build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 33>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 18-May-2008 at 23:05
Една компзиција пуштена према Солун Question

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 20-May-2008 at 17:11
Еве фотки од реконструираниот сегмент Илинден-Расапница

1.  Преминуваме на бетонски прагови


2. Пругата „спие“


3. Граница меѓу старо и ново Smile

Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 20-May-2008 at 17:13
Thumbs%20Up
Бетонски прагови се оптимално решение?


Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 20-May-2008 at 17:17
Не можам детално да аргументирам, ама кога на сите модерни пруги во светот се ставаат бетонски прагови, тогаш очигледно дека имаат по некоја добра страна хехе...

Ај веројатно Владимир ќе знае поубаво да ни објасни Smile


Edited by Cloverstack - 20-May-2008 at 18:51
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 20-May-2008 at 17:54
Originally posted by Cloverstack

Ај веројатно Владимир ќе знае поубаво да ни објасни

Ма и вие го знаете тоа од друга пракса

Сигурно дека бетонските прагови се каде каде подобри, далеку полесни за монтажа, поиздржливи.

НО, секогаш има едно но ... !

Се зависи како се изработени (исто како во ахитектурата, ако нема мучки тогаш е ок), например тоа им се случи чак и на Германците на пругата Берлин - Хамбург каде се појавива пукнатини на праговите, па наскоро по испитувањата ќе мора да се заменат, и некој да сноси одговорност.

На дрвените има една пломба со година на дрвото која често паѓа а на бетонските во лиењето ги има сите податоци и не мозе да се изгубат. (ова за одговорноста)



Edited by pbanks - 02-Dec-2008 at 21:47
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 15-Jun-2008 at 12:54
Интересантни податоци за КОРИДОР X



Веб страница на коридор 10:
http://www.arge-kx.com/en/Corridor_X-Network_Access_Description/index.jsp">http://www.arge-kx.com/en/Corridor_X-Network_Access_Description/index.jsp
PDF документ со сите податоци за секоја од земјите од коридорот:
http://www.arge-kx.com/de/llShowDoc.jsp?nodeId=9511162">http://www.arge-kx.com/de/llShowDoc.jsp?nodeId=9511162

Гледајки ги податоците за секоја земја Македонија не е така неспремна, само ни фали некој денар повеќе
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 18-Jun-2008 at 13:51
Владимир, да се надоврзам на муабетот започнат во економски вести (во случај да не ја пратиш таа нишка).

Дали знаеш во каква состојба е железничкото поврзување со Бар и колку може Бар барем да ја залечи состојбата со ова што го прајат јужните соседи.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 18-Jun-2008 at 20:11
Да сега ја прочитав дискусијата,
За жал Македонија е во ДУПКА, буквално немаме излез, иако железнички сообраќај е наефин транспор (нарочито сега со цените на нафтата и огромните патарини, визи, TIR дозволи EKO-4/5 стандарди и перипетии за камионски превоз) немаме никаква конекција со светот.
Погледај ја картата на косово со нејзината железницка мрежа

преку нејзе нема шанси, значи останува преку Србија за Црна Гора или за Бугарија
Србија има страшно лоша инфраструктура со просек на 30-60 км/сат, понатаму сега се реновира некој дел на трасата Београд - Бар, тука по толкавиот пат доваѓа поново во тесно грло.
Пристаништето во Бар после времето поминато за сите царински и други папири утовар и истовар на 1-5 вагони-контејнери е мин. 6 часа.
Кон Бугарија останува огромен пат за да се дојде до пристаниште кое на некој начин е само за исток.

Излезот е секако во инвесиции кој сега за жал ги немаме на парчето кон Бугарија за скратување на патот-трошоците, а во подалечна иднина и кон Албанија (која е најдоба солуција, но секако најскапа почетна инвестиција)

И, можда вон темата, но никако не можам да ги разберам нашите увозниците на коли да носат по неколку коли со камион, наместо збирна композиција со железница како секаде во свет ??!!
со тоа увозниците штедат а железницата собира за инвестиции


Edited by Vladimir P - 18-Jun-2008 at 20:12
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 19-Jun-2008 at 02:50
Зашто ја заборавивте Албанија. 190 км е Скопје Бар преку Албанија.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 19-Jun-2008 at 03:46
Па немаме железница натака, а ете мостот на главната патна врска меѓу Албанија и Црна Гора имал носивост од само пет тони...
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 19-Jun-2008 at 03:54
Originally posted by Cloverstack

а ете мостот на главната патна врска меѓу Албанија и Црна Гора имал носивост од само пет тони...


Е ако бе, на два три пати!!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 19-Jun-2008 at 09:26
Originally posted by Vladimir P

Да сега ја прочитав дискусијата,
За жал Македонија е во ДУПКА, буквално немаме излез, иако железнички сообраќај е наефин транспор (нарочито сега со цените на нафтата и огромните патарини, визи, TIR дозволи EKO-4/5 стандарди и перипетии за камионски превоз) немаме никаква конекција со светот.
Погледај ја картата на косово со нејзината железницка мрежа

преку нејзе нема шанси, значи останува преку Србија за Црна Гора или за Бугарија
Србија има страшно лоша инфраструктура со просек на 30-60 км/сат, понатаму сега се реновира некој дел на трасата Београд - Бар, тука по толкавиот пат доваѓа поново во тесно грло.
Пристаништето во Бар после времето поминато за сите царински и други папири утовар и истовар на 1-5 вагони-контејнери е мин. 6 часа.
Кон Бугарија останува огромен пат за да се дојде до пристаниште кое на некој начин е само за исток.

Излезот е секако во инвесиции кој сега за жал ги немаме на парчето кон Бугарија за скратување на патот-трошоците, а во подалечна иднина и кон Албанија (која е најдоба солуција, но секако најскапа почетна инвестиција)

И, можда вон темата, но никако не можам да ги разберам нашите увозниците на коли да носат по неколку коли со камион, наместо збирна композиција со железница како секаде во свет ??!!
со тоа увозниците штедат а железницата собира за инвестиции


А добро зошто Косово ти е помалку логична варијанта отколку Србија? Зарем не е пократко Митровица-Бар отколку Ниш-Бар? Незнам можеби пругата во Косово е во многу полоша состојба, незнам дали е електрифицирана цела таа делница. Вака од мапава единствен проблем што го гледам е една граница плус. Незнам какви се граничните процедури за возови но до Бар имаме барем две граници (преку Србија) или три (преку Косово).

Бар дефинитивно треба да го имаме како варијанта веројатно доколку го имавме во 90те грчкото ембарго немаше толку силно да се одрази. А мислам дека Драч треба да ни биде приоритет кога ќе планираме средства инфраструктура. Барем нас не ни е толку тешко (треба само Кичево-Граница) Албанците имаат многу повеќе да  одработат но верувам дека би имале интерес со оглед дека многу веројатно би земале голем дел од бизнисот на Солун.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 19-Jun-2008 at 11:31
Originally posted by pbanks


А добро зошто Косово ти е помалку логична варијанта отколку Србија? Зарем не е пократко Митровица-Бар отколку Ниш-Бар? Незнам можеби пругата во Косово е во многу полоша состојба, незнам дали е електрифицирана цела таа делница. Вака од мапава единствен проблем што го гледам е една граница плус. Незнам какви се граничните процедури за возови но до Бар имаме барем две граници (преку Србија) или три (преку Косово).


Преку Косово, нема теоретски шанси да те пуштат Србите да идеш.

Плус тоа ни таа врска не е којзнае колку поповолна, а во споредба  делот од коридор 10 на кој му парира, не е електрифицирана и сигурно е во прилично полоша состојба, а тие фактори не се воопшто за потценување. Така да и да се случи некакво чудо па Србите да дозволат слободно поминување на таа релација, пак е прашање колку би значело тоа за нас.



А мислам дека Драч треба да ни биде приоритет кога ќе планираме средства инфраструктура. Барем нас не ни е толку тешко (треба само Кичево-Граница) Албанците имаат многу повеќе да  одработат но верувам дека би имале интерес со оглед дека многу веројатно би земале голем дел од бизнисот на Солун.


Дефинитивно Драч и Валона се опцииите на кои треба да се работи - тие се најдобрата алтернатива на Солун.
А Албанците у суштина слично како Бугарите имаат пруга практично до наша граница, ама сум видел слики од таа пруга и работата е дефинитивно да ти се дигне косата на главата... За таа пруга да има вистинска употребна вредност, они изгледа треба да почнат практично од нула. Можеби треба да размислуваат и за нова траса со помодерни карактеристики. Така да у суштина си у право дека имаат доста да одработат, но сепак сегментот на албанска страна не е до толку подолг од македонскиот сегмент, а е очигледно полесен, па горе доле имаат исто или помалку да одработат од нас.

А кога најголем дел од македонската економија би се насочил кон Драч и/или Валона, дефинитивно би им се исплатело. Ваљда има шанси да капне нешто и од проклетата ЕУ...
Дополнително, со комплетиран коридор 8, Драч и Валона би можеле да привлечат не само муштерии од Македонија, туку и од пошироко, така да албанската рачуница е јасна.
Македонската рачуница пак исто така е јасна и ние треба што побргу заеднички со Албанија да почнеме да го спремаме проектот за железничко поврзување и модернизирање на албанските пристаништа. А додека го спремаме тоа, у меѓувреме треба конечно да го завршиме поврзувањето со Бугарија, затоа што доколку сме навистина сериозни и посветени, тоа можеме да го завршиме додека се уште се прават сите подготовки за другиов правец. Јасно дека туркањето на двата правци паралелно за нас е огромен залак, али тие се од толкав огромен значај, па природно е да насочиме голем дел од нашата енергија во тој правец и да ги направиме неопходните жртви. Доколку продолжиме да се влечкаме и да одлагаме во недоглед, ќе платиме многу поголема цена.

Повеќе пати до сега сум кажал кои се инфраструктурни приоритети за Македонија во моментов - железница по должината на коридор 8 и примарната сообраќајна мрежа во Скопје. Се друго може да почека, но овие две работи не смееме да ги одложуваме ако имаме малку мозок.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 19-Jun-2008 at 11:38
Originally posted by Cloverstack


Повеќе пати до сега сум кажал кои се инфраструктурни приоритети за Македонија во моментов - железница по должината на коридор 8 и примарната сообраќајна мрежа во Скопје. Се друго може да почека, но овие две работи не смееме да ги одложуваме ако имаме малку мозок.


И јас мислам така. Сите навиваме за автопати но реално и некои посебни тесни грла нема ни со магистралнава мрежа. Чат пат треба по некаде трета лента и толку. Со железницата сме многу поназад.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 19-Jun-2008 at 18:32
Сега за сега само еден мал коментар а подоцна нешто повеќе.

- На времето имавме пруга преку Охрид до Тасматуниште, што е на ~30 км од Дебат, сето тоа се сруши за да се направи нормален колосек но ..... се стигна само до Кицево.
Иначе теренот е ужасен, кај нас а у кај нив и далеку потежок од кракот кон Бугарија.
Исте отоманската инперија го има уцртано овој коридор усте на времето.

- Албанија нема скоро никаква мрежа, иначе незнам колку знаете првата пруга во Албанија није сме ја проектирале и граделе, и поклонети неколку композиции


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 19-Jun-2008 at 19:30
Скинест Реил е заинтересирана за инвестиции во Македонски железници

Балтичкиот гигант во железничкиот сообраќај, Скинест Реил сака да инвестира во македонските пруги. Естонската компанија е заинтересирана да се вклучи во изградба на коридорите 8 и 10 како и модернизација на железничкиот парк. Ова на министерот за транспорт му го пренесе претседателот на бордот на Скинест Реил, Олег Осиновскиј:

 

- Таму каде што има транспорт на стоки секогаш има потенцијал за бизнис. Разбравме дека на железничкиот превоз овде му се потребни многу инвестиции. Ние ќе доставиме наша понуда кога ќе утврдиме што точно се бара од нас.

 

Вагони стари три декади, недоизградени пруги, милионски долгови, ова е македонската железница денес. Статистика покажува дека и во вакви услови бројот на патници се зголемува. Лани Македонски железници се подели на две претпријатија акционерско друштво транспорт и јавна инфраструктура. Владата ќе бара странски инвеститор само за транспортот.

 
Скинест Реил се занимава со градење, ремонт на пруги и производство на вагони. Застапена е во балтичките земји, Украина, Полска и Русија.


http://www.kanal5.com.mk/ShowNews.aspx?ItemID=34587&mid=1500&tabId=1&tabindex=0

[/quote]




Edited by Cloverstack - 08-Dec-2008 at 18:26
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 19-Jun-2008 at 22:15
Originally posted by pbanks

... А добро зошто Косово ти е помалку логична варијанта отколку Србија? Зарем не е пократко Митровица-Бар отколку Ниш-Бар? Незнам можеби пругата во Косово е во многу полоша состојба, незнам дали е електрифицирана цела таа делница. Вака од мапава единствен проблем што го гледам е една граница плус. Незнам какви се граничните процедури за возови но до Бар имаме барем две граници (преку Србија) или три (преку Косово)...

Бар по свое искуство знаеш какви се процедури на царина и која папирологија треба, од друга страна плаќање на две банкарски сметки (провизии) и ....
Еве ја картата на Србија па види дека далечината на правците не е некоја разлика


A кога во иднина ќе се реализира коридор Е 80, тоа е веќе друго


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 19-Jun-2008 at 22:52


Имаш право нема разлика. Требаше да погледам мапа пред да го напишам тој пост. Мислев дека железничката спојка со пругата кон Бар е бргу после Косовско-Српската граница. Дефинитивно нема никаков резон да размислуваме за транспорт преку Косово.
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 25-Jun-2008 at 07:08
EDIT: Гледам го имало во економски вести, не читам пред да постирам Big%20smile Bash
 
По Бар сега Драч е на ред....(префлрете ако не е за тука)
 
Пристаништето во Драч се наоѓа во централниот дел на албанското крајбрежје, оддалечено 160 километри од македонско-албанската граница. Од граничниот премин Ќафасан е оддалечено три часа.
 
Незнам зошто али мислев дека е покаратко од граница до драч Dunno а дека ти требаат 3 саати за 160км Ohno, не дека саат повеќе или помалце е толку важно али сепак ова ни кажува за каква патна мрежа се работи....а најважно пруга нема ни од наша ни од нивна Bash
 
 

АЛБАНИЈА ГИ НУДИ ПРИСТАНИШТАТА

Доковите на Драч отворени за македонските фирми

Албанското пристаниште со подобрена патна инфраструктура може да биде исплатливо за извоз и увоз на стоки од и до Македонија по морски пат


Драч е второ најблиско пристаниште по солунското, кое е често блокирано поради штрајкови

Пристаништето во Драч,поради блокади на солунското пристаниште за домашните бизнисмени е една од најсериозните опции за транспортот на стоки од и во Македонија. Ова беше заклучено на вчерашната презентација на можностите и предностите на албанското пристаниште во Стопанската комора на Македонија. Драч е второ најблиско пристаниште по Солун, кое има излез на три мориња - Јадранско, Јонско и Средоземно - и е исклучително стратегиски битно за економијата во регионот - изјави Стевица Чарапиќ, претседател на групацијата на шпедитери.Тој истакна дека иако е блиску, на пристаништето во Драч се' уште му недостига добра инфраструктура, патна и железничка поврзаност. Бизнисмените очекуваат македонската и албанската влада со заеднички напори во најскоро време да го надминат тоа. Генералниот директорот на пристаништето во Драч, Едуард Ндреу, истакна дека изминатите три години се инвестирани околу 50 милиони долари и се направени суштински промени во насока на поголема безбедност на стоката, обезбедување поволни тарифи и професионално работење.

- Пристаништето во Драч е предност за македонските бизнисмени. Подобрената инфраструктура, тарифите, начинот на работа и безбедноста се поволностите што ги нуди нашето пристаниште - изјави тој.Според претседателот на Албанската стопанска комора, Илир Жила, во изминатите години се инвестирани огромни пари за подобрување на капацитетите и на работењето на пристаништето, но за еден шлепер да стигне до таму има многу други прашања како царината, патиштата и бирократијата.

- Нашата Стопанска комора отвори канцеларија за заштита на бизнисите и таа ќе им биде на располагање и на македонските бизнисмени во Албанија, каде што ќе може да ги пријават сите попатни проблеми, кои ќе бидат веднаш решени - посочи Жила. Пристаништето во Драч се наоѓа во централниот дел на албанското крајбрежје, оддалечено 160 километри од македонско-албанската граница. Од граничниот премин Ќафасан е оддалечено три часа. Капацитетот на пристаништето изнесува 3,8 милиони тони годишно. Во минатата година е остварена размена на стока од три милиони тони, 700.000 патници, 120.000 автомобили и околу 40.000 камиони. Тоа е најголемото пристаниште во Албанија и преку него се врши над половината од албанскиот увоз и извоз. Драч е завршна точка на западниот дел од Коридорот 8 поради што стопанствениците потенцираа дека треба да се доизгради патната и железничката инфраструктура и апелираа до властите да го забрзаат процесот. Покрај презентацијата на пристаништето во Драч, во минатата недела на македонските бизнисмени им беа презентирани и можностите на црногорското пристаниште во Бар. За следната недела, претседателот на Стопанската комора на Македонија, Бранко Азески, најави гости од пристаништето во Бургас, Бугарија.

Горан Ризаов

dnevnik
 


Edited by vardar - 25-Jun-2008 at 08:03
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 25-Jun-2008 at 07:10
Да не знае некој случајно отприлика колкав промет им праиме на грциве годишно со пристаништето???
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 33>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.230 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.