Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
Post Reply | Page <1 1617181920 90> |
Author | |||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #341 Posted: 30-Jan-2009 at 11:57 | ||||
Ete i od ova ne bidna nishto asalno! So dva avobusa oi nekogash shetale pos skopje uspeaja da nametnat prikazna deka toa e duhot na staro Skopje! I na kraj na celava glupost ushte ke se kupat avtobusi od nekoj lokalen biznismen, dzabe i tender i sve!
|
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #342 Posted: 30-Jan-2009 at 14:38 | ||||
„Традицијата“ била уште „посилна“ него што си мислевме. |
|||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #343 Posted: 30-Jan-2009 at 14:40 | ||||
Двокатниве авотбуси у Скопје се дел од историјата на градот колку што е дел од историјата и ланскиот снег! Тука на некое ниво се! Традицијава си ибала мамата! Извинете за изразов, ама морав!
|
|||||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #344 Posted: 30-Jan-2009 at 14:51 | ||||
чекај, ако било забрането, зошто не е сеуште забрането користењето на двокатни?!!!
и обично ако нешто се исфрла од употреба поради инцидент, се исфрла засекогаш, тоа ти е исто како да сакаш да го вратиш назад Конкорд |
|||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #345 Posted: 30-Jan-2009 at 15:03 | ||||
@ коментарот @ цитатот |
|||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #346 Posted: 30-Jan-2009 at 18:13 | ||||
Edited by pbanks - 01-Feb-2009 at 21:18 |
|||||
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #347 Posted: 31-Jan-2009 at 11:47 | ||||
Да се надевам дека скроз ќе го поништат тендерот и дека ќе се вразумат, приземјат и преиспитаат. Подобро да купат 100 единечни нископодни кои би ги задоволувале сите еколошки стандарди отколку овие хибридни квази решенија на нашиве „генијалци“. |
|||||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #348 Posted: 31-Jan-2009 at 12:07 | ||||
Урбан и јас истото го помислив кога ја прочитав оваа вест. Баш си помислив дека можеби после жестоките критики и самата глупост на идејата, спремаат терен и ќе се вратат на подобрата варијанта - еднокатни нископодни автобуси. Леле тогаш има сите да ве частам!!
|
|||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #349 Posted: 31-Jan-2009 at 13:58 | ||||
или пак може да останеме без никакви автобуси уште годиништа
како и да е поарно никакви него двокатни Edited by zabegan - 31-Jan-2009 at 13:58 |
|||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #350 Posted: 31-Jan-2009 at 22:12 | ||||
Во медиумите деновиве има една платена реклама од Санос во врска со тендерот каде се фалат самите себе. Од битните информации за нас.
Затворените автобуси чинат 184.990ЕУР Отворените автобуси чинат 169.845ЕУР Знае ли некој точни приближни цени за некои типични познати градски автобуси како Мерцедес Цитаро на пример за да споредиме? Еве неколку црно бели рендери за моделот што го нуди Санос 1 2 3 Edited by pbanks - 31-Jan-2009 at 22:15 |
|||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #351 Posted: 31-Jan-2009 at 23:17 | ||||
100.000 - 120.000 нископоден цитаро 2007 од тоа што сум читал а мислам дека и трифун така имаше спомнато нешто... 150.000 во максимален случај овие најновите CapaCity. како и да е во солун имаат од тие верзија 2007, а камоли овие најновите се како да си во авион
|
|||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #352 Posted: 31-Jan-2009 at 23:18 | ||||
Цело време се прашувам, дали треба фирмата што ќе ги изработува или пак владата како нарачател да треба да плати авторски права на дизајнерот на оригиналниот ДД по кој се планира да се прават автобусиве?! Или па ќе возат фалцификати по Скопскиве улици?!
|
|||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #353 Posted: 31-Jan-2009 at 23:23 | ||||
Тоа и ме интересираше. Значи би не чинело максимум 150.000ЕУР по возило да имаме флота сочинета од еден од најмодерните градски автобуси во моментов. А ние идеме со 185.000ЕУР како МИНИМАЛНА цена по возило за автобуси од производител со сомнителен квалитет (независно дали ќе е САНОС или Кинезите или Словаците...). Браво за нас |
|||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #354 Posted: 31-Jan-2009 at 23:27 | ||||
А колку чинат оние нископодните санос! Низ белград што возат. Сигурно се уште поефтини од мерцедесовите нископодни!
|
|||||
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #355 Posted: 01-Feb-2009 at 00:00 | ||||
sanos imposible city bus old school до немајкаде, но има една друга работа вака бар дизајнот ќе се оправда со нарачката, можам да замислам каков двокатен ќе имаа санос доколку нарачката беше за футуристички шмек на СК, ви текнува на она цртаните со пожарникарот сем, баш таков едноставен и пластичен дизајн ми делува ова на рендериве... само не ми е јасно што ќе му се она столбовите и шофершајбните на горниот спрат ова му доаѓа муабетов дека отворените ќе бидат кабриолети, во тој случај комотно можат сите 300 да ги направат конвертибилни, па ако биде целта туризам бардо крај да ја затераме туристички, поинаку не можам да ја сварам потребата да му се врати пред и по воениот имиџ на старо скопје, можеби треба низ град да се паркираат за јавен и туристички транспорт и она старите словенски РОГ точаци а за жени може нешто поновата верзија на рог точаци единствените и неповторливи спакувани ПОНИа Edited by beTon - 02-Oct-2023 at 02:04 |
|||||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #356 Posted: 01-Feb-2009 at 00:26 | ||||
а има и помалку болни решенија за покажување на духот на Скопје, како на пример реконструкција на еден Рутмастер и негова изложба во музеј, како мал дел од историјата на Скопје
@ beton добра споредба со пожарникарот сем, ама што да се прави кога владата бара нешто скоро невозможно Edited by zabegan - 01-Feb-2009 at 00:28 |
|||||
GreatMakedon
Senior Member Joined: 13-Nov-2007 Online Status: Offline Posts: 186 |
Quote Reply #357 Posted: 01-Feb-2009 at 08:09 | ||||
gadni se... da bea barem moderni dvokatni ke bese ok.. ama so "star lik" e mnogu grdo.
|
|||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #358 Posted: 01-Feb-2009 at 13:53 | ||||
Хмммм. Незнам за Цитарго, но можам да ви кажам дека дуплите нископодни Мерцедес Конекто, како и најновите МАН со фул опрема во Љубљана шинат околу 350 000 Е по парче. Јас се залагам за дел од 300те автобуси да бидат дупли (околу 45%) и по можност Мерцедес Конекто, дел да се единечни (исто 45%) и дел да се малешки градски минибуси (едно макс 10%) за приградски линии и линии кои водат до населби како Црниче, Трнодол, Св. Петка итн итн.
Еве го Конектото: И МАН-от: СЈАЈНИ СЕ! |
|||||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #359 Posted: 01-Feb-2009 at 16:13 | ||||
иако се поскапи, ќе можеа да ги набават во помал број
|
|||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #360 Posted: 01-Feb-2009 at 18:20 | ||||
не сум се возел во ваков, но цитарото ми изгледа поубав, а со оглед на тоа што се овие 350.000 парче, цитарото се сигурно поскапи... ама сигурен сум дека имам прочитано дека се 100.000 до 120.000 на парче не ми текнува каде... како и да е, и саноси од оние најобичните, подобри се од сè што има во скопје... како и да е, во сплит се имам возено во ваков, многу се добри...
не се хармоникаши а многу се големи, ама не можам друга слика да најдам :/ овај е сигурно 2 серии пред тој што се возев, сепак од ваков тип се, вака големи http://www.promet-split.hr/ <- овие видете што имаат Edited by гитардемон - 01-Feb-2009 at 18:23 |
|||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||
Post Reply | Page <1 1617181920 90> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |