build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 33>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 24-Jul-2008 at 15:58
Originally posted by Vladimir P



Ако погледаш по Европа тоа никаде го нема, TGV и ICE, најбрзите возови не идат чак ни на насипи него она потребно ниво на припрема на подлогата, него како автопатот се заградени од страна и тоа е тоа.

Еве ти еден пример кога обараа рекорд од 574 km види го теренот



Малку ќе ви направам derail на дискусијата. Што мислите за оваа постигната брзина на TGV? Зарем не мислите дека и тоа е веќе доста над реалниот максимум на конвенционалната железница? Од безбедносен аспект мислам дека е нереално да очекуваме движење со вакви брзини (само некои ~300км/ч помалку од авионски превоз).

Мислам дека фокусот многу повеќе треба да се сврти кон железниците на магнетна левитација каде што реалниот максимум според мене е многу поголем.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 24-Jul-2008 at 17:42
Железницава граби со постигање нови брзини. Но сите овие прототипови кои се јавуваат низ свет се на различни пруги и различни погони. Сметам дека треба да се иде кон унификација на магнетните пруги како што тоа е направено до негдека со железната. Да не ни се јави во иднина секој различен воз да иде на различна пруга. Но се уште е рано за ова. А што се однесува до брзината, вероватно пробивање на брзина на звукот ќе значи и сериозно изрипување од коловоз. Тоа е одприлика 1235 km/h што и не е нешто малку. Така да оваа брзина би требало и да претставува некој максимум. Но има и една друга работа. Што поголема е брзината толку повеќе ефект имаат и атмосферските промени кои и не изгледаат така битен фактор. Замислете воз со брзина на 300 што се дешава кога ќе влезе во тунел. Има значително опѓање на воздушниот притисок и може да направи значителни здравстени оштетувања.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 24-Jul-2008 at 17:55
Originally posted by lslcrew

Железницава граби со постигање нови брзини. Но сите овие прототипови кои се јавуваат низ свет се на различни пруги и различни погони. Сметам дека треба да се иде кон унификација на магнетните пруги како што тоа е направено до негдека со железната. Да не ни се јави во иднина секој различен воз да иде на различна пруга. Но се уште е рано за ова. А што се однесува до брзината, вероватно пробивање на брзина на звукот ќе значи и сериозно изрипување од коловоз. Тоа е одприлика 1235 km/h што и не е нешто малку. Така да оваа брзина би требало и да претставува некој максимум. Но има и една друга работа. Што поголема е брзината толку повеќе ефект имаат и атмосферските промени кои и не изгледаат така битен фактор. Замислете воз со брзина на 300 што се дешава кога ќе влезе во тунел. Има значително опѓање на воздушниот притисок и може да направи значителни здравстени оштетувања.


Јас и на германскиот ICE со 200км/ч имам осетено на ушите што значи влез во тунел па не на такви брзини.

Веројатно е рано да се зборува за некаква стандардизација на пругите но мене јапонскот модел на корито ми изгледа подобар отколку моделот на монореил на германскиот Трансрапид.

Е сега како што и самиот кажа некои работи кои изгледаат ситни вака можат да бидат кобни на високи брзини. Едно е еднократно да се достигне брзина од ~600км/ч што е случајот денеска а друго е секојдневно да се има просечна брзина од 600км/ч. Затоа мислам дека можеби е најдобро да се размислува за некакви тунелски решениа по целата должина на трасите. Нешто во стилот на dig&cover каде цената не би била преголема и каде што тунелот би можел да биде префабрикуван во компоненти и само склопуван на терен. Колку што знам во хипотетичките сценарија за желеница на иднината се зборува и за вакумски цевки каде возот би идел со огромна брзина така да ова размислување иде и во тој правец.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 24-Jul-2008 at 17:58
Имам гледано документарна за вакуумските цефки. Ова е прескапо за изведба, ама стварно е фасцинантно.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 24-Jul-2008 at 18:35
Со договорот од 06.2008 год. на DB и SNCF т.е. ICE и TGV возовите, помегу Франција и Германија
само за 3 часа и 48 минути си од „центар“ станицата во Франкфурт до „центар“ станицата во Парис

Иначе тоа растојание просечно се вози со ~300 км/час
Или ако тргнете од Парис во 09:25 во Брисел сте во 10:50

За такви релации веќе се далеко побрзи од секој авион, а и секако по евтини.



Е сега кога станува збор за железница на магнетна левитација сигурно далеко можат да се надминат овие брзини, но
- исплатливоста на градење на таа конструкција со такви расојанија (земете ги сите тех. фактори)
- а безбедноста е потполно иста (незнам дали ги помните неколкуте случки во Јапонија со магн. возови)

Можда во иднина .... 
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 24-Jul-2008 at 18:55


Не Question Кои случки во Јапноија? Јас памтам несреќа на тест трасата на Трансрапид во Германија но не ми текнува ништо за Јапонија.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 24-Jul-2008 at 19:05
Би ми требало време да го пронајдам тоа но си спомнувам дека на сликата беше првиот вагон-лок како виси вон „шината“, а вториот беше на некое тестирање кога попустиле некој магнети и возот се укопал во место.

Но сигурно тоа сега надминато, знам дека сега имаат дури и на незначаен потрес (земјотрес) застануванје на возот, но сепак имаше и повредени од задниот земјотрес кога конструкцијата попушти, дали и тоа ќе го надминат !?
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 24-Jul-2008 at 20:00
Originally posted by Vladimir P

Би ми требало време да го пронајдам тоа но си спомнувам дека на сликата беше првиот вагон-лок како виси вон „шината“, а вториот беше на некое тестирање кога попустиле некој магнети и возот се укопал во место.

Но сигурно тоа сега надминато, знам дека сега имаат дури и на незначаен потрес (земјотрес) застануванје на возот, но сепак имаше и повредени од задниот земјотрес кога конструкцијата попушти, дали и тоа ќе го надминат !?


сепак мислам дека би се сложил дека кога таа технологија ќе ги помине тие детски болести ветува многу повисоки безбедносни стандарди од досегашната.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 28-Jul-2008 at 06:21
Kолкав идиот треба да бидеш, за на ваков начин свесно да загрозиш толку многу животи?!?

Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash Bash


http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=87864F6F92A2D84CB87976E8D75847B6

НАД ПЕДЕСЕТ КРАЖБИ ЗА ШЕСТ МЕСЕЦИ ВО СКОПЈЕ

Крадци на бакар ја соголеа железницата


Според МВР, само на подрачјето на Скопје во првите шест
 месеци од годинава биле регистрирани 55 тешки кражби

Крадци на бакар за половина година извршиле 55 тешки кражби од „Македонски железници“ само на подрачјето на Скопје и неколкупати ја загрозиле безбедноста на железничкиот сообраќај во државава. Полицијата го уапси скопјанецот Сашо Ц. (39), досега осудуван на казни затвор од вкупно 15 години, кој бил фатен на дело во средата додека крадел бакарни намотки поставени за сигнализација на пругата помеѓу железничките станици во скопското село Лисиче и во населбата Јане Сандански. Истрагата утврдила дека тој за неколку дена извршил три тешки кражби на бакарни намотки. Истражниот судија му одредил притвор од 30 дена.Според полицијата, крадецот во средата околу 16 часот со велосипед пристигнал на пругата кај месноста Бабајлија, каде што била поставена придушница. Потоа со француски клуч го отстранил капакот од придушницата и со клештите ги исекол доводите за бакарните намотки. Во моментот кога се обидел да ги демонтира, го забележале двајца вработени во ЈП „Македонски железници“, го фатиле и го однеле во полициската станица во Драчево.

Истрагата утврди дека осомничениот на идентичен начин од истата придушница украл уште три бакарни намотки. Од месноста Пужевина во атарот на селото Студеничани украл уште три бакарни намотки.Според МВР, украдените бакарни намотки ги продал во отпадот „Манчевски Петрол“, сопственост на Д.Ц., на улицата Драчевска, во скопската населба Драчево. Дел од бакарните намотки биле пронајдени во отпадот и биле вратени во „Македонски железници“. Со кражбите осомничениот ја загрозил безбедноста во сообраќајот со тоа што, при демонтирање на придушницата дошло до прикачување погрешен сигнал на контролната табла во железничката станица во Драчево. Пречката била регистрирана, а сообраќајот бил во прекин.Осомничениот од порано и' е познат на полицијата како сторител на тешки кражби. Му биле изрекувани казни затвор од вкупно 15 години.Според МВР, само на подрачјето на Скопје во првите шест месеци од годинава биле регистрирани 55 тешки кражби и кражби од железницата. Полицијата расветлила 20 кражби. Поради кражба на бакарни придушници во април годинава, локомотива од товарен воз излета од шините на пругата од железничките станици помеѓу Дуброво и Демир Капија. Во инцидентот, за среќа, немаше повредени, а не беше оштетена ниту пругата.

(Д.В.)

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 28-Jul-2008 at 17:20
Најповеќе ги крадат теговите од ел. столбови, бидејки лесно се вадат со еден потез
е сега замислете кога горниот ел. вод ќе падне што веќе може да се деси.



До таму одат да и штрафовите од праговите ги вадат, за нив тоа е само железо кое го продаваат, но ја би ги бесел тие што тоа го откупуваат
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 21-Sep-2008 at 15:02
 Cheers
 

На 10 октомври ќе тргне првиот маршрутен воз Бар - Скопје

На 10 октомври, во 23,05 часот, ќе тргне првиот маршрутен воз за превоз на стоки од пристаништето Бар до Скопје. Возот ќе сообраќа еднаш неделно и ќе тргнува од Бар секој петок, а од Скопје ќе се враќа секој вторник или среда. Стоките до крајната дестинација ќе стигнуваат за пет дена.

Како што беше истакнато на вчерашната промоција на линијата во Стопанската комора на Македонија, воведувањето на возот е резултат на соработката на железничките управи на Македонија, на Србија и на Црна Гора, како и на пристаништето Бар, шпедитерската компанија „Паншпед“ од Нови Сад, Стопанската комора и Групацијата на меѓународните шпедитери и логистички оператори при Комората.

„Целта е да се овозможи алтернативно решение и пристап до море по поволни цени за македонската бизнис-заедница во однос на пристаништето во Солун, каде што од април годинава константно има прекин на дотурот на стоката поради штрајкови на вработените или, пак, на грчките железници и царина“, рече претседателот на Групацијата на меѓународните шпедитери и логистички оператори при СКМ, Стевица Чарапиќ.

Според Андрија Радосиновиќ, претставник на пристаништето Бар, пристаништето работи 365 дена годишно по 24 часа дневно, има модерна опрема и контејнерски терминал од 25 хектари.

Цената на услугата за транспортот ќе биде пониска за 200-300 евра во однос на Солун, а за околу 500 евра за контејнер пониска во однос на камионскиот превоз од Бар до Скопје. (МИА)

 
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 22-Sep-2008 at 12:50
Според мене неколку работи на земјава треба да и бидат приоритет. Прво, доколку со ова грциве некогаш се спогодиме(а тешко оди), економски е исплатливо реконструирање на линијата од Битола кон Грција. Товарниот сообраќај тука би дал резултати, а економски тој крај би се препородил. Понатаму, итна изградба на пругата кон Охрид и Ќафасан, оваа пруга и да не продолжи кон Албанија ќе носи приходи од патничкиот сообраќај. Трето електрификација на пругата кон Косово. Оваа пруга е можеби една од најнадежните, бидејќи целиот превоз од Косово ќе поминува преку Македонија. Доградба на пругата кон Бугарија, мислам дека на овој дел треба повеќе пари да се вложат отколку во пругата кон Охрид. Конечно, да се размислува за изградба на втора отворена пруга Скопје-Велес и Скопје-Табановце, бидејќи овие пруги се најексплоатирани, а чекањето за разминување на возовите не е баш мало.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 22-Sep-2008 at 13:38
Originally posted by lslcrew


Најпрофитабилна патничка дестинација е пруга до Охрид. Ниедна друга неможе да извади толку пари како оваа пруга. Во летниот период дури може и повеќе пари да се прават од патници него од товар. Ваква пруга може да мавне од земја и пролетер и сите останати квази превозници со комбиња кај што се седи и у ѓепек.
Како дел од коридорот 8, прави логика, ама како посебен проект за пруга до Охрид, а без решено поврзување со Албанија и нивните пристаништа, не прави никаква логика. Едноставно инвестициајта е преголема за да се очекува исплатливост базирана воглавно на патнички сообраќај кон Охрид.


Originally posted by BOJAN

Понатаму, итна изградба на пругата кон Охрид и Ќафасан, оваа пруга и да не продолжи кон Албанија ќе носи приходи од патничкиот сообраќај.
За болдираниот дел ја имам истата забелешка што му ја кажав на ЛСЛ. Еве да направиме една груба математика. Базирано на некои бројки со кои располагаме, да речеме дека изградба на пруга до Охрид и пропратни објекти и инфраструктура во врска со нејзе, модернизација и електрификација на постоечката пруга до Кичево, набавка на совемени патнички гарнитури и други поврзани трошоци, се вкупно би чинело околу 200 милиони евра. Колкав е тој обем на патнички сообраќај, кој во разумно време би оправдал толкава инвестиција?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 22-Sep-2008 at 19:48
OhnoНе знаев дека толку би чинела комплет пругата до Охрид, мислев дека некои 70 милиони евра ќе завршат работа комплет! Во секој случај сметам дека горенаведените проекти треба да се остварат во наредните децении, а дел од нив, оние помалите, да добијат својата завршница во наредните години. На крај би додал дека возниот парк треба да се третира поитно од инфраструктурата. Да не дозволиме да ни се случи Морача па да реагираме потоа како Црногорците!
Back to Top
bobmkd View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 24-Sep-2008
Location: Germany
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote bobmkd Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 24-Sep-2008 at 22:16
Za 5 casa i 25 minuti Berlin - Skopje so voz?

Interesna zamisla imaat proektantite vo Transrapid.. Vo bliska idnina definitivno utopicno, no sepak pozitivno e sto ne vkalkulirale vo trasata Berlin - Solun.

pozdrav


--------------------------------

Izvor: http://www.transrapid.de/cgi-tdb/de/basics.prg?session=8663c21e48daabb7_627988&a_no=169



Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 24-Sep-2008 at 22:22
Добредојде Smile


Инаку ова на маглев ли се однесува?

Во секој случај далечен сон, но добро е што влегуваме во вакви предвидувања. Да се надеваме дека еден убав ден ќе дочекаме и 5:25 за Скопје-Берлин Cheers
Back to Top
bobmkd View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 24-Sep-2008
Location: Germany
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote bobmkd Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 24-Sep-2008 at 23:36
Originally posted by Cloverstack

Добредојде Smile


Инаку ова на маглев ли се однесува?

Во секој случај далечен сон, но добро е што влегуваме во вакви предвидувања. Да се надеваме дека еден убав ден ќе дочекаме и 5:25 за Скопје-Берлин Cheers


добренајдов!

да, воз со магнетна левитација.. до сега во комерцијална употреба е мислам само во шангај до аеродромот.. имаше еден проект и за во минхен, но го стопираа, изгледа поради неисплатливост и сл.
да се надеваме на тој убав ден... Roll%20eyes LOL
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 25-Sep-2008 at 15:33
Колку само години ќе поминат. Остварливо доколку Германија има интерес да го изгради ова железничко чудо Инаку балканските земји ова чудо нема да можат да го направат во наредните 100 години.Roll%20eyes
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 01-Oct-2008 at 12:15
На МТВ на вести имаше нешто околу коридорот 8. Имаше информација дека директна понуда од Германија имало 30 милиони и уште околу 100 милиони од бизнисмени од турција и од италија. Вкупно треба 210 милиони. Исто така кажаа дека доста ги кочи работите урбанистичкиот план за крива паланка.


Edited by lslcrew - 01-Oct-2008 at 12:16
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 01-Oct-2008 at 13:27
EeekИма и поголем текст во денешен Шпиц. Владата сака да го стави овој проект како приоритетен и да се изгради до 2012 година целосно и кон Албанија и кон Бугарија, барем така пишува Шпиц! Ако е ова вистина, а и она што МТВ го пренесува тогаш можам да пишам само БРАВОApplause
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 33>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.185 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.