Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
Post Reply | Page <1 2021222324 90> |
Author | ||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #421 Posted: 04-Jun-2009 at 17:06 | |||||||||||||||
|
||||||||||||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #422 Posted: 04-Jun-2009 at 19:20 | |||||||||||||||
Стара е оваа вест. За поминатиот тендер е ова. Не спаѓа тука турската. Се знае дека турската ќе го земе, и над маса ќе даде пари, ама и под маса.
|
||||||||||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||||||||||||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #423 Posted: 06-Jun-2009 at 11:50 | |||||||||||||||
негокаш си помислувам дека работава со двокатните автобуси ја измислија за воопшто да не добиеме автобуси
|
||||||||||||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #424 Posted: 18-Jun-2009 at 13:16 | |||||||||||||||
http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=110197 Edited by гитардемон - 18-Jun-2009 at 13:17 |
||||||||||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||||||||||||
ел_ченто
Newbiе Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #425 Posted: 18-Jun-2009 at 15:09 | |||||||||||||||
ЈСП има 29 градски линии наспроти 38 приградски. Инфраструктурата ниту во градот не е на некое завидно ниво, а да не ја коментирам во околните села. А самата назнака made in china ме асоцира на сомнителен квалитет. Навистина не знам која е таа потреба од 300 двокатни автобуси. Чувствувам дека ќе има сериозни проблеми откако ќе се стават во функција.
|
||||||||||||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #426 Posted: 18-Jun-2009 at 15:31 | |||||||||||||||
Добро тоа со Кинезите ни е предрасуда од евтините играчки и копиите на секоја можна кола (само со таа разлика што кинеските се кршат од судар со картонска кутија). Меѓутоа факт дека го купија хамерот Кинезите, Кина бележи преголем развој во последниве години, а плус и фирмава е втора во светот по испорака на автобуси по мерцедес (не дека е мерило тоа можеби во Камбоџа испорачуваат, ама пак), па можеби и не се лоши, туку баш напротив многу добри. Не дека го бранам изборот, меѓутоа никој не гарантира дека ако е од Словачка ќе биде подобра, уште помалку пак од Македонија. Проблемот беше, и уште останува, лудата идеја за двата ката. Ај што се двокатни, морале да бидат и „старовремски“, затоа и пропаднаа двата претходни тендери бидејќи не чинел изгледот (или не се согласија за парите под маса, едно од двете). Морам да кажам како јас го замислувам цел тој настан: Владата вика „сакаме антички автобуси!“, и потоа се јавуваат во мерцедес и Германците им викаат, „ама господине, немало автобуси во античко време!“ И владата, „епа дајте што имате најстаро на изглед!“. Не е проблемот што се кинески, проблемот е што нема постојки, нема улици, нема салам шофери, а нема ни салам патници, и јапонски да е ќе се распадни.
Edited by гитардемон - 18-Jun-2009 at 15:32 |
||||||||||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||||||||||||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #427 Posted: 18-Jun-2009 at 15:39 | |||||||||||||||
не е толкав проблем производителот, колку што е проблем ретардираната идеја за двокатни автобуси
|
||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #428 Posted: 18-Jun-2009 at 17:29 | |||||||||||||||
Ех, го истераа до крај овој идиотизам
Не знам веќе колку можеме да се надеваме на нови пресврти... Сега останува уште да видиме каков „ретро дизајн“ испроектирале кинезите. И да ги чекаме да пристигнат двокатниве, со сите проблеми и главоболки што ќе ги донесат со себе... главоболки кои ќе не чинат дваесетина милиони долари повеќе отколку да беа купени нормални автобуси и плус уште многу инвестиции да го прилагодуваме градов кон овие двокатни срања. П.С. Едвај чекам да се повозам во двокатен автобус до Раштак, Бањане или некое друго село погоре на Скопска Црна Гораво. Ќе биде тоа уникатно доживување на светско ниво. Edited by Cloverstack - 18-Jun-2009 at 17:31 |
||||||||||||||||
ArchiTechTone
Senior Member Joined: 19-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 280 |
Quote Reply #429 Posted: 18-Jun-2009 at 18:07 | |||||||||||||||
Нема шанси да ги пуштаат по периферија, ќе бидат строго за дефиле низ центарските линии, пошо ипак за старо скопје станува збор. Башка стварно не знам како двокатен автобус ќе се матка по тоа тесниот пат накај раштак, какви кривини има.... Таму на 2 сантима снег ги укинуваат автобусите, со двокатниве може цела зима да не видат автобус....
К*р ги боли тие шо се под*баваат со автобусиве, они и онака нема никад да се возат. Ај може народов конечно ќе се свести... |
||||||||||||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #430 Posted: 18-Jun-2009 at 18:33 | |||||||||||||||
„Историскиот центар на Скопје, со дозволен сообраќај само за градски автобуси, за да се заштитат скулптурите и старите градби од киселоста на издувните гасови.“
Да ви кажам право мило ми е што ќе останат крнтиите на приватните, барем да има човек со што да се вози, а да не се осеќа ко морон (колку е тоа иронично). А за автобусите, истото важи и за црквите и за сè друго што смислиле. Навистина се само за сликање, на дента на сечењето на лентата, и тоа е. Сепак, во весник е пофаца да се слика со црвени стари автобуси, отколку со нови модерни. Во NY Times сите виделе некој да купи цитаро хармоника автобуси па ги прескокнуваат тие вести, ама кај виделе ваков генијален изум, кинески двокатни со британски шмек во посткомунистичка држава во транзиција? Сака да стане headline човекот (ако е негова идејата). Edited by гитардемон - 18-Jun-2009 at 18:37 |
||||||||||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #431 Posted: 18-Jun-2009 at 18:53 | |||||||||||||||
@ ArchiTechTone
300 автобуси се премногу за да „ги собере“ само на градските линии. Еве податоци за бројот на возила со кои располага ЈСП превземени од нивниот сајт. Вкупно 357 градски автобуси. Тука спаѓаат и релативно новите Саноси со МАН мотори кои ги има во голем број, а кои имаат уште многу години работен век пред нив. Ќе си земам за слобода да претпоставам дека од останатите, добар дел се канти кои фигурираат само на хартија. Впрочем овие податоци го потврдуваат тоа:
Дури и на подолг период да се откажевме од трамвајот (што би било катастрофална одлука во однос на јавниот превоз), дури и да се имаше воља и обмислена програма како да се зголеми бројот на патниците на ЈСП, пак не ми е јасно како би успеале да „набутаат“ 300 двокатни автобуси исклучиво на градските линии. Се плашам дека или добар дел ќе скапуваат на паркинзи, или ЈСП ќе се претвори во хипертрофирано јавно претпријатие чиј капацитет значително ќе го надминува интересот за неговите услуги, па ќе нижи огромни загуби кои на крај ќе се покриваат со неразумно големи субвенции. Од кој аспект и да погледнам на проектов двокатни автобуси, секогаш гледам целосно фијаско...
http://www.jsp.com.mk/kapaciteti.php?idJazik=1 Edited by Cloverstack - 18-Jun-2009 at 20:31 |
||||||||||||||||
46&2
Senior Member Joined: 04-Jan-2008 Location: Куманово Online Status: Offline Posts: 347 |
Quote Reply #432 Posted: 18-Jun-2009 at 19:45 | |||||||||||||||
Следно нешто нека купат државни кинески коли без ниедна ѕвезда на НКАП тестот и нека се возат нашите државни службеници, па ќе менуваме претседател и премиер на 1 година . Немам зборови за ваква глупост. Дај побрзо нека ги демолираат и нека ги има во темата Вандализми и примитивизми ...Трагедија
|
||||||||||||||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #433 Posted: 18-Jun-2009 at 21:27 | |||||||||||||||
... По темава е коментирано повеќе од доволно, а и лично сметам дека глупости ала Црква на Плоштад, Уставен Суд и автобусиве, се под нивото за коментар. СТАНА ТОА, ШТО НА СИТЕ НИ БЕШЕ ЈАСНО ДЕКА ЌЕ СТАНЕ, НО СЕ НАДЕВАВМЕ ДЕКА ЌЕ СЕ ИЗЈАЛОВИ! НЕЈСЕ, ГО ПРОТУРКАА. Факти:
-Кинеските автобуси имаат страшно ниска цена. 50 милиони делено на 300 автобуси, дава 166 000 евра на автобус. Цената е смешна во однос на европските двојни. Како за споредба можам да кажам од прва рака (сум зборел со шоферите македонци, во ЛПП Љубљана). Мерцедес Конекто зглобен со ЕУРО5 чини 330 000 евра, а новите хибридни, кои се белгијско производство чинат ненормални 440 000 евра. Значи ние добиваме 3 пати поефтини автобуси од врвните европски производители. Но, тоа сепак немора да значи и 3 пати послаб квалитет. -Дизајнот и надворешниот старовтремски лик, најмногу ме плашат. Еве пример на двокатен, градски автобус од истата кинеска компанија, кој изгледа барем надворешно како врвно возило: -Мислам дека НЕКАКО (да не збориме што тие издатоци се сосема непотребни и вештачки, нус-продукт на лудничавата желба да се протурка овој ништо-полезен проект) може да се приспособат на Скопје (семафори, дрвореди, обука, сервис...). Еве пример од Пловдив и Варна, каде што двокатните автобуси на некои линии возат доста долго време: |
||||||||||||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #434 Posted: 18-Jun-2009 at 21:39 | |||||||||||||||
Не знам дали го имавме постирано сајтот, ама видете во вестите, не се баш за жалење. Испорачуваат автобуси на многу места.
www.yutong.com |
||||||||||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||||||||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #435 Posted: 22-Jun-2009 at 10:06 | |||||||||||||||
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=A12E5E5608BAE549A30DEEC5159D4ADD |
||||||||||||||||
Dave Gahan
Senior Member Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
Quote Reply #436 Posted: 26-Jun-2009 at 11:25 | |||||||||||||||
2 прашања, ако сте позапознаени:
1. Дали лепотаните на „Слобода-превоз“ или подобро познати како „приватњаците“(кој идиотизам од збор) уште ќе го оплеменуваат нашиот најубав град? 2. Кој е конечниот дизајн на автобусите што ќе ги донесат? Гледам погоре во темава нешто „ретро-дизајн“, па почна да ме фаќа вртоглавица...на сајтот на фирмата има по некоја слика, ама дали се работи за нашите идни автобуси или има специјален пакет за нас, да не речам антички!? Малку офф-топик (може и не баш)...вчера влегов во градски превоз после некое време и морам да кажам дека некои искуства не се менуваат. Шоферот на сите ни покажа колку се во форма старудииве и го цепаше на Партизанска како луд, за среќа не прегази полн пешачки кај Буњаковец (значи и добри кочници имаат)....и на забелешките од патниците дека „не вози компири“, заедно со колегата, со кој цел пат си праеа муабет, изреагираа како хиени, па можеше некој и модар дома да си оди.... Значи уште 300 нови двокатни автобуси и 300 неоткриени Ф1 таленти ќе гледаме по улициве....може и тоа да биде дополнителна досега неоткриена туристичка атракција... |
||||||||||||||||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
||||||||||||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #437 Posted: 26-Jun-2009 at 12:12 | |||||||||||||||
Пакетот е специјален и антички. Веројатно оној на сликата 2 поста поназад. |
||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #438 Posted: 26-Jun-2009 at 12:30 | |||||||||||||||
1. Најверојатно ќе продолжат со оплеменување. Години наназад слушам дека само што не почнале да набавуваат нови автобуси и пак си тераат со старите лепотани. Не дај боже да се најдеш во близина на ауспухот на некој од нив...
Главната вина сепак ја гледам во институциите кои можат многу лесно да го решат проблемот со старото железо што се тркала по нашите улици. Не мора дури ни регулатива да носат, само да се осигураат техничките прегледи за овие возила да не се обична фарса. Мада при моменталнава констелација не би исклучил конечно ваков развој на настаните, ама единствено доколку решат да ги притиснат да набават двокатни 2. Визуелно уште нема ништо сигурно, но дефинитивно се инсистираше на ретро-дизајн. Претходниот тендер наводно пропадна меѓудругото поради недоволно изразен ретро изглед во понудите и баш би ме изненадило доколку нешто во меѓувреме се сменило. Не дека им поверував дека навистина затоа пропаднал тендерот, ама сепак не очекувам дека се повлекле од тој дебилен услов. Тој им е сржта на целата малоумна филозофија и на сите приказни што ги продаваа до сега. Плус тоа знаеме колку тешко се откажуваат од будалаштините. Колку е побудалска работата, толку пофанатично работат на нејзе. Така да мислам џабе е да се надеваме дека ќе го избегнеме макар ретро филмот. Edited by Cloverstack - 26-Jun-2009 at 13:02 |
||||||||||||||||
Dave Gahan
Senior Member Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
Quote Reply #439 Posted: 26-Jun-2009 at 13:01 | |||||||||||||||
Кое фајде ако има 300 нови (какви и да се, антички) и уште толку канти!?
|
||||||||||||||||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #440 Posted: 30-Jun-2009 at 11:08 | |||||||||||||||
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=03E398AC996E2D449C999450CBED8C7E |
||||||||||||||||
Post Reply | Page <1 2021222324 90> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |