build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2829303132 33>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #581 Posted: 12-Dec-2011 at 22:40
на местово каде е сега возот на сликата во далечната 1992 година шпанеот застанал и влегол кондуктерот во вагонот(не бев во возот но сите мои другари беа) и ги замолил сите да слезат и да го потурнат!!!!!! возот бидејќи местото било осојничаво и неможел возот да го помине успонот поради мразот на шините
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #582 Posted: 12-Dec-2011 at 22:55
Originally posted by gjoko

на местово каде е сега возот на сликата во далечната 1992 година шпанеот застанал и влегол кондуктерот во вагонот(не бев во возот но сите мои другари беа) и ги замолил сите да слезат и да го потурнат!!!!!! возот бидејќи местото било осојничаво и неможел возот да го помине успонот поради мразот на шините


Кога сме веќе во темата инфраструктура, го обновија ли Србиновски мост во овие месец и пол-два или уште возот оди 10 км на час а цел мост шкрипи за инфаркт да те стегне?
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #583 Posted: 12-Dec-2011 at 23:09
ќе прашам и ќе пишам
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #584 Posted: 21-Dec-2011 at 01:00
на големиот мостот кај Србиново,Гостивар,возовите сеуште ја намалуваат брзината на минимум,вероватно сеуште не е саниран проблемот со мостот,ако и може да се санира


Edited by gjoko - 21-Dec-2011 at 01:01
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #585 Posted: 21-Dec-2011 at 10:47
Originally posted by gjoko

на големиот мостот кај Србиново,Гостивар,возовите сеуште ја намалуваат брзината на минимум,вероватно сеуште не е саниран проблемот со мостот,ако и може да се санира


Друже, благодарам за информацијата. Мислам дека и те како може да се санира мостот, требаат финансиски средства. Се надевам дека носивоста на мостот не е нарушена, што би било да речеме доколку треба да помине товарен воз од 20-тина вагони за Кичево. Знам дека тоа речиси никогаш не се случува, но теоретски дали може мостот да го издржи тој товар е вистинското прашање. Толку ниска брзина преку мостот укажува дека нешто сериозно не е во ред со него.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #586 Posted: 29-Dec-2011 at 18:18
Новата интернет - страница на Македонски железници - Инфраструктура профункционира: http://www.mzi.mk/index.php.


И една вест:
ИСО 9001/2008 во ЈП МЖИ

Започна работатата за воведување на стандардизација по ИСО 9001/2008 во ЈП МЖ Инфраструктура . Таа работа и е доверена на фирмата СИВ Консалт од Скопје.
За таа цел формирана е Комисија со која ќе раководи Помошник директор за комуникации г-дин Петар Спасовски.
Се очекува добивањето на сертификатот и имплементацијата на стандардите да биде во првата половина од 2012 година.


Оваа вест не е преземена од njuz.net, вистинита е .
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #587 Posted: 29-Dec-2011 at 18:44
Previous
 
А и веб сајтот не е оригинален дизајн, туку позајмен е, помнам барем уште 3 други веб сајтови кои го имаат кристално истиот дизајн, исто така напишани во PHP програмерски јазик.
 
Чиста 0 (НУЛА) од креативност. Bash
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #588 Posted: 29-Dec-2011 at 18:48
Македоснки железници Пројекти! Охооо, чочеци чочеци. Ај ќе го средат...
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #589 Posted: 29-Dec-2011 at 19:04
Кретени!!! Па ваков сајт за 500 денари ќе им направи некое дете што се разбира малку повеќе во компјутери. Американците пред пола век отидоа на месечината ние уште се занимаваме со работи како дали ќе има честитка на албански на интрото, правопис...

За ваква работа во нормална средина директорот би требало да си даде оставка.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #590 Posted: 29-Dec-2011 at 22:26
Мизерија е... Инаку 99% од сликите во галеријата им се превземени од форумов. Гледам и од Владимир има доста слики...Ohno

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #591 Posted: 30-Dec-2011 at 00:02
Добро, можеби Владимир им дал дозвола да ги користат фотографиите за нивната страница. Инаку сегментот информации им е релативно добро пополнет засега.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #592 Posted: 30-Jan-2012 at 19:54

Проекти предвидени за реализација во 2012 г.

ПРОЕКТИ ПРЕДВИДЕНИ ЗА РЕАЛИЗАЦИЈА ВО 2012 г.

 

А)  КОРИДОР 10 и 10д

 

.  Ремонт на пруга на Коридор 10..............................................17.600.000 Е

За реализација на овој проект обезбедени се средства како кредит од ЕБРД.Планиран е ремонт на 53 километри од Коридорот 10 на делниците Табановци – Куманово , Ногаевци – Неготино и Миравци – Смоквица.Направен е и објавен тендер за ремонт на две делници и тоа : Табановци – Куманово во должина од 13,3 км. и Миравци – Смоквица во должина од 13,1 км . Во тек е еволуација на понудите и избор на најповолен понудувач. Почетокот на работите се предвидени за март 2012 година.Со реализација на овој проект би се елиминирале сегашните бавни возења на тие делници и би се овозможило покачување на брзината до проектираната односно 120 км/час.

2.  Изработка на техничка документација за Коридор 10 и 10д.........1.700.000 Е

Средствата за реализирање на овој проект се обезбедени преку ИПА оперативната програма ОПРД 2007/2009. Потребно е да се изработи Идеен проект , Физибилити студија , Студија за влијание на животната средина и Основен проект за делницата Куманово – Дељадровци во должина од 3,4 километри, Физибилити студија и Студија за влијание на животната средина за делницата Драчево – Велес во должина од 35 километри и Физибилити студија , Студија за влијание на животната средина и Основен проект за делницата Битола – Кременица во должина од 16 километри како дел од Коридорот 10д. Во тек е избор на компанија за изработка на техничката документација. 

3. Санација на железничка станица Скопје.............................2.900.000 Е

Средствата за реализирање на овој проект се обезбедени преку ИПА оперативната програма ОПРД 2007/2009 .За негова реализација има изготвено идеен проект.

Избрана е консултантска фирма која до крајот на 2011 година има задача да изработи основен проект и тендерска документација со спецификација за објавување на тендер за изведувач на работите.

Со реализација на овој проект ке се подобрат условите за  користење на станицата од страна на инвалидизираните лица и лицата со посебни потреби со поставување на лифтови и подвижни скали приспособени за таквите лица.

Исто така ке се постави нов информациски систем за патниците, систем за разглас и друго со што станицата би добила европски лик.

  1. Рехабилитација , надградба и реконструкција на станици......3.000.000 Е

Средствата за реализирање на овој проект од Ревидираната ИПА оперативна програма за регионален развој за железничка инфраструктура – ОПРД 2010/2011 се во фаза на одобрување. Во подготовка е тендерска документација за ангажирање на консултант.Овој проект би се реализирал на 5-8 железнички станици по должина на Коридорот 10 и кракот 10д и би се состоело во архитектонско , техничко и информативно подобрување на станиците за поудобно и порационално користење на истите.

  1. Систем Радио диспечер – GSMR .................................................3.000.000 Е

Средствата за реализирање на овој проект од Ревидираната ИПА оперативна програма за регионален развој за железничка инфраструктура – ОПРД 2010/2011 се во фаза на одобрување .Во подготовка е тендерската документација за ангажирање на консултант за изработка на техничката документација за избор на изведувач . Овој проект би се реализирал по должината на Коридор 10 од Табановци до Гевгелија.Придобивката од овој проект е во зголемување на безбедноста во железничкиот сообраќај.

  1. Систем за контрола на брзината на возот- ETCS……………3.000.000 E

Средствата за реализирање на овој проект од Ревидираната ИПА оперативна програма за регионален развој за железничка инфраструктура – ОПРД 2010/2011 се во фаза на одобрување .Во подготовка е тендерската документација за ангажирање на консултант за изработка на техничка документација за избор на изведувач . Овој проект би се реализирал по должината на Коридор 10 од Табановци до Гевгелија.Придобивката од овој проект е во автоматска регулација на брзината на возот , што во краен случај значи оптимизација на процесот на возењето и можност за примена на автоматско кочење при поминување на возот на  црвен сигнал.

  1. Реконструкција на пруга Битола – Кременица ....................9.000.000 Е

Средствата за реализирање на овој проект од Ревидираната ИПА оперативна програма за регионален развој за железничка инфраструктура – ОПРД 2010/2011 се во фаза на одобрување.

Тендерската документација за ангажирање на консултант ќе се направи во текот на  2012 година , по изработка на Физибилити студијата , Студијата за животна средина и Основниот проект.

Бенефит од овој проект би било железничко поврзување со Р. Грција и поголем и побрз економски развој на Пелагонискиот регион.

Б)  КОРИДОР  8            

  1. Изработка на основни проекти за рехабилитација на пругата Куманово – Бељаковци  и изработка на тендерска документација за избор на градежна фирма која ќе ја врши рехабилитацијата……………………............1.500.000 Е

Средствата за реализирање на овој проект се обезбедени од Инвестициската рамка за  Западен Балкан . Во тек е избор на консултант за изработка на основни проекти за рехабилитација на пругата Куманово – Бељаковци со должина од 30 км. и изработка на тендерска документација за избор на градежна фирма која ќе ја врши рехабилитацијата

  1. Изработка на техничка документација за Коридор 8 на делот

Куманово – Бугарска граница ................................................500.000 Е

За реализација на овој проект обезбедени се финансиски средства како донација од ЕБРД. Потребно е да се изработи Физибилити студија и Студија за оценка на влијанието врз животната средина и социо-економскиот живот  за делот Куманово – Бугарска граница.  Консултантската куќа Ептиса треба да го изработи финалениот нацрт на Физибилити студијата до 31.11.2011 година , додека Студијата за оценака на влијанието врз животната средина и социо-економскиот живот треба да се изработи до 15.12.2011 година , за да потоа се објави на веб страницата на Министерството за животна средина и просторно планирање каде по 120 дена се добие Извештајот за адекватноста на Студијата.

  1. Изработка на Основен и изведбен проект и тендерска документација за изградба на нова железничка делница Кичево-граница со Република Албанија како дел од железничкиот Коридор 8 ..............................................3.000.000 Е

Средствата за реализирање на овој проект од Ревидираната ИПА оперативна програма за регионален развој за железничка инфраструктура – ОПРД 2010/2011 се во фаза на одобрување. Во подготовка е тендерска документација за ангажирање на консултант кој би изработил Основен и изведбен проект и тендерска документација.Првичната наша проценка беше  дека финансиските средства се доволни , но по изработка на идејниот проект и физибилити студијата се дојде до констатација дека  за реализација на овој проект средствата се недоволни за целосно завршување. Мислиме дека е потребно од следните средства на ИПА оперативната програма за регионален развој на железничката инфраструктура да се аплицира за  додатни 5.000.000 Е за целосно и успешно завршување на овој проект.

  1. Осигурување со сигнално-сигурносни уреди на два патни премини

на релацијата Ѓ.Петров – Гостивар...................................200.000  Е

      Финансиските средства за реализирање на овој проект се предвидува да бидат од сопствени извори. Се појави потребата да покрај 14 осигурани патни премини со сигнално-сигурносни уреди , се осигураат со такви уреди уште два за кои по мислење на Општините се многу фрекфентни и неопходно потребни за комуникација на месното население. Едниот патен премин е во близина на село Радуша , додека другиот е во близина на Тетово. Реализацијата на овој проект целосно ќе биде реализиран од вработените на ЈП МЖ Инфраструктура.Бенефит од овој проект е заштитата и безбедноста на населението при преоѓање со патничко возило преку пруга која е во ниво со патот, при што со светлосни сигнали и звучен аларм се сигнализира наидувањето на возот.

http://www.mzi.mk/news-info.php?id=45&&cat=3
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #593 Posted: 30-Jan-2012 at 20:08
половина да се оствари ќе биде повеќе од супер
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #594 Posted: 30-Jan-2012 at 22:44
И се да се оствари пак ништо, сите се само: визибилити студии, тендерски документации, ваков-таков проект... бла бла
Но да се надеваме дека се предвесник на нешто поголемо
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #595 Posted: 30-Jan-2012 at 22:50
- Remont na prugata na Koridor 10
- Sanacija na Stanicata vo Skopje
- Rehabilitacija, nadradbi i sanacii na stanicite niz mkd

Ako ova se realizira togas 2012 e uspesna godina za MZI.

Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #596 Posted: 31-Jan-2012 at 01:21
Neznam samo sto i kako ce se realizira zamislata za sanacija na zeleznickata vo Skopje.
Ogromna gradba za malce vozovi...
 
Mozebi idejava e neostvarliva ama slobodnite (neiskoristenite) koloseci bi mozele
 da se osposobat za postavuvanje na nekoi vozila od minatoto,
kako svoeviden muzej na otvoreno ili slicno...
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #597 Posted: 31-Jan-2012 at 21:39
Originally posted by mon

Neznam samo sto i kako ce se realizira zamislata za sanacija na zeleznickata vo Skopje.
Ogromna gradba za malce vozovi...
 
Mozebi idejava e neostvarliva ama slobodnite (neiskoristenite) koloseci bi mozele
 da se osposobat za postavuvanje na nekoi vozila od minatoto,
kako svoeviden muzej na otvoreno ili slicno...
реновирањето и доградбата на станицата, не мора да подразбира пуштање на сите перони во употреба, а градбата е огромна поради тоа што некој оставал простор за многу други функции на објектот како транспортен центар, што е добра идеја, кога се има се во едно
а за другото се согласувам, имам дадено ист пример, барем како привремено решение додека не се отворат музеи за таква намена

Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #598 Posted: 03-Feb-2012 at 04:35
Originally posted by mon

Neznam samo sto i kako ce se realizira zamislata za sanacija na zeleznickata vo Skopje.
Ogromna gradba za malce vozovi...
 
Mozebi idejava e neostvarliva ama slobodnite (neiskoristenite) koloseci bi mozele
 da se osposobat za postavuvanje na nekoi vozila od minatoto,
kako svoeviden muzej na otvoreno ili slicno...


Уште подобро доколку би се искористиле за градско-приградска железница:

http://www.build.mk/?p=5814

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1197

Со тоа би се искористил неискористениот потенцијал на транспортниот центар и на постоечката железничка мрежа. Се разбира ќе требаат сериозни вложувања, но бенефитите во однос на вложувањата извесно ќе бидат далеку поголеми.
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #599 Posted: 03-Feb-2012 at 11:54
Originally posted by Cloverstack

...Уште подобро доколку би се искористиле за градско-приградска железница...
Uste podobra ideja koja so dobro planiranje i postavuvanje na trasite moze mnogu da im
se najde na Skopjani.
Thumbs%20Up
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #600 Posted: 13-Mar-2012 at 07:14
Случајно налетав на сликиве и ме заинтересира каква е безбедноста на ваков мост, дали е доволно издржлива конструкцијата? Претпоставувам е сликано на делот Скопје - Велес.
1.

2.

3.

4.
    

Edited by Тркало - 13-Mar-2012 at 07:15
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2829303132 33>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.221 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.