build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #341 Posted: 30-Jan-2009 at 11:57
Ete i od ova ne bidna nishto asalno! So dva avobusa oi nekogash shetale pos skopje uspeaja da nametnat prikazna deka toa e duhot na staro Skopje! I na kraj na celava glupost ushte ke se kupat avtobusi od nekoj lokalen biznismen, dzabe i tender i sve!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #342 Posted: 30-Jan-2009 at 14:38
Два двокатни автобуси имало во Скопје после земјотресот, кои на градот му биле подарени од англиската влада, раскажуваат постарите скопјани. Набргу потоа едниот од нив се превртел при што биле повредени повеќемина патници. Поради тоа било забрането нивното понатамошно користење по градските улици.


Eeek2

„Традицијата“ била уште „посилна“ него што си мислевме.



Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #343 Posted: 30-Jan-2009 at 14:40
Двокатниве авотбуси у Скопје се дел од историјата на градот колку што е дел од историјата и ланскиот снег! Тука на некое ниво се! Традицијава си ибала мамата! Извинете за изразов, ама морав!
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #344 Posted: 30-Jan-2009 at 14:51
чекај, ако било забрането, зошто не е сеуште забрането користењето на двокатни?!!!
и обично ако нешто се исфрла од употреба поради инцидент, се исфрла засекогаш, тоа ти е исто како да сакаш да го вратиш назад Конкорд Nuts
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #345 Posted: 30-Jan-2009 at 15:03
Originally posted by Cloverstack

Два двокатни автобуси имало во Скопје после земјотресот, кои на градот му биле подарени од англиската влада, раскажуваат постарите скопјани. Набргу потоа едниот од нив се превртел при што биле повредени повеќемина патници. Поради тоа било забрането нивното понатамошно користење по градските улици.


Eeek2

„Традицијата“ била уште „посилна“ него што си мислевме.





LOL @ коментарот

Eeek2 @ цитатот
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #346 Posted: 30-Jan-2009 at 18:13
 

Ќе се поништи ли тендерот за двокатните автобуси?

30.01.2009 18:01
 

 

Која од четирите компании кои учествуваа на тендерот за набавка на двоспратните автобуси е победник. Комисијата се уште ги разгледува понудите. Владата издвои повеќе од 50 милиони евра за компанијата која ќе ги произведе 302. автобуси.

Неофицијално во делот на цената води кинеската компанија, чии автобуси се за пет милиони евра поевтини, но по сите други карактеристики повеќе бодови има македонската поради што нејзината понуда се смета за најдобра.

Двете други заостануваат. За локален партнер на кинеската фирма се смета компанија блиска до поединци во владејачката коалиција. Кинезите биле толку сигурни во победата што веќе барале локации за чување и сервисирање на автобусите во Скопје.

И додека лобирањата кој да ја добие зделката добиваат на интензитет, во одбрана на домашното производство застануваат претставниците на Стопанската комора на Македонија. Велат дека генерално во време на криза на сите тендери предност треба да им се даде на домашните компании.

„Во услови кога предвидената од буџетот одредена сума за изградба за капитални инвестиции, во тендерските постапки да се даде предност на компаниите од земјата. Од друга страна се повеќе од загрижувачкиот факт од ефектите на глобалната економска криза е предноста која би ја добиле домашните компании во услови на добивање на тендерите“, изјави Јелисавета Георгиева, генерален секретар на Стопанска комора.

Ова е трет тендер за набавка на автобуси. Кој ќе биде победник одлучуваат квалитетот на автобусите, опремата, гаранцијата која ја нудат компаниите, сервисирањето, како и цената. Автобусите треба да имаат изглед сличен на они во старо Скопје. Неофицијално се дознава дека во Владата се размислува за поништување на тендерот откако дел од компаниите не доставиле банкарски гаранции. Од Министерството за транспорт не ги коментираат овие шпекулации.


Преземено од: http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=103744

Edited by pbanks - 01-Feb-2009 at 21:18
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #347 Posted: 31-Jan-2009 at 11:47

Да се надевам дека скроз ќе го поништат тендерот и дека ќе се вразумат, приземјат и преиспитаат. Подобро да купат 100 единечни нископодни кои би ги задоволувале сите еколошки стандарди отколку овие хибридни квази решенија на нашиве „генијалци“.

Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #348 Posted: 31-Jan-2009 at 12:07
Урбан и јас истото го помислив кога ја прочитав оваа вест. Баш си помислив дека можеби после жестоките критики и самата глупост на идејата, спремаат терен и ќе се вратат на подобрата варијанта - еднокатни нископодни автобуси. Леле тогаш има сите да ве частам!!
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #349 Posted: 31-Jan-2009 at 13:58
или пак може да останеме без никакви автобуси уште годиништа Roll%20eyes
како и да е поарно никакви него двокатни Stern%20Smile

Edited by zabegan - 31-Jan-2009 at 13:58
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #350 Posted: 31-Jan-2009 at 22:12
Во медиумите деновиве има една платена реклама од Санос во врска со тендерот каде се фалат самите себе. Од битните информации за нас.

Затворените автобуси чинат 184.990ЕУР
Отворените автобуси чинат 169.845ЕУР

Знае ли некој точни приближни цени за некои типични познати градски автобуси како Мерцедес Цитаро на пример за да споредиме?

Еве неколку црно бели рендери за моделот што го нуди Санос

1

2

3



Edited by pbanks - 31-Jan-2009 at 22:15
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #351 Posted: 31-Jan-2009 at 23:17
100.000 - 120.000 нископоден цитаро 2007 од тоа што сум читал а мислам дека и трифун така имаше спомнато нешто... 150.000 во максимален случај овие најновите CapaCity. како и да е во солун имаат од тие верзија 2007, а камоли овие најновите се како да си во авион
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #352 Posted: 31-Jan-2009 at 23:18
Цело време се прашувам, дали треба фирмата што ќе ги изработува или пак владата како нарачател да треба да плати авторски права на дизајнерот на оригиналниот ДД по кој се планира да се прават автобусиве?! Или па ќе возат фалцификати по Скопскиве улици?!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #353 Posted: 31-Jan-2009 at 23:23
Originally posted by гитардемон

100.000 - 120.000 нископоден цитаро 2007 од тоа што сум читал а мислам дека и трифун така имаше спомнато нешто... 150.000 во максимален случај овие најновите CapaCity. како и да е во солун имаат од тие верзија 2007, а камоли овие најновите се како да си во авион


Тоа и ме интересираше. Значи би не чинело максимум 150.000ЕУР по возило да имаме флота сочинета од еден од најмодерните градски автобуси во моментов.

А ние идеме со 185.000ЕУР како МИНИМАЛНА цена по возило за автобуси од производител со сомнителен квалитет (независно дали ќе е САНОС или Кинезите или Словаците...).

Браво за нас Applause Wallbash
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #354 Posted: 31-Jan-2009 at 23:27
А колку чинат оние нископодните санос! Низ белград што возат. Сигурно се уште поефтини од мерцедесовите нископодни!
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #355 Posted: 01-Feb-2009 at 00:00

sanos imposible city bus LOL old school до немајкаде, но има една друга работа вака бар дизајнот ќе се оправда со нарачката, можам да замислам каков двокатен ќе имаа санос доколку нарачката беше за футуристички шмек на СК, ви текнува на она цртаните со пожарникарот сем, баш таков едноставен и пластичен дизајн ми делува ова на рендериве...

само не ми е јасно што ќе му се она столбовите и шофершајбните на горниот спрат ова му доаѓа муабетов дека отворените ќе бидат кабриолети, во тој случај комотно можат сите 300 да ги направат конвертибилни, па ако биде целта туризам бардо крај да ја затераме туристички, поинаку не можам да ја сварам потребата да му се врати пред и по воениот имиџ на старо скопје, можеби треба низ град да се паркираат за јавен и туристички транспорт и она старите словенски РОГ точаци  Cheers


а за жени може нешто поновата верзија на рог точаци единствените и неповторливи спакувани ПОНИа  LOL




Edited by beTon - 02-Oct-2023 at 02:04
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #356 Posted: 01-Feb-2009 at 00:26
а има и помалку болни решенија за покажување на духот на Скопје, како на пример реконструкција на еден Рутмастер и негова изложба во музеј, како мал дел од историјата на Скопје LOL
@ beton добра споредба со пожарникарот сем, ама што да се прави кога владата бара нешто скоро невозможно LOL


Edited by zabegan - 01-Feb-2009 at 00:28
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #357 Posted: 01-Feb-2009 at 08:09
gadni se... da bea barem moderni dvokatni ke bese ok.. ama so "star lik" e mnogu grdo.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #358 Posted: 01-Feb-2009 at 13:53
Хмммм. Незнам за Цитарго, но можам да ви кажам дека дуплите нископодни Мерцедес Конекто, како и најновите МАН со фул опрема во Љубљана шинат околу 350 000 Е по парче. Јас се залагам за дел од 300те автобуси да бидат дупли (околу 45%) и по можност Мерцедес Конекто, дел да се единечни (исто 45%) и дел да се малешки градски минибуси (едно макс 10%) за приградски линии и линии кои водат до населби како Црниче, Трнодол, Св. Петка итн итн.
Еве го Конектото:




И МАН-от:




СЈАЈНИ СЕ! Yes
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #359 Posted: 01-Feb-2009 at 16:13
иако се поскапи, ќе можеа да ги набават во помал број
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #360 Posted: 01-Feb-2009 at 18:20
не сум се возел во ваков, но цитарото ми изгледа поубав, а со оглед на тоа што се овие 350.000 парче, цитарото се сигурно поскапи... ама сигурен сум дека имам прочитано дека се 100.000 до 120.000 на парче не ми текнува каде... како и да е, и саноси од оние најобичните, подобри се од сè што има во скопје... како и да е, во сплит се имам возено во ваков, многу се добри...

не се хармоникаши а многу се големи, ама не можам друга слика да најдам :/ овај е сигурно 2 серии пред тој што се возев, сепак од ваков тип се, вака големи

http://www.promet-split.hr/ <- овие видете што имаат

Edited by гитардемон - 01-Feb-2009 at 18:23
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.383 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.