Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
Post Reply | Page <1 1112131415 90> |
Author | ||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #241 Posted: 03-Nov-2008 at 23:44 | |
Треба да бидеме и среќни доколку тоа се сведе на модерен дизајн со лик од 60-тите, само да не испадне дека буквално сакаат рутмастер дизајн кој би наметнал уште помала функционалност. Edited by Cloverstack - 04-Nov-2008 at 00:01 |
||
evolutionary
Senior Member Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply #242 Posted: 03-Nov-2008 at 23:58 | |
Jas imam slusano mnogu pofalbeni zborovi za SANOS kaj i da sum bil vo Jugoslavija.
|
||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #243 Posted: 04-Nov-2008 at 00:06 | |
Порано? Да, кога произведуваа под лиценца на Мерцедес, дури во Љубљана има останато 3 автобуси на кои што стои табела напишана на кирилица Произведено од ФАС 11 Октомври - Скопје. Исти како во Скопје но во супер форма и гајле немаат. Но денеска веќе никој не ги купува, ниту градските ниту туристичките. Тоа барем е мое видување, богати развиени градови во Хрватска и Словенија преферираат исклучиво западни марки. Ако ни е мерило Србија и БиХ, тогаш добро.
|
||
evolutionary
Senior Member Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply #244 Posted: 04-Nov-2008 at 00:18 | |
Otsekogas sum navival za domasnite firmi, osobeno za onie kolektivnite (ne drzavnite kako sto ne lazat nas) kako sto se 11 Oktomvri. Ne me interesiraat muabeti od tipot, pa toa se zagubari, losi firmi, potrebna e privatizacija itn. Mene me interesira da si imame domasen proizveduvac za se sto e vozmozno da se proizvede bez uvezuvanje od stranstvo.
|
||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #245 Posted: 04-Nov-2008 at 00:28 | |
Точно оваа теза, evolutionary потсеќа на Чаушеску во Романија, се ќе си произведуваме ние за да не мора да увезуваме итоа е исплатливо. Е да ама не. И затоа Романија на крајот пропадна. Сите држави се специализирани во нешто и повеќе се исплати да увезеш отколку по секоја цена да се одбира домашното. Изборот е базиран врз сооднос трошоци-користи. Ако страска фирма нуди далеку подобар квалитет за помалку висока цена, изборот е очигледен. Плус да не се лажеме, САНОС е најдолна европска компанија за автобуси (од сите што јас ги знам, едно 15 на број).
|
||
evolutionary
Senior Member Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply #246 Posted: 04-Nov-2008 at 00:38 | |
Jas ne zboram za toa Makedonija da se zatvori za trgovija, samo sto trgovijata se pravi vo nuznost, a ne koga taa ne postoi. Ako mozeme nesto da proizvedeme doma, nema potreba toa da se zema od stranstvo. Vistina e deka Germanija e specijalizirana vo prozivodstvo na avtomobili, no i nie mozeme da ja razvieme taa granka. Zarem e nevozmozno? Edited by evolutionary - 04-Nov-2008 at 00:39 |
||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #247 Posted: 04-Nov-2008 at 00:45 | |
Еволушанери, зарем ако Германија е специјализирана за автомобили, тогаш не смее ниеден германец да купи странска кола. Јас сум за македонски производи но тие да бидат конкурентни, а тоа е работа на компанијата. Ако веќе се залагаме за отворен пазар можеме да навиваме за домашни фирми но не и да дискриминираме странски. Жал ми е што сеуште има луќе кои на пазарот се водат конзервативно-идеолошки и сеушто ја немаат сватено идејата за слободен пазар. Моментално кај ФАС има една предност што не треба да се плаќа царина, но не го гледам тоа како пречка за владата да ја укине царината за пратката од 300 автобуси.
|
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #248 Posted: 04-Nov-2008 at 00:47 | |
Да невозможно е! Да можевме ќе го направевме до сега. Доста со Кумановски муабети од стилот: да сам сакала све ќе сам могала (ама зашто не си сакала, тука е проблемот). Типично македонски себезадоволство без покритие. Ете и ние и Германија имаме фабрики за автбуси. Кој е поуспешен МАН, Мерцедес или САНОС? Се гледа кој производ е поквалитетен. Ние хипотетички можеме да произведеме кола, но ќе биде или крајно неквалитетна или крајно скапа. Пак ист резултат=неуспешен проект. Трговијата се прави од корист не од нужност. Како и да е ја спамираме темава јако, моите извинувања!
|
||
evolutionary
Senior Member Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply #249 Posted: 04-Nov-2008 at 00:51 | |
Neka si kupuva individualno sekoj sto saka, ovde zborime za nesto kolektivno. Jas ne bi gi diskriminiral stranskite firmi dokolku nie nemame potencijal da izvedeme nesto. Inaku toa sto se narekuva sloboden pazar guska u magla, zam mene toa e nisto poveke od imperijalizam, ama ajde da ne drvam mnogu okolu politika deka sum zestok anti-kapitalist, a ovde ne e mesto za pravenje takvi muabeti. Da srocam samo: jas sum za FAS. |
||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #250 Posted: 04-Nov-2008 at 00:54 | |
Еволушнери: Еве хипотетички доколку Македонија имаше две фабрики за автобуси, еве на пример ФАС и ФБС, ти за која ќе беше?!
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #251 Posted: 04-Nov-2008 at 01:13 | |
Да се вклучам на кратко на офтопикот. Јас сум некаде на пола пат помеѓу она што го говори Андреј и Еволушнари.
Ние сме мала земја и илузија е дека може да имаме индустрија за се така да факт е дека во најголем дел ќе зависиме од увоз. Но неможе ни да очекуваме квалитет од домашното производство доколку не го стимулираме самите. Барем ти Андреј живееш во Словенија која е совршен пример како се стимулира домашно производство. Зошто Словенците купуваат во Меркатор а ние во Веро (примеров е со трговски ланци но логиката е иста)? Е сега не викам дека токму производството на автобуси треба да биде гранката каде ќе се подржиме сами себе но во Македонија постои тенденција да се избегнуваат домашните продукти и да се инсистира на странски и онаму каде што треба и онаму каде што не треба. |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #252 Posted: 04-Nov-2008 at 02:25 | |
luge aj da ve vratam u realnost, ne e izborot megu sanos i mercedes, tuku megu normalni efikasni avtobusi i dvokatni lajna, a nie izbravme dvokatni...
mnogu porado bi prifatil sanosi so poslab kvalitet (mada definitivno bi bile po licenca kako sto bese navedeno vo muabetov), nego dvokatni pa makar da gi pravi konzorcium od mercedes, volvo, scania, man, daf, bmw, volkswagen, peugeot, audi, porsche, ferarri i bugatti... na krajot na kraistata so ponizok kvalitet obicno ide i poniska cena, taka da zavisi od slucaj do slucaj. jas licno bi go stimuliral domasnoto proizvodstvo so merka, a ne po sekoja cena Edited by Cloverstack - 04-Nov-2008 at 02:26 |
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #253 Posted: 04-Nov-2008 at 23:02 | |
Доколку Бладата го спроведе овој проект, дефинитивно го губи мојот глас на следните избори. А досега бев генерално поддржувач на сегашната Влада...
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #254 Posted: 05-Nov-2008 at 11:59 | |
Јас се надевам дека Министерството за транспорт и врски ќе биде тоа што ќе ги вразуми останатите во владата пред се Боцевски, дека двокатните автобуси ќе бидат грешка. Не знам зошто Боцевски е тој што говори на оваа тема, кога одговорен за таа работа е министерот Јанакиевски,а тој па ништо не говори за проектов.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #255 Posted: 05-Nov-2008 at 13:12 | |
Извини ама ова што го кажуваш е политички кранјо наивно. Ниту Боцевски е тој што навистина ја турка работава, ниту Јанакиевски ќе сака или може некого да вразуми. |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #256 Posted: 06-Nov-2008 at 16:24 | |
Многу брзо ќе видиме зошто се инсистира на двокатните автобуси, сега не може да се рече кој стои позади проектов, ама мислам дека ако продолжи инаетот ова ќе биде проект што ќе биде основа за критика на владата. Пак ќе кажам, 120 милиони евра се премногу за една вложување во автобускиот превоз. Што се однесува до Трифке, и он не знае што прави, нема што градот да ги покрива трошоците за пензионерите, учениците и социјалните случаи, се знае дека централната власт е одговорна за таа работа.
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #257 Posted: 08-Nov-2008 at 02:23 | |
Edited by lslcrew - 08-Nov-2008 at 02:35 |
||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #258 Posted: 11-Nov-2008 at 22:31 | |
Директорот на ЈСП имаше телевизиско гостување. Човекот образложи и повеќе од потребното во врска со ситуацијата во ЈСП. Посебно обврна внимание на двокатните автобуси и проектот за трамвај.
Изнесе зачудувачки податоци и испитувања кои се правени од ЈСП и кои покажуваат дека двокатните автобуси се катастрофално решение за Скопје. Од тоа дека двокатните автобуси се поскапи за одржување пред се во однос на тоа дека се потребни и нови сервисни центри (перални, сервис, гаражи) бидејќи постоечките се пристапни за еднокатни или нископодни автобуси до 3.20 цм. Исто така фактот дека дури и самиот застој е поголем односно времето на чекање пред автобусот за влез и се создава дополнителна гужва внатре и надвор. Контролата на вториот кат и многу важно пристапот за инвалидизирани лица кој кај нископодните автобуси кои се тестираа се покажа одличен. Тој напомена дека има информации кои говорат дека дел од автобусите биле над 4.50цм што значи дека на повеќе од 6 важни локации низ градот тие би биле непристапни. Исто така неквалитетните патишта кои безмалку наликуваат на "шини" би значеле и несигурен транспорт. Возилата се сосема различни и се потребни усовршувања на возачите. Не сакам да зборувам за културата на граѓаните. Дрворедите, канделабрите посебен проблем... Дури и фактот што доколку се набават нископодни автобуси на природен гас би трошеле литар за 25ден, додека двокатните би останале на цените од 70ден литар Значи дури сега ми е јасно каква катастрофална грешка се прави со тендерот за 302 двокатни автобуси. Човекот истакна навистина коректни и наместо работи во врска со двокатните автобуси. Исто така се задржа на фактот што проблемот со финансирањето лежи дел и до Владата бидејќи пред се немаат никаква помош и сите приходи ги обезбедуваат од билетите. Приватниците узурпираат бидејќи не плаќаат ддв и не издаваат билети, што само му наштетуваат на ЈСП..... Edited by Junkie - 11-Nov-2008 at 22:34 |
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #259 Posted: 12-Nov-2008 at 00:42 | |
Нешто го нема Ивица Боцевски по ТВ. Да не случајно се откажале од злонамерата?! Ај ваљда ќе преовлада разумот после целото ова бомбардирање низ медиумите дека не му треба нешто вакво на Скопје. Но се сомневам дека разумот го препокрил инаетот.
|
||
Cibi
Senior Member Joined: 06-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 167 |
Quote Reply #260 Posted: 14-Nov-2008 at 15:12 | |
dokolku vladata saka da kupi dvokatni avtobusi toa neka go stori sto poskoro i neka garantira visoka bezbednost, brzina, udobnost i pred se kultura vo tie avtobusi. A vprocem ne e ni bitno kakvi ke bidat dali ednokatni ili dvokatni i dvata vida na avotbusi imaat svoi pozitivnosti i negativnosti.Najbitno e da gi zadovolat potrebite na skopjani, i da se podigne kulturata na narodot vo skopje da znae da gi socuva tie avtobusi.I najtibno od se e sto poskoro da bidat nabaveni i normalno da zapocne da funkcionira gradskiot prevoz so Skopje.
|
||
Post Reply | Page <1 1112131415 90> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |