Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
Post Reply | Page <1 910111213 90> |
Author | |||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #201 Posted: 21-Oct-2008 at 14:53 | ||
@clover интересно е колку се може да се гледа двосмерно. дури и да немаме DD сообраќајот ќе биде таков каков што е, најглавен момент кај двоспратните ќе биде туристичкиот ефект, а дека сите триста проблеми ќе се струполат во СК тоа неверувам, сигурно добар дел ќе одат и по другите градови од двоспратниве, па зар некој очекува дека низ мралино или кондово ќе одат двоспратни, прво е невозможно ова од аспект на нерамен асфалт по приградските линии. единечните ќе си постојат како опција но истите ќе бидат најверојатно пренасочени во трета зона, додека DD ќе одат прва и втора зона - нормално доколку инфраструктурата е на ниво... функцијата на двоспратните е пред се туристичко-панорамска(имиџ, поглед, уникатност) а за функција само трамвај или метро може да го реши метежот, незнам дали некако велосипедските патеки тука ќе помогнат но ако се воведат такса и скап паркинг во центарот тогаш и ова ќе има ефект, но дотогаш ќе си го имаме стариот добар скопски метеж по улиците иако и странските сондирања укажуваат дека главниот проблем во СК е преангажираниот центар
@pbanks за тоа дека муабетот со двокатните е популизам тоа сега би се сложил но подобро популизам него летаргија, прво се понуди владата за 50ка од санос но трифун со своите маркетинг надмудрувања само ја упропасти таа можност, па сега сите му се криви, а дека требало јавна дебата и јас се согласувам но јасно е зошто истата се заобиколува како би се користел муабетов за растеретување на реалните проблеми кои денес не тиштат - името, корупцијата, кавгите во комшилукот, накратко: класична оптичка мамка за хистеричната јавна свест. што е до одржувањето како што кажав и предходно кога сите експерти од надвор ни велат дека нормално е државата да земе учевство во одржувањето и модернизирањето на јавниот транспорт негледам зошто и понатака државата не би скокнала да помогне доколку нешто излезе, а уште повеќе кога истата таа и вложила во нив(затоа и реков предходно дефинитивно мирисот на оваа интервенција многу долго ќе го чувствуваме по скопските улици) Edited by pbanks - 12-Nov-2008 at 15:52 |
|||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #202 Posted: 21-Oct-2008 at 15:02 | ||
Искрено не ми е јасна поентата на ова. Трифун не треба да не убеди нас, треба да убеди некој друг да се земат овие автобуси.
http://www.vest.com.mk/default.asp?id=158567&idg=8&idb=2504&rubrika=Skopje |
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #203 Posted: 21-Oct-2008 at 15:25 | ||
А тој фамозен „туристички ефект“ е тотално промашена теза. Не знам колку туристи ќе привлечат двоспратните, ама сигурно безначајно во однос на инвестицијата и трошоците што ќе одат во нив, дури и кога би се исклучиле сите други нивни негативности. На крајот на краиштата функцијата на јавниот превоз не е туристичка туку многу поважна - ефикасно да транспортира огромни маси луѓе и да обезбеди функционирање на градот и неговата економија. За да се направи „ефект“ и да се форсира некаков „имиџ“ доволни се неколку примероци кои ќе се движат таму каде што ќе прилегаат и каде што реално ќе бидат највеќе приметени.
|
|||
Plugger
Senior Member Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
Quote Reply #204 Posted: 21-Oct-2008 at 15:31 | ||
Jas procitav deka eden dvokaten avtobus ke chinelo 300 iljadi evra, chim gi ispolnuvaat site standardi zosto da ne?? Pa na poklonet konj zabite ne mu se gledaat, bolje kvalitetni dvokatnici so air condition nego li tie starite shto gi imame. |
|||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #205 Posted: 21-Oct-2008 at 15:36 | ||
Jas ne gledam tuka pokloneti konji? Ova ne e donacija na Amerika ili na Germanija ova e trosenje na nasi budzeski pari, na krvavo zaraboteni narodni pari koi nie gi izdvojuvame od sopstven dzeb za podobro utre a ne za bahato zadovoluvanje na necii hirovi i fantazii. Edited by pbanks - 21-Oct-2008 at 15:36 |
|||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #206 Posted: 21-Oct-2008 at 15:40 | ||
@clover восхитувањето ќе биде зафатено за околината а двоспратните ќе бидат само панорамски клуч за ионака сиромашните спотови за набљудување на околината, а дека сите нема да одат во СК мислам дека и на внуците на Грујо им е јасно т.е. мора за онаму каде не е средена инфраструктурата да сообраќаат старите единечни автобуси како и досега, а за наговестување реков вака баш во ракав и е муабетов на владата и ќе го држи и тој и уште неколку само за да растерети да се крева параноја околу името. за функцијата мислам дека сите се согласуваме дека трам или метро не вади од калабалак. @pbanks овие пари се претежно од окта и фершпед, а од народот најверојатно одат за администрација |
|||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #207 Posted: 21-Oct-2008 at 16:44 | ||
Beton без разлика дали се од окта или фершпед, сепак се буџетски пари и припаѓаат на граѓаните и не треба да се одлеваат туку така. За турстичкиот ефект Кловер објасни убаво.
Edited by pbanks - 12-Nov-2008 at 16:00 |
|||
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4077 |
Quote Reply #208 Posted: 21-Oct-2008 at 17:42 | ||
Edited by Cloverstack - 22-Oct-2008 at 04:03 |
|||
Raisinloaf
Senior Member Joined: 31-May-2008 Location: Gevgelija Online Status: Offline Posts: 227 |
Quote Reply #209 Posted: 22-Oct-2008 at 16:44 | ||
Абе како не гледа владата дека сите се протиф двокатно автобуси,ке земат 100 двокатни и 200 еднокатни така ке биде подобро
|
|||
evolutionary
Senior Member Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply #210 Posted: 22-Oct-2008 at 19:15 | ||
Neka zemat nekolku za turisti, a ostatokot neka si bidat normalni avtobusi.
|
|||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
|||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #211 Posted: 22-Oct-2008 at 20:58 | ||
и да не ти се струка автобусиве, од далеку ќе приметиш колку се пријатни дупливе ниски мерцедеси и се како создадени за скопските улици
убаво си рече raisinloaf да купиме пола пола автобуси па да видиме како ќе иде, може лоша идеја ама подобро е одколку сите двоспратни само владава не дека сака да воведе двоспратни, туку не сака да воведе едноспратни автобуси, дрски се, се однесуваат недемократски и што е најбитно, не ги пуштаат градските власти да си ја вршат работата браво за владата , заради нивните дебилни автобуси може да пропуштиме одлична шанса за подобрување на градот |
|||
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #212 Posted: 23-Oct-2008 at 01:42 | ||
Више не се ни работи за обични против двокатни, туку кој е во право, кој е подобар, како што вика боцевски на кого историјата попозитивно ќе гледа, значи грујо против трифка и кој е подобар админстратор/лидер. Ако претходно градските власти барем се обидуваа индиректно и не нападно да издејствуваат некаква промена сега веќе се апла во отворена војна со владата, по ваква ситуација во некои земји следува целосно преиспитување на ставовите/плановите а кај нас проработува познатиот инает и разликите стануваат поголеми и лошата одлука само се влошува понатаму како што видовме деновиве.
|
|||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #213 Posted: 23-Oct-2008 at 21:38 | ||
120 МИЛИОНИ ЕВРА?!?!?
Па со толку пари ние можеме во огромен дел да го решиме проблемот со превозот во Скопје. Втората метро линија во Софија која се гради (долга 7 км со 7 станици) чини толку пари (ок, свесен сум дека Скопје нема доволен број на патници за метро). Па со тие пари би можеле целосно и широко да го ревидираме и подобриме градскиот транспорт. Затоа што на некој поединец му текнало дека Скопје ке биде многу поубаво ако има ДД автобуси. Туристите (кои ги нема) ќе гледаат од горе контејнери без тркалца од кои се прелива ѓубре и ке си ја маваат главата од гранките на дрвата. Мој предлог е еден туристички двоспратен, околу 200 едноспратни, дупли автобуси (ЈСП има околу 100 автобуси кои ги купија во 1998 год и можат слободно да се користат уште време) и остатокот од парите нека се намени за трамваи (коишто се ужасно скапи, над 1 милион евра е да речеме КроТрам), затоа што градот јавно нема пари за тоа, а што ке ни се шини кога немаме возила. Или може да се изгради тунелот под пл. Македонија. И тоа е дел од решавање на јавниот превоз во Скопје. |
|||
dimme.von.macedonia
Groupie Joined: 30-Jun-2008 Location: Hrvatska Online Status: Offline Posts: 78 |
Quote Reply #214 Posted: 26-Oct-2008 at 23:49 | ||
znam deka ke me zamrzite uste vo pocetok, ali hehe Zasto, ZASTO ste tolku protiv dvokatni avtobusi???? Zarem toa tolku bi bilo loso???? Siguren sum deka ke bide poubavo od SMRDLJIVITE avtobusi od jsp! uzas!!!! Konecno saka vladata da stori nesto, a vie se zalete????????????!!!! Prifani shto davaat, oti ke ostanete so starudiite od 1970!!!! katastrofa! I sto bi bilo tolku loso da se dvokatni svtobusi? Pa poarno da odskakame od balkanot, nego li da bideme neoriginalni i ISTI kako nisto posebno ubavi Zagreb ili Beograd! Dajte malku vizualen identitet! Jas smetam deka doubledecker vo Skopje e FENOMENALA ideja!! BRAVO Trifun ili koj god e inicijator za idejava! A TRAM, isto e fenomenalna ideja! Ushte da nema zatucani idioti koji ke se protivat na oblakoderite kaj centar, Skopje bi stanal prav Balkanski Manhattan! |
|||
dimme.von.macedonia
Groupie Joined: 30-Jun-2008 Location: Hrvatska Online Status: Offline Posts: 78 |
Quote Reply #215 Posted: 26-Oct-2008 at 23:53 | ||
Se iznervirav sega, ne mozam da spijam.Grr. Ne mozam da se pomiram koga vidam kako Hrvatite razubavuvat na sekoj cekor, a nie uste se jademe megjusebno. grrr! e, moze zamolba, posto ne sum vo Skopje bil dolgo vreme, bi sakal da vidam sto se stori vo centar 'mal ring' magos etc. Blagodaram
|
|||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #216 Posted: 27-Oct-2008 at 00:46 | ||
Dimme оддамна си регистриран и си имал шанса, доста време да ги прочепкаш нишкиве. Ако си прочитал барем 10 поста наназад ќе си нашол барем еден аргумент зашто не треба двокатни автобуси во Скопје, ама не си прочепкал пошто еден пост да прочиташе ќе видеше дека Трифун не е иницијатор. Не се слагам со тебе дека ова е феноменално! Не гледам зашто неможеш да се помириш пошто на хрватите им идело напред. Ваљда е синдомот со козата на комшијата ! Сепак добро што се влкучуваш во дискусијата, само те молам воздржи се од паушални коментари. Башка морам да ти замерам поради тоа што ги навреди сите членови на форумов кои се против стокатниците со фразата "затуцани идиоти"! p.s. Доколку ми реплицираш на вториов пасус те молам направи го тоа во Меана, а не во оваа нишка! Edited by lslcrew - 27-Oct-2008 at 01:03 |
|||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #217 Posted: 27-Oct-2008 at 01:02 | ||
|
|||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #218 Posted: 01-Nov-2008 at 15:03 | ||
Сите граѓани кои што се ЗА овие двокатни автобуси, со самото стапување на сцена на двокатните автобуси го губат правото да се жалат на гужва и да пцујат у сообраќај. Ми се иде да се спакувам и да избегам некаде од вакви глупости. |
|||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #219 Posted: 01-Nov-2008 at 18:30 | ||
Искрено, не знам што сакаат приватнициве. Ај што го искупуваа целото ѓубре на автобуси од Триглава па до Вардара да вози на скопските улици по багателни цени, немаат никакви инвестиции освен оваа МОЈА КАРТА, а остваруваат добар профит, сега сакаат уште државата да им ги купи автобусите со кои тие понатаму би остварувале профит! Башка што ЈСП е јавно претпријатие!
|
|||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #220 Posted: 01-Nov-2008 at 19:10 | ||
изгледа се плашат од неминовното воведување на еко3 или еко4 стандардот во јавниот превоз, па сега бараат некое решение со време. дека ќе добијат двокатни не ми се верува, но не верувам ни да добијат кредитни гаранции од владата за да се подноват, па нормално пополека почнуваат да креваат прашина додека сеуште можат, се надеваат дека белки некој ќе им излезе во пресрет. еве од каде расцветала DD идејата, налетав на една неодамнешна приказна, што стана со ова дали некој знае?
но во Хановер ФАС воопшто не излегле, баш тогаш се поклопиле изборите, па сигурно биле ангажирани во МКД по партиски кампањи ! |
|||
Post Reply | Page <1 910111213 90> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |