |
|||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #299 Posted: 15-Jan-2009 at 09:51 | ||
|
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #300 Posted: 15-Jan-2009 at 23:31 | ||
Еве го урнебесниот железнички чвор во Велес |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
Post Reply | Page <1 1314151617 33> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |