build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 33>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 16-Jan-2009 at 05:40
Nuts
 
Владимир да те прашам пошто никад не сум бил во велес, дали е изводливо ова што го бараат граѓаните или како што викаат од мж-транспорт технички не е можно, и колку/дали воопшто се потребни овие станици???
 
 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 16-Jan-2009 at 23:10
Previous
Се е можно но дали е практично и исплатливо, да воз застанува на секој километар, тоа веќе е градски сообраќај - LRT
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 16-Jan-2009 at 23:28


Велес е прилично добро покриен со железничкиве коридори. Паралелни пруги / адаптирање и дуплирање на постоечките може да се искористи за воведување на некаков трам. Единствен прашалник е колку е тоа исплатливо кога ќе се земе во предвид големината на Велес, но има простор за размислување.

Инаку Вардар, не би се чудел премногу на железничкиот јазол во Велес. Со оглед на топографијата и со оглед на стандардите за пруги веројатно не ни има некакво многу поелегантно решение. Всушност пругите се вака слично извртени дури и низ градови со поедноставна топографија.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 19-Jan-2009 at 21:18
Vladimir да не знаеш случајно колку тежи едно метро шина?!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 19-Jan-2009 at 21:23
Originally posted by lslcrew

Vladimir да не знаеш случајно колку тежи едно метро шина?!

Од 40 до 60 kg/m

Да не имаш на лагер Smile
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 19-Jan-2009 at 21:25
Онака прашав пошто кај мене у маало до пругата има едно чудо рафрлани стари пруги! Дали од теснолинејката, дали од после тоа, стварно незнам од кога се! Ме чуди како досега никој не се обидел да ги одвлечка, со оглед на цената што може да ја имаат како старо железо. дали пошто се толку тешки, којзнае?!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 19-Jan-2009 at 21:29
Ги знам тие остатоци под насипот, има на милион места и незнам зашто МЖ не организира едно собирање на истите, и парите од тоа наменски ги употреби.

А за бидат украдени, малку се претешки и пре гломазни, но никогаш не вели никогаш.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 19-Jan-2009 at 21:33
Јас уствари и сум присуствувал на една таква кражба пред пар години. Децава се обидоа со бонсек да ја сечат една шина на неколку парчиња и иступија неколку листа од бонсек а не се исече ниту еден сантим длабочина. Цела да се крене не е можно, освен со соодветна механизација, така да добра ти е идејава да се соберат. Освен ако некој паметен не дојде со дизалица и да ги крене, што не би ме изненадило пошто многу не се пази! Само незнам и да се соберат дали случајно дел од пругиве може да се искористат за изградба на нови, или па ако се иде со продавање на старо железо тогаш одприлика колку пари би можеле да се извадат?!


Edited by lslcrew - 19-Jan-2009 at 21:34
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 19-Jan-2009 at 21:58
Уф, по таја килажа тоа се огромни пари, расфрлени поред пруги.



Иначе ја сечев едно парче шина од малиот воз за да зачувам (за музеј) кое куди камо е помала и послаба од денешниве, па на брусилицата потрошив два камена.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 22-Jan-2009 at 16:11
Originally posted by anDarko

не ме сфаќај погрешно - почитувам доста современа и функционална архитектура. Даде убава парарела со сликиве од Берлин. Кога би била комплетирана и нашава на сличен начин, би било сосема поинаква приказна.

Ваква каква што е сега, делумно покриена, запуштена - е само едно гломазно бетонско чудовиште.

Старава железничка во СК изгледа дека имала баш боемски шмек - сега само што се вратив од Њујорк и се вљубив во Гранд Централ која одма ми даде асоцијација на тоа како можеби изгледал холот на нашава станица на времето...и ете денес се погоди да го објават во Нова Македонија стариов текст од 1958.

Ова е само некој идеализам Smile Камо среќа проективе во Скопје започнати после земјотресот да беа реализирани комплетно, а потоа и соодветно одржувани...


се сложувам Cheers. Но станицата дефинитивно ќе плачеше за дислокација (значи промена на функцијата на објектот) дури и да не се случеше земјотресот.

Замисли ја цела таа пруга што ќе проаѓаше долж Скопје во неговите најгусти делови. Сегашното решение на многу елегантен начин брзо ги извлекува трасите вон Скопје од каде што потоа се разгрануваат.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 23-Jan-2009 at 19:00
Starata zeleznicka definitivno spored mene treba da se doizgradi kakva sto si bila, a niz nea moze da se napravi trasa za da pomine tramvaj dokolku go napravat, a novata isto mi se dopaga samo sto ima kiksovi koi gi nabroji vladimir, no i toa moze da se sredi dokolku se saka ,no od koga e izgradena nema nisto cepnato vo nea, ni vo novata ni vo starata.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 31-Jan-2009 at 14:16
КОРИДОР X
Дел од написот во Блиц
Ekonomija
Uporno na sporednom koloseku
Železnički koridor 10: još jedna propuštena razvojna šansa za Srbiju
....
Stanje stvari
Prosečna starost lokomotiva i vagona „Železnica Srbije“ je 38 godina, od 9.200 teretnih vagona ispravno je 3.450, od 38 elektro i 37 dizel garnitura ispravno je 15, odnosno 11, a od 10 „švedskih garnitura“ saobraćaju tek četiri. Od 144 elektrolokomotive valja 90, a od 180 dizelki u pogonu je tek 51! Od 570 putničkih vagona van stroja je čak 310.
Ne čudi onda što je prošle godine u Srbiji prevezeno tek 14,4 miliona tona robe prugom, a čak 106 miliona tona drumom. Pre dvadesetak godina udeo železnice u robnom transportu je iznosio i do 40 odsto, a u Nemačkoj i Francuskoj dostiže i 45 odsto ukupnog robnog prevoza i stalno se uvećava.

Krediti
Svetska banka, EBRD i EIB cene da bi projekat mogao biti isplativ i uklopljen u evropske planove. Stoga su spremne kreditirati na rok od 25 i uz grejs period od sedam godina, sa kamatom od 4,7 odsto. Zajmovi za složenije i skuplje objekte bili bi i povoljniji.
...
Šta i kako planira Evropska unija
Evropska unija je odlučila da se transport robe od Salcburga do Istanbula ubuduće mora obaviti za 48 umesto dosadašnjih 64 sata, a do Soluna za 36 umesto dosadašnjih 48 sati. Tokom pretprošle godine strani teretni vagoni su se na teritoriji Srbije zadržavali, u proseku, 36 sati. Sporno smo mesto na trasi, pa smo pre tri godine od 45 miliona evra zarađenih vučom stranih vozova, 17,5 miliona morali odvojiti za kazne zbog prekoračenja u zadržavanju vagona u Srbiji duže od zajemčenog roka.
Evropska unija razvija saobraćajnu mrežu na osnovu procena da će do 2015. godine transport iz zapadne i severne Evrope put Carigrada i Soluna narasti za 30 odsto, a u narednoj deceniji za dodatnih 40 odsto. Na relacijama dugim 1.200 km prevoz šinama je i za dve trećine jeftiniji od drumskog. Takođe, forsiranjem železničkog saobraćaja želi se opasan teret izmestiti sa reka, zbog zaštite voda, i sa druma, zbog većeg rizika. Očekuje se da bi šinski prevoz mogao doživeti procvat kada se ispod Bosfora prokopa tunel i saobraćaj potom razvije trasom koju znamo kao „put svile“. Pruga u izgradnji koja koridorom 4, od Budimpešte, preko Segedina i Temišvara, prelazeći Dunav kod Vidina, vodi do Sofije, jeste konkurentan pravac i moramo shvatiti da više nismo monopolisti u ponudi koridora. EU nam sugeriše da u novoj pruzi ne vidimo samo rivala već i da sarađujemo i šinski povežemo koridore.

http://www.blic.rs/ekonomija.php?id=76670">http://www.blic.rs/ekonomija.php?id=76670
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 31-Jan-2009 at 19:16
Мутафчиев:250 мил. евра за железницата меѓу Македонија и Бугарија
САБОТА, 31 ЈАНУАРИ 2009 15:49
Бугарскиот министер за транспорт Петар Мутафчиев рече дека се потребни 250 милиони евра за Македонија и Бугарија да се поврзат со железница.

Министерот ова го изјави денеска за софиското радио „Дарик“, без да посочи повеќе детали за проектот, што е дел од транспортниот коридор 8, кој преку Македонија треба да ги поврзе Црното и Јонското Море. Македонија не е железнички поврзана со Бугарија и Албанија и недостасува уште околу 80 километри пруга.

Македонскиот премиер Никола Груевски за време на последната посета на неговиот бугарски колега Сергеј Станишев на земјава во декември, најави дека Македонија кон средината на 2009 година ќе почне со градбата на патната и железничката инфраструктура кон Бугарија.


http://tera.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=3866&Itemid=106

Edited by гитардемон - 31-Jan-2009 at 19:17
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 31-Jan-2009 at 21:16
Бугарскиот министер за транспорт Петар Мутафчиев рече дека се потребни 250 милиони евра за Македонија и Бугарија да се поврзат со железница.


Овие 250 милиони евра се само за да се заврсхи до бугарска граница,нивниот дел или целосно пресметано...знае некој???
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 31-Jan-2009 at 23:13
@БЃТ Бугарскиот дел е едноцифрена бројка километри! Тоа е минорно во спредба со нашиот дел! Јас за кај нас имам слушнато 220 милиони и башка од кај бугарскиот да земеме уште 15-тина милиони и плус некои финеси и стандардна годишна инфлација од 2-3 посто, тачно се доаќа до 250 милино. Убаво рекол бугарскиот министер, таа бројка се однесува за целото поврзување комплет!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 01-Feb-2009 at 14:08
Тромост на екс-ЈУ државите да тргнат напред !!!???

Koridor 4 bitniji od Koridora 10?

10:51 | Izvor: Tanjug
Beč -- Dva železnička koridora, Koridor 4 i Koridor 10, bore se za primat i još nije izvesno koji će brže napredovati, ocenio je bečki ekonomski dnevnik Virtšaftsblat.

"Čini se da Koridor 4 ima bolje karte u rukama, jer su sve zemlje, kroz koje prolazi, članice EU, te se oko njega angažuju evropske institucije", izjavio je generalni direktor odseka za infrastrukturu austrijske železnice (OBB) Arnold Šifer.

Od ta dva železnička koridora, koje je EU definisala kao glavne puteve za transport robe prugom, Koridor 10 nema tu prednost, ali ima Radnu zajednicu, jedinstvenu u Evropi, koja već sedam godina radi na njegovom razvoju, dodao je on. Sedište Radne zajednice je u Beču.

"OBB je u interesu da vozovi idu preko Austrije", što nije predviđeno Koridorom 4, ocenjuje Šifer, koji je i predsednik Radne zajednice , dodajući da se radi o konkretnim poslovnim interesima.

Od 2001. Radna zajednica radi sa umerenim uspehom, ali se očekuje da će u skorijoj budućnosti imati više snage za prodor, jer od kraja januara postaje udruženje, a time i pravno lice koje će biti efikasnije, nada se Šifer.

Prema njegovim rečima, OBB se iz strateških razloga angažuje oko Koridora 10, koji treba da objedini region.

Radna zajednica okuplja železnice deset država kroz koje prolazi Koridor 10, među kojima i Hrvatska, Srbija i Makedonija.

"Do sada nisam mogao da privučem partnerske železnice", objasnio je Šifer i dodao da će kao Udruženje uskoro moći da nastupaju jedinstveno i to pre svega u pristupu sredstvima iz Fonda EU.

On je istakao da pri tom misli pre svega na male projekte, kao što je inovacija raskrsnica.

Veliki projekti, za koje lobira Srbija u Briselu, traju dugo i zavise od nacionalnih vlada.

Podsećajući da železnica godinama gubi primat u transportu, koji sve više preuzimaju teretna vozila, "Virtšaftsblat" ističe da je EU za region jugoistočne Evrope definisala dve glavne pružne linije za transport tereta. Za obe su potrebne masivne investicije, kako bi teret sigurno i brzo dospeo sa severa Evrope na jugoistok do Grčke i Turske, i obratno.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2008&mm=12&dd=30&nav_id=337044&fs=1
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 02-Feb-2009 at 21:32

БУГАРИЈА - МАКЕДОНИЈА


За железничко поврзување 250 милиони евра


За да се поврзе Бугарија со Македонија со железница потребни се 250 милиони евра, оцени бугарскиот министер за транспорт, Петар Мутафчиев. Тој, во изјава за софиското радио Дарик не посочил повеќе детали за проектот што е дел од транспортниот Коридор 8, кој преку Македонија треба да ги поврзе Црното и Јонското Море.

Македонија не е железнички поврзана со Бугарија и Албанија и недостасува уште околу 80 километри пруга. Премиерот Никола Груевски за време на последната посета на неговиот бугарски колега, Сергеј Станишев на земјава во декември, најави дека Македонија кон средината на 2009 година ќе почне со градба на патната и железничката инфраструктура кон Бугарија.

Железниците на Централна и Југоисточна Европа, пак основаа Здружение за Коридот 10 плус, што ќе го координира директорот на фирмата за инфраструктура на Австриската железница, Арнолд Шифер.
-Таа рута е важна за Австрија и ЕУ бидејќи ги поврзува северот и југот - од Салцбург, преку Филах за Љубљана, Загреб, Белград, Ниш, Скопје до Солун, односно Софија и Истанбул - истакна Шифер..

Целта на Здружението е тој коридор да се направи поатрактивен и да се забрза сообраќајот по него. Шифер потсети дека "краци" од Коридорот 10 се Грац-Марибор-Загреб, Будимпешта-Белград, Ниш-Софија како и Скопје-Лерин.



http://www.vecer.com.mk/?ItemID=01CE8948EDF24542954489E8D6FE3A29

"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 02-Feb-2009 at 23:01
Една те иста работа со години, пругата кон Бугарија ја градат 20 години и уште не ни на почеток! Само зборови!
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 11-Feb-2009 at 11:56
Pruga u izgradnji koja koridorom 4, od Budimpešte, preko Segedina i Temišvara, prelazeći Dunav kod Vidina, vodi do Sofije, jeste konkurentan pravac i moramo shvatiti da više nismo monopolisti u ponudi koridora. EU nam sugeriše da u novoj pruzi ne vidimo samo rivala već i da sarađujemo i šinski povežemo koridore.
 
Железничкото поврзување на Македонија со Бугарија во рамките на Коридор 8,
е убава можност за поврзување на Kоридорите 4 и 10, со што уште повеќе
се оправдува потребата од завршување на градежните работи на Коридор 8.
Во таа насока е и инвестирањето во реконструкција на Коридор 10,
посебно на територијата на Македонија, како и реконструкција на пругата
Велес - КРЕМЕНИЦА - Грција, која дава можност за понатамошен развој
на железничкиот сообраќај во Македонија и зголемување на превозот преку
железничките Коридори 8 и 10.
Сето ова ќе овозможи поголема соработка на транспортниот пазар,
а со тоа и приклучување на Македонија кон ЕУ.


Edited by MAPJAH - 24-Feb-2009 at 13:59
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 13-Feb-2009 at 14:02
Железничка станица ТРУБАРЕВО РАНЖИРНА во скопски јазол од Коридорите 8 и 10
 


Edited by MAPJAH - 24-Feb-2009 at 14:03
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 33>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.355 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.