Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
Post Reply | Page <1 2627282930 90> |
Author | |
SkyBoy
Senior Member Suspended Joined: 24-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 738 |
Quote Reply #541 Posted: 02-Mar-2010 at 21:40 |
Еј Коце ! Види ! Welcome to Skopje!
Мене не ми смета толку што се двокатни (ако некој направил истражување, па утврдил дека со тоа ќе се олесни сообраќајот, ќе се намали загадувањето итн..), ако се попрактични. Ми смета што се со старовремски изглед. А во однос на квалитет - преферирам 100 квалитетни отколку 200 фуш за 30-те милиони. За жал, ако не се лажам цената опфаќаше најголем дел од бодирањето (околу 60-70%), па.. толку од квалитетот. Сиромавиот плаќа дупло! Да не си ги бараме само сегашниве, по некое време..
Ова "гледањево" назад (во минатото) станува annoying.
Додека нашите власти безуспешно се обидуваат во Скопје да донесат двокатни автобуси, лондончани го решија проблемот Како дел од планот за обновување на јавниот превоз, градските власти на Лондон на компанијата Wrightbus од Северна Ирска им ја доверија задачата за конструирање и производство на новите двојни автобуси. На повикот беа поканети 6 компании кои имаа задача да ги дадат своите предлози за новиот двокатен автобус со изглед базиран на заштитниот знак на англиската метропола, легендарниот Routemaster. Моделот предложен од Wrightbus ќе има капацитет за 87 патници и хибриден погон, кој е за 40% помала потрошувачка од автобусите со дизел мотор и за 15% од хибридните автобуси кои сега се во експлоатација. Wrightbus првите возила ќе ги испорача во 2011 година, во престер на олимписките игри. Лондонскиот автобуски превоз е еден од најразгранетите во светот. Располага со 8.000 автобуси со кои оперираат 18 приватни компании кои имаат договор со градот, чии квартови ги поврзуваат преку 700 линии со 19.000 постојки. Секој работен ден автобусите во Лондон превезуваат околу 6 милиони патници. Лондонските автобуси годишно поминуваат 450 милиони километри. Edited by SkyBoy - 02-Mar-2010 at 22:16 |
|
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #542 Posted: 02-Mar-2010 at 23:10 |
|
|
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3606 |
Quote Reply #543 Posted: 02-Mar-2010 at 23:16 |
нејќам да звучам конспиративно но ако ова помине, не е далеку од памет да станува збор за истемпиран избор заради кој ќе пропадне тендеров! навистина ќе се изненадам позитивно доколку санос се јави на евентуалниот следен тендер! мислам што е до ретро дизајнот санос беше без конкуренција, додека за цената и гаранцијата потфрли, сепак можно е да се вратат во игра!
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #544 Posted: 03-Mar-2010 at 00:05 |
вака сега, ги гледав семафориве во Аеродром, па и на партизанска и во голем дел од Скопје, а и ова новите профили, носачи или што и да се кај железничка и некако не ми иде дека тука ќе се протнат овие автобуси, можеби грешам, или пак на неколку сантиметри ќе проаѓаат или ќе се гребат, ај некој нека ме расветли
|
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #545 Posted: 03-Mar-2010 at 00:10 |
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2598 |
Quote Reply #546 Posted: 03-Mar-2010 at 00:18 |
^ Чекај, па овој е троспратен. Па на овие и лифт треба да им се стави.
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #547 Posted: 03-Mar-2010 at 01:13 |
Со овие со три ката можр првиот спрат да излезе деловен простор, а само гормите два за патници!
|
|
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3606 |
Quote Reply #548 Posted: 03-Mar-2010 at 01:41 |
ето ти го мезанинот што го бараше лсл, штета што е монтажа http://fxb.worth1000.com/entries/557647/triple-decker-bus идејата претпоставувам од хари потер ја зеле... ~ но има и покреативни визии пример како оваа http://www.busaustralia.com/forum/viewtopic.php?p=415938#p415938 |
|
SkyBoy
Senior Member Suspended Joined: 24-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 738 |
Quote Reply #549 Posted: 03-Mar-2010 at 01:55 |
Ко што реков, да се барем вакви .. а во позадина фасадава - иста Скопје 2014
|
|
Korsis
Senior Member БАНИРАН Joined: 09-Feb-2010 Location: Бугарија Online Status: Offline Posts: 102 |
Quote Reply #550 Posted: 03-Mar-2010 at 07:11 |
И jас би сакал да видам слики и линкови до страниците на компаниите. Благодарам однапред! |
|
Pepi
Newbiе Joined: 03-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #551 Posted: 03-Mar-2010 at 18:31 |
јутонг немат двокатни. Кинг Лонг имат:
|
|
Korsis
Senior Member БАНИРАН Joined: 09-Feb-2010 Location: Бугарија Online Status: Offline Posts: 102 |
Quote Reply #552 Posted: 03-Mar-2010 at 20:58 |
Горниот XMQ6125 е за патен и туристички транспорт, а XMQ6110 е за градски: XMQ6110: http://www.king-long-bg.com/view.php?id=40&lang=bg XMQ6125: http://www.king-long-bg.com/view.php?id=41&lang=bg |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #553 Posted: 09-Mar-2010 at 00:42 |
|
|
Slavi
Newbiе Joined: 10-Mar-2010 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #554 Posted: 10-Mar-2010 at 23:27 |
Верните слики од жалбата са тука : http://www.kinglong.mk
|
|
SkyBoy
Senior Member Suspended Joined: 24-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 738 |
Quote Reply #555 Posted: 11-Mar-2010 at 00:43 |
Мене по фоткиве и на јутонг и на кинг лонг ми се
Уште да можеше некој да направи анимација да видиме како би изгледале "новиве" автобуси, по скопските улици, а може и СК 2014 да се искористи, што да не, тоа не ни бега. Edited by SkyBoy - 11-Mar-2010 at 03:07 |
|
micko_v
Senior Member Joined: 19-Jun-2009 Location: Firenze, Italia Online Status: Offline Posts: 123 |
Quote Reply #556 Posted: 11-Mar-2010 at 01:16 |
Вакви сапуници само кај нас можат да се случуваат...ако се земе предвид дека времето е пари, плус сите трошоци за овие тендери, не знам навистина која им е математикава...сепак се пари кои што треба рационално да се потрошат, а не да се во служба на нечии лични каприци.
|
|
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3606 |
Quote Reply #557 Posted: 11-Mar-2010 at 02:27 |
нема никаков зијан доколку целиот муабет се тера ко спин во меѓувреме, а всушност е истемпиран муабет за домашен бренд! еве од поназад неколку постови кои го заговараат тоа... - http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=477&PID=20028#20028 - http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=477&PID=22377#22377 - http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=477&PID=24452#24452 - http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=477&PID=52263#52263 ~ незнам со цена колку санос би можеле да бидат конкуретни, но доколку помине тендеров комбинацијата јутонг мене ми е таман, иако имам доста резерва за постојниот дизајн! |
|
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3606 |
Quote Reply #558 Posted: 11-Mar-2010 at 14:36 |
речиси истиот од еден од прототипите на санос, само постилизиран, бар графички, да го стокмат како санос со 3д презентација дефинитивно ќе биде ист! има разлики во застаклувањето и воопшто во цел концепт, но сепак исто пакување! досега реално од сите понуди оваа е најприземна апропо условите!
|
|
micko_v
Senior Member Joined: 19-Jun-2009 Location: Firenze, Italia Online Status: Offline Posts: 123 |
Quote Reply #559 Posted: 11-Mar-2010 at 15:00 |
Мислиш дека овие од Јутонг ќе ги купуваат автобусите од Санос, дека се работи за смислена комбинација?
|
|
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3606 |
Quote Reply #560 Posted: 11-Mar-2010 at 15:17 |
не не, која е таа логика, иако има и такви нешта по свет мое мислење беше дека се форсира домашен бренд, но реално домашниве почнуваат од нула така речи, освен евентуалното искуство што го имаат, треба да обезбедат и трака но и гаранција, заради што и потфрлија претходно! а ова кинг лонг конкретно си напраиле само "стилизирана" копија на првиот прототип од санос и ништо повеќе, но со цена се далеку поконкуретни од претходните понудувачи, само какви се не бројки се свртеа на почеток за цената а сега на крај ја спуштивме до гола коска! според ситуацијата освен ако навистина и помине жалбата на кинг лонг за што има простор донекаде, бидејќи според соопштението од мтв наводно тие не доставиле ретро дизајн, а според приложената документација на кинглонг на нивниот сајт погоре очиглед е дека тоа не е случај, сепак не би можел од старт да пресечам дали и навистина има некој двоен аршин па затоа ваква комбинација која би се искористила како сопка или се е чисто само што мене нешто друго ми се сонило сепак би се изненадил позитивно доколку пропадне и овој обид, а на следниот тендер да излезе санос со својот модел и јасно банкарска ганција но и конкуретна цена! дефинитивно треба владата да го потпомогне да застане на нозе, а после бар опремата што ќе му остане е доволна за ефтино сервисирање на автобусите овде, а посекако ќе има можност и да извади по некој модел на пазар! |
|
Post Reply | Page <1 2627282930 90> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |