build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 33>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #561 Posted: 28-Jun-2011 at 01:08
Некаде пред Железничката станица во Куманово забележав илјадници бетонски прагови. Па ме интересира дали некој знае за која пруга се планирани, дали за реконструкцијата на Табановце-Куманово или и тие се дел од некогашните замисли за пругата кон Бугарија.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #562 Posted: 28-Jun-2011 at 10:27
Хе, хе, одговорот на твоето прашање лежи во поставување на ново прашање. дали бетонските прагови беа во добра состојба или истите беа обраснати со трева? Ако биле нови, тогаш ќе се поставуваат на делницата кон Табановце, ако не истите се дел од „милениумскиот“ проект за пругата кон Бугарија.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #563 Posted: 28-Jun-2011 at 11:44
Епа коа го пишуев постов сакав да напишам дека изгледаа прилично нови, ама мислев да не испаднам смешен па тие да се дел за таа историска пруга. Вака на прв поглед не изгледаа обраснати со трева и изгледаа прилично нови, а можеби има некој кој редовно се грижи да не бидат запустени. Ипак ќе остане се за погодување.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #564 Posted: 28-Jun-2011 at 12:03
Судејќи по твојот исказ, се спрема реконструкција на делницата Куманово-Табановце.

Ова го велам од причина што бетонски прагови од пругата кон Бугарија има во станица Ѓорче Петров и верувај истите не се оддржуваат од никого, скапуваат со текот на времето и не знам зошто се неупотребени во случај кога имаме потреба од промена на праговите.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #565 Posted: 28-Jun-2011 at 13:10
Originally posted by BOJAN

... Ова го велам од причина што бетонски прагови од пругата кон Бугарија има во станица Ѓорче Петров ...

Огромен број на бетонски прагови се на потегот на самата трасата кон Белјаковци, во Ѓорче се за делот од обиколницата.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #566 Posted: 28-Jun-2011 at 19:00
Originally posted by Vladimir P

Originally posted by BOJAN

... Ова го велам од причина што бетонски прагови од пругата кон Бугарија има во станица Ѓорче Петров ...

Огромен број на бетонски прагови се на потегот на самата трасата кон Белјаковци, во Ѓорче се за делот од обиколницата.


А зошто не се искористат овие бетонски прагови од железница или истите можеби припаѓаат на градежните компании кои ја градеа пругата?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #567 Posted: 14-Jul-2011 at 17:47
Originally posted by BOJAN

... А зошто не се искористат овие бетонски прагови од железница или истите можеби припаѓаат на градежните компании кои ја градеа пругата?

Платени се, повеќекратно
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #568 Posted: 14-Jul-2011 at 17:49
Дали кинезите ќе побутнат нешто со инфрастуктурата ?

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3608
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #569 Posted: 14-Jul-2011 at 18:10
видоа не видоа дека  инвеститорот  во вардарска долина има обврска за ретрасирање на К10 па сега ете инвестиција наместо просто превземена обврска... но ова ветува си рекле кога веќе ќе фрламе пари за ретрасирањето може да потфрлиме уште нешто плус и да имаме и од пругата ќар...  
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #570 Posted: 14-Jul-2011 at 19:37
море да не купат со се партали ќе завршат најдобра работа,барем економски ќе тргне напред земјава
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #571 Posted: 14-Jul-2011 at 23:33
Не е баш Вардарска долина идејата, Коридорот 10 им е многу важен, паралелно со Македонија изразија желба за инвестиција во Коридор 10 и во Србија, не знам дали го купија или ќе го купуваат Солунското пристаниште а имаат во план да купат или веќе купија и други грчки пристаништа. Да не заборавиме, Грција е на колена и ќе ја продава железницата во многу брзо време, Кинезите сигурно ќе бидат заинтересирани. Едноставно, би сакале комплетно да го преземат целиот бизнис, со тоа што прашање е дали ќе им дозволат од ЕУ.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3608
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #572 Posted: 16-Jul-2011 at 23:09
има логика, но сепак мислам дека кај нас обврската што ја имаа за ретрасирање на К10 заради изградбата на Вардарска Долина сега стана инвестиција, значи она што требаше да го изведат како компензација за МЖ-инфраструктура сега ќе излезе нивна сопственост нели бидејќи е инвестиција... инаку немам ништо против да им ја дадеме К10 но од овој аспект зошто да не испазариме некои бенифиции, наместо само да им ја препуштиме како колатералка на проектот вардарска долина... 
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #573 Posted: 29-Jul-2011 at 21:34

Горештините искривиле пруга

Поради високите температури и меѓународниот железнички сообраќај кратко време бил во прекин.

Жешкото време вчера предизвикало искривување на шини на граничниот премин Табановце поради што oд 18 часот до 22 часот траела поправката на меѓународната пруга Скопје- Белград.

Сообраќајот е нормализиран.

извор: Канал5


Edited by Cloverstack - 01-Aug-2011 at 14:29
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #574 Posted: 02-Sep-2011 at 19:25
Перална за возови кај депото на МЖ во Кисела Вода.

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #575 Posted: 02-Sep-2011 at 21:07
Originally posted by OCB

Перална за возови кај депото на МЖ во Кисела Вода.




Само мала поправка, запуштена перална за локомотиви и вагони која не работи со години.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #576 Posted: 19-Oct-2011 at 12:55

Црвенокапците“ од Железница се заменуваат со електронска контрола на возовите

Вработените со Црвени капи во Железница полека одат во историјата на железницата. Неодамна компанијата воведе електронски систем за контрола на железничкиот сообраќај. Прв е од ваков вид на Балканот, со него од едно место се регулира целиот железнички сообраќај на Коридорот 10.

Овие тројца вработени во Железница Инфраструктура од оваа канцеларија веќе неколку недели го регулираат целиот железнички сообраќај на Коридорот 10. Движењето на сите возови, преглед на сите станици и сите наредби до машиновозачите доаѓаат од овој центар. Ова е телекомандниот центар на Железница, прв од ваков тип на Балканот. Тука се работи деноноќно, на овие монитори можат да се забележат сите возови од влезот во Македонија на Табановце па се до излезот од земјава во Гевгелија. Системот дава целосна контрола на пругата, овозможува од едно место да се врши регулирање на сообраќајот а веднаш ги детектира и сите проблеми на пругата долж Коридорот 10. Според железничарите е прв чекор за модернизирање на железничкиот сообраќај.

- Ова е новиот телекоманден центар на Инфраструктура. Од овде се регулира целиот сообраќај на брз и ефикасен начин. Тука работиме 24 часа. На овие монитори гледаме се што има на терен, изјави Марјан Јованов од ЈП МЖ Инфраструктура.

Инвестиција е вредна околу 10 милиони евра. Со ова полека се напушта стариот начин на контрола што досега го вршеа вработените со црвени капи.

Ваков систем се планира да се постави и на целата железничка мрежа но откако ќе се поврзе со Коридор 8 кон Бугарија и кон Албанија.

Кире Коцевски

19.10.2011, 13:50
http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=81628
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #577 Posted: 19-Oct-2011 at 21:30
Од МЖ Инфраструктура да кажат кога ќе го реконструираат Србиновски мост на пругата Гостивар-Кичево, пред некое време се случи пожар и изгореа дел од праговите и горната дрвена платформа на мостот, максималната брзина на возовите сега е 20 км/ч, а возовите се движат со не повеќе од 10 километри на час, погледот на мостот од возот е језив. Кој патувал знае за што говорам, ако излета воз од шини од таму нема да остане ниту еден преживеан.
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #578 Posted: 20-Oct-2011 at 08:24
Мостот „Србиново„ од летоска:






Edited by MIKI1 - 20-Oct-2011 at 08:27
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #579 Posted: 08-Nov-2011 at 12:29

Куманово ќе се поврзе со современа железница

 Кон крајот на наредната година ќе започне реконструкција на пругата од коридорот 8, значи реконструкција и изградба на пругата Куманово-Бељаковце, а во 2014 година изградба на пругата кон Бугарија.

Куманово%20ќе%20се%20поврзе%20со%20современа%20железница

Исто така оваа година ќе се реконструира пругата Куманово-Табановце, што е дел од коридорот 10. Веќе треба да избереме изведувач и да започнат работите на терен. Тоа драстично ќе ја подобри и состојбата на железничкиот сообраќај во општината Куманово, но и во целата држава- изјави министерот Миле Јанакиевски, при денешната посета на Куманово.

http://www.kumanovonews.com/vesti/dnevni-vesti/kumanovo-ce-se-povrze-so-sovremena-zeleznica.html
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #580 Posted: 12-Dec-2011 at 22:24
Одговор: Димензии на железнички тунел

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2728293031 33>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.160 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.