build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 990
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)
    Posted: 05-Apr-2022 at 04:36
Една од првите мерки треба да биде да се забрани реклама на ишарана низ цел автобус која ти вика да играш онлајн Казино
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 04-Apr-2022 at 19:12
Originally posted by Vire

Originally posted by zabegan


не е проблем што се кинески како роба, туку тоа што никој не се погрижил за план на нивно исплатливо одржување при одлуката за набавка, главниот критериум беше да изгледаат старо и да бидат двокатни ,едно време дури не убедуваа да се радуваме што имаат основни комодитети како клима уред
а згора на тоа дадени се на најнеодговорното и најзагубарското претпријатие во цела држава

Абе сега,штом си стасал кинеска роба да купваш се знај колку е саато,не можи и кинеска роба и исплатливо одржување,бар во наши услови и со наш буџет. Во то време парните локомотиви чуреа низ скопје од време на југослаивија,овие во споредба со нив биле ферари претпоставувам. Немало тогај зелени агенди нити пак свест,еколошка или економска,топтан купени ко спомениците исто,а и толку возачи на коли сигурно немало.
Не е срашно што се двокатни,тоа е најбанален момент,ете нека остават неколку да вртат низ град,ама очигледно е дека им поминал рокот,или пак немат начин како да се одржуваат.

Сега веќе и моменто е заминат за автобуси,друго чаре треба да си барате,друг јавен превоз а јсп шо фирма се мисла на сите им е познато,и на тие шо не живеат скопје.
факт е дека све треба да се одржува... еве ќе ги видиме Ман-овите колку време ќе траат ако Скопје и ЈСП си продолжат да си тераат како што си тераат
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Vire View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Aug-2021
Online Status: Offline
Posts: 349
  Quote Vire Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 02-Apr-2022 at 10:16
Originally posted by zabegan


не е проблем што се кинески како роба, туку тоа што никој не се погрижил за план на нивно исплатливо одржување при одлуката за набавка, главниот критериум беше да изгледаат старо и да бидат двокатни ,едно време дури не убедуваа да се радуваме што имаат основни комодитети како клима уред
а згора на тоа дадени се на најнеодговорното и најзагубарското претпријатие во цела држава

Абе сега,штом си стасал кинеска роба да купваш се знај колку е саато,не можи и кинеска роба и исплатливо одржување,бар во наши услови и со наш буџет. Во то време парните локомотиви чуреа низ скопје од време на југослаивија,овие во споредба со нив биле ферари претпоставувам. Немало тогај зелени агенди нити пак свест,еколошка или економска,топтан купени ко спомениците исто,а и толку возачи на коли сигурно немало.
Не е срашно што се двокатни,тоа е најбанален момент,ете нека остават неколку да вртат низ град,ама очигледно е дека им поминал рокот,или пак немат начин како да се одржуваат.

Сега веќе и моменто е заминат за автобуси,друго чаре треба да си барате,друг јавен превоз а јсп шо фирма се мисла на сите им е познато,и на тие шо не живеат скопје.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 02-Apr-2022 at 08:13
Originally posted by zabegan


не е проблем што се кинески како роба, туку тоа што никој не се погрижил за план на нивно исплатливо одржување при одлуката за набавка, главниот критериум беше да изгледаат старо и да бидат двокатни ,едно време дури не убедуваа да се радуваме што имаат основни комодитети како клима уред
а згора на тоа дадени се на најнеодговорното и најзагубарското претпријатие во цела држава
Ima li nesto sto se odrzuva vo ovaa zemja!? Gladno prasanje e zosto JSP e zagubar i od kade doaga, kako sto velis ti, neodgovornosta. Najgolemata greska e voveduvanjeto na privaten javen prevoz. Konkurencijata vo ovaa sfera e krajno neproduktivna i stetna za kvalitetot na uslugite. Ako sakame klaviletet javen prevoz prvo mora privatnicite vednas da se trgnat od skopskite ulici. Vo takov slucaj treba da sleduva plan i presmetka za kvaliteten javen prevoz. Ova e relativno ednostavna operacija. Ako se znaat brojot na patnici, potrebnite linii, servisiranje i odrzuvanje na vozilata, plati, administrativni trosoci itn., togas lesno moze da se presmeta godisniot budjet za normalno funkcioniranje na JSP. Problem e sto seto toa ne moze da se finansira so aktuelnite ceni na biletite. Ili ke mora drasticno da se pokacat cenite na biletite ili gradot da go subvencionira pretprijatieto. Treto nema.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 02-Apr-2022 at 00:11

не е проблем што се кинески како роба, туку тоа што никој не се погрижил за план на нивно исплатливо одржување при одлуката за набавка, главниот критериум беше да изгледаат старо и да бидат двокатни ,едно време дури не убедуваа да се радуваме што имаат основни комодитети како клима уред
а згора на тоа дадени се на најнеодговорното и најзагубарското претпријатие во цела држава

Edited by zabegan - 02-Apr-2022 at 00:13
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Vire View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Aug-2021
Online Status: Offline
Posts: 349
  Quote Vire Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 25-Mar-2022 at 19:06
Originally posted by stef4o

Originally posted by Vire

Кинеска роба се двокатниве ?


Тотално се баталени,воопшто не ги одржуваат мртва трка е меѓу Итонг и Лаз кои се пораспаднати.
Кај некои и вратите не се затвораат како што треба,возат со напукнати стакла,амортизерите се скроз отидени така што сосем нормално по 12 години користење веќе да покажуваат слабости па дури ете и поопасни ситуации.


Оти ако се кинески џабе ќе фрлат градо пари в бунар за ними да се реновират,не су ксенофобичен ама имам огромни сомнежи за кинескио квалитет генерлно земено,плус опасни по живот се овие веќе
Мора некое чаре да барате со автобусиве,ќе изгинат љуѓе ако почекате тро појќе.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19642
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 25-Mar-2022 at 18:33
Originally posted by Vire

Кинеска роба се двокатниве ?


Тотално се баталени,воопшто не ги одржуваат мртва трка е меѓу Итонг и Лаз кои се пораспаднати.
Кај некои и вратите не се затвораат како што треба,возат со напукнати стакла,амортизерите се скроз отидени така што сосем нормално по 12 години користење веќе да покажуваат слабости па дури ете и поопасни ситуации.

Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19642
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 25-Mar-2022 at 18:29
Originally posted by Џоле

Вака-така, кај и да е сите двокатни ќе завршат во пламен

Се запали автобус на ЈСП, нема повредени патници

Денеска неколку минути пред пладне, во двоспратен автобус „Јутонг“ кој сообраќа на линија 57 избувна пожар во кој за среќа нема повредени патници, причинета е само материјална штета.

Како што информираат од Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“, во моментот на опожарувањето, автобусот бил на последната/почетната постојка во Нерези и во него немало патници.

-Внатрешната контрола на ЈСП Скопје веднаш излезе на терен, при што, од изјавата на возачот и околни сведоци, констатираше дека пожарот избувнал во делот кај што се наоѓа моторот. Благодарение на присебноста на возачот и неговата брза реакција, избегната е поголема штета – соопштија од претпријатието.

Возачот употребил два ПП апарати, а во меѓувреме интервенирало едно противпожарно возило.

Случајот е пријавен и во МВР и во тек е утврдување на причините за настанот.

https://www.vecer.press/%d1%81%d0%b5-%d0%b7%d0%b0%d0%bf%d0%b0%d0%bb%d0%b8-%d0%b0%d0%b2%d1%82%d0%be%d0%b1%d1%83%d1%81-%d0%bd%d0%b0-%d1%98%d1%81%d0%bf-%d0%bd%d0%b5%d0%bc%d0%b0-%d0%bf%d0%be%d0%b2%d1%80%d0%b5%d0%b4%d0%b5/




https://republika.mk/vesti/skopje/nema-povredeni-patnici-vo-avtobusot-57-vo-koj-izbuvnal-pozar/
Carpe diem
Back to Top
Vire View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Aug-2021
Online Status: Offline
Posts: 349
  Quote Vire Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 25-Mar-2022 at 17:47
Кинеска роба се двокатниве ?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15034
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 25-Mar-2022 at 17:13
Вака-така, кај и да е сите двокатни ќе завршат во пламен

Се запали автобус на ЈСП, нема повредени патници

Денеска неколку минути пред пладне, во двоспратен автобус „Јутонг“ кој сообраќа на линија 57 избувна пожар во кој за среќа нема повредени патници, причинета е само материјална штета.

Како што информираат од Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“, во моментот на опожарувањето, автобусот бил на последната/почетната постојка во Нерези и во него немало патници.

-Внатрешната контрола на ЈСП Скопје веднаш излезе на терен, при што, од изјавата на возачот и околни сведоци, констатираше дека пожарот избувнал во делот кај што се наоѓа моторот. Благодарение на присебноста на возачот и неговата брза реакција, избегната е поголема штета – соопштија од претпријатието.

Возачот употребил два ПП апарати, а во меѓувреме интервенирало едно противпожарно возило.

Случајот е пријавен и во МВР и во тек е утврдување на причините за настанот.

https://www.vecer.press/%d1%81%d0%b5-%d0%b7%d0%b0%d0%bf%d0%b0%d0%bb%d0%b8-%d0%b0%d0%b2%d1%82%d0%be%d0%b1%d1%83%d1%81-%d0%bd%d0%b0-%d1%98%d1%81%d0%bf-%d0%bd%d0%b5%d0%bc%d0%b0-%d0%bf%d0%be%d0%b2%d1%80%d0%b5%d0%b4%d0%b5/
За сè има вторпат
Back to Top
Citizen View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 18-Mar-2020
Online Status: Offline
Posts: 49
  Quote Citizen Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 06-Jan-2022 at 09:42
А од кај ти е податокот за Белград? Еве сега изгуглав по српски форуми истите муабети ги прават, едни ги кудат други ги фалат трети зборат за ремонти и поправки...
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 990
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 06-Jan-2022 at 09:29
Визер има пуштено евтини авионски летови од Скопје во 2008 ма ми се чини?
Ова е репортажа од 2011 та...ајде три години не се доволни,но до сега во 2022 моите надежи се во тоа што со евтините полети голем дел од рајата кај нас малце шетна по белиот свет и не сме веќе толку утепани од господ

Двокатниот автобус го развесели градот и ги воодушеви скопјани

Викендов за прв пат сообраќаше на автобуската линија „15 а“ и го привлече вниманието на цело Скопје. Беше вистинска атракција, која ги остави без здив сите оние на кои им се најде на видик. Со нетрпение се очекуваше на станиците. Љубопитноста се читаше на лицата на сите минувачи, сите трчаа да фатат место, се правеше метеж кој попрво да влезе и да го искуси првото возење во автобусот. Турканици се правеа и на двата ката, ама сепак и на возрасните и на децата поголем предизвик им беше да седнат на едно од седиштата на вториот кат. Атмосферата внатре беше како на екскурзија, сите патници беа расположени, воодушевени, секој со секого муабетеше, се разменуваа мислења, се делеа позитивни критики, некои со часови се возеа бидејќи не можеа да одолеат на панорамата што ја нудеше горниот кат.

„Се чувствувам како кинеска кралица“, „Си замислувам дека сум во Лондон“, „Мислам дека возам „ламборџини“, па сите зјапаат во мене“, „Ќе се фотографирам за да им раскажувам на моите деца кога првпат сум се возел со двокатен автобус“, „Прекрасно е чувството да си три метри над земја и да го посматраш Скопје“, беа дел од коментарите на импресионираните патници.

- Добро ќе ни дојде ваква промена, ќе излеземе од монотонијата на градскиот сообраќај. Ова ново и убаво доживување, а најдобро е што наскоро ќе ни стане практика – изјави Кристина, која максимално уживаше во возењето.

Двокатниот автобус посебни воздишки изнуди од постарите, кои се вратија на своето детство.
- Скопје сé повеќе личи на метропола и го доби шмекот што го имаше во минатото. Се сеќавам како вчера да беше кога се возевме со двокатните автобуси и баш ми е мило што сега таа чест ќе ја има и внук ми – раскажуваше дедо Дончо.

Автобусот прво тргна по булеварот Партизански одреди и како да го оживеа целиот простор. Таксистите излегоа од своите автомобили и ја озборуваа новата ѕвезда на скопскиот асфалт. Граѓаните што го пиеја пладневното кафе по кафулињата занемеа. Шетачите, пак, застануваа на станиците да се сликаат со автобусот зад нив. На „Рекорд“ воодушевувањето беше уште поголемо. Како за момент сите да запреа.
Им застана залакот во устата на сите што јадеа во пекарниците. Патниците во автомобилите ги креваа главите нагоре, а возачите на постарите автобуси му завидуваа на својот колега. Истото се повтори и кога автобусот влезе во Аеродром, кога ја помина железничката станица. Градежниците ги оставија алатите, вработените во сендвичарниците ги заборавија плескавиците, а луѓето по становите излегоа на терасите и на прозорците да го видат автобусот и да го поздрават. Последната станица беше во Ново Лисиче.
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 990
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 06-Jan-2022 at 09:16
Originally posted by Phiko

11 години е сосема очекуван животен век на автобуси. Зависи од која земја е животен век очекуван на автобуси е од 10 (Индија), 12 години и/или 250,000 милји (САД), до максимум 15 (некој европски земји).

Со оглед на состојбата на нашите патишта и како се одржувани 11 години е сосема солидно годиште за замена, би требало ова да им е планирано менување а не да се чудиме дека се на крај на животен век.


Прво...зборуваме за јебено Скопје, једини град во државата што личи на град, се што има цела држава од сфера на урбанизам е во овој град, еден пат во историја на тој град се решаваат на голем зафат за обнова на градски транспорт, изкешираа 60 милиони евра и направија тежок промашај!

Можда 11 години е очекуван век, ако си Луксембург или Женева.
Тие 300 автобуси беа нарачка од 57 милиони евра, последен податок од 2017 та беше дека 40 од нив се руинирани и ван функција, од тогаш новински документирано имаме 4-5 самозапалувања во тек на превоз на патници по што горат целите автобуси.
57 милиони поделено на 11 години ми искача 5,2 милион на година, вакви разходи мислам нема град во Скандинавија кој може да си ги допушти...
И само за споредба, Белград ги земаа нивните IK-218 иста година кога и Скопје ги доби кинеските автобуси, до ден денешен им функционираат до танчина, чак не видов бус кој ја немаше гласовната сигнализација и информации.
Back to Top
Citizen View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 18-Mar-2020
Online Status: Offline
Posts: 49
  Quote Citizen Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 06-Jan-2022 at 00:45
Што си читал не знам, ама пред тебе има коментар на место кој не си го удостоил со реплика.
Back to Top
Phiko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 24-Aug-2020
Online Status: Offline
Posts: 206
  Quote Phiko Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 06-Jan-2022 at 00:45
11 години е сосема очекуван животен век на автобуси. Зависи од која земја е животен век очекуван на автобуси е од 10 (Индија), 12 години и/или 250,000 милји (САД), до максимум 15 (некој европски земји).

Со оглед на состојбата на нашите патишта и како се одржувани 11 години е сосема солидно годиште за замена, би требало ова да им е планирано менување а не да се чудиме дека се на крај на животен век.
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 990
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 05-Jan-2022 at 23:34
Хахахах ги читав сега коментарите од јузери на форумов од период кога се купија кинеските автобуси, поголем дел од тие јузери ваљда беа партиски полтрони, ама има и коментари и од постабилни јузери...иначе 11 години подоцна ххххх
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 08-Dec-2021 at 21:47
Originally posted by kiriOK

Автобусиве коштаа 60 милиони евра, а веќе сме на пат да се заменат, после 11 години служба...


Какви им се ескплоатационите услови и сервисирање, супер поминаа со нив.

Туку, нигде немаше некоја статистика по колку километри извртеа и дали воопшто кај некој автобус е правено барем делумно ремонт?
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 990
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 30-Nov-2021 at 09:22
Автобусиве коштаа 60 милиони евра, а веќе сме на пат да се заменат, после 11 години служба...
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19642
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 30-Nov-2021 at 07:51
СЕ ЗАПАЛИ ДВОКАТЕН АВТОБУС НА ЈСП „СКОПЈЕ“, НЕМА ПОВРЕДЕНИ



Попладнево околу 18.30 часот се запали двокатен автобус на ЈСП „Скопје“. Автобусот бил со 40-тина патници, но нема повредени поради навремената и брза интервенција на возачот.

Како што велат од јавното претпријатие автобусот сообраќал на линијата 7 и се движел од Лисиче кон Центар. Во близина на фарбиката „Раде Кончар“ на булеварот Трета македонска бригада, возачот на ретровизот забележал чад од задниот дел на автобусот. Веднаш застанал, ги евакуирал сите патници од автобусот и била повикана Пожарната бригада на Град Скопје.

„Пожарот избувнал кај моторот и ја зафатил инсталацијата. За многу кратко време е изгаснат од пожарникарите и освен материјална штата, нема повредени патници“, велат од ЈСП „Скопје“.

Екипи на Министерството за внатрешни работи направиле записник, а се чека увид и од Јавен обвинител и крим техника.

Ова не е прв пат да се запали кинески двокатен автобус. Пред две години се запали автобус на линијата 5 во населбата Ѓорче Петров.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/se-zapali-dvokaten-avtobus-na-jsp-skopje-nema-povredeni/
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 17-Aug-2021 at 21:49
Originally posted by user8642

А можда и е само намерно да се запустат заради тоа што вмро ги купи, и тоа кинески. А и па не е некоја голема штета имајќи во предвид дека коефициент на ефикасност патници/литри/часови им е 4 пати поголем од нромален автобус. Оперативните трошоци за стариве надминуваат потенцијална капитална инвестиција во нови, така да нема голема штета.
автобусиве беа забаталени уште од моментот кога беа купени... нема тука вмро-сдсм, само жална комбинација на органи на власт што кога прават проекти живеат во паралелен универзиум и посотење на загубарски јавни претпријатија, сеуште во 21-ви век
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.253 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.