build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 33>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #281 Posted: 03-Dec-2008 at 14:08
Да може би на картава изгледа празно, но ги имаат поврзано сите важни и големи градови. Концентрацијата на населението и индустријата е во провинциите Македонија, Коринт и на Пелопонез. Да, поназад се од други ЕУ земји, но мислам дека споредувавме со Македонија! Инаку последниве години на големо осовременуваат и реконструрираат: 





А ние за Сименс ќе посонуваме уште некоја декада, додека не одлучат во Европа дека се застарени, па да ни ги подарат нам. Како во БГД со автобусите.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #282 Posted: 03-Dec-2008 at 14:08

ме интересира колку IC-а имаат грците и бугарите, чисто заради споредба со словенците! доколку се гради вардарска долина а ќе се гради, сметај дека пругата ќе се ретрасира а тоа ќе падне на грбот на инвеститорите во системот, па така за едно пет год. од стартот на градењето на централите потенцијално со нешто државни упади може да добиеме high speed ICE-InterCityExpress пруга, а ако ништо друго и обична да е, бар во добар дел ќе биде подобна за класични Inter-city со брзина од 160mk/h

значи во перспектива скоро ќе имаме и брзи возови и брзи пруги, единствено треба да проектов со вардарска долина да го туркаме и се само ќе си дојде на место што е до К10, а за К8 мислам дека ќе биде стокмена целосно за пет год. а прилеп-битола-лерин може да се сменат евентуално праговите што би значело повторно кревање брзини и простор за растрчување нанови приватни компании кои би ги тангирале балканските маршути...

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #283 Posted: 03-Dec-2008 at 14:16
beTon, на некој начин во постот погоре е одговорено Атина - Солун 6 часа

Еве ја картата на "High Spid" па ти види Big%20smile


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #284 Posted: 03-Dec-2008 at 14:22
БДЖ (Бугарски Државни Железници) располагаат со 25 ДВОЈНИ композиции на Сименс, значи 50 единици. За Грчките не би знаел, но би претпоставил дека имаат повеќе од тоа. Но тие се главно за релации помалку од 200км. Иначе мислам дека Вардарска Долина е прескап проект (парите се вложуваат според тоа колку донос носи вложениот капитал) и мислам дека Белене, ТЕЦ-ови, ГЕЦ-ови, ќе бидат многу посиплатливи и пиривлечни на среден рок. Да не збориме дека целосна градба на нова прига и автопат се додатен огромен трошок. Вардарска Долина во следниве 5  години на рецесија сигурно нема ни да се почне. Јас лично не гледам факти на теренот кои ми покажуваат дека за 5 години ќе се заврши К8, особено не делот кон Охрид-Албанија и дека ќе се стокмат другиве пруги. Со по 10 милиони евра годишно издвоени затаа намена тоа е НЕВОЗМОЖНО. Во 2012 владата одвоила ДУРИ 20 милиони евра - СМЕШНИ ЦИФРИ!!!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #285 Posted: 04-Dec-2008 at 19:55
Еве ја и европската стратегија и за МК

Sauth-East Europe Core Regional Transport Network Development Plan
Five Year Multi Annual Plan 2008 to 2012



Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 05:27
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #286 Posted: 09-Dec-2008 at 12:47
Од конфузноста на министерот не може многу да се разбере, ама наредната година според неговите кажувања Владата ќе одвои 15 милиони евра за железницата. Од тоа, 2 милиони евра ќе одат за покривање на загубите од патничкиот железнички сообраќај за 2009 година, 3 милиони евра за одржување и реконструкција на Коридор 10 и 10 милиони евра за проектирање на Коридор 8 со нагласка дека тендерот за делницата Кичево-Албанска граница веќе бил распишан. Според текстот во Утрински, министерот остава можност за дополнителни средства со ребалансите на буцетите.
Тоа значи дека пругата кон Бугарија владата ја заборави и за наредната 2009 година, а албанското лоби си го стори своето.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #287 Posted: 09-Dec-2008 at 14:25

27 јули 1981 Почна со работа новата Железничка станица во состав на Транспортниот центар во Скопје. Последниот воз од Старата железничка станица замина во 11 часот и 30 минути, а првиот воз на новата железничка станица стигна во 12 часот и 35 минути. [1]

ова со последниот и првиот воз има една доброчудна димензија, а тоа е дека кај нас само после невреме може сонце да не огрее. и денес не грее истото сонце, но доколку и понатаму трчаме по европските стандарди ќе треба две сонца за да стасаме на време или пак нормално со денешнава состојба да бараме(како и сите) екстра додатоци во форма на ММФ рефлектори и телескопи, како би ги наполниле батериите и исчистиле вирусите. но рефлекторите неретко имаат в себе темпиран вграден куршлуз, кој единствено се неутрализира преку покорност и коленичење пред монополистите(фабрикантите) на вештачката расвета, па од тука колку е ова најсречно решение незнам, но како велат запален бивол  нечини со вода да го смириш, најдобро е со токмак, како не би распалил се одоколу. значи најдобро е во нашиот случај да не чекаме на малку веројатното невреме и второ сонце, ниту пак на фабрикантите на долго жаречки сијалици, туку едноставно да го успиеме државниот капитал во МЖ и да се пушти да влезат  капиталистички чергари кои ќе ни ги врзат врките и исчистат кондурите на К8 и К10, нормално ќе има и нешто нови сандали и папучи, а малку подоцна може и спринтерки ќе видиме...    

дефакто сами да инвестираме милијарда до две за оправање на цела инфраструктура и возен парк ниту имаме капацитет ниту пак ќе се најде толку амбициозен јунак кој во вакви геополитички констелации ќе се одважи да се задолжи од сесрце. затоа и велам Бојан дека освен шминкање владата не прави ништо особено, освен што на тој начин се спрема да го продаде патничкиот транспорт и да  ја даде под концесија инфраструктурата. за К8 од долните два цитати ќе извлечам заклучок дека проектот ќе се доработува со буџетски средства, а за работите на терен(оперативниот дел) ќе се бараат кредити од банките.          

Тотал Анализа - Само приватен капитал може да ја модернизира Македонската железница - 18.10.2007

Стари и валкани вагони, непредвидлив возен ред и чекање на пероните. Атмосфера како од времето на легендарниот Ориент експрес. Ова е најчестиот впечаток на луѓето што често ги користат услугите на Македонските железници. Македонија и по скоро две децении самостојна држава не успеа старото претпријатие Македонски железници да го транформира во модерна и флексибилна компанија. Македонските граѓани, а и оние кои случајно транзитираат низ земјава ќе почекаат уште најмалку две години за било каква модернизација на возовите. Дури тогаш ќе ги почувствуваме ефектите од моменталната транзиција на компанијата која трае веќе неколку години. Целта на транзицијата е Македонски железници да стане модерна компанија. Од почетокот на месецот Македонски железници и официјално се трансформира на два дела - транспорт и инфраструктура. Овие две компании работат со две посебни жиро сметки. „Целта на ваквиот потег е да се добие почиста слика за работењето на компанијата. Преку овој модел ќе видиме точно кој делови како функционираат. На пример ќе се види приходот од транспорт на патници и на стоки и ќе може да се направи анализа на приходите„, вели министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески. Се предвидува транспортот да се приватизира најрано за две години, откако ќе се добие детална слика за сите позитивни и негативини чинители во овој сектор. Подобрувањето на капацитети на Македонски железници е најзначајно прашање за металопреработувачкиот бизнис во земјава. Сите суровини и готови производи на овој бизнис се транспортира со железнички сообраќај. Рестартирањето на поранешна Железара или денешните Макстил, Митал стил и Ладна валалница во голема мерка ја зголеми работата на Македонски железници. Неофицијалите анализи од компанијата велат дека на транспортот на суровини и стоки на овие компании отпаѓа над 70% од работата на компанијата. Истовремено заради зголемената побарувачка на челик на светските пазари и зголемувањето на обемот на работата на овој бизниз во земјава, се јави недостиг на вагони кои ќе можат да ги превезат навремено стоките на крајната дестинација. Се бараше решение со закуп на нови вагони да се надмине проблемот. Ваквата состојба на терен доведува на заклучок дека транспортниот дел на Македонски железници има добра иднина, велат експертите. Според нив најдобро е во еден дел од сегашната компанија да влезе приватен капитал. За поголема профитабилност во иднина државата работи на изградба на железничката инфраструктура. Вкупната железничка инфраструктура во Македонија е во должина од 180 километри. Јанакиески најави изградба на железничка инфраструктура на Коридорот 8, преку што треба да се поврзе Македонската со Бугарската железница. За реализација на овој проект Влада ќе бара донации. Трансформацијата на Македонските железници ја помогна и Светска банка која ја изработи комплетната студија. Истовремено Светската банка даде и кредит од 15 милиони евра за поддршка на трансформацијата на Железницата.

Тотал - Магдалена Михајлоска - 18.10.2007

...
За вистински капитални инвестиции, односно за изградба на патишта и на железница се предвидени само 40 милиони евра. Со нив ќе се градат патни правци од Коридорот 8, магистрални и регионални патишта и железничка пруга кон Бугарија.
...
Најмногу пари, како и секоја година, ќе отидат за плати на јавната администрација, пензии и за социјални надоместоци, дури 1,5 милијарди евра.
...
Тотал - Спасијка Јованова - 14.11.2008
 

Во обновата на српската Железница годинава ќе бидат вложени една милијарда евра - Т - 03.04.2006

ЕИБ и ЕБОР ја кредитираат српската Железница со 140 милиони евра - Т - 19.04.2006

Словенија вложува девет милијарди евра во модернизирање на железницата - Т - 08.11.2006

Хрватска ќе вложи две милијарди евра во модернизирање на железницата - Т - 23.04.2007

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #288 Posted: 10-Dec-2008 at 11:40
Beton, останувам и понатаму на мојот став, не успеа да ме разубедиш.
Коридор 8 ќе се гради со средства од европските фондови или со позајмување од Светската банка. Македонија ќе учествува со свои средства, а за дел од делниците ќе се бара коинвеститор, кој за изградба на пругата би управувал со неа во неколку наредни години. 2017 година е краен рок кога Коридор 8 треба да биде потполно завршен и електрифициран.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #289 Posted: 14-Dec-2008 at 16:41

Бојан види за К8 нема проектна документација па владата со свои средства ќе го направи проектот, сетне со завршен проект ќе одиме пред EBRD, WB и IMF за кредитен аранжман. е сега дали откако К8 ќе се заврши целосно, ние ќе го дадеме под концесија или не, тоа е веќе работа на владата.



Edited by pbanks - 17-Dec-2008 at 15:23
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #290 Posted: 15-Dec-2008 at 11:55
Бугарија ја поддржува Македонија за ЕУ, НАТО и визната либерализација

Скопје, 15 декември (МИА) ...

Во делот на Коридорот 8 премиерот Груевски истакна дека во средината на 2009 година ќе почне физичката изградба на патната и железничката инфраструктура кон Бугарија, а подоцна и кон Албанија. ...
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #291 Posted: 16-Dec-2008 at 23:10
Инаку да апелирам до сите, сега кога ја поделивме железничката тематика, колку можете да ја држите дискусијата во рамките на темата. Неизбежно е дека понекогаш во инфраструктура ќе забегаме со муабетот накај возен парк или обратно или па некоја друга комбинација, но во рамките на можностите да се потрудиме да селектираме каде што ќе постираме.


Edited by pbanks - 17-Dec-2008 at 15:19
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #292 Posted: 22-Dec-2008 at 21:04
Интервју: Миле Јанакиески, министер за транспорт и врски

Првпат во Македонија сериозно се вложува во инфраструктурата

...
Ќе се гради Коридорот 8

Ќе се гради ли идната година нова железничка инфраструктура?

- И во сегментот на железницата оваа влада инвестира најмногу средства од осамостојувањето на Република Македонија. Нашата цел е железничкиот транспорт во земјава да застане на здрави нозе и да функционира профитабилно. Освен за тековно и инвестициско одржување на железничката инфраструктура, за што во 2009 година се обезбедени 3 милиони евра, предвидуваме и изградба на нови делници по должината на Коридорот 8. Целта е да се заокружи изградбата на овој значаен дел од европската транспортна мрежа, кој ги поврзува Европа и Азија. Предвидуваме инвестиција во висина од 10 милиони евра за доизградба на врските што недостасуваат кон Бугарија. Во текот на 2009 година ќе биде утврдена и конкретната финансиска конструкција. Во однос на изработка на техничката документација за железничкото поврзување кон Република Албанија, ЈП „МЖ Инфраструктура“ на 24 ноември 2008 година распиша меѓународен оглас за доделување договор за јавна набавка за изработка на студија и идеен проект за пругата Кичево - граница со Република Албанија. За спроведување на оваа јавна набавка се обезбедени средства од буџетот на Република Македонија, а се очекува изработката на целокупната потребна документација да заврши во следните 3 години.
...
http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=2&fCat=1&EditionID=270&top=1&ArticleID=14165
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #293 Posted: 27-Dec-2008 at 00:11

Возовите им запираат на автомобилите

Наместо автомобилите, возовите стојат пред железничките премини. Оваа слика, која се' почесто се гледа, ги изненадува учесниците во сообраќајот, раскажуваат возачите што биле сведоци на премините на железничката пруга кон Кочани.

- На магистралниот пат кон Штип, во близината на Лозово, има неколку необезбедени железнички премини. На истите во неколку наврати видовме: кога возот ќе наиде, застанува и ги почекува возилата да поминат, па го продолжува патувањето - тврдат возачи.

Истиот случај бил и на излезот од Велес, кај Железен мост. Од ЈП Македонски железници - Транспорт го потврдуваат тоа и велат дека го прават во интерес на безбедноста.

- Кога возачите не сакаат да застанат кога ќе наидат на знак што најавува дека има железнички премин и не го почитуваат, тогаш мораме ние. Според нашиот правилник, стар 50-ина години, ги потсетивме моторовозачите да запрат на необезбеден премин. За да не дојде до трагедија, подобро е возот да застане, кога колите не го прават тоа, иако ние имаме првенство на минување - велат од МЖ Транспорт. Тие побарале од моторовозачите да ги пуштаат сите возила да го минат преминот, по што тие го продолжуваат патувањето.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=29803279E24D8D4CB6216BB164DF71A8
Back to Top
nikolata View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 06-Dec-2008
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote nikolata Quote  Post ReplyReply #294 Posted: 27-Dec-2008 at 10:31
Само како инфо (градежен факултет-катедра за патишта и железници), во моментов почнуваат подготовки за изработка на студија (израз од новиот закон за градење) за поврзување на железничката пруга од Кичево до албанска граница (кон Елбасан).Трасата уште не е одредена, мегутоа би требало да минува близу Струга. Даден е многу краток период за изработка на истиот (1 год) 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #295 Posted: 27-Dec-2008 at 10:35
Nikola Добредојде! Добро што веќе почнува да се изработва проектот, само те молам кажи ми зашто мислиш дека тоа е краток рок?! Ја не се разбирам многу, ама тоа и изгледа долг рок.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #296 Posted: 29-Dec-2008 at 12:17
Пругата Кичево-албанска граница има иднина во секој случај. За неа е заинтересирана Албанија, Косово и Македонија. Албанија веќе вети дека ќе го доврши својот крак од пругата до македонска граница во 2009 година, Косово поради планинскиот масив никогаш нема да може да се поврзе директно со Албанија, па поради тоа пругата преку Македонија им е во интерес и конечно Македонија ќе го добие пристаништето Драч како втор адекватен избор наместо Солун.
Back to Top
nikolata View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 06-Dec-2008
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote nikolata Quote  Post ReplyReply #297 Posted: 06-Jan-2009 at 10:26
Поточно се мисли на физибилити студија која опфаќа многу сегменти, од кои најбитен за еден проект каков што е железница (се проектира за 20 год) е општествено-економска еклоатација. Актуелно-најново, а го слушнав на новогодишната седница на влада LOL е дека изработката на физибилити студијата нема да биде 1 год туку 2 год, со најоптимистичко гледање на работите, 2011 да се отпочне со изградба на пругата.


Originally posted by lslcrew

Nikola Добредојде! Добро што веќе почнува да се изработва проектот, само те молам кажи ми зашто мислиш дека тоа е краток рок?! Ја не се разбирам многу, ама тоа и изгледа долг рок.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #298 Posted: 06-Jan-2009 at 10:29


А имаш ли сознанија како стојат работите и какви се плановите со пругата према Бугарија? Можеме ли барем таму да се надеваме на брз развој на настаните?
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #299 Posted: 15-Jan-2009 at 09:51

Велешани бараат железнички стојалишта низ градот

Велешани бараат ЈП „Македонски железници“ на неколку локации во градот да постави постојки за патниците. Тие сметаат дека со ова ќе се зголеми бројот на патниците, а ним ќе им се намали времето за да стигнат до Железничката станица. Секојдневно повеќе од 1.000 велешани патуваат со воз.

- Низ градот има три пруги во три правца, кон Гевгелија, Кочани и кон Битола, и убаво би било на еден дел од нив да се постават стојалишта. Така ќе ни биде поблиска услугата на железницата, а таа ќе има поголем број патници. Вака сме принудени да патуваме и по неколку километри додека стигнеме до станица, што ја зголемува цената, бидејќи користиме такси или градски превоз - велат велешани. Тие го посочуваат случајот со село Зелениково, каде што на мало растојание до станицата Јане Сандански има две стојалишта, кои се отворени по барање на патниците. Од МЖ - Транспорт знаат за проблемот и веќе ги извршиле потребните испитувања.

- Во право се патниците што сакаат да бидеме поблиску со нашите услуги, преку отворање стојалишта во Велес. Но, технички не е можно, бидејќи градот има лоша конфигурација на теренот - велат од МЖ -Транспорт.

Тие посочуваат дека во правецот кон Кочани пречка се Железниот мост и угорнината, во правец на Битола проблем е тунелот, кој не дозволува да се отвори стојалиште и во населба Превалец, а кон Гевгелија во реонот на Долни Дуќани проблемот се многуте рампи на железничките премини и можноста тие долго да бидат спуштени ако таму се лоцира стојалиште.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=E5C1051B4238E94D9D320EDB7FE8CCF4

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #300 Posted: 15-Jan-2009 at 23:31
Previous
Еве го урнебесниот железнички чвор во Велес


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 33>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.254 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.