Инфраструктура (општо) |
Post Reply | Page <1 2728293031 33> |
Author | ||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #561 Posted: 28-Jun-2011 at 01:08 | |
Некаде пред Железничката станица во Куманово забележав илјадници бетонски прагови. Па ме интересира дали некој знае за која пруга се планирани, дали за реконструкцијата на Табановце-Куманово или и тие се дел од некогашните замисли за пругата кон Бугарија.
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #562 Posted: 28-Jun-2011 at 10:27 | |
Хе, хе, одговорот на твоето прашање лежи во поставување на ново прашање. дали бетонските прагови беа во добра состојба или истите беа обраснати со трева? Ако биле нови, тогаш ќе се поставуваат на делницата кон Табановце, ако не истите се дел од „милениумскиот“ проект за пругата кон Бугарија.
|
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #563 Posted: 28-Jun-2011 at 11:44 | |
Епа коа го пишуев постов сакав да напишам дека изгледаа прилично нови, ама мислев да не испаднам смешен па тие да се дел за таа историска пруга. Вака на прв поглед не изгледаа обраснати со трева и изгледаа прилично нови, а можеби има некој кој редовно се грижи да не бидат запустени. Ипак ќе остане се за погодување.
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #564 Posted: 28-Jun-2011 at 12:03 | |
Судејќи по твојот исказ, се спрема реконструкција на делницата Куманово-Табановце.
Ова го велам од причина што бетонски прагови од пругата кон Бугарија има во станица Ѓорче Петров и верувај истите не се оддржуваат од никого, скапуваат со текот на времето и не знам зошто се неупотребени во случај кога имаме потреба од промена на праговите. |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #565 Posted: 28-Jun-2011 at 13:10 | |
Огромен број на бетонски прагови се на потегот на самата трасата кон Белјаковци, во Ѓорче се за делот од обиколницата. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #566 Posted: 28-Jun-2011 at 19:00 | |
А зошто не се искористат овие бетонски прагови од железница или истите можеби припаѓаат на градежните компании кои ја градеа пругата? |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #567 Posted: 14-Jul-2011 at 17:47 | |
Платени се, повеќекратно |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #568 Posted: 14-Jul-2011 at 17:49 | |
Дали кинезите ќе побутнат нешто со инфрастуктурата ?
|
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3608 |
Quote Reply #569 Posted: 14-Jul-2011 at 18:10 | |
видоа не видоа дека инвеститорот во вардарска долина има обврска за ретрасирање на К10 па сега ете инвестиција наместо просто превземена обврска... но ова ветува си рекле кога веќе ќе фрламе пари за ретрасирањето може да потфрлиме уште нешто плус и да имаме и од пругата ќар...
|
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #570 Posted: 14-Jul-2011 at 19:37 | |
море да не купат со се партали ќе завршат најдобра работа,барем економски ќе тргне напред земјава
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #571 Posted: 14-Jul-2011 at 23:33 | |
Не е баш Вардарска долина идејата, Коридорот 10 им е многу важен, паралелно со Македонија изразија желба за инвестиција во Коридор 10 и во Србија, не знам дали го купија или ќе го купуваат Солунското пристаниште а имаат во план да купат или веќе купија и други грчки пристаништа. Да не заборавиме, Грција е на колена и ќе ја продава железницата во многу брзо време, Кинезите сигурно ќе бидат заинтересирани. Едноставно, би сакале комплетно да го преземат целиот бизнис, со тоа што прашање е дали ќе им дозволат од ЕУ.
|
||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3608 |
Quote Reply #572 Posted: 16-Jul-2011 at 23:09 | |
има логика, но сепак мислам дека кај нас обврската што ја имаа за ретрасирање на К10 заради изградбата на Вардарска Долина сега стана инвестиција, значи она што требаше да го изведат како компензација за МЖ-инфраструктура сега ќе излезе нивна сопственост нели бидејќи е инвестиција... инаку немам ништо против да им ја дадеме К10 но од овој аспект зошто да не испазариме некои бенифиции, наместо само да им ја препуштиме како колатералка на проектот вардарска долина...
|
||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #573 Posted: 29-Jul-2011 at 21:34 | |
Горештините искривиле пругаПоради високите температури и меѓународниот железнички сообраќај кратко време бил во прекин. Сообраќајот е нормализиран. извор: Канал5 Edited by Cloverstack - 01-Aug-2011 at 14:29 |
||
OCB
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply #574 Posted: 02-Sep-2011 at 19:25 | |
Перална за возови кај депото на МЖ во Кисела Вода.
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #575 Posted: 02-Sep-2011 at 21:07 | |
Само мала поправка, запуштена перална за локомотиви и вагони која не работи со години. |
||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #576 Posted: 19-Oct-2011 at 12:55 | |
Црвенокапците“ од Железница се заменуваат со електронска контрола на возовитеВработените со Црвени капи во Железница полека одат во историјата на железницата. Неодамна компанијата воведе електронски систем за контрола на железничкиот сообраќај. Прв е од ваков вид на Балканот, со него од едно место се регулира целиот железнички сообраќај на Коридорот 10.
Овие
тројца вработени во Железница Инфраструктура од оваа канцеларија веќе
неколку недели го регулираат целиот железнички сообраќај на Коридорот
10. Движењето на сите возови, преглед на сите станици и сите наредби до
машиновозачите доаѓаат од овој центар. Ова е телекомандниот центар на
Железница, прв од ваков тип на Балканот. Тука се работи деноноќно, на
овие монитори можат да се забележат сите возови од влезот во Македонија
на Табановце па се до излезот од земјава во Гевгелија. Системот дава
целосна контрола на пругата, овозможува од едно место да се врши
регулирање на сообраќајот а веднаш ги детектира и сите проблеми на
пругата долж Коридорот 10. Според железничарите е прв чекор за
модернизирање на железничкиот сообраќај.
19.10.2011, 13:50
http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=81628 |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #577 Posted: 19-Oct-2011 at 21:30 | |
Од МЖ Инфраструктура да кажат кога ќе го реконструираат Србиновски мост на пругата Гостивар-Кичево, пред некое време се случи пожар и изгореа дел од праговите и горната дрвена платформа на мостот, максималната брзина на возовите сега е 20 км/ч, а возовите се движат со не повеќе од 10 километри на час, погледот на мостот од возот е језив. Кој патувал знае за што говорам, ако излета воз од шини од таму нема да остане ниту еден преживеан.
|
||
MIKI1
Senior Member Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
Quote Reply #578 Posted: 20-Oct-2011 at 08:24 | |
Мостот „Србиново„ од летоска:
Edited by MIKI1 - 20-Oct-2011 at 08:27 |
||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #579 Posted: 08-Nov-2011 at 12:29 | |
Куманово ќе се поврзе со современа железницаКон крајот на наредната година ќе започне реконструкција на пругата од коридорот 8, значи реконструкција и изградба на пругата Куманово-Бељаковце, а во 2014 година изградба на пругата кон Бугарија.
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #580 Posted: 12-Dec-2011 at 22:24 | |
Одговор: Димензии на железнички тунел
|
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Post Reply | Page <1 2728293031 33> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |