Инфраструктура (општо) |
Post Reply | Page <1 23456 33> |
Author | ||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #61 Posted: 18-May-2008 at 23:05 | |
Една компзиција пуштена према Солун
|
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #62 Posted: 20-May-2008 at 17:11 | |
Еве фотки од реконструираниот сегмент Илинден-Расапница
1. Преминуваме на бетонски прагови 2. Пругата „спие“ 3. Граница меѓу старо и ново |
||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #63 Posted: 20-May-2008 at 17:13 | |
Бетонски прагови се оптимално решение? |
||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #64 Posted: 20-May-2008 at 17:17 | |
Не можам детално да аргументирам, ама кога на сите модерни пруги во светот се ставаат бетонски прагови, тогаш очигледно дека имаат по некоја добра страна хехе...
Ај веројатно Владимир ќе знае поубаво да ни објасни Edited by Cloverstack - 20-May-2008 at 18:51 |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #65 Posted: 20-May-2008 at 17:54 | |
Ма и вие го знаете тоа од друга пракса Сигурно дека бетонските прагови се каде каде подобри, далеку полесни за монтажа, поиздржливи. НО, секогаш има едно но ... ! Се зависи како се изработени (исто како во ахитектурата, ако нема мучки тогаш е ок), например тоа им се случи чак и на Германците на пругата Берлин - Хамбург каде се појавива пукнатини на праговите, па наскоро по испитувањата ќе мора да се заменат, и некој да сноси одговорност. На дрвените има една пломба со година на дрвото која често паѓа а на бетонските во лиењето ги има сите податоци и не мозе да се изгубат. (ова за одговорноста) Edited by pbanks - 02-Dec-2008 at 21:47 |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #66 Posted: 15-Jun-2008 at 12:54 | |
Интересантни податоци за КОРИДОР X
Веб страница на коридор 10: http://www.arge-kx.com/en/Corridor_X-Network_Access_Description/index.jsp">http://www.arge-kx.com/en/Corridor_X-Network_Access_Description/index.jsp PDF документ со сите податоци за секоја од земјите од коридорот: http://www.arge-kx.com/de/llShowDoc.jsp?nodeId=9511162">http://www.arge-kx.com/de/llShowDoc.jsp?nodeId=9511162 Гледајки ги податоците за секоја земја Македонија не е така неспремна, само ни фали некој денар повеќе |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #67 Posted: 18-Jun-2008 at 13:51 | |
Владимир, да се надоврзам на муабетот започнат во економски вести (во случај да не ја пратиш таа нишка).
Дали знаеш во каква состојба е железничкото поврзување со Бар и колку може Бар барем да ја залечи состојбата со ова што го прајат јужните соседи. |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #68 Posted: 18-Jun-2008 at 20:11 | |
Да сега ја прочитав дискусијата,
За жал Македонија е во ДУПКА, буквално немаме излез, иако железнички сообраќај е наефин транспор (нарочито сега со цените на нафтата и огромните патарини, визи, TIR дозволи EKO-4/5 стандарди и перипетии за камионски превоз) немаме никаква конекција со светот. Погледај ја картата на косово со нејзината железницка мрежа преку нејзе нема шанси, значи останува преку Србија за Црна Гора или за Бугарија Србија има страшно лоша инфраструктура со просек на 30-60 км/сат, понатаму сега се реновира некој дел на трасата Београд - Бар, тука по толкавиот пат доваѓа поново во тесно грло. Пристаништето во Бар после времето поминато за сите царински и други папири утовар и истовар на 1-5 вагони-контејнери е мин. 6 часа. Кон Бугарија останува огромен пат за да се дојде до пристаниште кое на некој начин е само за исток. Излезот е секако во инвесиции кој сега за жал ги немаме на парчето кон Бугарија за скратување на патот-трошоците, а во подалечна иднина и кон Албанија (која е најдоба солуција, но секако најскапа почетна инвестиција) И, можда вон темата, но никако не можам да ги разберам нашите увозниците на коли да носат по неколку коли со камион, наместо збирна композиција со железница како секаде во свет ??!! со тоа увозниците штедат а железницата собира за инвестиции Edited by Vladimir P - 18-Jun-2008 at 20:12 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #69 Posted: 19-Jun-2008 at 02:50 | |
Зашто ја заборавивте Албанија. 190 км е Скопје Бар преку Албанија.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #70 Posted: 19-Jun-2008 at 03:46 | |
Па немаме железница натака, а ете мостот на главната патна врска меѓу Албанија и Црна Гора имал носивост од само пет тони...
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #71 Posted: 19-Jun-2008 at 03:54 | |
Е ако бе, на два три пати!! |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #72 Posted: 19-Jun-2008 at 09:26 | |
А добро зошто Косово ти е помалку логична варијанта отколку Србија? Зарем не е пократко Митровица-Бар отколку Ниш-Бар? Незнам можеби пругата во Косово е во многу полоша состојба, незнам дали е електрифицирана цела таа делница. Вака од мапава единствен проблем што го гледам е една граница плус. Незнам какви се граничните процедури за возови но до Бар имаме барем две граници (преку Србија) или три (преку Косово). Бар дефинитивно треба да го имаме како варијанта веројатно доколку го имавме во 90те грчкото ембарго немаше толку силно да се одрази. А мислам дека Драч треба да ни биде приоритет кога ќе планираме средства инфраструктура. Барем нас не ни е толку тешко (треба само Кичево-Граница) Албанците имаат многу повеќе да одработат но верувам дека би имале интерес со оглед дека многу веројатно би земале голем дел од бизнисот на Солун. |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #73 Posted: 19-Jun-2008 at 11:31 | |
Преку Косово, нема теоретски шанси да те пуштат Србите да идеш. Плус тоа ни таа врска не е којзнае колку поповолна, а во споредба делот од коридор 10 на кој му парира, не е електрифицирана и сигурно е во прилично полоша состојба, а тие фактори не се воопшто за потценување. Така да и да се случи некакво чудо па Србите да дозволат слободно поминување на таа релација, пак е прашање колку би значело тоа за нас.
Дефинитивно Драч и Валона се опцииите на кои треба да се работи - тие се најдобрата алтернатива на Солун. А Албанците у суштина слично како Бугарите имаат пруга практично до наша граница, ама сум видел слики од таа пруга и работата е дефинитивно да ти се дигне косата на главата... За таа пруга да има вистинска употребна вредност, они изгледа треба да почнат практично од нула. Можеби треба да размислуваат и за нова траса со помодерни карактеристики. Така да у суштина си у право дека имаат доста да одработат, но сепак сегментот на албанска страна не е до толку подолг од македонскиот сегмент, а е очигледно полесен, па горе доле имаат исто или помалку да одработат од нас. А кога најголем дел од македонската економија би се насочил кон Драч и/или Валона, дефинитивно би им се исплатело. Ваљда има шанси да капне нешто и од проклетата ЕУ... Дополнително, со комплетиран коридор 8, Драч и Валона би можеле да привлечат не само муштерии од Македонија, туку и од пошироко, така да албанската рачуница е јасна. Македонската рачуница пак исто така е јасна и ние треба што побргу заеднички со Албанија да почнеме да го спремаме проектот за железничко поврзување и модернизирање на албанските пристаништа. А додека го спремаме тоа, у меѓувреме треба конечно да го завршиме поврзувањето со Бугарија, затоа што доколку сме навистина сериозни и посветени, тоа можеме да го завршиме додека се уште се прават сите подготовки за другиов правец. Јасно дека туркањето на двата правци паралелно за нас е огромен залак, али тие се од толкав огромен значај, па природно е да насочиме голем дел од нашата енергија во тој правец и да ги направиме неопходните жртви. Доколку продолжиме да се влечкаме и да одлагаме во недоглед, ќе платиме многу поголема цена. Повеќе пати до сега сум кажал кои се инфраструктурни приоритети за Македонија во моментов - железница по должината на коридор 8 и примарната сообраќајна мрежа во Скопје. Се друго може да почека, но овие две работи не смееме да ги одложуваме ако имаме малку мозок. |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #74 Posted: 19-Jun-2008 at 11:38 | |
И јас мислам така. Сите навиваме за автопати но реално и некои посебни тесни грла нема ни со магистралнава мрежа. Чат пат треба по некаде трета лента и толку. Со железницата сме многу поназад. |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #75 Posted: 19-Jun-2008 at 18:32 | |
Сега за сега само еден мал коментар а подоцна нешто повеќе.
- На времето имавме пруга преку Охрид до Тасматуниште, што е на ~30 км од Дебат, сето тоа се сруши за да се направи нормален колосек но ..... се стигна само до Кицево. Иначе теренот е ужасен, кај нас а у кај нив и далеку потежок од кракот кон Бугарија. Исте отоманската инперија го има уцртано овој коридор усте на времето. - Албанија нема скоро никаква мрежа, иначе незнам колку знаете првата пруга во Албанија није сме ја проектирале и граделе, и поклонети неколку композиции |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #76 Posted: 19-Jun-2008 at 19:30 | |
http://www.kanal5.com.mk/ShowNews.aspx?ItemID=34587&mid=1500&tabId=1&tabindex=0 [/quote] Edited by Cloverstack - 08-Dec-2008 at 18:26 |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #77 Posted: 19-Jun-2008 at 22:15 | |
Бар по свое искуство знаеш какви се процедури на царина и која папирологија треба, од друга страна плаќање на две банкарски сметки (провизии) и .... Еве ја картата на Србија па види дека далечината на правците не е некоја разлика A кога во иднина ќе се реализира коридор Е 80, тоа е веќе друго |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #78 Posted: 19-Jun-2008 at 22:52 | |
Имаш право нема разлика. Требаше да погледам мапа пред да го напишам тој пост. Мислев дека железничката спојка со пругата кон Бар е бргу после Косовско-Српската граница. Дефинитивно нема никаков резон да размислуваме за транспорт преку Косово. |
||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #79 Posted: 25-Jun-2008 at 07:08 | |
EDIT: Гледам го имало во економски вести, не читам пред да постирам
По Бар сега Драч е на ред....(префлрете ако не е за тука)
Незнам зошто али мислев дека е покаратко од граница до драч а дека ти требаат 3 саати за 160км , не дека саат повеќе или помалце е толку важно али сепак ова ни кажува за каква патна мрежа се работи....а најважно пруга нема ни од наша ни од нивна
Edited by vardar - 25-Jun-2008 at 08:03 |
||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #80 Posted: 25-Jun-2008 at 07:10 | |
Да не знае некој случајно отприлика колкав промет им праиме на грциве годишно со пристаништето???
|
||
Post Reply | Page <1 23456 33> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |