build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 23-Aug-2008 at 14:29
Инаку не се слагам дека градот треба веднаш да ја одбие помошта. Мислам дека треба да покаже дека направил се за да ја убеди владата во погрешноста на концептот кој го турка и да ги запознае граѓаните со сите компликации од двоспратните автобуси. Само незадоволство кај граѓаните може евентуално да ја предомисли оваа крајно популистичка власт.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 25-Aug-2008 at 23:19


Апсолутно се сложувам дека преговорите треба да продолжат и да се најде разумно решение доколку тоа е можно. Сепак во краен случај јас би ја одбил донацијата. Па Скопје изигрува просјак токму по вина на државата, уште треба да изиграва лудак и непотребно да си го докомплицира функционирањето заради нечиј каприц. Доколку владата има искрени намери треба да ги даде овие пари кои се смешна сума во однос на сите сулуди проекти кои се прават во последно време а градот си има свои институции (ЈСП со децениско искуство) кои најдобро ќе решат како треба да се одвива набавката.

Драго ми е што го читам ова. Уште еднаш браво Трифун Cheers

КОСТОВСКИ НЕ ПОПУШТА

Или еднокатни автобуси или ќе ги вратиме парите

Градот е подготвен да ги врати парите на Владата ако таа инсистира на набавка на двокатни автобуси. Ваквиот став вчера јавно го изнесе градоначалникот на Скопје Трифун Костовски, кој инсистира со средствата кои се издвоени од државниот буџет да се купат единечни автобуси како подобро сообраќајно решение.
- Од стручен аспект е утврден начинот на кој треба да изгледа јавен сообраќај и инсистирање на двокатни автобуси може да доведе до тој степен Градот да му наложи на ЈСП да ги врати парите на Владата, па таа со тие средства нека прави што сака. Во ниеден момент не сакаме да бидеме уценети. Сепак, се работи за средства кои се наменети за граѓаните, што значи дека овој подарок ќе го прифатиме само ако ни одговара, изјави вчера Костовски.
Од Владата вчера, пак, потврдија дека остануваат на својот став за распишување на тендер за набавка на двокатни автобуси. Најавата за враќање на средствата не сакаа да ја коментираат.
Инаку, за набавка на педесетина автобуси Владата издвои 4,6 милиони евра. Првиот тендер со кој требаше да бидат набавени 45 нископодни единечни автобуси, и пет двокатни од кои еден отворен панорамски е поништен.



http://www.vecer.com.mk/?ItemID=269B34B41CE352429BAEC4A21C2A79BC
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 02-Sep-2008 at 23:04
Suicide
До каде може инатот магарешки на ескалира......
Владата ќе купува дури 102 двокатни автобуса


До крајот на неделава ќе биде распишан меѓународен тендер за набавка на автобусите
Владата реши да купи 102 двокатни автобуса за Скопје. До крајот на неделава Министерството за транспорт и врски ќе распише меѓународен тендер за набавка на автобусите, за средствата за тоа се обезбедени од буџетот на Министерството.

Одлуката била донесена на завчерашната владина седница, а вчера како гром од ведро небо стигнало и писмено известување до првиот човек на Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“, Александар Бошковиќ. За оваа одлука вчера не беа информирани градските власти, ниту пак градоначалникот Трифун Костовски беше запознат со најновото решение на Владата за обнова на јавниот превоз на Скопје.

Сашо Митров, раководител на Одделението за координирање на активностите на градоначалникот, вчера кусо изјави дека во Кабинетот на градоначалникот нема стигнато никаква официјална информација, поради што и не сакаат ништо да коментираат во врска со оваа одлука на Владата.

„Политиката се менува и ставени сме во подредена ситуација. Денеска официјално добив писмено известување од Владата дека била донесена одлука за купување 102 двокатни автобуса, за што најверојатно ќе бидат потребни двојно повеќе средства. Два од нив ќе бидат панорамски, едниот за разгледување на Скопје, а другиот за туристите кои ќе го разгледуваат Охрид. Познато ми е дека двокатни автобуси се користат во Хонгконг, Сингапур, Шангај и заради традиција се возат уште во Лондон. Само таму има фирма за производство на вакви автобуси, а знам дека ги одржуваат мајстори од Шведска“, вели Александар Бошковиќ, директор на ЈСП „Скопје“.

Од Министерството за транспорт и врски ни потврдија дека Владата донела одлука за набавка на двокатни автобуси. Но, засега никој не обелоденува колку пари е предвидено да се потрошат за купување, иако се претпоставува дека за 102 автобуса се потребни двојно повеќе отколку што претходно беше одлучено, кога Владата реши на Град Скопје да му даде 4,5 милиони евра за да купи педесетина нови едноподни автобуси. (Сн.К.)

http://utrinski.com.mk/?ItemID=3DBA64505CD4A941B6C29C3CC7B1EF47


Edited by lslcrew - 02-Sep-2008 at 23:25
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 02-Sep-2008 at 23:51
Originally posted by Cloverstack


Џуро, можда сепак ќе се свестат оние у влада... Редно е еднаш да признаат грешка соочени со толкав куп аргументи. Очигледно „одлуката“ за двоспратни автобуси паднала тотално избрзано и необмислено, во којзнае какви кругови. Ваљда не се толкави идиоти да продолжат да го туркаат ова по секоја цена, само како би одбиле да ја признаат грешката...

Dunno


Stern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20SmileStern%20Smile
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 03-Sep-2008 at 00:10


Или може да ја дуплираат нарачката, тоа не ми текна, стварно е многу креативно Wallbash
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 03-Sep-2008 at 03:09
OK за се сте во право но доколку сте хардкор од принцип немојте ни да влегувате во нив Smile абе луѓе по светов плачат за ново вам есапот никако да ви дојде на место, сепак имам чувство дека не се работи за автобуси вакви или онакви него попрво ви боде власта очи, најверојатно она со проектите со возобновувањето на старогратскиот имиџ ве има настрвено но јас колку што знам досега немало влада ниту власт што почнала, почнува и ќе почне волкав број на проекти а не ми се верува дека и ќе има некоја друга што ќе заврши повеќе од нив, не за друго се можно пополнија Браќава!камо секоја година да имаме по некое првенство па ќе видиме и далеку повеќе од панорамски автобуси, тренд што секоја влада во светот го форсира, да го освежи или оправи изгледот на престолнината за време на одржувањето на спектаклот, туку нејсе, и трокатни автобуси да донесат џабе, скопје е таман испокасапено во комунизмот за веќе денес колку и како да се интервенира скоро и да не можеме да добиеме екстра функционален град и граѓани...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 03-Sep-2008 at 03:37

Од каде да почнам... Roll%20eyes



Originally posted by beTon

OK за се сте во право но доколку сте хардкор од принцип немојте ни да влегувате во нив Smile
Јавен превоз не случајно се вика така. Не е за да влезеш во зависност од тоа дали ти се свиѓа или не. И на крајот на краиштата и парите се од јавни извори, така да воопшто не ми е сеедно како се трошат. Не се тоа нечии приватни автобуси, или приватна инфраструктура што ќе треба да се прилагодува на нив!


абе луѓе по светов плачат за ново вам есапот никако да ви дојде на место,
Ново, само по себе не е автоматски и добро, затоа есапот не ни „доаѓа на место“. Никој тука не се буни против ново, напротив, прелистај ги коментарите пред да биде објавена дебилната иницијатива за масовна набавка на двоспратни автобуси. - сите бевме пресреќни што ќе се подновува флотата на ЈСП.
И класични автобуси би биле нови (и поевтини) и артикулирани автобуси би биле нови (со поголем капацитет), а и едните и другите се многукратно поприкладни за Скопје.


сепак имам чувство дека не се работи за автобуси вакви или онакви него попрво ви боде власта очи,
Власта да ја оставиме на страна, двокатните автобуси се голем промашај, мислам дека тоа до сега беше добро аргументирано. Единствениот контра-аргумент е некаква наводна традиција, лажна и изнасилена.
Овие работи се објективни и немаат врска со тоа дали некому власта му бодела очи.


најверојатно она со проектите со возобновувањето на старогратскиот имиџ ве има настрвено
Каков е тој староградски имиџ???


но јас колку што знам досега немало влада ниту власт што почнала, почнува и ќе почне волкав број на проекти а не ми се верува дека и ќе има некоја друга што ќе заврши повеќе од нив, не за друго се можно пополнија Браќава!камо секоја година да имаме по некое првенство па ќе видиме и далеку повеќе од панорамски автобуси, тренд што секоја влада во светот го форсира, да го освежи или оправи изгледот на престолнината за време на одржувањето на спектаклот
Квантитетот на проектите не е спорен, ама квалитетот е беден. Со самото тоа квантитетот исто така станува непожелен, затоа што колку повеќе иницијативи покренуваат, толку повеќе штета прават и толку повеќе пари лошо трошат.
BTW, да не го преценуваме значењето на женското европско ракометно првенство до толку. Надвор од Македонија, ќе има оддек единствено во женските ракометни кругови и никаде повеќе...
Ама и да беше до толку важно во пошироки размери, не гледам по која логика треба да го врзуваме нашиот напредок со евентуално одржување на повеќе вакви настани.
Ај да го занемариме тоа и да го анализираме конкретно „освежувањето“ и „оправањето“ на изгледот на престолнината како што викаш... Зарем двокатни автобуси се начинот на кој ќе го изведеме тоа?!? И на крајот на краиштата зарем мислиш дека овие 102 автобуси ќе бидат испорачани и дополнително сите други работи што треба да се направат како последица од нивното воведување во сообраќај извршени, сето тоа до почетокот на првенството на 2-ри декември???


туку нејсе, и трокатни автобуси да донесат џабе, скопје е таман испокасапено во комунизмот за веќе денес колку и како да се интервенира скоро и да не можеме да добиеме екстра функционален град и граѓани...
Воопшто не се сложувам. Од функционален аспект, токму во комунизмот имаме направено големи помаци и во планирањето и во реализацијата. После комунизмот имаме тотално неодговорно планирање и речиси целосен застој во реализацијата на големи проекти.
А од естетски аспект може да се стават многу замерки на периодот на комунизмот, но сепак главното естетско касапење се случува токму сега.






Edited by Cloverstack - 03-Sep-2008 at 04:04
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 03-Sep-2008 at 05:46

ќе почанам одзади во репликата во

во комунизмот докрај не се спроведени замислите на кензо т.е. тотално се искарикирани па касапаната уште тогаш е трасирана, за веќе денес и кензо пак да го донесеш џабе, човекот одма ќе избега, она што доксијадис и титовите архитекти го упростиле толку не има осакатено да денес се чудиме зошто скопје е блокирано од секој можен аспект па оди нека се нафати некој сега да ја оправа...

за квалитетот на денешниве проекти нема што да кажам нормално дека немаат сите ист усул но само ќе ти кажам дека што е до техничкиот дел работите комотно можеш да ги мериш со европските стандарди, а за естетскиот дел т.е. шминката секогаш ќе има поделени мислења но на крајот е важна функцијата, пример отаде вардар ќе добиеме комплетно културна динамика од музеи, театри, опера, кале, чаршија... инаку првенство си е првенство, па макар и женско, градови се ставаат под посебен режим и за помали настани а не за првенство, а придобивките ќе останат и потоа и да до втори декември ќе двокатните ќе шетаат низ скопје, инаку под освежување на одреден простор се подразбираат баш тие ситни но ефективни работи какообновување на возниот парк, илуминирање на објекти, уредување на зеленило, инсталации и споменици на празните точки и глувите места...

за староградскиот имиџ (театарот, музејот, офицерски, црквата) заради овие проекти колку што разбрав доста форумџии се настрвени на власта, па сега по се од аеродроми до велосипедски патеки се нечини и се етикетира како промашување затоа и велам дека премногу емотивно се впуштате во анализите па и делува како повеќето да сте во избезуменост од постојните решенија, бар јас имам такво чувсто!

инаку за прикладноста на двоспратните автобусу само ќе кажам дека тие се стрикно туристичко-панорамски автобуси па не ме ни чуди за нив да воведат и посебен режим на цени, брзина, бои(реклами)... а најверојатно дел од истите ќе отпатуваат и за охрид, битола, велес?! па така ова решение по мене е стриктно за имиџ воопшто за решавање на транспортот на патници, кој дефинитивно само со трамвај или со метро ќе се реши... 

а она со хардкорот пак ќе кажам ако нешто  стварно се коси со моите сфаќања колку и тоа да сум го финансирал јас а некој друг го сервирал, јас дефинитивно нема тоа нешто да го помирисам, како што е случајот со знамето кое ни го сменија но кај мене дома нема никаде да го видиш новиот вентилатор туку сеуште стои ѕвездата од кутлеш! 

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 03-Sep-2008 at 09:10


Вториов пост ти носи поразумни објаснувања. Сепак...


во комунизмот докрај не се спроведени замислите на кензо т.е. тотално се искарикирани па касапаната уште тогаш е трасирана, за веќе денес и кензо пак да го донесеш џабе, човекот одма ќе избега, она што доксијадис и титовите архитекти го упростиле толку не има осакатено да денес се чудиме зошто скопје е блокирано од секој можен аспект па оди нека се нафати некој сега да ја оправа...


За почеток би го отфрлил идеолошкиот предзнак на дискусијава. Како прво не припаѓа во дискусијава како второ погрешен е пристапот. И Загреб и Љубљана и Прага и Будимпешта биле комунистички па кај нив немало никакви скаламуции. Од друга страна кај нас 20 години нема комунизам а скаламуциите постојано ескалираат. Значи се работи за "македонштина" повеќе од се друго.

Но а се фокусираме на урбанистичкиот аспект. Факт е дека имало одредени отстапувања од планот на Танге и што е најважно не би комплетно реализиран. Но да се каже дека градот бил упропастен, осакатен и блокиран е во најмала рака погрешно. Напротив. Кредитот што го имаме "набилдано" тогаш го трошиме со неверојатна брзина.

пример отаде вардар ќе добиеме комплетно културна динамика од музеи, театри, опера, кале, чаршија...


И не верувам дека никој нема ништо против оваа динамика. Проблимите околу секојо објект посебно се јасно аргументирани и на форумов.

за староградскиот имиџ (театарот, музејот, офицерски, црквата) заради овие проекти колку што разбрав доста форумџии се настрвени на власта, па сега по се од аеродроми до велосипедски патеки се нечини и се етикетира како промашување затоа и велам дека премногу емотивно се впуштате во анализите па и делува како повеќето да сте во избезуменост од постојните решенија, бар јас имам такво чувсто!


староградски имиџ е комплетно по грешен термин во дискусијава. Повеќе би рекол новорадско кичест имиџ. Но да не навлегуваме во семантичкиот дел. Констатацијата ти е комплетно погрешна

- поголемиот дел сме позитивни за проектот на филхармонијата
- поголемиот дел бевме позитивни за целата иницијатива за аеродромот. И верувам дека доколку ТАВ понуди добар проект повторно ќе бидеме позитивни и покрај проблемот што се наметна со штипскиот аеродром
- повеќето сме позитивни кон проектите како Резидор и Equest. Иако се приватни проекти сепак ги истурка владата и никој нема проблем за тоа.
- никој немаше проблем со нископодните автобуси (како што веќе спомна Кловер)
- итн.

сума сумарум грешна дијагноза

инаку за прикладноста на двоспратните автобусу само ќе кажам дека тие се стрикно туристичко-панорамски автобуси па не ме ни чуди за нив да воведат и посебен режим на цени, брзина, бои(реклами)... а најверојатно дел од истите ќе отпатуваат и за охрид, битола, велес?! па така ова решение по мене е стриктно за имиџ воопшто за решавање на транспортот на патници, кој дефинитивно само со трамвај или со метро ќе се реши...


102 автобуси за туристи?? Што ќе гледаат тие туристи? Дали скулптурите на Марк Шпиц и Џони Вајсмилер? Дали уникатинот плоштад залепен до автопат/булевар, блок и градинка? Или можеби ќе се возат по Скопје и ќе го сликаат плебсот кој и понатаму ќе се вози во постоечкиот крш кој не само што го нагрдува градот туку е и крајно небезбеден да не кажам опасен по живот. Трамвај/метро е супер и треба да се работи на тоа но тоа не значи дека автобускиот превоз треба да се занемари и да се претвори во бурлеска.


Edited by pbanks - 03-Sep-2008 at 09:11
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 03-Sep-2008 at 10:51

за туристичкиот момент мислам кажав дека сите автобуси нема да одат во скопје бар јас така мислам, но како и да е нормално дека ќе ги користат граќаните но уште пореално е дека панорамскиот момент ќе биде она што ќе оди во прилог на бас-тур разгледувањето на скопје... а за постојниот градски превоз треба комплетно решение никако парцијално, најдобро беше она што беше започнато со фас, но работите се изјаловија, сепак не е касно, ќе видиме кој ќе ни го донесат следните локални избори, може идниот градоначалник ќе биде по инвентивен на тој план!

сигурно дека староградскиот имиџ на скопје нема да се врати но не е лошо да имаме објекти кои ќе потсетуваат на него, кажи ми што е кич во битола фасадите кога ги пребојадисуваат во свежи и нови бои, формата е таа и од неа произлегува ликот на необарокот или неоготиката па негледам ништо кич доколку целосно се испочитува стилот без упаѓања и експерименти... инаку филхармонија воопшто нема да го носи тој имиџ освен што ќе се вклопи во тој културно-историски дел...

инаку за комунизмот убеден сум дека тито не заборавил целосно, она што е изградено е изградено од донации и од морален чин, за потоа целосно да не заборават, со оглед дека сме имале заеднички буџет, доколку некој спореди колку во реципроцитет во градежниот сектор е вложено во другите републики, нема да носи констатации дека ние ептен сме пркнале во комунизмот. но сепак не е толку црно како што коментирам дека никој не го оправа овој хаос, има и простор а и време за оправање, само треба средства и трпение, што и двете ги немаме бар за сега во оваа констелација на геополитички случувања, интересно е како уште тогаш не повеле сметка дека скопје енормно расте и се гуши со парцијални решенија...

а за системот последниве 20 години има таква форма на комунизам што не знаеш од кого и каде да се пазиш, сепак транзицијата горе доле добро помина и поминува, можеше и уште полошо, но досега исклучиво се опоравувавме од стартот на истата, каде самиот систем беше успиен. грујо наметна такво темпо кое доколку продолжи вака дефинитивно ќе ја измени сликата на и за земјава, она каде сите му забележуваат е смелоста да застане зад секоја издржана идеја во партијата идеи кои доаѓаат од нај различни страни и луѓе, сепак човекот не е артист туку економист па затоа и негово е да обезбеди средства и да направи процена кога и како истите ќе се пуштат...

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 03-Sep-2008 at 11:21


Добивам впечаток дека во отсуство на аргументи, а со политичка мотивација, ја изместуваш дискусијата на сите страни, само колку да не се држиме до суштината.

Еве разбравме и за фасадите во Битола, за тоа колку не сакал Тито, колку геополитичката констелација е ненаклонета на урбаните проблеми во Скопје, од кого требало да се пазиш во транзицијата, за на крајот да завршиш со ликот и делото на Грујо (без разлика колку чудно звучи култот на личност што го промовираш и на форумов, во контраст со твојот барем вербален безусловен анти-комунистички рефлекс)

Колку и да можам да ги побивам тезите што ги изнесуваш во овој пост, нема логика да го правам тоа, затоа што очигледно повторно ќе следи одговор во тој стил и само дополнително ќе се оддалечуваме од суштината на дискусијата...
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1315
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 03-Sep-2008 at 11:34
Beton те молам!

Патриотското во мене ме тера да сум симпатизер на оваа влада,па може до некаде и сум.
Но кога зборуваме на оваа тема стварно треба да се мисли со аргументи(а ни еден нема ЗА двокатни автобуси)
Така да не знам од каде ова форсирање од страна на владата за такви автобуси.

На форумов многу е разговарано за сето ова,инфаструктурата на градот,за културата на граѓаните,да не започнувам дека требало нови гаражи,курсеви за шоферите... секој би сватил дека многу е подобро да се купат повеќе еднокатни автобуси.

Да не случајно некој министер има отворено фабрика за двокатно автобусиBig%20smile
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 03-Sep-2008 at 11:47
старио треба да гледаме во суштината пред се, а се останато нормално се прилагодува, тоа тие исто како одлуката за нато чим се решиш се останато ќе подредиш на тоа, но ептен да не е самоубиство, во случајов двокатните автобуси ни од далеку не се самоубуство, можеби делуваат екстравагантно на цела оваа транзициска приказна во Македонија но веќе кога се креваат нови хотели и музеи па и се будат некои идеи околу инфраструктурата ова со автобусите е многу нормална појава... незнам само дали истите автобуси ќе се користат и за тури надвор од градот како матка, козјак-јасен, таор, скопска црна гора, аеродром или исклучиво ќе се движат низ град?!
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 03-Sep-2008 at 11:48
Јас мислам дека ЕГОТО на Груевски е такво што он е влезен во филм , и мисли дека све што лета се јаде  =) , има типот ептен футуристички мисли , но сепак нема таква футуристичка држава, изгледа му се измешале каблите на малиот мозок со каблите на големиот мозок , и друго нешто што не ми се допага кај него е ИНАЕТОТ ,некој вика не чини тоа он ДВОКАТНИ , друг вика немој двокатни , он 2 пати по толку двокатни , сега уште некој ако се побуни , он таа бројка од 102 ке ја претвори во 204  итн.
Без консултации џабе што си премиер, те бива за нешто ама не за сешто .

"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 03-Sep-2008 at 12:00
Originally posted by ovaj_stariov

Beton те молам!

Патриотското во мене ме тера да сум симпатизер на оваа влада,па може до некаде и сум.
Но кога зборуваме на оваа тема стварно треба да се мисли со аргументи(а ни еден нема ЗА двокатни автобуси)
Така да не знам од каде ова форсирање од страна на владата за такви автобуси.

На форумов многу е разговарано за сето ова,инфаструктурата на градот,за културата на граѓаните,да не започнувам дека требало нови гаражи,курсеви за шоферите... секој би сватил дека многу е подобро да се купат повеќе еднокатни автобуси.

Да не случајно некој министер има отворено фабрика за двокатно автобусиBig%20smile
 
 
Одличен пост,  самото јсп кажува дека ќе има проблеми со адаптација и дека ќе има дополнителни трошоци а владата тоа свесно и намерно го игнорира, се додека главниот критериум е враќање на некоја си традиција ќе бидам против оваа одлука, да беа двоспратните подобри или барем на исто ниво немаше воопшто да ми смета.  
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 03-Sep-2008 at 12:03
Originally posted by mitatos

Јас мислам дека ЕГОТО на Груевски е такво што он е влезен во филм , и мисли дека све што лета се јаде  =) , има типот ептен футуристички мисли , но сепак нема таква футуристичка држава, изгледа му се измешале каблите на малиот мозок со каблите на големиот мозок , и друго нешто што не ми се допага кај него е ИНАЕТОТ ,некој вика не чини тоа он ДВОКАТНИ , друг вика немој двокатни , он 2 пати по толку двокатни , сега уште некој ако се побуни , он таа бројка од 102 ке ја претвори во 204  итн.
Без консултации џабе што си премиер, те бива за нешто ама не за сешто .

 
Супер, значи само вака ќе го решиме и прлиепскиот проблем со јавниот превоз, па сигурно ќе има 5-6 вишак и за нив  LOL Big%20smile 
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 03-Sep-2008 at 12:08
 vardar@    еххеехе можеби ,речете му на Груевски дека тој тоа не го може тоа  и он за инат ке го направи  хехехе
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 03-Sep-2008 at 14:14
Бетон, мислам дека субјективно гледаш на работиве околу автобусите. Пробај за момент без предрасуди или симпатии да погледнеш во самата идеја? Имаме експерски став од вработнеите во ЈСП дека не ги собира тие автобуси во гаражите, имаме став дека тие автобуси не се за нашите лоши патишта, некултурата на патниците, дека се нестабилни и дека не би прошле под сите надвозници, мостови знаци и слично. Од друга страна се драстично поскапи. ОВА СЕ ФАКТИ И АРГУМЕНТИ.

Од другата страна имаме: - Духот на старо Скопје ќе се обновнови, ако се сака се се може, „малите“ технички недостатоци градот да ги отклонел и слично? Па дај ти се молам Бетон, јас навистина те ценам како интелектуалец и мислам дека за момент овде треба логика малку не само инает и оправдување дека комунистите биле полоши.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 03-Sep-2008 at 21:37


Македонија

Владата купува 100 двокатни автобуси за Скопје

Скопје, 3.09.2008 14:34


Владата ќе купи 100 двокатни автобуси за јавниот превоз во Скопје.

На тендер ќе бидат купени и два туристички отворени панорамски автобуси, што ќе се користат во Скопје и Охрид.

„Скопје ќе добие 100 нови климатизирани автобуси конструирани според најновите стандарди со низок под и со рампи за лица со посебни потреби”, соопшти денеска вицепремиерот Ивица Боцевски на прес-конференција во Владата.

Според Владата, набавката на новите автобуси за Јавното сообраќајно претпријатие (ЈСП) е во функција на обновување на застарениот возен парк во главниот град.

Владата донесе одлука за набавка на нови автобуси, поради сериозни опструкции од градските власти што се вршеа со претходниот тендер за набавка на автобуси, наведе Боцевски

Тој додаде дека скопскиот градоначалник Трифун Костовски ветил оти ќе ги врати претходните средства што Владата му ги додели на градот за набавка на нови автобуси за ЈСП Скопје./крај/в/ег/

Copyright 2008 makfax. Сите права се задржани. Текстов не смее да се печати или емитува, во целина или во делови, без договор со makfax.




Copyright © MAKFAX 2001-2008


Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 03-Sep-2008 at 22:03

Originally posted by UrbanFreak

Па дај ти се молам Бетон, јас навистина те ценам како интелектуалец и мислам дека за момент овде треба логика малку не само инает и оправдување дека комунистите биле полоши.

абе урбан да бев интелектуалец сега ќе бев негде во некој филм на печалење или иноваторство, јас сум сиромав по интелект но повеќе импровизирам со аглите на посматрање на работите па делувам интелектуално, инаку околу логиката ќе кажам дека се е остварливо доколку се трасира повисока цел во случајов панорамски поглед низ скопје кој со жичарата до водно ќе има еден момент но со двоспратниве автобуси сосем друг. иако во инфото на владата кое го постира лсл се наведува дека оваа акција е првенствено за обновување на возниот парк на скопје што не е спорно, главниот момент е туристичкиот, па се до сега што владата започна и почнува е со добар дел фокусирано кон културно освежување и промоција на нашата земја, па така и ова инаетот да се донесат вакви автобуси првенствено е од тој аспект...

старо скопје нема да се обнови ни капка, бидејќи духот на тој град меѓу другото го правеле навиките и животот на скопјани, додека со враќање на неоготскиот стил по градбите ќе се постигне само имиџ т.е. повеќе спомен сведоштво за едно време, а ова со новите двоспратни автобуси на се ќе личи само не на старо скопје, па затоа и велам дека е смешно да се гледа на нив поинаку освен туристички...

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.625 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.