build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 33>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 29-Jan-2008 at 22:56
Имаше одмамна репортажа за железницава, мислам баш за вијадуктов. Кажуваа дека ги краделе арматурите што штрчеле и ги продавале како старо железо. Колку повеќе се чека толку полошо. 
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 29-Jan-2008 at 22:57
haha ke pocnat i prugite da gi kornat )))
viva la macedonia
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 29-Jan-2008 at 23:43
абре може пак ке има ембарго од Грција па ке ни треба пругата под итно Big%20smile 
Шала, како и да е мора да се заврши пругава од големо значење е се изјаснив претходно...
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
gotsomekicks View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 305
  Quote gotsomekicks Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 30-Jan-2008 at 10:03
Скоро и од наша и од бугарска страна беа доставени барања до ЕУ за пари од нивните фондови за да се догради пругата. Некако не беа нешто претерано ентузијасти европјаниве. Сепак, Бугарија се изјасни дека сега како членка на ЕУ повеќе ќе притискала да ги добиеме тие пари и конечно веќе да ја изградиме проклетата пруга.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 30-Jan-2008 at 15:37
Добар дел од инфраструктурата е изграден се надевам дека во скоро време ке се продолжи кон остварување на целта.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 24-Apr-2008 at 00:08
Обновена пругата кај Илинден


Ремонтираната пруга на делницата Илинден-Расапница, која е дел од Коридорот 10, вчера свечено беше пуштена во сообраќај. На свеченоста присутни беа генералниот директор на Транспорт - АД Македонски Железници, Благој Крстевски и директорот на Инфраструктурата, Никола Димитровски. И покрај најавата за присуство на министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески, тој не дојде поради обврски.

Инаку, реконструираната делница, е во должина од 4,5 километри, а инвестицијата изнесува над 40 милиони денари. Со ова практично се продолжува во континуитет ремонтот на Коридорот 10, од Табановце до Гевгелија. Крстевски се пожали дека имаат проблем со намален обем на патничкиот и на товарниот сообраќај со Грција. Според него, причина за тоа е спорот со Грција околу името, но и штрајковите на солунското пристаниште и на грчката Железница. Од Железницата најавуваат и во иднина подобрување на железничката инфраструктура низ земјава.

 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 08-May-2008 at 23:05

310 вагони од Македонија чекаат на влез во Грција

... Според информациите од „Македонски железници“, уште 200 товарни македонски вагони во Солун чекаат да тргнат кон Македонија ...
... Од 1 јануари годинава до денеска 73 дена периодично бил блокиран железничкиот транспортен сообраќај од страна на Грција кон Македонија ...


A1 TV
http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=92654


Edited by Vladimir P - 08-May-2008 at 23:05
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12003
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 09-May-2008 at 04:27
Треба конечно да се опаметиме и оние работи кои се од од легален карактер и каде грците не можат да се бранат со политички аргументи да ги вадиме пред надлежните меѓународни институции и судови. Државата секако треба да ги координира активностите и да се осигура да сме стручно максимално добро екипирани за една таква офанзива.
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 09-May-2008 at 12:13
Грциве тргнаа во тивка офанзива прво авионите сега ова а нашиве ко по обичај спијат или пак се повикуваат на некои меѓународни спогодби кои грците не ги фермаат, тоа тие немаме каде....
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12003
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 09-May-2008 at 13:46
Па за жал и за тоа дека немаме каде сме самите виновни. Поврзувањето со Албанија и Бугарија никогаш не го свативме сериозно. Од сам почеток трубам дека пругата кон Бугарија ни е врвен приоритет, а треба да се мисли и на пруга кон Албанија и на подобро транспортно поврзување во сите правци и на сите начини воопшто. Македонија. од една мала раскрсница на Балканот која може да има голема корист од тој факт, со сила ја претвораме во слепо црево и зависна од Грција која ни наштетува на секој можен начин.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 09-May-2008 at 18:47
Тужба до меѓународен суд со барање на оштета за секоја блокада, па колку и да трае тој процес, еднаш ќе мора да платат за штетите што ги нанесуваат.

Секако дека према Бугарија е потребен коридор, но по мое мислење нас ни треба блиско пристаниште, а тоа го има Албанија - па каде побрзо ?!
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8961
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 09-May-2008 at 18:56
Originally posted by Vladimir P

Тужба до меѓународен суд со барање на оштета за секоја блокада, па колку и да трае тој процес, еднаш ќе мора да платат за штетите што ги нанесуваат.

Секако дека према Бугарија е потребен коридор, но по мое мислење нас ни треба блиско пристаниште, а тоа го има Албанија - па каде побрзо ?!


се сложувам ко ќе се воспостави добра комуникација со Драч Солун многу ќе изгуби на важност.

Но... проблемот со Албанија не е само нашиот дел од пругата туку и нивниот како и капацитетот на самото пристаниште во Драч. Сепак и јас би го ставил сегментот Кичево-Струга (Охрид) во приоритетите. Теренот е малку незгоден во делот кај Кичево но делницата не е голема.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 09-May-2008 at 19:28
Пристаништето Драч брзо ќе го доземат италијаните цел така да и во нивни интерес ќе биде да изградат инфраструктура, а и европска ќе турка да ја среди Ал.

А дека тоа е стратески уште и отоманската инперија го имала тој коридор во сите планови, а и во 1916 германците ја градат пругата за Ал. но стигнале до Тасмаруниште.

Стално некој и нешто на удира по глава и не се довршува ништо.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12003
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 09-May-2008 at 20:48
Добро, тоа за Албанија секако држи, но поентата е дека за тоа сме сепак зависни и од други фактори. А во врска со Бугарија сите овие години зависеше само од нас. Доколку го изградевме делот што фали, веднаш ќе имавме врска со железничка мрежа и пристаниште во употреблива состојба.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 09-May-2008 at 21:23
Дека ни треба врска со БГ е неминовност, мораме да го имаме тој влез-излес, но со нивното пристаниште ???

Предолг-прескап транспорт до тамо, и исто и бротскиот (осим за се што е од Русија)

Иначе Турција за да го заштити Босвор почнува да редуцира транспортот низ него (после толкуте хаварии во него)
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12003
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 09-May-2008 at 21:31
Originally posted by Vladimir P

Дека ни треба врска со БГ е неминовност, мораме да го имаме тој влез-излес, но со нивното пристаниште ???

Предолг-прескап транспорт до тамо, и исто и бротскиот (осим за се што е од Русија)


Не сум стручњак, ама мислам дека кога се работи за превоз на големи растојанија, разликата дали одредена роба ќе оди преку Солун или Бургас е занемарлива. Втор важен фактор во равенката би било тоа што Солун е прилично скапо пристаниште.
А и црното море не е за потценување бидејќи од таму ни доаѓа нафта и сировини за металургијата, а во иднина веројатно ќе бидеме и уште повеќе економски поврзани со тој басен.

Во секој случај, со сите овие блокади и опструкции од Грција, недостатоците на Бургас стануваат занемарливи. Исто така би било нормално да се очекува дека ако имаме избор, Грците не само што ќе престанат со блокади, туку веројатно и цените на услугите значително ќе паднат.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 09-May-2008 at 21:55
Originally posted by Cloverstack

... нормално да се очекува дека ако имаме избор, Грците не само што ќе престанат со блокади, туку веројатно и цените на услугите значително ќе паднат.

Thumbs%20Up


Edited by Vladimir P - 09-May-2008 at 21:56
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 11-May-2008 at 21:45
KОРИДОР VIII
Еве како не гледа
United Nations Economic Commission for Europe http://www.unece.org
Ни главниот град не знаат каде е и дека е главен

Но затоа Тирана и Софија се тука
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12003
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 11-May-2008 at 21:57
Но затоа Тирана и Софија се тука


Добро сега, не верувам дека е некоја завера хехе... Едноставно неспособни глупаци има насекаде да ги ринеш со лопата, па ни очигледно UNECE не е исклучок...

Туку да те прашам, знаеш ли кој е точно неодамна модернизираниот сегмент Илинден-Расапница? Од Илинден накај Куманово, накај Трубарево или накај Драчево??? Сакам да одам да сликнам, ама тоа не е баш мал терен за покривање ако човек не знае каде точно да отиде...
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 11-May-2008 at 22:05
Ма јасно дека не е завера, него колку се знае за МК, тоа повеке ме боли, за кое со сигурност тврдам дека ние самите сме најповеќе криви.

Утре ке прашам тачно која делница е


Edited by Vladimir P - 11-May-2008 at 22:06
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 33>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.313 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.