Инфраструктура (општо) |
Post Reply | Page <1 1415161718 33> |
Author | |||||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #301 Posted: 16-Jan-2009 at 05:40 | ||||
Владимир да те прашам пошто никад не сум бил во велес, дали е изводливо ова што го бараат граѓаните или како што викаат од мж-транспорт технички не е можно, и колку/дали воопшто се потребни овие станици???
|
|||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #302 Posted: 16-Jan-2009 at 23:10 | ||||
Се е можно но дали е практично и исплатливо, да воз застанува на секој километар, тоа веќе е градски сообраќај - LRT |
|||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #303 Posted: 16-Jan-2009 at 23:28 | ||||
Велес е прилично добро покриен со железничкиве коридори. Паралелни пруги / адаптирање и дуплирање на постоечките може да се искористи за воведување на некаков трам. Единствен прашалник е колку е тоа исплатливо кога ќе се земе во предвид големината на Велес, но има простор за размислување. Инаку Вардар, не би се чудел премногу на железничкиот јазол во Велес. Со оглед на топографијата и со оглед на стандардите за пруги веројатно не ни има некакво многу поелегантно решение. Всушност пругите се вака слично извртени дури и низ градови со поедноставна топографија. |
|||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #304 Posted: 19-Jan-2009 at 21:18 | ||||
Vladimir да не знаеш случајно колку тежи едно метро шина?!
|
|||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #305 Posted: 19-Jan-2009 at 21:23 | ||||
Од 40 до 60 kg/m Да не имаш на лагер |
|||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #306 Posted: 19-Jan-2009 at 21:25 | ||||
Онака прашав пошто кај мене у маало до пругата има едно чудо рафрлани стари пруги! Дали од теснолинејката, дали од после тоа, стварно незнам од кога се! Ме чуди како досега никој не се обидел да ги одвлечка, со оглед на цената што може да ја имаат како старо железо. дали пошто се толку тешки, којзнае?!
|
|||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #307 Posted: 19-Jan-2009 at 21:29 | ||||
Ги знам тие остатоци под насипот, има на милион места и незнам зашто МЖ не организира едно собирање на истите, и парите од тоа наменски ги употреби.
А за бидат украдени, малку се претешки и пре гломазни, но никогаш не вели никогаш. |
|||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #308 Posted: 19-Jan-2009 at 21:33 | ||||
Јас уствари и сум присуствувал на една таква кражба пред пар години. Децава се обидоа со бонсек да ја сечат една шина на неколку парчиња и иступија неколку листа од бонсек а не се исече ниту еден сантим длабочина. Цела да се крене не е можно, освен со соодветна механизација, така да добра ти е идејава да се соберат. Освен ако некој паметен не дојде со дизалица и да ги крене, што не би ме изненадило пошто многу не се пази! Само незнам и да се соберат дали случајно дел од пругиве може да се искористат за изградба на нови, или па ако се иде со продавање на старо железо тогаш одприлика колку пари би можеле да се извадат?!
Edited by lslcrew - 19-Jan-2009 at 21:34 |
|||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #309 Posted: 19-Jan-2009 at 21:58 | ||||
Уф, по таја килажа тоа се огромни пари, расфрлени поред пруги.
Иначе ја сечев едно парче шина од малиот воз за да зачувам (за музеј) кое куди камо е помала и послаба од денешниве, па на брусилицата потрошив два камена. |
|||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #310 Posted: 22-Jan-2009 at 16:11 | ||||
се сложувам . Но станицата дефинитивно ќе плачеше за дислокација (значи промена на функцијата на објектот) дури и да не се случеше земјотресот. Замисли ја цела таа пруга што ќе проаѓаше долж Скопје во неговите најгусти делови. Сегашното решение на многу елегантен начин брзо ги извлекува трасите вон Скопје од каде што потоа се разгрануваат. |
|||||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #311 Posted: 23-Jan-2009 at 19:00 | ||||
Starata zeleznicka definitivno spored mene treba da se doizgradi kakva sto si bila, a niz nea moze da se napravi trasa za da pomine tramvaj dokolku go napravat, a novata isto mi se dopaga samo sto ima kiksovi koi gi nabroji vladimir, no i toa moze da se sredi dokolku se saka ,no od koga e izgradena nema nisto cepnato vo nea, ni vo novata ni vo starata.
|
|||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #312 Posted: 31-Jan-2009 at 14:16 | ||||
КОРИДОР X
Дел од написот во Блиц
|
|||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #313 Posted: 31-Jan-2009 at 19:16 | ||||
http://tera.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=3866&Itemid=106 Edited by гитардемон - 31-Jan-2009 at 19:17 |
|||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||
Б.Ѓ.Т
Senior Member Joined: 15-Nov-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
Quote Reply #314 Posted: 31-Jan-2009 at 21:16 | ||||
Овие 250 милиони евра се само за да се заврсхи до бугарска граница,нивниот дел или целосно пресметано...знае некој??? |
|||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #315 Posted: 31-Jan-2009 at 23:13 | ||||
@БЃТ Бугарскиот дел е едноцифрена бројка километри! Тоа е минорно во спредба со нашиот дел! Јас за кај нас имам слушнато 220 милиони и башка од кај бугарскиот да земеме уште 15-тина милиони и плус некои финеси и стандардна годишна инфлација од 2-3 посто, тачно се доаќа до 250 милино. Убаво рекол бугарскиот министер, таа бројка се однесува за целото поврзување комплет!
|
|||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #316 Posted: 01-Feb-2009 at 14:08 | ||||
Тромост на екс-ЈУ државите да тргнат напред !!!???
|
|||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #317 Posted: 02-Feb-2009 at 21:32 | ||||
БУГАРИЈА - МАКЕДОНИЈА
Македонија не е железнички поврзана со Бугарија и Албанија и недостасува уште околу 80 километри пруга. Премиерот Никола Груевски за време на последната посета на неговиот бугарски колега, Сергеј Станишев на земјава во декември, најави дека Македонија кон средината на 2009 година ќе почне со градба на патната и железничката инфраструктура кон Бугарија. Железниците на Централна и Југоисточна Европа, пак основаа Здружение
за Коридот 10 плус, што ќе го координира директорот на фирмата за
инфраструктура на Австриската железница, Арнолд Шифер. http://www.vecer.com.mk/?ItemID=01CE8948EDF24542954489E8D6FE3A29 |
|||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #318 Posted: 02-Feb-2009 at 23:01 | ||||
Една те иста работа со години, пругата кон Бугарија ја градат 20 години и уште не ни на почеток! Само зборови!
|
|||||
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #319 Posted: 11-Feb-2009 at 11:56 | ||||
Pruga u izgradnji koja koridorom 4, od Budimpešte, preko Segedina i Temišvara, prelazeći Dunav kod Vidina, vodi do Sofije, jeste konkurentan pravac i moramo shvatiti da više nismo monopolisti u ponudi koridora. EU nam sugeriše da u novoj pruzi ne vidimo samo rivala već i da sarađujemo i šinski povežemo koridore.
Железничкото поврзување на Македонија со Бугарија во рамките на Коридор 8,
е убава можност за поврзување на Kоридорите 4 и 10, со што уште повеќе
се оправдува потребата од завршување на градежните работи на Коридор 8.
Во таа насока е и инвестирањето во реконструкција на Коридор 10,
посебно на територијата на Македонија, како и реконструкција на пругата
Велес - КРЕМЕНИЦА - Грција, која дава можност за понатамошен развој
на железничкиот сообраќај во Македонија и зголемување на превозот преку
железничките Коридори 8 и 10.
Сето ова ќе овозможи поголема соработка на транспортниот пазар,
а со тоа и приклучување на Македонија кон ЕУ. Edited by MAPJAH - 24-Feb-2009 at 13:59 |
|||||
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #320 Posted: 13-Feb-2009 at 14:02 | ||||
Железничка станица ТРУБАРЕВО РАНЖИРНА во скопски јазол од Коридорите 8 и 10
Edited by MAPJAH - 24-Feb-2009 at 14:03 |
|||||
Post Reply | Page <1 1415161718 33> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |