build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4647484950 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #941 Posted: 07-Apr-2011 at 15:03
Охрабрувачки е нефорсирањето на ретро дизајно. Може конечно ќе имаме некој добар дизајн, барем за овие туристички автобуси
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #942 Posted: 07-Apr-2011 at 15:54
Djole 88
Za zal Djole, pogresno se izraduva, sega ja utna rabotava. Povtorno e baranjeto so dobrata idea.Vkluci se vo fanot za najdobroto.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #943 Posted: 07-Apr-2011 at 16:08
Не верувам дека некоја компанија ке се обиде да направи некој посебен дизајн за 15-тина автобуси,освен тие фирмите што се при распаѓање ,или некоја уште полоша кинеска фабрика или пак,украинска,или може овој пат узбекистанска.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #944 Posted: 08-Apr-2011 at 02:20
Да бидеме реални Скопје баш и нема некоја туристичка тура со која би било интересно да се оди со туристички автобус. Не е ова Париз, Лондон, Барселона каде што многу локации интересни за туристите се оддалечени една од друга. Има предлози и за некои туристички линии ?
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #945 Posted: 08-Apr-2011 at 07:33
    Освен за Средно Водно, би требало да се пушти и некој туристички автобус за Матка. Прекрасна природа, само треба малку да се потсреди. Да се отвори некоја продавничка, да се стават клупи и сл. Инаку мене многу мерак ми прави кога ќе отидам летоска да се освежам од горештините. Треба да се искористи тој потенцијал. Со мало инвестирање може да се добие многу.
    Треба да има линија и за Стоби и Аквадуктот, и кон Катлановска Бања.
    За панорамски поглед, доколку е можно и една линија која ќе сообраќа на релација Водно-Тасино Чешмиче-Црниче-Пржино.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #946 Posted: 08-Apr-2011 at 19:06
дечки ова дека ке почне да вози од 15 е точна информација или само шпекулација?
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #947 Posted: 08-Apr-2011 at 19:12
Mozebi ne od 15- ti, no siguren sum od 20- ti
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #948 Posted: 09-Apr-2011 at 09:46
Originally posted by N23

Е ајде сеа ФАС да ги видам што ќе понудат. Нели се жалеа не сме купувале македонски автобуси, еве им шанса да заработат пари. Нека направат проект и нека понудат најбоља сума. Овие 15 сигурно можат кај нас да се направат.


Можеби не си чул но ФАС Санос веќе не постои - поради лошата финансиска состојба и неможноста за подмирување на долгот Стопанска банска ад битола ја активираше хипотеката уште во август и мислам дека се га се обидува да го продаде земјиштето на фабриката ...
Ама ако убаво ќе им дојдат неколку милиончиња евра на кинезите, украинците ... а може и парите да завршат и кај нашите источни соседи ...

А еве и да не беше таква ситуацијата со ФАС Санос - мислите дека немаше да им биде одбиена понудата колку и да е најповолна - ќе се стави услов на тендерот - фабриката да има произведено минимум 1000 автобуси во текот на 2010, и да има банкарска гаранција ... и пак ќе го добијат тие за кои е наменет. Во случај да неможе да победи тој што треба тендерот ќе се поништи и ќе се распише нов. (ова некако со тендериве многу познато ми делува)
македонска работа ...

За оние што сакаат да знаат што е изгубено т.е. каков македонски бренд со пропаѓањето на фабриката можат да прочитаат ОВДЕ

Edited by vlatko.mk - 09-Apr-2011 at 09:47
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #949 Posted: 09-Apr-2011 at 12:22
Previous
 
Јас слушнав дека овие долговите се акумулирале како резултат на некаква проневера, за што е покрената истрага.
 
Но како и да е, додека да заврши таа истрага со судски епилог и што ли уште друго не, Санос ќе биде веќе ликвидиран, сега е во кома, апарати го одржуваат во живот, прашање на време е додека некој да ја исклучи машината.
 
Типичен македонски идиотизам.


Edited by Dexter26 - 09-Apr-2011 at 12:23
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #950 Posted: 09-Apr-2011 at 14:24
браво за линкот за санос ама срамота за нашата држава што дозволи да се случи тоа што се случи со санос затоа што тоа беше една од најдобрите фабрики на балканот и единствена фирма што имаше лиценца од мерцедес да произведува автобуси под знакот на мерцедес. наместо да се оставаат парите во нашата држава, ние ги даваме на кина и на украина. срамота е ова Thumbs%20Down
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #951 Posted: 09-Apr-2011 at 14:43

Многу вистини.Компанијата ФАС -11 Октомвти, почна да тоне / 1995 - 1998 /од незаинтересираност на нејзиниот прв газда / Комерцијална Банка АД/. Идиотизмот за да биде поголем ФАС бил најголемиот акционер во банката при нејзиното формирање. Останатите збидувања се само последица во кој последниот газда случајно се наоѓа во тој објект ако воопшто го има.

Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #952 Posted: 09-Apr-2011 at 17:11
Originally posted by sanos_a

браво за линкот за санос ама срамота за нашата држава што дозволи да се случи тоа што се случи со санос затоа што тоа беше една од најдобрите фабрики на балканот и единствена фирма што имаше лиценца од мерцедес да произведува автобуси под знакот на мерцедес. наместо да се оставаат парите во нашата држава, ние ги даваме на кина и на украина. срамота е ова Thumbs%20Down


Имаме нешто информации за ситуацијата во НЕОКАР или таа од Кастилјо фирмата и дали се тие две една иста или различни фабрики,пошто едната е кај Визбегово ,а за другава се спомнуваше некоја хала во МЗТ???Првенствено ми е за НЕОКАР (под претпоставка дека добар дел од луѓево на форумов не се запознаени дека имаме уште една фабрика за автобуси),макар шо квалитетот на НЕОКАР не е ни 20 проценти од квалитетот на САНОС   
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #953 Posted: 09-Apr-2011 at 17:49
^
Името Неокар ми е познато некако. Од кога постои фирмата и име воопшто произведено некои автобуси во скоре време ?
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #954 Posted: 09-Apr-2011 at 21:35
Кастилјо ги мењаше имињата на фирмите како чорапи. Неокар е негова фирма. Добро работеше, имаа нарачки јаки, ама чоекот беше тешка битанга, заврши по затвори, не знам дали фирмата преживеа.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #955 Posted: 09-Apr-2011 at 21:40
Originally posted by Tuvok

^
Името Неокар ми е познато некако. Од кога постои фирмата и име воопшто произведено некои автобуси во скоре време ?


Постојат едно 10-12 години ,(мислев дека) фабриката им е во Визбегово...АМА,ја најдов оваа позната адреса и нивниот веб кој не е во функција (пред едно 6-7 месеци беше активен) :

http://www.mci-bus.com.mk/
Pero Nakov 110
Skopje, 1000
MAKEDONIJA
Tel. + 389 2 551 060

А имаат автобуси произведувано туристички и градски возила на шасии на МАН и најчесто негови мотори ,а и други (МБ,ДАФ) по избор.Нивни возила возат наши превозници(МЛАЗ-Богданци,ТРАНСБАЛКАН-Гевгелија,ЈСП ТУРС-Скопје) и странски фирми (Србија,БиХ и некои земји во Азија/Африка).


Литас Пожаревац (СР),NEOKAR N715 RHD верзија(средно висок ~3650 mm,помал багажен простор)и МБ мотор

Амиго Компани - Гевгелија,NEOKAR N715 SHD верзија(најголема висина ~ 3800 mm)MAN мотор

Клубски автобус на ФК Ренова (NEOKAR N610,41 сед.)
[/IMG]
Трансбалкан - Гевгелија (NEOKAR N615,51 сед.)

Edited by Тркало - 09-Apr-2011 at 21:50
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #956 Posted: 09-Apr-2011 at 23:31
Прв пат слушам дека постоел друг автомобилски производител во Македонија, сепак Санос беше докажан бренд на ЕХ-ју просторите и пошироко

Мислам дека доколку случајот со проневерите и слично се расчисти државата треба да помогне “фабриката“ условно кажано да се пресели во некоја од слободните индустриски зони. (мислам на лиценците, некои поволни договори со производители ...).
Државата може тоа да го направи со изградба на нова современа фабрика по принцип на јавно-приватно партнерство и откако ќе тргне работата и акциите ќе постигнат цена државата нека се ослободи од нив на берза.
Со ваков потег не само што државата ќе оживее една фабрика на згаснување туку ќе овозможи влез на нови автопроизводители и развој на автоиндустрија. Зошто ако Словачка (која е самостојна држава од 1993) може за овој период од 18 години да стане најголем европски производител на возила (сметано по глава на жител) зошто кај нас не би се развивала ваквата индустрија?

Edited by vlatko.mk - 09-Apr-2011 at 23:34
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #957 Posted: 09-Apr-2011 at 23:46
Originally posted by vlatko.mk

Прв пат слушам дека постоел друг автомобилски производител во Македонија, сепак Санос беше докажан бренд на ЕХ-ју просторите и пошироко

Мислам дека доколку случајот со проневерите и слично се расчисти државата треба да помогне “фабриката“ условно кажано да се пресели во некоја од слободните индустриски зони. (мислам на лиценците, некои поволни договори со производители ...).
Државата може тоа да го направи со изградба на нова современа фабрика по принцип на јавно-приватно партнерство и откако ќе тргне работата и акциите ќе постигнат цена државата нека се ослободи од нив на берза.


Многу сум против било какво градење на фабрики од страна на држава. Поготово не за богатење на тие приватните партнери, кои добро знаеме од чии кругови ќе бидат.

Подобро евтини кинески, отколку субвенции, ослободувања од даноци и триста други трошоци, за да сме имале наши автобуси, од кои пак некој се богати.
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #958 Posted: 10-Apr-2011 at 07:23

Последиците од не соодветна трансформација на капиталот-газдинство, во авто-индустријата / автобуска / се одрази со неквалитет во управување со компаниите.Во Македонија во последната декада / 1990 до 2000год./  во таа свера работеа околу 20 до 30 компании од кои,  една или две успеа да се одржат на пазарот и тоа како добавувачи на делови.Отварањето на нови домашни компании или рестартирање на стари се покажа како неуспешно, освен компаниите во слободната зона кои се со странски капитал и потекнуваат од големите светски системи во авто индустријата.Потикнување и подржка на домашни газдински компании со разни бенефиции ќе представува само продолжување на транзициони игри во кои народни пари би влегле во разни шеми за кои корисниците или газдите на тие средства ниту имаат во светот кој да им  даде гаранција за нивното работење-неработење. Двете компании за кои има коментар во постовите, го живеет последниот здив на транзициони фајтери.Мислам, редно беше тоа да се случува, / кога го избравме полошото/. Јас не се радувам ниту плачам за нивниот капитал, во краен случај ниту ме интересира, туку жалам за ветувањето кое му било дадено на Хаџи Томов/Томииќ /- традицијата да продолжи.

Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #959 Posted: 10-Apr-2011 at 09:49
Originally posted by krale


Многу сум против било какво градење на фабрики од страна на држава. Поготово не за богатење на тие приватните партнери, кои добро знаеме од чии кругови ќе бидат.

Подобро евтини кинески, отколку субвенции, ослободувања од даноци и триста други трошоци, за да сме имале наши автобуси, од кои пак некој се богати.


Ти овде ја гледаш само едната димензија, донекаде се сложувам , но не мислиш колку луѓе би се вработиле во таа фабрика ... колку таа фабрика (како успешна приказна) би привлекла други инвестиции - никој не е малоумен - особено не богатите инвеститори за да веруваат во рекламите на нашата влада - тие бараат примери, анализираат па потоа се впуштаат во бизнис.
Што се однесува до ефтините кинески ... квалитетот наскоро ќе ин го видиме - можам со сигурност да тврдам дека нема да издржат ни половина во споредба со саносите (кои се возат од 1970/1980 па до денес)
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #960 Posted: 10-Apr-2011 at 10:16
Јавно приватно или пак стрикгно јавно инвестирање во фабрика, нема апсолутно никаков бенефит за државата. Тие семејства што ќе бидат вработени, слушај ме, подобро да добиваат социјална помош од државата, него ли да не коштаат неколку кратно повеќе преку сите ослободувања од даноци, сите давачки што ќе отидат за субвенцирање на производството итн.

Пробан е тој систем. ЕПИК ФЕИЛ невиден е.


За квалитетот, само можам да кажам не дај Боже да издражат како Саносите, па уште да се возат истиве во некоја си 2040-2050 година.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4647484950 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.281 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.