build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2425262728 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
VirginAtlantic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jun-2009
Location: Софиjа
Online Status: Offline
Posts: 254
  Quote VirginAtlantic Quote  Post ReplyReply #501 Posted: 01-Dec-2009 at 09:37
Originally posted by pbanks

Кај другиот тендер прилично очајно стојат работите... За Соларис имам доста читано на ССЦ и јас дефинитивно навивам за нив.
 
Исто и jас. Модерни и квалитетни автобуси.
А все се чуда зошто „Кинг лонг" се jа пишат како бугарска фирма. Реално се работи за бугарскиот офис на кинеска фирма.
А не знам во Софиjа да има автобуси Соларис /както пише во Утрински/. Бих се радвал ако е така, но мисла дека нема.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #502 Posted: 02-Dec-2009 at 04:15

@ Max
Дали тоа дека двокатните автобуси се „туристичкиот феномен“ (сами по себе) може да се поткрепи со некакви емпириски податоци или треба едноставно да ги купиме и да се надеваме? Влечење на паралела со Лондон е во најмала рака наивно, затоа што „даблдекерот“ е еден вид лондонски бренд. Затоа и прашувам дали двокатните сами по себе се туристички феномен.

И дури ако постои туристички феномен, колку милиони туристи се очекува да го користат скопскиот јавен превоз и на кои линии, за да биде оправдана бројката од 202 двокатни?

Она со рекламниот простор е муабет во сличен стил... Како да забораваш која треба да е примарната цел на оваа набавка. Кога купуваме 202 автобуси за јавен превоз, не може секакви маргинални критериуми да се ставаат пред суштинските.

Она со асфалтот е дури уште почуден муабет. Зарем мора да набавуваме двоспратни автобуси за да си го подсредиме асфалтот? Крајно нерационално размислување... Всушност, какви сме, зарем се двокатните макар гаранција за таква работа? Многу поверојатно ми изгледа дека асфалтот ќе си остане каков што е, а двоспратните ќе бидат принудени да се влечкаат и да користат креативни маневри за да не се превртат.
И што станува со онаа инфраструктура што си е во ред, а што сепак ќе мора принудно да се прилагодува на натрапнициве?

За сообраќајната гужва си применил погрешна математика. Ниту двокатните имаат ист капацитет како зглобните, ниту пак еден двокатен е еднаков на два „единечни еднокатни“. Всушност, капацитетот на двокатните е скромно поголем од единечните еднокатни. Провери поназад во нишкава, има податоци за капацитетите на различни модели.


Edited by La Linea - 12-Dec-2009 at 19:35
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3603
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #503 Posted: 02-Dec-2009 at 05:16

улиците тоа мислам на сите ни е јасно дека кај нас истите се средуваат или доколку се случи некоја хаварија или ако е крајна нужда, во случајов со двокатниве ќе мора да се оди на пресоблекување на многу места

што е за бројката на патници сепак двокатните носат повеќе народ од единечните, не дупло но доволно за да не треба да чека човек постојано втора тура единечен бидејќи првиот е преполн, практичноп кај нас зглобните веќе и на партизанска прават метеж а не па низ центар, и особено во шпиц

а панорамскиот момент како туристичка опција тоа е плус (не е само лондон, ете го и берлин и ред други) од која во секој случај скопјани ќе имаат највеќе аир, но ова се практикува најчесто онаму каде и има што да се види по урбаното ткиво што кај нас прашање е колку ќе биде случај

е веќе за рекламите доколку бидне нешто што не ми се верува, тоа ако се земе како маркетиншки момент на кој владата би штедела секоја година 20мил евра за неогласување по електронски медиуми и билборди, тоа ќе биде топ, но најбитно е ваквите џамбо реклами во контекст на социјалните кампањи ќе имаат далеку поголем импакт на таргет групите него тоа што го имаат оние неколку минути на тв, кои најчесто ги прерипуваме...

во принцип најглавниот момент е потреба од домашен бренд кој воедно парите ќе ги сврти дома, а и ќе има утре со што да излезе како понуда во светот, доколку се најде некаде простор санос да им парира на кинезиве, како направија кончар со трамваите во зг, негледам зошто и ние не би успеале цо двокатниве дома!? сепак не требаше волку глумење некорумпираност и приципи за ефтини тендери, туку требаше во четири очи да се склопи договор со санос и пријатно! но како велат чим си закачиш етикета на поштен сетне тешко е истата да ја пеплосаш, макар смата таа идеологија носела и недоквакани резултати




Edited by Max - 02-Dec-2009 at 05:18
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #504 Posted: 02-Dec-2009 at 18:39
Originally posted by Max

улиците тоа мислам на сите ни е јасно дека кај нас истите се средуваат или доколку се случи некоја хаварија или ако е крајна нужда, во случајов со двокатниве ќе мора да се оди на пресоблекување на многу места
А да набавиме речни бродови како потстрек за средување на коритото и нивото на Вардар?

Не дека ради двокатни автобуси би се средиле улиците... Со оглед на моменталната состојба, и до сега морало, па никому ништо. Значи дека работата веројатно ќе се сведе на она што спомнав - уште поизразени проблеми при движењето на двокатните, на кои со време ќе затапеме и ќе ни изгледаат како нормална состојба. А може и уште  полоши улици да добиеме, со оглед на поголемото оскино оптоварување на двокатните.

Туку ај нека биде како што велиш, ама мора ли да се набават баш 202 двокатни за таа цел? Нема ли 20-30 двокатни автобуси да ја постигнат целта, а за останатите да се водиме од понормални критериуми?


Originally posted by Max

што е за бројката на патници сепак двокатните носат повеќе народ од единечните, не дупло но доволно за да не треба да чека човек постојано втора тура единечен бидејќи првиот е преполн, практичноп кај нас зглобните веќе и на партизанска прават метеж а не па низ центар, и особено во шпиц
Како што реков, пролистај ја нишкава од почеток, има доста примери за капацитети на различни модели. Ќе се увериш и сам дека двокатните не се воопшто толку убедливи. Инсистирањето на ретардиран ретро-дизајн дополнително негативно ќе се одрази врз капацитетот и функционалноста. Проблематичноста на вториот спрат уште повеќе ќе го сроза капацитетот во пракса. А кога веќе збориш за шпиц, зглобните со својот капацитет уште како компензираат за поголемата должина и се апсолутно најефикасни токму за во тој период.


Originally posted by Max

а панорамскиот момент како туристичка опција тоа е плус (не е само лондон, ете го и берлин и ред други) од која во секој случај скопјани ќе имаат највеќе аир, но ова се практикува најчесто онаму каде и има што да се види по урбаното ткиво што кај нас прашање е колку ќе биде случај
Лондон рековме ќе го оставиме на страна, во претходниот пост објаснив зошто. Каде е Берлин и тие „ред други“? Прашав за било каков конкретен податок. Дали некој оди во Берлин за да се вози во двокатен автобус? Дали некој турист за спомен купил модел или играчка на берлински двокатен? Дали во некој град што вовел двокатни автобуси во јавниот превоз е забележан пораст на туризмот поради таквиот чекор?

Но ајде уште еднаш да земеме дека си во право. Ама повторно се наметнува истото прашање. Мора ли да се набават баш 202 двокатни за таа цел? Всушност кои се линиите што се макар минимално прикладни за таков „туристички феномен“ и колку автобуси би биле доволни за нивно опслужување?


Originally posted by Max

е веќе за рекламите доколку бидне нешто што не ми се верува, тоа ако се земе како маркетиншки момент на кој владата би штедела секоја година 20мил евра за неогласување по електронски медиуми и билборди, тоа ќе биде топ, но најбитно е ваквите џамбо реклами во контекст на социјалните кампањи ќе имаат далеку поголем импакт на таргет групите него тоа што го имаат оние неколку минути на тв, кои најчесто ги прерипуваме...
Не дека ти држи маркетиншката логика и не дека двокатни автобуси се прикладен медиум за беседите на владата (освен ако не замислуваш да одат наоколу со разглас), ама ај да одиме директно на коренот. Си помислил ли дека можеби владата не сака да заштеди на кампањите низ медиумите? Да не бидеме наивни... Големи пари потрошени за реклама по медиуми купуваат влијание во медиумите, за разлика од „гратис“ рекламирање по двокатни автобуси.

Во секој случај, макар и до таму да стигнала работата, нека купат нормални автобуси и нека се рекламираат на нив. Ваљда треба рекламирањето да го прилагодиме на јавниот превоз, а не обратно...


Originally posted by Max

во принцип најглавниот момент е потреба од домашен бренд кој воедно парите ќе ги сврти дома, а и ќе има утре со што да излезе како понуда во светот, доколку се најде некаде простор санос да им парира на кинезиве, како направија кончар со трамваите во зг, негледам зошто и ние не би успеале цо двокатниве дома!?
Еве зошто:
- Хрватите не го раскрчмија и уништија Кончар
- Кончар создаде современ и практичен трамвај, а не ваков „спектакл“:




Originally posted by Max

сепак не требаше волку глумење некорумпираност и приципи за ефтини тендери, туку требаше во четири очи да се склопи договор со санос и пријатно!
Не сум правник, ама ваква работа во четири очи, тоа тешко богами... и добро е што е така.




Се на се, тргаш од многу желби и претпоставки: дека ќе се сределе улиците, дека ќе имало значаен туристички ефект, дека владата ќе заштедела на рекламирање, дека Санос ќе победел и дека ќе застанел на нозе, дека ќе го сределе дизајнот, дека ќе сме извезувале автобуси...  И мене сето тоа ми звучи убаво, ама:




Edited by Cloverstack - 02-Dec-2009 at 18:54
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #505 Posted: 02-Dec-2009 at 18:49
Секој што го комнетира санос и двокатниве а не прочитал доволно, паќа уште на првата сопка што санос сака даја постави во јавноста. Зашто ја би требало од национло-еконско-протеккционистички или некои национално-романтични побуди да го поддржам санаос да ме опљачка?! Зашто нудеа највиско цена толку тендери уназад и покрај тоа што се во поповлна позиција од сите да не плаќаат царина. Токму царината е продноста што оваа држава му ја дава на санос. И не сакам веќе да чујам прикаски дека санос е нешто нациопнално и ние сега не го користиме и ќе има давае пари на страни! Доста со вакви глупи тези, глејте малку бројки. Санос можеше да го добие тендерот ако понудеше многу многу пониска цена од останатите. И да биде перверзијата поголема уште дошле непооканети на последното отварање понуди! Срамота! Ако некогаш оваа држава треба да почне со ревизија на криминални приватизации, еве нека почне од санос!
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3603
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #506 Posted: 02-Dec-2009 at 19:29

незнам на кој свет живеети но терањето домашен производ повеќекратно би било во наша корист, во секој случај дали и колку е тоа исплатливо со двокатни модели тоа не би знаел, не секој во иднина може да биде конкурентен со специфичен производ, сосем друга ќе беше приказната пример кончар да излезеше со двоспрати трамваи... сепак вреди да се проба и така се фрла камен во неповрат!

што е за другите муабети, бар за маркетинг тоа можам да потврдам дека џамбо подвижен билборд и те како дрма потсвест, а за ова со влијание и медиуми тоа на друг тие приказни, што влијание имаше оваа власт, сите ја прдешат освен сител и мтв, и тук таму по некоја емисија на канал 5, но ајде и да е така по секако расфрлањето по улични билборди ќе биде компензирано што и колку за покривање на бесплатен превоз на учениците и социјалните категории е доволно!

а за договор во четири очи, сметам дека такво нешто со себе повлекува поголема одговорност и дури и да се испере некое евро сепак ќе мора да се испорача квалитет но и се брзо и подмакано ќе помине, но како што наведов и претходно и идеолошки и маркетиншки ваквиот потег со тендери и оди од рака на власта, но тоа доведува ефтини понуди и избори, се надевам дека до тоа и нема да дојде но сите тендери досега каде најголеми поени носи цената извадиле на видело шкарт

и на крај да улиците но и секоја друга раскрчмена работа во градов па и државава се оправо причински-последично, тргнете од преговорите за името па завршете со здравството, за градежништво и да не говориме, дури откако цела држава ни стана дивоградба решија да удрат строго по дивоградби... 

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #507 Posted: 02-Dec-2009 at 20:17
Max, не ми е јасно како можеш проблемот во сообраќајот да го препишеш на зглобните автобуси? Не знам дали си бил во странство или не за да споредиш, меѓутоа можам да ти потврдам дека проблемот во Скопје не лежи во зглобните автобуси, туку напротив во неписмените возачи, некалибрираните семафори и уште 100 работи поврзани со нашата колективна неписменост и некомпетентност. Впрочем, ние Македонците како секогаш сакаме да измислиме топла вода - демек попаметно било двокатни (кои имаат само 10 седишта повеќе од еднокатни единечни) бидејќи неписмените сељаци кои паркираат на жолта лента не можеле да возат низ Скопје, ги попречувале автобусите. Ако ништо друго, учи од Јапонците (кај нив нема двокатни), и онака тие знаат сè.

А инаку:

Ако сакаш подвижен билборд (за владата и севернокорејските методи), еве ти идеја:



Ако сакаш добар асфалт еве ти идеја:



Ако сакаш вработувања во македонските фирми, еве ти го проблемот:



А ако сакаш да живееш во убаво место, има еден проблем:



Извинете за сликовитоста, ама мислам дека ни е јасно на сите ова.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3603
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #508 Posted: 02-Dec-2009 at 20:31

не дека си офтопик но сликовитоста ама врска нема со проточноста во сообраќајот, ниту останатите проблеми! тоа е барање оправдување за состојбите, но не и решение! ниту народ ќе излезе на протест за асфалтот (особено не сега кога имаат илјада поприоритетни проблеми) ниут намалување на корупцијата ќе доведе поголема вработеност, а уште помалку пак убаво ќе биде место во кое живееш доколку границите ти се незаштитени! 

што е до сообраќајот особено во скопје, бељата е што неконтролирано се дозволува сите коли да можат да минат низ центар, без вињети ова уште долго ќе не кочи, сепак зглобни автобуси требаат и може без проблем да функционираат но во вакви услови (а не ми се верува дека нешто ќе се смени) истите прилично го блокираат сообраќајот...

а за подвижна реклама мислам дадов линк, еве го пак само за тебе http://www.medialifemagazine.com/news2003/jul03/jul28/1_mon/news5monday.html едноставно не се споредува џамбо со мал билборд, капак ова автобусите и така и вака тераат, додека за ова имаш дополнителна ставка гориво!

   

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #509 Posted: 02-Dec-2009 at 20:58
Грешно си ми ги сфатил сликите ама нема врска. Тоа со границите беше дека живееме вака баш дека сме ограничени (во мозокот). Како и да е, јас во Солун се возам од едниот крај на светот до другиот (преку 30-40 km со автобус некогаш се берат) па нема никогаш проблем, иако со автомобил сообраќајот е ужасен тука. Си има жолта лента, автобусите се сите еднокатни, поголемиот дел хармоникаши, мерцедес цитаро и елво (грчко волво), па никој никогаш не задоцнил. До минута си се точни. А пази, тоа е Грција, исти чобани како нас. Затоа не ми вели дека зглобните автобуси биле виновни. Ако немаме ние култура, никогаш нема да бидне. А додека на некого му се прогледува низ прсти за сè што не прави точно (вклучително и непоправањето на асфалтот), нормално дека ќе продолжи да си го прави. Е кога ќе запалиме во Скопје 10 супермаркети и 20 банки, можеби ќе почне да се поправа асфалтот, бидејќи очигледно друг начин нема. А ако 200 автобуси во САНОС ја спасуваат економијата, тогаш не ни е воопшто тешко.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #510 Posted: 02-Dec-2009 at 21:23
Оооо легендарните сини Елво на Солун. Преубави автобуси (иако веќе стари) со едни жолти рачки за држење внатре. Ги паметам уште како мал, кога немав прошетано низ светов, ми оставаа прав вселенски впечаток. Па уште и имаа/т и електронски натписи. Исто така многу се убави нивните минибусчиња (далеку поубави од жолтите во Скопје), кои имаат прекрасен и ведар надворешен дизајн. Која марка се, Ирибус ли? Ајде ако можеш да најдеш некоја слика од сините и минито да си ја освежам меморијата. Ако имаш време де.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #511 Posted: 02-Dec-2009 at 21:35

Еве ти ЕЛВО


Еве ти мини бус irisbus од британија.


Цитарото.


Сините, не се како во Софија или Љубљана, ама јебига уште возат и климатизирани се, а имаат и рампи за инвалиди.

Edited by гитардемон - 02-Dec-2009 at 21:36
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #512 Posted: 16-Dec-2009 at 16:06
Двоспратен автобус се преврте во Лондон, повредени дваесетина патници

Дваесетина патници се потешко и полесно повредени денеска во Лондон, кога еден двоспратен автобус на градскиот сообраќај се преврте



Инцидентот се случи во лондонскиот кварт Батерси, кога еден камион удри во една од страните на автобусот, по што тој се преврте. Тројца од луѓето во двоспратниот автобус, меѓу кои и возачот, се потешко повредени и се задржани на лекување во болница. Други 17 патници имаат здобиено скршеници по телото, а најголемиот број се со посекотини од стаклата на превртениот автобус. Од 12 со возилата на итна медицинска помош се пренесени во лондонските болници, но по укажаната помош повеќето веднаш се пуштени на домашно лекување.

Во моментот на судирот, во автобусот имало 30 патници. Сите останале заробени во него по превртувањето, па морала да интервенира противпожарната служба која со апарати за сечење метал правела отвори од каде се извлекувани луѓето.

Градските сообраќајни власти отворија истрага за инцидентот, настојувајќи да утврдат зашто автобусот се превртел по сударот со камионот. Превртувањето на големите двоспратни автобуси во Лондон е мошне ретко. Возачот на камионот што го предизвика сударот е уапсен од полицијата.

http://www.kirilica.com.mk/vest.asp?id=38939
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #513 Posted: 17-Dec-2009 at 01:37
Марфи од толку многу автобуси еден ќе се преврти. Едноставно е.
За кај нас... Катастрофа за овој сообраќаен хаос некултура примитивизам и лоши улици ќе биде една голема грешка што ќе ја снајде оваа "метропола" наречена Скопје.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #514 Posted: 21-Dec-2009 at 15:29
Трета “среќа“ за тендерот за 202 автобуси

Министерството за транспорт и врски денеска по трет пат го распиша тендерот за набавка на 202 двокатни автобуси за потребите на Јавното сообраќајно претпријатие “Скопје“, информираше Министерството.

“Според искажаните потреби на Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“, а согласно одлуката на Владата на република Македонија, Министерството за транспорт и врски распиша јавен оглас за набавка на 202 новопроизведени двокатни автобуси, и тоа набавка на 200 новопроизведени двокатни автобуси од затворен тип и 2 новопроизведени двокатни автобуси од отворен тип“, се вели во информацијата од Транспорт.

Заинтересираните компании имаа рок до 15- декември да ги достават своите понуди. Досега тендерот за набавка на автобусите беше поништуван поради неисправна или нецелосна документација на фирмите кои конкурираа.

http://netpress.com.mk/vest.asp?id=65750&kategorija=2
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #515 Posted: 15-Feb-2010 at 13:27
Ќе има ли конечно двокатни автобуси



 
Четврти пат, денеска точно напладне, во Министерството за транспорт и врски ќе се отворат понудите на заинтересираните компании на тендерот за набавка на двокатни автобуси за јавниот превоз во Скопје  

 
%20  
Со набавката се бараат 200 затворени возила и две со отворен покрив за туристичко разгледвање, кои треба да го обноват возниот парк на јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ и да им овозможат подобри услуги на корисниците.

Минатата година беа отворени три тендери, и тоа на 20 јануари, на 12 мај и на 16 ноември, и сите три пропаднаа од различни причини. Првиот пат компанијата што ги исполнуваше условите за учество на тендерот не понуди старински изглед на автобусите, вториот пат се поништи избраниот победник поради проблеми во рокот на испорака на автобусите, а последниот пат ниту една од комапниите немаше целосна документација.

Од Министерството за транспорт и врски не сакаат да коментираат дали има заинтересирани компании што го пријавиле своето учество на тендерот за двокатни автобуси. Пред две недели министерот Миле Јанакиевски го потпиша договорот со украинската фаброка „ЛАЗ“ за купување 84 едноподни автобуси, кои треба да пристигнат во јуни оваа година.
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=21510105133&id=14&prilog=0&setIzdanie=21910

Edited by Cloverstack - 15-Feb-2010 at 13:28
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #516 Posted: 15-Feb-2010 at 16:30
Нели е ова уствари истата фирма?! Dunno Па и да се две фирми, пак неможе да пројде тендерот, пак ќе пропадне.
Само две фирми се пријавија на тендерот за двокатни автобуси

Една бугарска и една кинеска фирма, се единствените кои доставија понуди до Министерството за транспорт и врски за тендерот за набавка на 202 двокатни автобуси.

Кинг Лонг Бугарија и Џенгџоу Јутонг Групација од Кина се фирмите кои се пријавија да изработат 200 двокатни автобуси од затворен тип и два панорамски автобуси за потребите на ЈСП “Скопје“.

Во следниот период Комисијата за спроведување на јавната набавка ќе изврши преглед на комплетноста и валидноста на доставената документација, како и евалуација на пристигнатите понуди, по што ќе биде одбран најповолниот понудувач, велат од Транспорт.

И двете фирми се пријавуваа и на претходните тендери кои од најразлични причини беа поништувани или неуспешни.

Ова е веќе петти тендер за набавка на двокатните автобуси.

http://netpress.com.mk/vest.asp?id=68173&kategorija=2



Edited by lslcrew - 15-Feb-2010 at 16:31
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #517 Posted: 15-Feb-2010 at 18:03
Никоја нормална компанија не прави 200. двокатни автобуси за 30 милиони евра. Прво сумата е би рекол ниска за квалитет што треба да го имаат истите.
Оваа кинеска компанија е светлосни години далеку поназад барем од најголемата и најуспешна во овој домен, англиската компанија која понуди изработка на истите.


Edited by Supervisor - 15-Feb-2010 at 18:03
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #518 Posted: 16-Feb-2010 at 01:10
Бугарите пак со најевтини двокатни автобуси

За 202 даблдекера од „Кинг лонг“ бараат 28 милиони евра, а „Јутонг“ четири милиони повеќе



И на петтиот едноподруго меѓународен тендер за набавка на двокатни автобуси за јавниот превоз во Скопје, бугарската компанија со централа во Кина, „Кинг лонг“, понуди најниска цена, која всушност, е и пресудна за одлуката. На тендерот, чии понуди се отворија вчера, освен Бугарите, конкурираше и кинеската компанија „Џенгџоу Јутонг групација“. За набавка на 202 „даблдекера“ Бугарите бараат речиси 28 милиони евра, а кинеската компанија четири милиони повеќе, цена речиси идентична како и на претходниот тендер. Ова, всушност, е и најниска цена досега, ако се има предвид дека првиот пат за истата набавка Бугарите побараа дури 45 милиони евра, додека „Јутонг“ 51 милион.

Овој пат набавката на 200 автобуси од „Кинг лонг“ би не' чинела 27.590.000 евра и 275.900 евра двата панорамски автобуси. Од „Јутонг“, пак, 200 „даблдекери“ ги ценат 31.922.400 евра, а 282.518 им чинат двата двокатни автобуса за панорамско разгледување.

И двете компании, според првичната оцена на надлежната комисија, доставиле комплетна документација. Бугарите овој пат имаат валидна банкарска гаранција, што не беше случај на претходните тендери. И двете компании се обврзуваат автобусите да ги испорачаат во рок од три години, односно по 68 автобуси во 2011 и 2012 година, а останатите 66 во 2013 година, динамика која е наложена од Министерството. Понудата и на двете компании во однос на техничките карактеристики е речиси идентична. И „Кинг лонг“ и „Јутонг“ нудат автобуси со мотор еуро 5, автоматска инвалидска рампа, 61, односно 60 седишта.

Венета Мирчева, генерална менаџерка во „Кинг лонг“, ја оцени постапката како транспарентна. Таа истакна оти очекува бугарската компанија, конечно, да го добие тендерот. „Овој пат понудивме и соодветна банкарска гаранција, што не беше случај претходно поради нејаснотии во тендерот, или несоодветно толкување од наша страна. Во секој случај, конечно, очекувам да биде успешен тендерот“, изјави Мирчева непосредно по отворањето на понудите, информирајќи дека неодамна компанијата произвела над 100 „даблдекери“ за Хонг Конг. (Дс.Т.)


http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=A27F8439A111894E98D1E9A887C1FC42



Edited by La Linea - 16-Feb-2010 at 01:10
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
VirginAtlantic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jun-2009
Location: Софиjа
Online Status: Offline
Posts: 254
  Quote VirginAtlantic Quote  Post ReplyReply #519 Posted: 16-Feb-2010 at 11:22

Не мисла дека е практично користенето на двукатни автобуси.

Еве слика от автобуси на кинеската King Long /во Бугариjа е само неин регионален центар за пласмен/.
 
 
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #520 Posted: 16-Feb-2010 at 11:26
ne izgledaat loso,ama neli se kineski..................
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2425262728 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.301 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.