Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
Post Reply | Page <1 56789 90> |
Author | ||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #121 Posted: 05-Sep-2008 at 14:37 | |
@dejan другите балкански градови немаат двокатни автобуси и тоа со добра причина. Впрочем и другите европски градови освен оние во Велика Британија немаат двокатни автобуси. Да ќе бидеме уникатни блазесе ни.
Edited by pbanks - 04-Dec-2008 at 10:48 |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #122 Posted: 05-Sep-2008 at 15:35 | |
GM, сум ти го кажал ова повеќе пати, јас мислам дека и без спомнување е очигледно, ама изгледа не е за сите...
„Убавината“ на автобусите е субјективен критериум, а и како таков е многу понебитен од нивната функционалност, економска исплатливост, приспособливост и ред други објективни критериуми. Но кога веќе ја земаш убавината како главен критериум, зошто расудуваш по I/O логика? Убавината е многу релативна работа... Дали фактот што двоспратните биле убави, значи дека единечните или артикулираните се грди побогу ?!? Но барем за едно си во право, тој втор спрат освен што ќе предизвика многу проблеми, нема да служи за ништо друго освен „за украс“, затоа што дури и малку поголемиот капацитет што го нуди, кај нас тешко дека ќе биде искористен од причини кои беа веќе нагласени. Е сега ако ти мислиш дека за таков украс вреди да фрламе толку многу пари и да предизвикаме толку нови проблеми, тогаш навистина немам што повеќе да ти кажам по ова прашање. @ GM & dejan, во врска со „уникатноста“ „Уникатноста“ е уште еден релативен, а тотално небитен критериум кога се одлучува за концепт на јавен превоз. Всушност уникатност не е ни пожелна во случајов, затоа што за вакви работи е добра што поголема униформност и стандардизација, наместо да мораме да зависиме од специфични производители и сервисери, да правиме дополнителни обуки, да ја прилагодуваме инфратруктурата и сигнализацијата низ градот и ред број други „уникатни“ дополнителни товари што произлегуваат од двокатни автобуси. Зарем уникатност сама по себе е добра работа? Ако целта е уникатност без концепт, а по секоја цена, можеме да бидеме уникатни и по многу други глупости. Всушност како тргнале работите, мислам дека за жал сме на добар пат да забегаме далеку во тој правец. Наместо да бидеме уникатни во позитивна смисла, ние се движиме кон тоа да сме уникатни по нашите глупости. Таква уникатност ама баш воопшто не ми се допаѓа. За таква уникатност ќе платиме висока цена и ќе си го успоруваме развојот како држава и општество. А вие поставете си едно едноставно прашање - ако двоспратните автобуси се навистина толку добри, зошто се толку ретки и „уникатни“??? @ GM, во врска со правилата на форумот Правилата на форумот не се случајни, тие се тука со добра причина и тие се тука за да се почитуваат (а не за украс, во контекст тоа што го кажуваше за автобусите). Ако немаш време да го прочиташ правилникот кој е само една страничка, или немаш намера барем да се потрудиш во разумна мерка да се придржуваш до него, тогаш тоа е сериозен проблем во рамки на форумов. И не знам колку пати веќе треба да кажам дека офтопикот ќе престане на овој или оној начин. Кој има нешто да им соопшти на модераторите, тоа нека го направи по Private Message, а не со испади во нишките! Edited by Cloverstack - 05-Sep-2008 at 15:40 |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #123 Posted: 05-Sep-2008 at 16:17 | |
Зашто Скопје не би се разликувало од другите главни градови на пример по тоа што би имало тунели под централното градско подрачје?! Не гледам потреба да изиграваме фраери на балканов, а најмалку па тоа да го правиме со двокатни автобуси. Edited by lslcrew - 05-Sep-2008 at 16:18 |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #124 Posted: 05-Sep-2008 at 23:07 | |
Двокатните автобуси ќе им ги сменат навиките на граѓаните Експертите сметаат дека новите возила нема да бидат решение за капацитетот и брзината на превозот
|
||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #125 Posted: 06-Sep-2008 at 05:57 | |
Сите разумни аргументи се против двокатните автобуси. Убавина и уникатност не се објективни аргументи туку сосема субјективна работа, така да не користат многу во целава дискусија. Владата, која иако ја сметам за најдобрата до сега, почнува да се служи со агресивен популизам кој ми иде на нерви и навистина треба да олади малку.
И ние треба малце да оладиме, вакви караници не смее да се повторат. П.С. Дали висината на автобусите може да ја искомплицира целата работа со LRT? Што ако автобусите се превисоки така што не можат да поминат под каблите за LRT? Пробав да најдам која е висината на еден обичен лондонски routemaster, ама не успеав. Претпоставувам дека не би требало да биде голем проблем, ама сепак го вметнав тука. |
||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #126 Posted: 06-Sep-2008 at 20:23 | |
Столбовите и каблите дефинитивно ќе треба да бидат повисоки (најдов податок на интернет за ова). Исто така и пантографите на трамваите ќе треба да се погломазни... Али којзнае, можда планираат да уведат и двоспратни трамваи, па ќе се исплати |
||
GreatMakedon
Senior Member Joined: 13-Nov-2007 Online Status: Offline Posts: 186 |
Quote Reply #127 Posted: 08-Sep-2008 at 09:09 | |
dobro izbrisetegi niskite kade sto se raspravavne. Nesum ljubitel na kavgite pa aj naredniot pat ke vi dadam podetalni odgovori.
|
||
maestro
Senior Member Joined: 02-Aug-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 505 |
Quote Reply #128 Posted: 08-Sep-2008 at 09:41 | |
Ете... Се распиша тендер за двокатни автобуси, а никој не не праша НАС, граѓаните што се возиме во тие автобуси.
Мислам, знам, ќе речете, тоа е одговорност на одговорните во државата, ама, сепак оваа идеја ама ИЧ не ми се допаѓа! |
||
GreatMakedon
Senior Member Joined: 13-Nov-2007 Online Status: Offline Posts: 186 |
Quote Reply #129 Posted: 08-Sep-2008 at 14:21 | |
mene najmnogu od se ne mi se sviga faktot sto trifun znae da lae ama koga SANOS mu nudese makedonski avtobusi toj kutese ko pi.....
Zosto? Na kogo i zosto mu preci na politicarite makedonskiot proizvoditel da profitira? zamislete kolku pare ke ostanat vo MK, kolku lujge ke dobijat rabota, ako se raspise tender SANOS da proizvede 100-200 avtobusi. |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #130 Posted: 08-Sep-2008 at 14:29 | |
GM не ми скоривај стари рани, те молам. Незнаеш колку ме изнервирале комплет сите и влада и трифка и сите релевантни!!!
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #131 Posted: 08-Sep-2008 at 14:59 | |
А ако не си љубител на кавги, тогаш не ги почнувај. Ако вон тема имаш нешто да му соопштиш на пбанкс или мене, искористи приватна порака.
Но суштината што ти како за инает не сакаш да ја увидиш е дека Санос на првичниот тендер имаше право да се бори за нарачката и да даде добра понуда. Онака како што е нормално на секој слободен пазар... Ако беа сериозни во пристапот, веројатно имаа добри шанси да го добијат тендерот. Со нарачка за двоспратни автобуси, Санос не може ни да даде понуда, затоа што такви автобуси воопшто не произведува и со тоа автоматски на единствениот македонски произведувач не му е дадена ниту шанса. Ама кога наместо според очигледни аргументи се водиш по политичко-партиска логика, ни такви ставови како твоите не се за изненадување... Edited by Cloverstack - 08-Sep-2008 at 15:10 |
||
kire85
Senior Member Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
Quote Reply #132 Posted: 08-Sep-2008 at 21:42 | |
abe moze mu ponudile na grujo nekoj dobar dil....za sekoj 5ti kupen doubledecker edno englesko taksi gratis.... |
||
GreatMakedon
Senior Member Joined: 13-Nov-2007 Online Status: Offline Posts: 186 |
Quote Reply #133 Posted: 09-Sep-2008 at 13:07 | |
cloverstack... nikogas ne se vodam po "politicko partiska logika".. ti imam kazano i porano deka dali prifakam ili ne nekoj proekt ne zavisi dali e od vladata ili ne. Crkvata na plostad na primer e eden proekt na vladata koj apsolutno ne go prifakam.
A za kavgite koj smetas jas gi pocnuvam.. prasajgo pbanks dali e vo red da izreagira covek na nacinot na koj sto toj izreagira samo poradi sto istaknav deka sum za dvokatni avtobusi bez pritoa da nadopolnam zosto. |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #134 Posted: 09-Sep-2008 at 18:03 | |
Имаш кажано, ама искрено во пракса сум добил друг впечаток. Еве токму твоите двојни аршини за Санос се добар пример. По Трифун дрва и камења затоа што не прифаќал спогодба во четири очи, а за владата ловорики иако елегантно го исфрли Санос од игра дури и за тендер. А за „кавгите“, веќе објаснив што е проблемот - ако имаш забелешки кон модераторите, напиши им private message, а не прави испади по нишките. Веќе почнувам да губам трпение... Не знам колку предупредувања треба да дадам за да не се оди упорно надвор од тема. Овде се збори за јавен превоз и крајно време е нишкава да се врати во колосек. Edited by Cloverstack - 09-Sep-2008 at 18:03 |
||
dhany
Newbiе Joined: 07-Apr-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #135 Posted: 12-Sep-2008 at 21:43 | |
Е стварно неможам да поверувам дека во Скопје ке има двокатни автобуси!
Добро бе луѓе па неможе тука така ако некој бил во Лондон и ако видел двокатен автобус и тука да во Скопје да купува двокатни автобуси. Па Лондон и Скопје се различни градови во секој поглед. Пред да се размислува за купување на двокатни автобуси треба да се изработи физибилити студија и да се види дали е оправдано во Скопје, патниците да се возат во двокатни автобуси. Па добро бе луѓе неможе некој правник или економист да одлучува дека во Скопје треба да има двокатни автобуси. Современ зглобен автобус е мој фаворит. Но ајде да ги видиме слабостите и предностите на двокатните автобуси. Слабости на двокатен автобус: 1. Поголема потрошувачка на гориво (причина: голема челна површина) 2. Помало забрзување и забавување 3. Помала брзина на движење 4. Намалена безбедност (причина: беснеење на вториот кат, каде што во никој случај не смееат да стојат патници). 5. Големи дополнителни трошоци за адаптирање на автобусите (зголемување на висината на вратите од гаражите на ЈСП, сечење на гранките од дрвата кои висат над улиците, санација на улиците, посебно на местата каде што има т.н надолжни грпки кои се настанати како резултат на често поминување на возила со поголема тежина, итн.) 6. ЗГОЛЕМЕНО ВРЕМЕ НА ПАТУВАЊЕ (најголем недостаток). Предности на двокатен автобус: 1./ 2./ 3./ 4./ 5./ 6./ Ако знае некој некоја предност нека каже. Мене не ми текна ни една. |
||
Dhany
|
||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #136 Posted: 12-Sep-2008 at 21:48 | |
dhany , welcome to the club )) site nie sme so tebe, ali tie ne se so nas svakas?
|
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
BlacK
Groupie Joined: 11-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 95 |
Quote Reply #137 Posted: 13-Sep-2008 at 00:57 | |
dhany nemam da dopolnim za prednosti,ako moze za slabostite
Mislim deka ce bide mnogu pokomplicirano odrzuvanjeto na ovie dvokatni avtobusi otkolku za obicnite.A so praksava sto ja imame da se vozat po 40 godine isti autobusi toa e mn bitno. Ustvari daj boze da se podnovue vozen park na 10 pa i na 5 godine ama ne sum bas optimist okolu toa. |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #138 Posted: 13-Sep-2008 at 10:00 | |
Извадок од интервју со министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески од Дневник
http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=EDFC10E50231564A92308E46B17E9ACF |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #139 Posted: 13-Sep-2008 at 10:07 | |
ни срам ни перде
Ова дополнително ја влошува ситуацијата. Јас мислев дека клучен момент биле само двата ката а тоа ти бил и дизајнот. Значи сите слики на модерни двокатни автобуси што ги постиравте погоре немаат врска со тоа што го намислиле. |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #140 Posted: 13-Sep-2008 at 13:04 | |
Тц тц тц тц....... Па добро бе! Дали духот на Скопје, е духот од пред 100 години. Скопје денеска не ли има дух?! Зашто мене некој ме вреѓа. Зашто некој упорно тврди дека мојата генерација нема ништо придонесено кон духот на Скопје, некој ме вреќа со ова. Зашто е привилно она што некогаш било? Па еднинечните автобуси се 100 пати подолго на скопските улици него двокатните. Е сега што е духот на Скопје?!
|
||
Post Reply | Page <1 56789 90> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |