Инфраструктура (општо) |
Post Reply | Page <1 56789 33> |
Author | ||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #121 Posted: 24-Jul-2008 at 15:58 | |
Малку ќе ви направам derail на дискусијата. Што мислите за оваа постигната брзина на TGV? Зарем не мислите дека и тоа е веќе доста над реалниот максимум на конвенционалната железница? Од безбедносен аспект мислам дека е нереално да очекуваме движење со вакви брзини (само некои ~300км/ч помалку од авионски превоз). Мислам дека фокусот многу повеќе треба да се сврти кон железниците на магнетна левитација каде што реалниот максимум според мене е многу поголем. |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #122 Posted: 24-Jul-2008 at 17:42 | |
Железницава граби со постигање нови брзини. Но сите овие прототипови кои се јавуваат низ свет се на различни пруги и различни погони. Сметам дека треба да се иде кон унификација на магнетните пруги како што тоа е направено до негдека со железната. Да не ни се јави во иднина секој различен воз да иде на различна пруга. Но се уште е рано за ова. А што се однесува до брзината, вероватно пробивање на брзина на звукот ќе значи и сериозно изрипување од коловоз. Тоа е одприлика 1235 km/h што и не е нешто малку. Така да оваа брзина би требало и да претставува некој максимум. Но има и една друга работа. Што поголема е брзината толку повеќе ефект имаат и атмосферските промени кои и не изгледаат така битен фактор. Замислете воз со брзина на 300 што се дешава кога ќе влезе во тунел. Има значително опѓање на воздушниот притисок и може да направи значителни здравстени оштетувања.
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #123 Posted: 24-Jul-2008 at 17:55 | |
Јас и на германскиот ICE со 200км/ч имам осетено на ушите што значи влез во тунел па не на такви брзини. Веројатно е рано да се зборува за некаква стандардизација на пругите но мене јапонскот модел на корито ми изгледа подобар отколку моделот на монореил на германскиот Трансрапид. Е сега како што и самиот кажа некои работи кои изгледаат ситни вака можат да бидат кобни на високи брзини. Едно е еднократно да се достигне брзина од ~600км/ч што е случајот денеска а друго е секојдневно да се има просечна брзина од 600км/ч. Затоа мислам дека можеби е најдобро да се размислува за некакви тунелски решениа по целата должина на трасите. Нешто во стилот на dig&cover каде цената не би била преголема и каде што тунелот би можел да биде префабрикуван во компоненти и само склопуван на терен. Колку што знам во хипотетичките сценарија за желеница на иднината се зборува и за вакумски цевки каде возот би идел со огромна брзина така да ова размислување иде и во тој правец. |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #124 Posted: 24-Jul-2008 at 17:58 | |
Имам гледано документарна за вакуумските цефки. Ова е прескапо за изведба, ама стварно е фасцинантно.
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #125 Posted: 24-Jul-2008 at 18:35 | |
Со договорот од 06.2008 год. на DB и SNCF т.е. ICE и TGV возовите, помегу Франција и Германија
само за 3 часа и 48 минути си од „центар“ станицата во Франкфурт до „центар“ станицата во Парис Иначе тоа растојание просечно се вози со ~300 км/час Или ако тргнете од Парис во 09:25 во Брисел сте во 10:50 За такви релации веќе се далеко побрзи од секој авион, а и секако по евтини. Е сега кога станува збор за железница на магнетна левитација сигурно далеко можат да се надминат овие брзини, но - исплатливоста на градење на таа конструкција со такви расојанија (земете ги сите тех. фактори) - а безбедноста е потполно иста (незнам дали ги помните неколкуте случки во Јапонија со магн. возови) Можда во иднина .... |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #126 Posted: 24-Jul-2008 at 18:55 | |
Не Кои случки во Јапноија? Јас памтам несреќа на тест трасата на Трансрапид во Германија но не ми текнува ништо за Јапонија. |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #127 Posted: 24-Jul-2008 at 19:05 | |
Би ми требало време да го пронајдам тоа но си спомнувам дека на сликата беше првиот вагон-лок како виси вон „шината“, а вториот беше на некое тестирање кога попустиле некој магнети и возот се укопал во место.
Но сигурно тоа сега надминато, знам дека сега имаат дури и на незначаен потрес (земјотрес) застануванје на возот, но сепак имаше и повредени од задниот земјотрес кога конструкцијата попушти, дали и тоа ќе го надминат !? |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #128 Posted: 24-Jul-2008 at 20:00 | |
сепак мислам дека би се сложил дека кога таа технологија ќе ги помине тие детски болести ветува многу повисоки безбедносни стандарди од досегашната. |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #129 Posted: 28-Jul-2008 at 06:21 | |
Kолкав идиот треба да бидеш, за на ваков начин свесно да загрозиш толку многу животи?!?
http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=87864F6F92A2D84CB87976E8D75847B6
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #130 Posted: 28-Jul-2008 at 17:20 | |
Најповеќе ги крадат теговите од ел. столбови, бидејки лесно се вадат со еден потез
е сега замислете кога горниот ел. вод ќе падне што веќе може да се деси. До таму одат да и штрафовите од праговите ги вадат, за нив тоа е само железо кое го продаваат, но ја би ги бесел тие што тоа го откупуваат |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #131 Posted: 21-Sep-2008 at 15:02 | |
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #132 Posted: 22-Sep-2008 at 12:50 | |
Според мене неколку работи на земјава треба да и бидат приоритет. Прво, доколку со ова грциве некогаш се спогодиме(а тешко оди), економски е исплатливо реконструирање на линијата од Битола кон Грција. Товарниот сообраќај тука би дал резултати, а економски тој крај би се препородил. Понатаму, итна изградба на пругата кон Охрид и Ќафасан, оваа пруга и да не продолжи кон Албанија ќе носи приходи од патничкиот сообраќај. Трето електрификација на пругата кон Косово. Оваа пруга е можеби една од најнадежните, бидејќи целиот превоз од Косово ќе поминува преку Македонија. Доградба на пругата кон Бугарија, мислам дека на овој дел треба повеќе пари да се вложат отколку во пругата кон Охрид. Конечно, да се размислува за изградба на втора отворена пруга Скопје-Велес и Скопје-Табановце, бидејќи овие пруги се најексплоатирани, а чекањето за разминување на возовите не е баш мало.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #133 Posted: 22-Sep-2008 at 13:38 | |
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #134 Posted: 22-Sep-2008 at 19:48 | |
Не знаев дека толку би чинела комплет пругата до Охрид, мислев дека некои 70 милиони евра ќе завршат работа комплет! Во секој случај сметам дека горенаведените проекти треба да се остварат во наредните децении, а дел од нив, оние помалите, да добијат својата завршница во наредните години. На крај би додал дека возниот парк треба да се третира поитно од инфраструктурата. Да не дозволиме да ни се случи Морача па да реагираме потоа како Црногорците!
|
||
bobmkd
Newbiе Joined: 24-Sep-2008 Location: Germany Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #135 Posted: 24-Sep-2008 at 22:16 | |
Za 5 casa i 25 minuti Berlin - Skopje so voz?
Interesna zamisla imaat proektantite vo Transrapid.. Vo bliska idnina definitivno utopicno, no sepak pozitivno e sto ne vkalkulirale vo trasata Berlin - Solun. pozdrav -------------------------------- Izvor: http://www.transrapid.de/cgi-tdb/de/basics.prg?session=8663c21e48daabb7_627988&a_no=169 |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #136 Posted: 24-Sep-2008 at 22:22 | |
Добредојде
Инаку ова на маглев ли се однесува? Во секој случај далечен сон, но добро е што влегуваме во вакви предвидувања. Да се надеваме дека еден убав ден ќе дочекаме и 5:25 за Скопје-Берлин |
||
bobmkd
Newbiе Joined: 24-Sep-2008 Location: Germany Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #137 Posted: 24-Sep-2008 at 23:36 | |
добренајдов! да, воз со магнетна левитација.. до сега во комерцијална употреба е мислам само во шангај до аеродромот.. имаше еден проект и за во минхен, но го стопираа, изгледа поради неисплатливост и сл. да се надеваме на тој убав ден... |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #138 Posted: 25-Sep-2008 at 15:33 | |
Колку само години ќе поминат. Остварливо доколку Германија има интерес да го изгради ова железничко чудо Инаку балканските земји ова чудо нема да можат да го направат во наредните 100 години.
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #139 Posted: 01-Oct-2008 at 12:15 | |
На МТВ на вести имаше нешто околу коридорот 8. Имаше информација дека
директна понуда од Германија имало 30 милиони и уште околу 100 милиони
од бизнисмени од турција и од италија. Вкупно треба 210 милиони. Исто така кажаа дека доста ги кочи работите урбанистичкиот план за крива паланка.
Edited by lslcrew - 01-Oct-2008 at 12:16 |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #140 Posted: 01-Oct-2008 at 13:27 | |
Има и поголем текст во денешен Шпиц. Владата сака да го стави овој проект како приоритетен и да се изгради до 2012 година целосно и кон Албанија и кон Бугарија, барем така пишува Шпиц! Ако е ова вистина, а и она што МТВ го пренесува тогаш можам да пишам само БРАВО
|
||
Post Reply | Page <1 56789 33> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |